Vakencorner
|
Anonym
|
Jaha det blev som vi "foliehattar" förutspådde!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vet ej hur många timma jag lagt av mitt liv på att försöka få folk att fatta vad FRA och DLD innebär, offtast med svar: foliehatt! Nu bevisar dom åter igen hur fräcka dom är, blir så otroligt trött på deras arrogans......
http://www.aftonbladet.se/debatt/deba ... nternet/article8029593.ab |
||||
|
||||
|
Re: Jaha det blev som vi "foliehattar" förutspådde!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det känns onödigt att ens kommentera, då det här är så självklart. Inte överraskar det väl någon? Men det är ändå sånt media skriver om. Klarar inte folk av längre att ge en korrekt analys av situationen och förutspå vad som ska hända?
Posted on: 2010/10/27 15:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Mmm övervakad av barnknullare och satansdyrkare.
Finfint. Var det inte så att dom ville göra jorden till ett fängelse. Dags och packa väskan. Såg man ju hur bra det gick när dom buggade pensionärer som åkte till ryssland på semester. Vaddå missbruk av makt.
Posted on: 2010/10/27 15:39
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har läge trott a vakna ska kämpa mot all detta men har insett att dom mörka sidorna i bibeln måste ske innan det kan bli bra igen.
Det finns liksom ingen mening att slåss, profetiorna i bibeln är nog nära på att slå in nu. Efter 30 år som ateist så har jag äntligen hittat Jesus, och för er som inte tror säger jag bara att: finns satan så finns Gud. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
För min del så tror jag att du har hittat dig själv och det är gott nog....
Posted on: 2010/10/27 16:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Lovar dig Damiano allt av andligt börd är sann bara vi människor som är störda och bär satans kunskap.
Detta beteende är så himmla normalt. http://www.metro.se/se/article/tt/2010/10/27/datalagring/ Låt oss kriminalisera hela befolkningen på en gång istället.
Posted on: 2010/10/27 16:44
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra... men knuten näve i Avatar - det är inte att vända andra kinden till. Ateism är för aliens. Tyvärr finns inte bibeljesus, men det är en annan historia. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Allt har en balans en orsak en mening en natur och sin tid.
Det finns många jesus och alla är offer för lögnernas utveckling.
Posted on: 2010/10/27 17:36
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Låt oss säga så här,
Gubbarna vid den riktiga makten verkar ha liite mer koll än oss betande kossor, och de har en sjuk tendens till att tilldyrka "satan", eller vem/vad han nu är... Om nu de vet mer än oss, så visst borde det finnas någon i andra ringhörnan också? :) Att han skulle fått en korrekt beskrivning i form av bibeln är jag dock tveksam till. Live well, and be well :) Heaven kallas det visst... :) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jesus är stor, han kan bära mycket, ta vikten från hjärtat, det har jag känt i uppriktiga böner till honom.
Men jag tror det fortsätter bortom, jag tror jag har funnit något ännu större.
Posted on: 2010/10/28 10:23
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ett sista inlägg för idag.
Xtas du har rätt. Jag frågade en lama en gång och sa till han. Jag har upplevt faderns ljus och jag har mycket svårt och förstå hur man ska komma tillbaks i livet från detta ljus dels då dess natur skiljer sig så kraftigt från materias vibration och dels då det finns överallt ska man vara överallt? Såsom folk väntar på sina profeter ska komma tillbaks. Jag fick som svar. När boddisatvor finner ljuset kommer dom inte tillbaks dom stannar där och gör sitt arbete därifrån så buddha, jesus, david, asaf, elisa, abraham och dom andra heliga kommer inte till jorden igen för dom gör mer nytta där dom är, deras arbete ar slutfört när alla har i slutändan funnit ljuset. Jag antar det inte är utan orsak dom kallar samsara för samsara. Det är när man fortfarande lystrar till kroppens frestelser och former man återfödds och det gör man pga drifterna som kommer från det centret man lever i och kunskapen som lett till man lever kvar i det centret och skapar dess karma. När man flödar ljuset är rent och tomheten förståelsen och humbleness är funnen är när man kan gå vidare för sista gången. Vilket verkar vara en mycket lång väg att gå men med kultivering viljestyrka förståelse och självdiciplin betar vi av stigen sakta men säkert. På återseende förhoppningsvis.
Posted on: 2010/10/28 10:30
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Påminner mig om hur jag låg i katalepsi en natt (sömnparalys) och hörde musik i rummet som verkade komma från hörnet, jag bad det sluta för det gjorde mig sorgsen.
Då öppnades sakta dörren till rummet och in strömmade ett förblindande vitt och orange ljus som skrämde slag på mig, har aldrig känt en så stark fruktan. Förstår vad folk menar med gudsfruktan nu lite mer. Det är piskan för de som inte nosat moroten än.
Posted on: 2010/10/28 11:19
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Labyrinth of truth serien på tuben är riktigt grym att kolla på, tyvärr har youtube tagit bort del 1 men det går bra att börja från del 2.
ThewatcherReptilian2 har gjort en resa från babylon till nutid och förklarar det mesta ur ett kristet perspektiv utan att det blir för mycket. Efter tre år som vaken snubblade jag över serien och kan bara säga att jag lärde mig massor på nytt, det blev som ett andra uppvaknande. Dom falska profeterna (Icke,Jones,Maxvell) som bibeln varnar för tillåts sprida "sanningen" medans William Cooper sköts ihjäl 2001. Varför låter dom vissa leva medans andra dödas, jo en sak skiljde mellan Cooper och dom andra, Cooper trodde på Gud och predikade därefter. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Demokrati borde inte klassas som ett samhällskick, en demokrati är perioden då en konstitutionell republik rör sig mot en oligarki, eller från en oligarki till en konstitutionell republik[kan inte hitta exempel].
Precis som en anarki med andra ord. Oligarki <> Demokratarki <> Republik(frihet & lag) Har jag fel, eller är vi inte bara massa horungar födda i samma horhus som våra föräldrar?? Sekulär Humanism är en religion, 9 1 1 var ett insider jobb! Militären langar knark! I statens ögon är barnporr något possitivt, bättre hållhake finns inte. Oj, så vad sa ni om lösenord och lönndörrar? Tips: Svarta Pantern, var ett populärt lösen på min tid! The end of the world will be a lucruative venture, I'm sure... Hörs i cellen bredvid!/Rocketbanana[han som knackar Roxettedängor i morse]
Posted on: 2010/10/29 8:38
|
|||
|
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen" -Cornelis Vreeswijk |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Kromokrati.
mmm Du har rätt . Beatrice ask är en pedofilfitta likaså hennes kamrater som gillar barnporr. Militären är psykopater som mördar civila istället för skydda. Polisen smugglar heroin och säljer vapen istället för motsatsen. Politiker ljuger och flyr. Läkare försämrar hälsan och diskriminerar patienter. Psykiatrin fängslar istället för friar. Socialtjänsten kidnappar barn och splittrar istället för enar. osv osv osv Allt är tvärtom. Precis som Orwell sa.
Posted on: 2010/10/29 8:49
Edited by Shen on 2010/10/29 9:04:30
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Shen skrev:
Dags och packa väskan. Åh, månraketen står tankad och klar? NWO är globalt. Det finns ingenstans att fly. Bara att spotta i nävarna och ta i. Problemet är väl egentligen inte barnknullarna och djävulsdyrkarna, minoriteten, utan det "vanliga" folket, majoriteten, som upprätthåller deras system? Vägen till helvetet är kantad av goda föresatser, sade någon.
Posted on: 2010/10/29 10:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Finns alltid platser med likasinnade om man vet var man ska leta.
Att putsa nävarna här innebär kämpa ensam mot alla dårar. Trött på kampen har tröttnat på boskapen har kämpat genom många liv. Detta meningslösa högmod i folk har ingen gräns det är meningslöst människorna är fördömda till att behöva genomgå lidande för att vakna. Det behövs nog en stor katastrof för att folk ska inse att dom inte är oberoende för kunskap lystrar dom inte till mer än sitt eget högmod. Man kan inget annat än be för deras väckelse och att dom tar sitt förnuft till fånga och fader förlåter dem. Människan ber om problem istället för förståelse och sin nästas bästa. Den dagen den lyckan.
Posted on: 2010/10/29 10:57
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bli vapenägare och gå med i KKK, skynda på Domedagen.
Ultimat: Bli president och säg att Gud ber dig spränga världen i radioaktiva småbitar, det kommer sannerligen chocka människor och kanske väcka dem. Från tiden i SUF kommer jag ihåg att vissa där pratade om "influensanarkism" en skara radikaler som genom kapitalismens alla kryphål ville destabilisera systemet och därigenom orsaka revolution. Valutaspekulation var en av deras metoder. Sen blev de väl rika och sket i revolution förvisso.
Posted on: 2010/10/30 8:30
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Bli vapenägare och gå med i KKK, skynda på Domedagen.
Ultimat: Bli president och säg att Gud ber dig spränga världen i radioaktiva småbitar, det kommer sannerligen chocka människor och kanske väcka dem. Ja Xtas Låter lite som Bush ; ) Ja pricken över I: et. Makt korrumperar så sant som det är sagt. Pengar ger oftast människor samma drifter då det tenderar och vara lycka i deras ögon. Människan är bra svagsint. För dom nya som ser tråden och inte fattar vad vi refererar till när vi talar om huvor ugglor mord pentagram osv osv så kan dom ta en titt på filmen order of death. http://www.youtube.com/watch?v=tdtSj40y_hc
Posted on: 2010/10/30 9:35
Edited by Shen on 2010/10/30 9:54:58
Edited by Shen on 2010/10/30 9:55:20 |
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"Tell me when Lord"
http://www.youtube.com/watch?v=R370YkYhV0w Skämt åsido, kristna är bra folk oftast. Bibeln har ju rätt om så många saker dessutom.
Posted on: 2010/10/30 12:46
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja Xtas du har rätt.
Igentligen är alla bra dom anpassar sig bara. Dom som gör mindre bra saker har bara blivigt lurade. Ja thoran bibeln quranen bhagavad mm och alla läror håller en sanning en röd tråd. . Det mesta är av en sann grund men det är ochså lite blandat och lite andras perspektiv.
Posted on: 2010/10/30 13:02
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login