vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 »


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Xtas:Erfarenhet får man bara av dåligt omdöme,endast så,bara du har det klart för dig.

Posted on: 2010/11/13 16:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:

sale skrev:
Xtas:Erfarenhet får man bara av dåligt omdöme,endast så,bara du har det klart för dig.

Väl talat av en mycket erfaren man (eller kvinna)

Posted on: 2010/11/13 16:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Låt dom vuxna få egna val och lära sig och höj straffen för försäljning till barn KRAFTIGT KRAFTIGT.
Så vi får bort gängen kartellerna och idioterna.
Och låt dom sjuka få sin medicin.

Posted on: 2010/11/13 16:22
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Xtas vad du postar är propaganda. Det är någon kärings ord som aldrig har studerat frågan utöver en handbok i propaganda om cananbis. Att du postar någons ord som fakta utan att ha studerat frågan själv säger rätt mycket om din källkritik. Du ska inte skylla att du var en marxist en gång i tiden på grund av CB också istälelt för den riktiga anledningen att du var lurad vid den tidpunkten?.

Quote:
Xstas skrev: "De vanligaste, och vetenskapligt belagda, negativa ruseffekterna av cannabis är ångest, olust, panikkänslor och förföljelsemani, speciellt bland nybörjaranvändare. Ytterligare effekter är försämrad tankeförmåga under berusningsperioden. Långvarig daglig användning kan, förutom beroendeutveckling, ge skador i andningsorganen, nedstämdhet eller depression. Sårbara individer har en betydligt högre risk att utveckla kvarstående psykotiska symtom."


Allt det stämmer. Men anledningarna bakom att det stämmer nämner dom inte. Att folk blir paranoida och får ångest och inte tänker lika klart bror på att dom ofta är personer som flyr från inre problem och inte har använt sig av något som stimulerar deras hjärnor på det sättet tidigare och ger dom ett nytt perspektiv på saker och ting. Att då få en för hög allt THC kan öka allt som rädsla och nervositet flera gånger, folk röker ofta för stora mängder också. Så vad dom skriver där är mycket riktigt och stämmer in på många personer, samt som dom påpekar så är det aldrig bra att folk i riskgruppen använder sig av något som påverkar hjärnan utan att ha undersökt sig själva om det är lämpligt för dom eller inte.

Vi vet t.ex från vetenskapliga studier (dom ni gillar att inte läsa) att folk med schizofreni mår bra av cannabinoider och blir sämre av THC. Så här har vi en av dom största hjärnskadorna man kan ha, som är en global hjärnskada, som mår jätte bra av cannabis om THC halten inte är hög.

Forskare vid universitetet i Lausanne i Schweiz tillfrågade 5.263 studenter, däribland 455 som endast röker marijuana och 1.703 som röker både marijuana och tobak och 3.105 som inte röker något av det. Undersökningen, som publicerades i Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine, visade att marijuana-rökare hade bättre relationer med vänner, bättre betyg och var mer benägna att idrotta än tonåringar som rökt tobak och de som avstod från båda ämnena.

Det har även blivit rapporterat att CB har en antidepressiv effekt, här är två studier:

Cannabinoids promote embryonic and adult hippocampus neurogenesis and produce anxiolytic- and antidepressant-like effects
http://www.jci.org/articles/view/25509/version/1

"The authors of the study show that marijuana users reported fewer somatic symptoms and daily users reported less depressed mood and more positive effect than non-users. These self-report data suggest that adults apparently do not increase their risk for depression by using marijuana. Many find that the calming sedation associated with the use of cannabis helps to alleviate depression."

Decreased depression in marijuana users.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15964704

Quote:
Cannabisanvändning försämrar flera av våra vanligaste tankefunktioner , däribland minne, uppmärksamhet, koncentration och analys- och planeringsförmåga


Detta har jag redan nämnt, för stora THC halter dagligen försämrar ens minne. Därför ska man inte använda sig av sorter som innehåller stora mängder THC dagligen om man har mycket man behöver komma ihåg. För dom som använder det rätt, balanserade sorter där det finns mycket cannabinoider och där THC halten inte dominerar är detta inget problem.

Quote:
Cannabisanvändning försämrar individens förmåga att utnyttja sin intellektuella kapacitet och förmågan att reflektera över sig själv, vilket bland annat medför att den psykiska mognaden hos ungdomar och den nödvändiga frigörelsen under tonåren går långsammare


Ser ut som att dom bara pratar om ungdomar här, annars är det propaganda. Det är självklart inte meningen att unga ska bomba deras receptorer varje dag och inte studera och lära sig nya saker. man blir inte smartare av CB, CB är dock en prestationsförhöjare för många intelligenta männiksor, då det hjälper till att hålla stress borta, gör en fokuserad och ger en kreativa tankar och kraftig inspiration, samt att hjärnan får nya friska celler och ett högre IQ vid måttligt bruk.

Quote:
Hormonbalansen kan störas, både hos män och kvinnor. Hos ungdomar kan detta hindra att kroppen utvecklas normalt


En stor lögn som har använts i många år för att skrämma unga, och det funkar på vuxna ibland med!. Inga studier har påvisat detta. Däremot har ett flertal studier bevisat motsatsen.

"Chronic marijuana use showed no significant effect on hormone concentrations in either men or women"
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1935564

"Delta9-tetrahydrocannabinol increase plasma testosterone concentrations in mice"
http://www.sciencemag.org/cgi/content/abstract/213/4507/581

Quote:
"Cannabisrökaren löper ökad risk att få cancer i luftvägarna (lungor, munhåla, svalg, hals), kronisk bronkit och andra lungsjukdomar. Tjäran från cannabisrök innehåller minst 50 % större mängd av cancerframkallande ämnen jämfört med tobakstjäran."


Hård propaganda. Alla stora studier visar samma sak, cannabis kan inte orsaka cancer, istället skyddar det en mot en rad olika cancer.

Cannabis har visat sig döda flera typer av cancer inklusive: lungcancer [1], bröst och prostata [2], leukemi och lymfom [3], gliom [4], hudcancer [5], och feokromocytom[6]

Fler studier:

"The largest study of its kind has unexpectedly concluded that smoking marijuana, even regularly and heavily, does not lead to lung cancer."
http://www2.ljworld.com/news/2006/may ... rijuana_link_lung_cancer/

"But looking at residents of Los Angeles County, the scientists found that even those who smoked more than 20,000 joints in their life did not have an increased risk of lung cancer."
http://www.scientificamerican.com/art ... large-study-finds-no-link

" MARIJUANA & LUNG CANCER People who smoke marijuana — even heavy, long-term users — may not have an increased risk of developing lung cancer, researchers report this week at the American Thoracic Society meeting in San Diego. A new study compared 611 people with lung cancer, 601 people with head and neck cancer, and 1,040 people without cancer. The data showed a large increase in the risk of cancer with tobacco smoking — 20 times the risk of lung cancer for people who smoke two or more packs a day. But no increase in risk of lung cancer or head and neck cancer was detected in marijuana users."
http://abcnews.go.com/Health/story?id=1996168

Cannabis smoke less carcinogenic than tobacco smoke
http://www.medicalnewstoday.com/articles/32229.php

Quote:
Freddan skrev: "Jag kände en gång en heroinist som hävdade att heroin var den bästa drogen att syssla med, då den var helt naturlig och kroppen skulle tydligen repa sig fort efter avslutat bruk"


Du vet inte vad du svamlar om som vanligt. Heroin är en semisyntetisk opioid som skapades genom syntes morfin i slutet av 1800-talet. Så nej, heroin kan inte hittas i naturen.

Dina ogrundade påståenden i denna tråden förklarar varför du inte vill svara på min fråga. Men akta dig för solen Freddan, du vill väl inte bli en knarkare?.












Posted on: 2010/11/13 18:48

Edited by TreeOfLiberty on 2010/11/13 19:05:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Du verkar ju inte riktigt frisk TreeOfLiberty. Vad har solen med detta och göra?
Jag återger bara hur ni flumpellar kan hjärntvätta er själva genom att bara hitta info som passar era behov. Du vill kunna röka på ifred och söker bara den information. Detta var alltså vad min kompis tyckte, så hur kan du säga det är jag som svammlar? Fattar du inte vad jag skriver eller?

Dom cannabisreceptorer du pratar om är ju rent flumtrams. Hur fan kan du ens tro på detta?

Jag har förresten redan svarat på din fråga, men du är väl för pårökt för att märka det.

Posted on: 2010/11/13 18:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
Freddan skrev: Dom cannabisreceptorer du pratar om är ju rent flumtrams. Hur fan kan du ens tro på detta?


Du är så ignorant man kan bli va?. Detta skriver du efter att jag postat en rad vetenskapliga studier som bevisar vad jag talar om. Det är hur känt som helst i den vetenskapliga literaturen. Du vet ju själv att du inte har kollat upp det och bara väljer att skriva att det är trams. Känner du dig vuxen och mogen när du gör det?. Förneka du vetenskap hela dagen. Min poäng var att precis som vi har cannabinoid receptorer (det är dom som dominerar vår hjärna) så har vi receptorer för d-vitaminer som mår bra av d-vitaminer.


Posted on: 2010/11/13 19:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Lär dig diskutera på ett vuxet sätt, men du är nog varken vuxen mentalt eller fysiskt. Du diskuterar som en 20 årig flumpelle som fortfarande bor hemma förmodligen och revolterar mot föräldrarna genom att röka på och sitta hemma i källaren som en basement-dweller och aldrig kommer ut. Där har du min bedömning eller gärningsmannaprofil på dig.

Du har förresten inte postat en enda vetenskaplig studie. Du har postat drogpropaganda utan källhänvisning eller någonting. Man kan inte ta dig på allvar.

Du går elitens ärende som vill flumma ner minst en generation. Brukar du ofta hålla med eliten?

Posted on: 2010/11/13 19:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Nej det var jag som postade vetenskapen i tråden, du och dina gelikar postar bara flum remember Tree?

Posted on: 2010/11/13 19:06
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Hej alla. Jag ska köpa en Ford. Det är den absolut bästa bilen. Det har jag lärt mig från vetenskapliga studier från http://www.ford.com

Posted on: 2010/11/13 19:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
Nej det var jag som postade vetenskapen i tråden, du och dina gelikar postar bara flum remember Tree?


Du kan ju börja med att erkänna att du postade propaganda och att du inte har studerat deras påståenden. Sedan kan du tacka för dom vetenskapliga studierna som jag postade från den vetenskapliga litteraturen som motbevisar propagandan.

Eller så kan du tillsammans med freddan fortsätta att vara vuxna bebisar. Tror du också som freddan att cannabinoid receptorerna inte kan påverka oss positivt? vi bara har dom...

Ett samhälle utan "knark" är ett tråkigt och dött samhälle utan några intressanta människor. Höga glada människor är nästan alltid dom mest intressanta. Om man inte vill ha vad naturen erbjuder oss så ska man inte stå i solen heller. Ingen tvingar en att röka CB, men dom som gör det ska ha rätten att göra så och inte behöva sitta i fängelse för att dom använder något för att bota deras sjukdomar eller bara för att koppla av efter jobbet.

Posted on: 2010/11/13 19:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
Hej alla. Jag ska köpa en Ford. Det är den absolut bästa bilen. Det har jag lärt mig från vetenskapliga studier från http://www.ford.com


Väldigt moget att skriva så efter att jag gett dig en rad olika studier från en hel rad olika universitet och sjukhus etc. Du skjuter dig själv i foten, och du vet att du inte ens har kollat på studierna. Du är vuxen du freddan. fortsätt så, det vinner du på. Listan på alla olika universitet etc globalt som har undersökt CB kan göras lång. Lev du i din lilla bubbla.

Posted on: 2010/11/13 19:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ska du köra ett "lyckoargument" nu? Snacka om pseudodiskussion.
Jag kan lika gärna hävda att jag vet vad som finns på andra sidan månen som att påstå vad samhället blir lyckligare av eller inte.
Det visar ju på hur väl införstådd du är med det empiriska, vad som går att bevisa och inte.

Jag har postat vetenskap, du har postat knarkpropaganda och nonsens, vakna till lite nu och sluta flumma.

Posted on: 2010/11/13 19:21
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Herregud TreeOfLiberty? Vet du ens hur en vetenskaplig studie är utformad? Du har tagit del av artiklar som bara rapporterar av vad vissa vill visa. Du vet sånt en objektiv människa tar med en nypa salt. Om du tror att en vetenskaplig studie går ut på att fråga ungdomar som röker på hur det förbättrat för dom misstar du dig. Allt är ju så jättemycket bättre för dig för att du röker på tror du, ändå sitter du hemma en lördagskväll på ett Internetforum och pratar om hur social man blir på cannabis och du är fortfarande en ungdom. Det är så bakvänt och skrattretande det kan bli.

"Cannabis har förverkligat mig själv, så jag behöver inte längre några vänner"

Du har läst de eviga "forskarresultaten" från flummande studenter som vill visa att cannabis är någonting bra. Vi i övriga världen skrattar åt dessa wannabeforskare och roas när det berättas hur denna "vetenskapliga studie" är utformad. Vi objektiva människor fattar detta är nonsens och hur tidningen bara publicerat detta som en parentes så läsaren ska få någonting att skratta åt.
Det är nerrökta studenter som bankar huvudet i väggen och de ges anslag år efter år, eftersom det är meningen detta ska ge praktisk kunskap. Det är lite skyddad verkstad kan man säga.

Du diskuterar iallafall inte som en upplyst och kunnig person TreeOfLiberty, utan som en arrogant och aggressiv snorunge. Väx upp! När får vi ta del av din insiktsfulla cannabislärda sida? Du visar bara upp den omdömeslösa.

Mitt inlägg om Forden var absolut inget barnsligt för det visar hur du fungerar. Du kan bara ta till dig information som visar det du vill och då är man inte objektiv.

Posted on: 2010/11/13 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Den som inte kan bestämma över sitt eget liv-försöker ofta med andras!
Allt har en början och ett slut-utom livet som kan börja eller sluta mitt i...

Vetskap är därför bättre än vetenskap.

Varför skall det som de flesta känt till i hela sitt liv bli vetenskapligt bevisat?

Posted on: 2010/11/13 19:39

Edited by sale on 2010/11/13 19:55:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
Extremisten skrev: "Jag har postat vetenskap, du har postat knarkpropaganda och nonsens, vakna till lite nu och sluta flumma."


Haha vilken clown. Du har inte postat en enda vetenskaplig studie, bara drogpropaganda. Du postade en massa gamla lögner som att CB skulle kunna ge en cancer och förändra ens hormoner när det är något som har blivit ordentligt motbevisat i den vetenskapliga litteraturen. CB dödar som sagt flera typer av cancer. Du vet själv att du aldrig har studerat frågan, utan bara kopierar texter från propaganda hemsidor. Något av det som man har forskat mest om dom senaste åren inom medicin etc, är cannabinoid receptorerna då det har visats att cannabinoiderna i CB botar och hjälper mot en hel rad olika sjukdomar. Det är otroligt många forskare globalt som har undersökt detta och som undersöker det. Det har gått många dokumentärer om det på TV den senaste tiden också, då det i flera år har varit accepterat bland den vetenskapliga literaturen att CB har förmågan att bota det mesta, det är bara på grund av all propaganda som har spidit sig till skolor etc som har gjort det tabu att prata om.

Några av studierna som jag har postat och pratat om, har blivit utförda och finansierade av:

Department of Pharmacology and the MCV/VCU Cancer Center, Medical College of Virginia, Virginia Commonwealth University

Laboratory of Cellular and Molecular Regulation, National Institute of Mental Health

National Institute on Drug Abuse

National institute of health

Health Services & Mental Health Administration

The American Cancer Society

Margaret Stewart Trust Fund

Department of Microbiology and Immunology, Medical College of Virginia, Virginia Commonwealth University

Department of Biochemistry and Molecular Biology I, School of Biology, Complutense University, Madrid, Spain

Department of Laboratory and Molecular Medicine, Kagoshima University, Kagoshima, Japan.

Neuropsychiatry Research Unit, Department of Psychiatry, University of Saskatchewan, Saskatoon, Saskatchewan, Canada

Department of Neurology, Xijing Hospital, Fourth Military Medical University, Xi’an, People’s Republic of China

Department of Biomedical Sciences, Dental School, Program in Neuroscience, University of Maryland, Baltimore, Maryland, USA

Geraldine Brush Cancer Research Institute California Pacific Medical Center San Francisco.

Department of Clinical Psychiatry and Psychotherapy, Medizinische Hochschule Hannover, Germany.

Department of Pharmacology, Faculty of Sciences, University of Milan, Italy.

the Department of Neuropharmacology (K.M., K.H., N.E., K.I., M.F.), Faculty of Pharmaceutical Sciences, and Advanced Materials Institute (K.I., M.F.), Fukuoka University, Japan; Department of Obstetrics and Gynecology (T.I.), Miyazaki Medical College, University of Miyazaki, Japan; Department of Medical Physics (K.A.), School of Allied Health Sciences, Faculty of Medicine, Osaka University, Japan; and Department of Drug Safety Evaluation (K.A.), Developmental Research Laboratories, Shionogi and Co, Ltd, Osaka, Japan.

Discipline of Psychiatry, Sydney Medical School, University of Sydney, Department of Psychiatry, CADE Clinic, Royal North Shore Hospital, St. Leonards, Sydney, Department of Neurology, Royal North Shore Hospital, St. Leonards, Sydney,Department of Neurology, Royal North Shore Hospital, St. Leonards, Sydney.

University of California

University of Colorado

Carleton University, Ottawa.

The Canadian Society of Addiction Medicine

Posted on: 2010/11/14 16:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:

Haha vilken clown...

Det har gått många dokumentärer om det på TV den senaste tiden också, då det i flera år har varit accepterat bland den vetenskapliga literaturen att CB har förmågan att bota det mesta...



ahhh, visat på tv - du har koll på tv och vad de lanserar, och tror på det.

Nu vet vi det, också.

CB botar ingenting, det är omöjligt.


Posted on: 2010/11/14 16:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
ahhh, visat på tv - du har koll på tv och vad de lanserar, och tror på det.

Nu vet vi det, också.


[Resized Image
Quote:
You're beginning to believe the illusions we're spinning here!
You're beginning to think that the tube is reality and that your own lives are unreal.
You do whatever the tube tells you --
You dress like the tube.
You eat like the tube.
You raise your children like the tube.
You even think like the tube.
This is mass madness, you maniacs!

Posted on: 2010/11/14 17:51
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
ahhh, visat på tv - du har koll på tv och vad de lanserar, och tror på det.Nu vet vi det, också. CB botar ingenting, det är omöjligt.


Du kanske missade vad jag skrev, poängen är att det inte är lika tabu längre och att alla forskare som har studerat detta i flera år har börjat få mer uppmärksamhet. Så om Novax är med i en intervju i TV så är alltså allt du säger automatiskt lögner då det är något som sänds i TV, jag förstår... Om CB inte botar något så finns det inget som kan bota oss. det finns ju verkligen inget som kan hjälpa oss mot förkylningar och andra symptomer i naturen, inte alls.

Det är inte sant heller att cannabinoid receptorerna har någon funktion, hur kan man tro på något sådant, att de receptorerna som dominerar hjärnan har en funktion, galenskap. Alla forskare som studerar detta är köpta lögnare, det finns inga bevis, alla "studier" är förfalskade.

Ta inte detta som ett hot, men det hade varit mycket roande att strypa er :)

Som Joe rogan sa i Marijuana a chronic history av history channel "I wanna fucking strangle people who say ...it should be illegal". Ni borde verkligen bli strypta för er omogenhet. Det är inte moraliskt att stödja drogpropaganda och at folk råkar illa ut för att dom använder sig av medicin.

Där var en 70-80 årig tant i sverige som blev gripen för ett tag sen för att hon odlade cannabis för medicinskt bruk då hon hade MS. Samhällets terrorister dom.


Posted on: 2010/11/14 18:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Så lustiga motsägelser man ser jämt från knarkhållet, fullt av dem.
Som att människor på "skämt" borde mördas av en "moralisk" anledning...

Eller att en joint hjälpt någon mot snuva, vad är det för trams egentligen?

Det finns något som också kallas amfetaminreceptorer Tree, då blir väl amfetamin automatiskt bra bara för att de existerar eller hur?
Helt enkelt resonerar du så här:
Eftersom man kan bli påverkad bör man bli det...
För att de namngett en signalmottagare vars fullständiga funktion ingen känner till efter en av de substanser den kan ta emot så bör man ta in den substansen?

Frågan är vad du gör här och skriver när du kan dricka, knarka och ta allt möjligt som väntar på att plockas upp av allehanda receptorer då?

Posted on: 2010/11/18 4:06
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Gråzon tillåter cannabisimport

Privatimport av cannabismedicin har för första gången tillåtits i Sverige.

http://www.sydsvenskan.se/varlden/art ... later-cannabisimport.html

Posted on: 2010/11/18 4:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Bra nyheter för dom sjuka ; )

Posted on: 2010/11/18 7:34
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Seriöst Xtas, har du stora ego-problem?. Du har gått och byggt upp ett hat mot droger för du anser att dom inte har hjälpt dig, istället för att inse att du var en idiot när du använde dom, droger har aldrig hjälpt idioter.

Att du inte ens kan erkänna att cannabinoider är något som forskas mest på inom medicin och att cannabinoid receptorerna har en funktion och har visat sig kunna påverka och bota många sjukdomar, visar hur programmerad du är i denna frågan.

Om du är en sådan enkelsinnad exterminist och inte vill läsa vad jag postar så behöver du inte det. Men Du vinner inget på att spamma samma inlägg hela tiden.

Har varken skämtat om att mörda någon eller att en joint skulle hjälpa mot snuva, lär dig att läsa innan du kommenterar i ett forum.

Man kan inte jamföra amfetamin med CB av många anledningar jag inte tänker gå in på. bara för något påverkar det centrala nervsystemet så betyder det inte att det är meningen att vi ska ha det och att det botar några sjukdomar. Det har ingenting med att bli påverkad att göra, det finns CB sorter som du aldrig har provat där man inte känner sig påverkad, bara super klartänkt.

Men vi ska alltså lyssna på dig och din propaganda, du vet mer än alla forskare från alla dessa universiteten globalt som jag postade. Dom vet inte vad dom pratar om och deras forskning är felaktig utförd. Var vänlig och kontakta dem och visa för dom alla felen i deras forskning och se till så att deras rapporter tas bort från den vetenskapliga literaturen.

Någon behöver ge dig en ordentlig svamp tripp så ditt ego krossas och så att du inser att det inte är vuxet att ha ett förbestämt trosystem innan man har studerat frågan öppensinnat. Har inte tid att svara på mer trams nu, kommer börja tala franska snart, och då bryter jag mot forumreglerna.




Posted on: 2010/11/18 13:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Evil weed





Posted on: 2010/11/18 13:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Cannabis hämmar immunförsvaret

Naturligtvis

http://svt.se/2.108068/1.2247950/cannabis_hammar_immunforsvaret

Som treeof... sa: evil weed.

Posted on: 2010/11/26 19:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS