vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Är denna kvinna galen?
#1


See User information










Jag tycker inte det, men jag känner igen mig i hennes situation när hon försöker förklara.

Posted on: 2010/11/3 0:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#2


See User information
klippen visar inte riktigt att hon är galen, mer att alla andra hon snackar med inte bryr sig, för fem öre, om nåt....

Tycker hon rockar fett....

Mer galet att stå och predika om politik...

Posted on: 2010/11/3 1:03
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#3


See User information
Jag tycker hon har en poäng, men samtidigt verkar lite galen.

Men vem är jag att säga vad hon är? Bara för att 99 av 100 påstår en sak så betyder det inte att dom har rätt.

Men världen vi lever i idag blir mer och mer digital med intryck och påverkan från yttre (centraliserade) källor. Som te.x Tv, internet, tv-spel, dataspel, mobil osv. Och den enda tiden i "naturen" är när Sven cyklar snabbt till Tage för att spela tv-spel eller hänga på internet.

Medan för femton-tjugo år sedan jag växte upp så cyklade man hela dagarna så att hjärnan pulserade som bättre än droger, badade, gå ut en kväll kunde vara spännande, en vecka i stugan var fantastiskt om man hade en polare att dela det med då man kunde se nya platser och fantisera ihop vad som hänt där.

Medan nu gör ungarna/ungdomarna inget av det om dom inte har tillgång till internet.

Hur roligt är det att smyga runt i ett gammalt spökhus när man kan spela ett tv-spel där man ser riktiga spöken.

Jag tycker det är synd att dom som inte växer upp i min tid. Det känns att dom missar något.

Jag vet inte om det är något negativt ifall vi skulle gå tillbaka i utvecklingen. Att du kanske vi skulle börja umgås och fantisera ihop igen och kunna känna glädjen i naturen.




Posted on: 2010/11/3 1:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#4


See User information
Quote:

Fred123 skrev:
Jag tycker hon har en poäng, men samtidigt verkar lite galen.


Ok, lite?..

Lyssna noga mot slutet i del 3, hur "CD-ROM-systemet" ska läggas ned och hinduisterna ber i templet..

Vart tog alla skeptiker på det här forumet vägen?

Posted on: 2010/11/3 8:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#5


See User information
Missförstått sin dotter garanterat.

Men hon har ju mycket rätt.

För många är det viktigaste att kunna ha den nyaste modellen mobiltelefon.

Föräldrar blir galna över barnens tjat ochså.

Vi kräver ha saker som vi inte ens behöver..

Menar kultivera det andliga ligger så långt ifrån detta det någonsin är möjligt.

Teknlogi är ju ett verktyg men inget man bör placera i centret av ens liv.

Posted on: 2010/11/3 9:15
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#6


See User information
Haha, missade det där med Cd-rom systemet.


Dock har hon en poäng. Men kanske inte alla hästar hemma, eller fakta för den delen.

Men måste erkänna att jag blev lite imponerad av henne. Att hon verkade brinna så enormt för en åsikt.

Posted on: 2010/11/3 17:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#7


See User information
Hehe, visst kan man vara skeptisk, men är hon galen? Hmm, galet är att skjuta barn och mammor på order, sen bli hyllad för att man skyddar andra i ett samhälle som käkar upp miljön, hmm, finns många vinklar.

Galet är att säga till Sveriges befolkning, ni vet inte vad era barn behöver, därför måste samhället gå in. Det är tokgalet tycker jag.

Hellre en sån pajas som vill gott, än mycket annat skit som vill illa genom kontroll osv.

Posted on: 2010/11/3 17:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är denna kvinna galen?
#8
Jag har inte kollat på allt, men det jag såg verkar vara helt ok, alltså det hon sa.
Hon har fattat, vilket man inte kan säga om alla andra...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är denna kvinna galen?
#9


See User information
Bara det om CD-ROM och killen som är en alien som är lite tokigt, men han kanske var en alien.
Indirekt har hon ju rätt, för den information vi lagrar på CD-ROM och DVD stannar inte där för alltid. Vi har aldrig varit så dåliga att dokumentera vår samtid på beständigt media än vad vi är nu.

Posted on: 2010/11/3 18:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är denna kvinna galen?
#10
Quote:

Freddan skrev:
Bara det om CD-ROM och killen som är en alien som är lite tokigt, men han kanske var en alien.
Indirekt har hon ju rätt, för den information vi lagrar på CD-ROM och DVD stannar inte där för alltid. Vi har aldrig varit så dåliga att dokumentera vår samtid på beständigt media än vad vi är nu.


Religionen Science är aliendriven.

Jag har som sagt inte sett på alla tre videoarna.
Men det är så att all teknik som har med computers och nätverk och dylikt att göra har direkt koppling till aliens och agendan.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS