vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Europas städer mål för nya terrorstyrkor

See User information
Reportern som skrev artikeln är kritisk till detta.
sedan om man läser debatten nedan så är det flera som inte köper detta längre Aftonbladet skriver allt oftare om sådant som debatteras på vaken...!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7866556.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ana ... hansson/article7867017.ab

Posted on: 2010/9/29 19:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Europas städer mål för nya terrorstyrkor

See User information
http://www.telegraph.co.uk/news/uknew ... strike.html#disqus_thread

British Muslims training with al-Qaeda were planning an armed rampage through London as part of a terrorist spectacular aimed at European capitals, sources told the Daily Telegraph.

It is thought that the group was in the final stages of its preparations for co-ordinated attacks, thought to be on the capital cities of Britain, France and Germany.

The plot was foiled after Western intelligence agencies, including MI6 and GCHQ, uncovered the plans by senior al-Qaeda operatives in the lawless tribal areas.

The CIA launched a series of attacks against militants in the area using unmanned Predator drones armed with Hellfire missiles.

British muslims? Betyder det att de bombade brittiska medborgare? Om de visste vilka de var hade det ju bara varit att arrestera dem när de kom tillbaka till England. Det kanske visar att artikeln är en lögn?

Posted on: 2010/9/29 21:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Fear mongering, för att kunna trycka på engelsmännen mer restriktioner och få dom ge upp mer av sina "friheter". En egen klapp på ryggen och ett påvisande att regeringen verkligen gör resultat.
Att påvisa att det är folk från england, får dom att börja misstänka grannens katt och be om mer övervakning på alla. "Den katt som har ren mus i munnen, har inget att dölja!"

Bara fabricering: problem, reation, solution.

Att dom kör "Al´cia'da" kortet igen förvånar mig lite, men det är väl riktat mot dom som fortfarande "sover".

Posted on: 2010/9/29 21:11

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Jag skrattade högt när jag hörde detta på radion.

De utgår från att folk är lallande idioter med full tilltro till systemet och etablissemanget. Tyvärr fortfarande i alldeles för hög utsträckning sant...

Posted on: 2010/9/30 4:44

See User information
http://www.aftonbladet.se/debatt/article401229.ab

citerar "Terrorismen slår mot demokratin"

Vilken jävla demokrati??
någon som kan svara på denna frågan eller ge mig deras version av demokrati.

Posted on: 2010/9/30 16:55
"Sin has not been sent upon the Earth, but man of himself has created it."

See User information
Håller med maze vilken jävla demokrati.

Hindrar man terrorism genom att sälja bofosvapen till att bomba oskyldiga med i andra länder?
Hindrar man terrorism genom bidra till att stjäla andra länders tillgångar till den mån att fattigdomen och hämndhatet spär på fundamentalismen som man för olagliga krig mot utomlands?
Hindrar man terrorism genom att utesluta folk ur arbetsmarknad försäkringskassan och förtrycka oliktänkande?
Hindrar man terrorism genom att fängsla sjuka arbetslösa och hemlösa?
Thomas Bodström svettig i skjortan vägrar urinprov är väl en av dom värsta lögnar terroristerna själva.
Ska man hitta terrorister ska man börja leta i riksdagen.

Kapat ordet demokrati har dom gjort ochså hycklarna.

Varför går dom inte med armband i riksdagen på med hakors på istället ?

Hycklarpack.

Det är som Babau säger , just dom som ska företräda lagen är just dem som ljuger, stjäl, mördar och vittnar falskt i första taget.

Skådisar och psykopater i finkläder.

Posted on: 2010/9/30 17:26
Resized Image

See User information
Quote:
demokrati

Ha ha aj aj min mage! Inte mer nu, snälla!

Posted on: 2010/9/30 19:12

See User information

lol, ja demokrati... wtf!?

btw, tror ni det är bara en slump att detta börjat rullas ut?

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7873929.ab

Get scared folks!!

Posted on: 2010/9/30 19:36

FRI

Bättring för alla!

See User information
Varför har det ännu inte, efter alla dessa år, givits en förklaring på varför Terrorister skulle döda folk i västvärlden med sig själva?

Posted on: 2010/9/30 19:52

See User information

Vad var det nu... Massa oerfarna oskulder, var det inte så?
Snacka om att bli blåst på konfekten...

Terroristen i "paradiset":
-"Var jag tvungen att spränga bort min dingeling för att hamna här bland dessa brudarna! Som för övringt inte har en susning vad sex är..."

Posted on: 2010/9/30 20:20

FRI

Bättring för alla!

See User information
Dom kommer försöka skrämma folk med alla medel , desstå mera folket vaknar desstå större blir trycket för false flag events.

Snart får vi höra om terrorister överallt.

Allt för att skrämma boskapen till lydnad genom för att lura dem på stigen till agendorna dom har.

Gäller att förflytta boskapens uppmärksamhet på allt som får dem och se åt annat håll än deras egna psykopatbrott.

Bästa metoden är förlita sig på boskapens självhat och godtrogenhet, på så sätt kan man fortsätta skrämma dem.

Terror terror terror al-quida , terror terror terror pakistan, terror terror terror Islam, terror terror terror kemikalier, terror terror terror droger, terror terror terror våldtäckter, terror terror terror vapen, terror terror terror krig, terror terror terror ekonomi, terror terror terror våld, terror terror terror Iran, terror terror terror kärnvapen, terror terror terror Ufo terror terror terror vaccin, terror terror terror virus, terror terror terror jordbävning, terror terror terror kometer osv osv osv . Och så kommer det fortsätta ju mer folk vaknar ju större blir trycket och skrämma folk med BULLSHIT.

Skulle inte fårvåna mig om vi får ett peter och vargen scenario till slut när folk tröttnat på deras skitsnack såpass att man inte ens köper en legitimerad varning längre.

Posted on: 2010/9/30 20:21
Resized Image

See User information
Quote:

alarik skrev:
Varför har det ännu inte, efter alla dessa år, givits en förklaring på varför Terrorister skulle döda folk i västvärlden med sig själva?

Det är ju för att dom hatar vår "frihet"
Känn på den du...

Posted on: 2010/9/30 20:42

See User information
Avatar, Underskatta aldrig oskulder du kan lära dem vad som helst. Har dem ingen aning om vad sex innebär och inte blivit påverkade av media som jag är ganska säker på inte finns i himmelriket så kan du lära dem vad det innebär.

Det värsta är ju inte att dem försöker skrämma upp oss med "terrorism" etc utan det är ju faktiskt att det är dem som ligger bakom det.

Vinnarna skriver historien och att "ledarna" i USA har "vunnit" alla "krig" de startat det senaste 100-åren gör att de vill skriva hela världens historia och själva kunna påverka allt.
De har inte vunnit kriget mot drogerna men det är ju för att dem delvis ligger bakom det också..
Nej tacka vet jag dessa rika människor som tar hand om oss..........................................................

Posted on: 2010/9/30 21:01

See User information

Absolut Maze, "devide and conquer" och "problem, reaction, solution".

Mycket mer behöver vi inte... "Vi" (får) flockas ju efter en fiktiv morot på en 500:- lapp... Så varför inte genom ett mänskligt påfynd som en "religion"?

Yay! *Bäääää!*

Hur som, vad oskulder beträffar... Tar jag gärna en erfaren, vilken dag på veckan det än e... Mina egna "oskulder" har inte varit nått att hänga i granen...

Posted on: 2010/9/30 22:29

FRI

Bättring för alla!

See User information
Grejen är ju den att kvinnor ska vara oskulder när man gifter sig med dem och tar dem till säng etc i Islam därför många tjejer som operar där nere.
Jobbigt bara när hon sedan dyker upp på youtube eller liknande.
Iallafall så har jag funderat på det här med terrorstyrkorna i Pakistan. Var inte en tredjedel av Pakistan nyss översvämmad och var enorm kris där. Nog för att dem kanske hänger i berg och grottor men måste ju varit lite snålt med käk å transport etc.
Nog tacka vet jag simdynor hur skulle annars våra kära terrorister kunna ta sig ut ur landet när det är översvämmat.

Posted on: 2010/9/30 22:44

See User information
Det är lite konstigt att terrorister ofta kommer från rika oljesaudier eller bankirer från Nigeria och aldrig från hämndlystna Talibaner?

US-NATO Bans Media Coverage of Taliban except for approved propaganda reports
March 2 2010

The US and NATO under the guise of puppet Afghanistan government ruling have issued a decree telling journalists they will no longer be allowed to cover resistance activity.
Reporting on the resistance activity after the fact will be permitted at the sole discretion of the 'National Directorate of Security' (NDS), US NATO's local spy agency.
“Live coverage does not benefit the government,” warns puppet NDS spokesman Saeed Ansari.
Journalists violating the new ban against non US-NAT0 NDS approved coverage of resistance activity by the Taliban and others will be subject to arrest and their equipment seized.
http://thewe.cc/weplanet/asia/afghanistan/afghanistan.html

Survivors of family killed in US attack threaten suicide attacks
The family count seven deaths, not five, because the two women were pregnant.
A US official in Kabul refused to identify the force involved, citing “utmost national and strategic security interests”.
Nato officials continued to brief journalists in Kabul yesterday that the women were victims of an “honour” killing.
However, they did not explain why the bodies would have been kept in the house overnight, against Islamic custom, nor why the family had invited 25 guests to celebrate the naming of a newborn child the same evening.
Nato denies accusations of a cover-up.

http://thewe.cc/weplanet/asia/afghanistan/afghanistan.html

Posted on: 2010/9/30 23:35

See User information
Cia programing.

Posted on: 2010/10/1 5:29
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper