vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 23 »


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?
#97


See User information
Fortsätting:

*4D är den mentala dimensionen, och det är den allra största dimensionen rent fysiskt i detta universum. Hit hör chakrasystemet, kommunikation via telepati och det mesta som hänger samman med New Age. 5D är den dimension som vi kommer att hamna i om vi väljer att stanna med Moder Jord.

* De varelser som lurar oss och som vill kontrollera oss har skapat "the galactic federation of light" - vilket är en falsk kopia av "The Galactic Counsil of Light" (som George säger att han tillhör). Dessa varelser kopierar det mesta och gör en egen version av det och säljer det sedan till oss som om det vore den sanna versionen. George själv har blivit manipulerad av dem många gånger förr om åren, och en del av den info. som finns med i hans föreläsning från 2004 är influerad av denna manipulation.

Okej, det kanske räcker med info. Men kolla gärna in George hemsida där det finns videos m.m. där han förklarar allt detta och mycket mer själv! Han kan uttrycka det mycket bättre än vad jag kan.

Genom att posta detta här så menar jag inte nödvändigtvis att George Kavassilas uttrycker den ultimata sanningen, den tror jag bara går att finna längst in i var och en av oss. Men jag tycker att hans perspektiv är mycket intressant, och den information som han presenterar är värd att tas i beaktande i det här sammanhanget. Sedan måste ju var och en välja och känna efter i sig själv vad man vill tro eller inte tro på.

Själv är jag nyfiken på vad som kommer att hända 2012 och 2013. Jag hoppas verkligen på att det kommer att hända något betydelsefullt för mänskligheten, så att vi kan komma ur detta kontrollsystem och leva i fred och harmoni. Jag hoppas att det som George K säger stämmer, men det går ju aldrig att veta något med hundra procent säkerhet om framtiden. Vi får väl vänta och se helt enkelt. Men spännande är det, tycker jag

Posted on: 2010/10/16 17:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?
#98


See User information
mie skrev:
Quote:
... Det falska ljuset hänger bl.a. ihop med New Age och med det som kallas för "hive-mind-mentalitet" (jag tror att det är detta som David Wilcock med flera förespråkar,...


Nu blir Anahata, Seilon och Avatar ledsna. De är dessa aliens förlängda arm här.

Anahata använder till och med bilder från falsariet med målningar av Ashtarcommandailiens. Nu har han skiftat till den tredje bilden. Han vill ge folk här hela den feta kroken. Tidigare (den första) avataren han hade var en bild på en människa som samtidigt var ett träd. Bara alien, det är du med... med ditt "Moder jord-koncept". Inse att det spelar ingen roll vilka ni lyssnar på... det här larvet har försiggått så länge jag minns.

I den feta kroken från Anahata kommer allt möjligt pö om pö. konstig "musik"... chakra... bara new age och alien. Bara enligt alienagendan, som sprids, de är här för det,

Quote:
... för att lura oss. Hit hör alla uppstigna mästare, ljusguider, kanaliseringar osv. Dessa varelser kan manipulera vårt nervsystem och göra så att vi får en euforisk upplevelse av ljus och kärlek och "bliss",


Nu blir Anahata och Avatar ledsna igen. Men det är som du säger där.


Quote:
... men detta är en artificiell version som i längden leder oss vilse. George menar att vi människor absolut inte behöver ta in något ljus utifrån utan att vi har allt ljus som vi behöver inuti oss själva, och detta ljus utgår från vårt sanna hjärtcenter (vilket inte är det samma som hjärtchakrat eller vårt fysiska hjärta). Därför varnar han för kanaliserade meddelanden som uppmanar oss att meditera och ta in ljus utifrån (framförallt via kronchakrat).


Du är lika lurad. Det handlar inte om sådant som du tror

Posted on: 2010/10/16 18:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?
#99


See User information
Hej fenix, och tack för ditt perspektiv!

Jag är inte främmande för att också ifrågasätta George K:s info till viss del. Jag tycker ärligt talat att det är oerhört förvirrande med all den information som finns tillgänglig överallt på internet. Den senaste tiden har jag lyssnat mycket på George och tagit till mig hans budskap, vilket har hjälpt mig att vakna upp ännu mer från den new-age-värld/bubbla som jag var manipulerad av under flera år.

Du skriver. "Du är lika lurad. Det handlar inte om sådant som du tror". Kan du utveckla det lite mer!? Vad handlar det om, enligt dig? Jag är nyfiken på ett ärligt sätt och vill gärna höra andras perspektiv, för det hjälper mig att gå vidare. Jag gillar inte att stagnera i något, och jag erkänner att även jag kan vara lurad. Det finns ju en möjlighet till det, absolut. Tråkigt i så fall

På vilket sätt menar du att jag är lurad?

Tack på förhand / Mie

Posted on: 2010/10/16 18:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:

fenix skrev:
mie skrev:
Det falska ljuset hänger bl.a. ihop med New Age och med det som kallas för "hive-mind-mentalitet" (jag tror att det är detta som David Wilcock med flera förespråkar,...

Quote:

fenix skrev:
Nu blir Anahata, Seilon och Avatar ledsna. De är dessa aliens förlängda arm här.


Aliens förlängda arm!? Är det gaplopp igen som är i farten?
Ledsen blir jag inte, skriver ofta att folk får skratta åt mig nu, men kommer inte skratta sen när sista ordet är sagt.
Blir förvånad att folk fortsatt beter sig som 5-åringar på en skolgård...


Quote:

fenix skrev:
mie skrev:
Anahata använder till och med bilder från falsariet med målningar av Ashtarcommandailiens. Nu har han skiftat till den tredje bilden. Han vill ge folk här hela den feta kroken. Tidigare (den första) avataren han hade var en bild på en människa som samtidigt var ett träd. Bara alien, det är du med... med ditt "Moder jord-koncept". Inse att det spelar ingen roll vilka ni lyssnar på... det här larvet har försiggått så länge jag minns.

I den feta kroken från Anahata kommer allt möjligt pö om pö. konstig "musik"... chakra... bara new age och alien. Bara enligt alienagendan, som sprids, de är här för det,


Jag är här för att träffa andra vakna, men poster visar tydligt att alla är olika långt på sin färd genom livet. Och det är precis som det skall vara, just i denna stund.

Quote:

fenix skrev:
mie skrev:
Quote:
... för att lura oss. Hit hör alla uppstigna mästare, ljusguider, kanaliseringar osv. Dessa varelser kan manipulera vårt nervsystem och göra så att vi får en euforisk upplevelse av ljus och kärlek och "bliss",


Nu blir Anahata och Avatar ledsna igen. Men det är som du säger där.


Inte direkt. Jag respekterar folks åsikter, men inte när dom försöker köra sina egna föruppfattade åsikter och ståndpunkter ner i halsen på mig. Speciellt utan att dom kan hävda en sak med någon som stöttning av fakta eller annat utom bara för att basha. Det är ett sätt som inte borde hållas på med i ett forum för vakna... Vi borde veta bättre än att bete oss som 5-åringar!?

Quote:

fenix skrev:
mie skrev:

Quote:
... men detta är en artificiell version som i längden leder oss vilse. George menar att vi människor absolut inte behöver ta in något ljus utifrån utan att vi har allt ljus som vi behöver inuti oss själva, och detta ljus utgår från vårt sanna hjärtcenter (vilket inte är det samma som hjärtchakrat eller vårt fysiska hjärta). Därför varnar han för kanaliserade meddelanden som uppmanar oss att meditera och ta in ljus utifrån (framförallt via kronchakrat).


Du är lika lurad. Det handlar inte om sådant som du tror



Välkommen till forumer fenix!

Posted on: 2010/10/16 20:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Avatar skrev:

Quote:
Är det gaplopp igen som är i farten?
Ledsen blir jag...


http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=158423#forumpost158423

Quote:
Jag är här för att träffa andra vakna...


Här?

hmmm, vad är det jag inte förstår.

Resized Image



Välkommen!

Posted on: 2010/10/16 21:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:
Är det gaplopp igen som är i farten?
Ledsen blir jag...


http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=158423#forumpost158423
[/quote]

*Suck*
Snyggt klipp ur en mening för att förändra allt som skrevs...
"Ledsen blir jag inte..." Kanske hade passat bättre att hålla sig till hela citatet och inte fejka till det som Aftonblaskan har tendensen att syssla med... Fred på sig.

Quote:
Jag är här för att träffa andra vakna...


Här?

hmmm, vad är det jag inte förstår.

(Ursaxad bild)

Välkommen![/quote]

Ja gatlopp, det finns vakna här... Dom märks oftast på sättet dom beter sig och behandlar andra... Man pratar med varandra, utan obefogade påhopp. Ödmjukhet och acceptans brukar väl även känneteckna en mer öppen vakenhet, inte att tjaffsa sins imellan med grundlösa argument. Vidare att ens poster som enbart 99% av inläggen går ut på att basha andra på ett forum iställer för att komma samman för en gemensam sak, brukar väl kanske även kunna räknas mot en mer "vaken" och sund inställning.
Ha en bra kväll och kram på sig!

Posted on: 2010/10/16 21:54

Edited by Avatar on 2010/10/16 22:13:26

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Avatar skrev:

Quote:
... öppen vakenhet, inte att tjaffsa sins imellan med grundlösa argument.
Ha en bra kväll och kram på sig!


Vi ska alla trivas i den globala vakenbyn.

Tillsammans... som ONE...

/alien


Posted on: 2010/10/16 22:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
För att vara en följare av FGs läror, hur går det med insikterna om dom universiella principerna Zhen, Shan, Ren - sanning, godhet, tålamod?

Tyvärr kanske inte så övertygande i ditt bemötande med andra människor på forumet, vad vet jag... Men man borde leva som man lär, om du frågar mig.

Det är lite tråkigt, då forumet borde vara till grund för att komma samman för en mycket viktigare sak som berör oss alla. Något som står över politik, rasfrågor, rättigheter, religioner, ekonomin mm.

Men när majoriteten av posterna går ut på att förlöjliga, basha och bete sig från den moraliskt låga utgångsställningen...

Tänker dock inte fortsätta bemöta dina grundlösa argument och delta i sättet du försöker få alla som inte håller med dig hamna i NWO taktiken Devide and conquer och enbart skapa osämja.

Från och med nu, kommer du bara få:
Vi kommer ingenstans med varandra och att fortsätta denna dialog är fruktlös, skapar enbart en okonstruktiv läsning åt andra. Jag kan bara hoppas du ignorerar mina poster i fortsättningen, om du inte kan hålla dig till ämnet och sakfrågor utan att gå på mig.

Fred på dig broder och jag hoppas självinsikterna är dig skonsamma.

Posted on: 2010/10/17 16:22

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:

Avatar skrev:
För att vara en följare av FGs läror, hur går det med insikterna om dom universiella principerna Zhen, Shan, Ren - sanning, godhet, tålamod?

Tyvärr kanske inte så övertygande i ditt bemötande med andra människor på forumet, vad vet jag... Men man borde leva som man lär, om du frågar mig.

Det är lite tråkigt, då forumet borde vara till grund för att komma samman för en mycket viktigare sak som berör oss alla. Något som står över politik, rasfrågor, rättigheter, religioner, ekonomin mm.

Men när majoriteten av posterna går ut på att förlöjliga, basha och bete sig från den moraliskt låga utgångsställningen...

Tänker dock inte fortsätta bemöta dina grundlösa argument och delta i sättet du försöker få alla som inte håller med dig hamna i NWO taktiken Devide and conquer och enbart skapa osämja.

Från och med nu, kommer du bara få:
Vi kommer ingenstans med varandra och att fortsätta denna dialog är fruktlös, skapar enbart en okonstruktiv läsning åt andra. Jag kan bara hoppas du ignorerar mina poster i fortsättningen, om du inte kan hålla dig till ämnet och sakfrågor utan att gå på mig.

Fred på dig broder och jag hoppas självinsikterna är dig skonsamma.



Ett problem med new agare, pk-isttänkare och andra aliens är att de inte vänder på allt 180 grader. Själv har jag inte så mycket det problemet. Ett knasigt tänkande är inte "personen själv", inte eget tänk. När det som inte är "dom själv"och som inte vill ge upp/dö kan det pröva med att spela offer, låtsas oförrättad, spela spelet om att peka mot person - när det är det felaktiga tänket som blivit "påtalat", inte den verkliga personen bakom alienpromotion etc.


Man ska inte tala om "god ton" och liknande när man gör andra oförrätten att haka på dom alienagenda och koppla dom till aliens. De kommer när utrymme i sinnea uppstår.

Posted on: 2010/10/17 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information

Lycka till, jag önskar dig all välgång!

Posted on: 2010/10/17 17:52

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:

Avatar skrev:

Lycka till, jag önskar dig all välgång!


Ok, tack detsamma.

Posted on: 2010/10/17 17:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
En admin får gärna rycka bort struntet som inte har något med topicen att göra, inklusive denna post.

Fred!

Posted on: 2010/10/17 18:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Avatar får jag ställa en OT fråga som följd till din OT referens till FG =) Har du läst Zhuan Falun som är en sammanställning av Li Hongzhis föreläsning som gavs runtom i Kina under -90 talet?.

Posted on: 2010/10/17 18:21
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:

Avatar skrev:
En admin får gärna rycka bort struntet som inte har något med topicen att göra, inklusive denna post.


Det skulle ta halva natten så mycket OT som ni fyllt den här tråden med.
Kan ni inte sluta posta OT istället.

/admin

Posted on: 2010/10/17 23:53
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information


http://modernsurvivalblog.com/solar-c ... is-developing-on-the-sun/

Enormous Ring is Developing on the Sun

What is this strange ring that has been developing on the Sun during 16-Oct?

Sunspot 1112, located in the southeast quadrant, has been the source of a giant filament that is currently stretching 400,000 km across the surface of the Sun.

However, today, there appears to be development of a enormous circular ring which looks to be linking with the huge magnetic filament of sunspot 1112. Most of today’s various wavelength images of the Sun all show this feature over at the SDO (Solar Dynamics Observatory) – NASA website.

SpaceWeather.com today reports,

A vast filament of magnetism is cutting across the Sun’s southern hemisphere today. A bright ‘hot spot’ just north of the filament’s midpoint is UV radiation from sunspot 1112. The proximity is no coincidence; the filament appears to be rooted in the sunspot below. If sunspot flares, it could cause the entire structure to erupt. This active region merits watching…



What concerns me is that if indeed this is a huge magnetic filament nearly encircling the entire Sun, it is now currently directly facing the Earth. If sunspot 1112 does erupt, could the entire filament explode into a massive CME?

This particular phenomenon will be all over in a few days as it rotates around the Sun, but it serves to remind us that there are more and more events happening on the Sun as we transit into the next solar cycle maximum (peaking ~ 2012 into 2013).

Posted on: 2010/10/19 11:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information

Så, nu börjar det damma igång igen... Fler "födelseverkar"...

Så håll i hatten... Kommer denna typen komma allt oftare och lite tyngre... Precis som födelseverkar...

http://aslwww.cr.usgs.gov/Seismic_Data/heli2.shtml

Här är en spontan kille från Youtube... Heheh, snart så vaknar fler folk och fattar vad det handlar om...
Kanske var lite tidigt än, men vi får se...




Posted on: 2010/10/26 0:39

Edited by Avatar on 2010/10/26 1:15:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Skalv i Indonesien 7.5 på Richter skalan
http://www.bloomberg.com/news/2010-10 ... injuries-agency-says.html


Lista över skalv senaste 30 dagarna:
http://www.iris.edu/seismon/last30.html


Solfläckar Grupp 1117 har tredubblats i storlek, senaste dagarna och gör att det är extremt kraftiga norrsken nu över skandinaven. Det hävdas att det är detta som är orsaken till ökad intensitet av jordskalv.

Edit: Förtydligande, alltså Solfläckarna inte Norrsken är orsaken :)

Posted on: 2010/10/26 3:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Bild tagen i Tromsö, Norge 24 Okt.

Attach file:


Link only for registered users

Posted on: 2010/10/26 4:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:
Enormous Ring is Developing on the Sun

Kanske solen är gravid och är på väg att föda en ny planet.

Posted on: 2010/10/26 12:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information

Intressant poll, påminner om dom sifo-undersökningar vi har i detta landet under val...


Quote:

Ja 41 % (25)
Nej 41 % (25)
Osäker 16 % (10)
Antal röster: 60
Antal röstare: 60



Kanske Admingruppen är the controlling elite, the men behind the numbers?

Var för skojig för att inte skriva det skämtet... Solly!

Posted on: 2010/10/26 16:18

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Nu ska jag prata som en elitist.

Så vi förgiftar världen och gör oss av med dessa boskap.
Sen innan det stora nedslaget kommer från 99942 Apophis år 2031 så drar vi till våra baser på månen där vi blir helt led och less och utråkade efter 6 mån och hänger oss själva.

Vilka nötter.

Vet inte hur stor skada en metoeorit på 300 M i diameter kan göra , med den hastigheten lär det räcka iallafall men hade det varit en asteroid med en diameter på några (KM) då hade det varit = Jorden splittrad i flera delar.

Posted on: 2010/10/27 9:43
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Bara vänta på 99942 Apophis då.

Kolla namnet ochså Apophis.

99942 Apophis (2004 MN4) är en asteroid uppkallad efter en egyptisk destruktionsdemon.

http://sv.wikipedia.org/wiki/99942_Apophis

Posted on: 2010/10/27 10:57
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
FULL MOVIE - 2012 The Online Movie FINAL UPDATE -- (2010)



Einstein 2012 End of time?



Drunvalo Melchizedek opening your heart!



Posted on: 2010/10/27 18:14

Edited by Anahata on 2010/10/27 18:39:43
Edited by Anahata on 2010/10/27 18:48:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?
Nu har aliensagendan full spridning här, så fort man vänder ryggen till...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 23 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
51 user(s) are online (51 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 51

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS