vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#49


See User information
En i rörelsen känd sanningssökare och bokförläggare uttryckte det så här när han besökte oss förra våren (vi bor ute i skogen)

"Jaså, det är hit som vi tar vägen sen när det smäller?"

Japp, lessnar ni på riskzonen är ni hjärtligt välkomna hit.

Posted on: 2011/3/17 11:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#50


See User information
.
Sjukt många bra HAARP-avslöjande filmer här:

http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten


Posted on: 2011/3/17 20:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#51


See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
Jag postade detta på ATS precis, orkar inte översätta tillbaks till svenska ...men vill få det i pränt nånstans...

Stay out of L.A. on march 17!

This morning I reviewed Roland Emmerich's film "The day after tomorrow", which contains the same bull**** as the rest of the hollywood crap released, but I noticed one thing, and that was numbers...
And you all know how these fracking lizards like to communicate with numbers and shit.

Ok, so I won't go into detail, download the movie if you want to review the scenario... But there are a couple of scenes of interest. First of, disaster basicly hits Tokyo first, with giant ice blocks falling from the sky. The next place in the movie where something similar happens is L.A.

And the "scientists" find cooling spots in the ocean...first one is 4311 (3/11) ...second one 4317 (3/17)

Might be out of the blue here, but I found the coincides too remarkable to not make note of it.

So this is just basicly a warning to all L.A. citizens to get out of dodge on the 17th...

Best regards from Sweden,
Patrik

3/17 ...vi får väl se.

Jadu vad tror du? Knappt 10 timmar kvar på dygnet i LA nu.

Posted on: 2011/3/17 22:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Japan, jordbävning och tsunami
#52
Vi får väl se vad som händer.

Det vore ju synd om allt jag sagt grusas av att ingen tsunami eller jorbävning sker idag,
Men det handlar ju inte om det, eller hur?
Bevisen för allt som redan hänt talar ju för sig själv.
Kanske är det så att det "räcker" med denna katastrof i Japan? När härdsmältan är ett faktum, vilket den kommer vara inom en dag eller två och 40 år av förvarat plutonium blir ett världsproblem... så blir usa's västkust ett stort problem.

Jag har aldrig sagt mig veta allt, det är inte min roll.
Men med allt som händer just nu så är det inte längre någon jävla pussel-lek om vem som kan spå rätt. Har du en bättre profetia om framtiden?

Allt jag spillde ut var siffror jag såg i en film. The day after tomorrow. Att den 11e var ett faktum och att Tokyo skulle träffas först, precis som i så många andra filmer. Det jag försökte göra vara att förutspå vart "katastrofen" skulle ge sig till känna härnäst. Kanske har jag fel.

Oavsett vad så är jag övertygad om att USA INTE är en speciellt bra plats att befinna sig på just nu.
Om "katastrofen" når dem eller ej inom 9 timmar vet jag precis lika lite som du om.

Däremot är jag 100% övertygad om att "Illuminati" (eller vilka de nu är) är 100% ansvariga för det som sker, alternativt sitter på förhandsinformationen.

Men som sagt. Jag hoppas fortfarande på min egen galenskap. Tyvärr är det nog inte så enkelt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#53


See User information

Posted on: 2011/3/18 14:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#54


See User information
Kommentarer på din första länk Network:

Fulford menar ju att Pentagon tydligen är the good guys? Hade faktiskt redan trott mig veta att militären i flera länder är emot sjärtgosseklubbarna och det packet, så lite bekräftelse känner jag allt.

Rockefeller inte "lika onda"... jovisst, de har helt enkelt mutat sig ur landet bara.
Tror likadant om Rothschild och vissa andra familjer att de försöker köpa sig ut ur korthuset, ta avstånd innan det faller ihop med dem inuti, men de är fortfarande lika ruttna. Ett PR-trick för att försöka få vara med i en kommande maktstruktur bara, de är ju trots allt mästare på att förutse marknaden...
Om revolutioner sen blir sponsrade av dem för att göra upp med några marionetter, mellanhänder och syndabockar tror de att de ska ha inflytande eller kanske rentav total makt. Det vi ser är bara en radikalisering, utraderingen av mellanskikten.
De ultimata parasiterna letar nya ingångshål i värden kan man säga.

Fulford känns lite... suspekt ibland, vad har han för motiv med att påstå såna saker om Rotschild och Rockefeller? Samt att det är "fredligt" i världen?
Vilken planet lever han på? Lite disinfo helt klart där.
Tror han försöker rädda ansiktet på vissa, sina arbetsgivare kanske.
Vidare vill han anklaga "religiösa fanatiker" (säger att det är judarna som kommer styra... men ändå inte judarna), påstår att Kina försöker förhindra undergången, att Nordkorea är fredliga och vill förena sig med Syd som är despotiskt och han talar själv ganska fanatiskt... som en kryptokommunist.
Vidare pratet om den gyllene tid han ser framför oss... minst sagt gulligt, men sant?

Meritokrati framför nedärvda titlar och nepotism, väldigt bra om så är fallet med rörelserna i arabvärlden.
"The competent people will rise to the top" Amen to that säger jag.

Hör någon vad han skäller efter intervjuaren frågar, "who are they?"

Fin kommentar där också:
"They approach people who have big influence on public opinon."
Host: "Kind of like you..." Ignorerad.

Sidan som radiovärden pratar om: http://thesecretsofyouth.com/
Tycker ni den verkar seriös?
Någon här som handlat av dem eller blivit affärspartner med dem?
Ser ut ungefär som en Amway eller Herbalifeklon...

Kanske jag omvärderar allt detta i juni, vi får se.

Posted on: 2011/3/18 16:40
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#55


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

patrik1975 skrev:
Jag postade detta på ATS precis, orkar inte översätta tillbaks till svenska ...men vill få det i pränt nånstans...

Stay out of L.A. on march 17!

This morning I reviewed Roland Emmerich's film "The day after tomorrow", which contains the same bull**** as the rest of the hollywood crap released, but I noticed one thing, and that was numbers...
And you all know how these fracking lizards like to communicate with numbers and shit.

Ok, so I won't go into detail, download the movie if you want to review the scenario... But there are a couple of scenes of interest. First of, disaster basicly hits Tokyo first, with giant ice blocks falling from the sky. The next place in the movie where something similar happens is L.A.

And the "scientists" find cooling spots in the ocean...first one is 4311 (3/11) ...second one 4317 (3/17)

Might be out of the blue here, but I found the coincides too remarkable to not make note of it.

So this is just basicly a warning to all L.A. citizens to get out of dodge on the 17th...

Best regards from Sweden,
Patrik

3/17 ...vi får väl se.

Jadu vad tror du? Knappt 10 timmar kvar på dygnet i LA nu.






Updated: Quake Predicted for California This Saturday!

http://beforeitsnews.com/story/489/91 ... fornia_This_Saturday.html


http://www.youtube.com/watch?feature= ... edded&v=xQXDt4VdS0E#at=47


Update: Jim Berkland was on San Francisco local radio station KSFO 560 AM this morning with Brian Sussman and elaborated on his prediction. The Bay Area (San Francisco, San Jose, etc.) would get a 4.5 shaker, while Southern California would get a 6.0 quake. He thought the larger quake would happen near where the massive school of fish ran aground in Redondo Beach, California.



He has had many reports of animals behaving strangely and mentioned that one of his methods is to track the number of missing pet classified ads in the local paper. Cats in particular go missing right before earthquakes, the theory being their sense of direction is affected by a change in the magnetic field. Apparently, the theory works.



Jim Berkland has a track record of predicting earthquakes like the 1989 Loma Prieta shaker in San Francisco for the World Series. Here's a photo from the Gilroy paper one day in advance making his prediction:




Now, according to Berkland, we're due for another one. How does he know? The gravitational pull of the moon is at it's strongest in many years, with the "Super Moon", caused by the closest approach of the moon. Also, there have been fish in massive numbers washing up on the beaches of California, caused by disruptions in the magnetic field of the earth.


Posted on: 2011/3/19 8:57

Edited by sparta88 on 2011/3/19 9:39:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#56


See User information


Nog vet dom mer än dom säger...





Lögner och svek, undanhållande av information... Fy skäms.

Posted on: 2011/3/20 16:39

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#57


See User information
Quote:

sparta88 skrev:

Updated: Quake Predicted for California This Saturday!

http://beforeitsnews.com/story/489/91 ... fornia_This_Saturday.html


http://www.youtube.com/watch?feature= ... edded&v=xQXDt4VdS0E#at=47


Update: Jim Berkland was on San Francisco local radio station KSFO 560 AM this morning with Brian Sussman and elaborated on his prediction. The Bay Area (San Francisco, San Jose, etc.) would get a 4.5 shaker, while Southern California would get a 6.0 quake. He thought the larger quake would happen near where the massive school of fish ran aground in Redondo Beach, California.

Vilken skräll att det inte blev något!

http://earthquake.usgs.gov/earthquake ... /US10/32.42.-125.-115.php

Posted on: 2011/3/20 17:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#58


See User information
Igår supermåne, idag ingen alls!!!!????
wierd stuff

Posted on: 2011/3/20 20:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#59


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

sparta88 skrev:

Updated: Quake Predicted for California This Saturday!

http://beforeitsnews.com/story/489/91 ... fornia_This_Saturday.html


http://www.youtube.com/watch?feature= ... edded&v=xQXDt4VdS0E#at=47


Update: Jim Berkland was on San Francisco local radio station KSFO 560 AM this morning with Brian Sussman and elaborated on his prediction. The Bay Area (San Francisco, San Jose, etc.) would get a 4.5 shaker, while Southern California would get a 6.0 quake. He thought the larger quake would happen near where the massive school of fish ran aground in Redondo Beach, California.

Vilken skräll att det inte blev något!

http://earthquake.usgs.gov/earthquake ... /US10/32.42.-125.-115.php





Önskar att du kunde sagt det om Japan istället.........


Men nu är det så att det fortsätter att röra på sig lite var stans och några mindre jordskred har förekommit i Kalifornien.

När det gäller Japan så såg jag signaler att något var på gång redan på tisdagen, på torsdagen var jag säker på att något stort var på gång. Så det är långt ifrån över............

2011-2012 kommer troligen bli år som kommer att ruska om mänskligheten , men jag hoppas att du kan skriva fler gånger......

" Vilken skräll att det inte blev något "




Posted on: 2011/3/20 21:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#60


See User information
Vad jag har hört så kommer reaktorerna i Fukushima från GE.
GE:s nuvarande CEO heter Jeff Immelt!

IM MELT!

Jeff Immelt är även invald i Obamas administration:
"2009 as a member to the President's Economic Recovery Advisory Board to provide the president and his administration with advice and counsel in fixing America's economic downturn"
"2010, as chairman of the Council on Jobs and Competitiveness"
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_R._Immelt


Enligt Alan Watt (18/3) skulle bolaget som äger verken även heta "Imelt", (med ett M) inget jag kan hitta något om dock.
http://www.cuttingthroughthematrix.co ... att_CTTM_Live_on_RBN.html


Kanske inte tillför något i diskutionen, men visst är det intressant med alla dessa talande namn som ständigt dyker upp i alla möjliga och omöjliga sammanhang, ni kommer väl i håg jordbävnigen i "BAM" eller den i "Christchurch" tillfälligheter? visst kan det vara det, men hur många tillfälligheter krävs för att det inte ska vara någon tilfällighet?

Posted on: 2011/3/22 1:06
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#61


See User information
Varför drabbades inte Hawaii med flera öar av denna tsunami?

http://www.youtube.com/watch?v=fdHzCX_bU68&feature=related

Det händer saker.

Posted on: 2011/3/22 7:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#62


See User information
Ny jordbäving i Japan igen, kolla Expressen, såg bara en live länk, kanske försvinner eller ändras...

Posted on: 2011/3/23 1:36
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#63


See User information
Min kära broder...

http://www.iris.edu/seismon/last30.html


En ny?

Sista dagarna har det dundrat precis som innan 9.0-an...
6.0+... Har skett ca 15 ggr sedan den stora... Scrolla ner och se före den stora....


BTW... 20% av jordbävningar som sker... Ser du inte på USGS...


Japan sjunker... dryga halvmetern sen den stora på sina ställen...

Posted on: 2011/3/23 1:49

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#64


See User information

Posted on: 2011/3/23 9:27

Edited by sliparn on 2011/3/23 9:55:38
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#65


See User information


Japan, är absolut inte över... Tycker denna killen fångar en fin samling av vad som sker och händer... Sparar mig tid...





Posted on: 2011/3/23 10:56

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#66


See User information
Detta är förhoppningsvis kärnkraftsindustrins Hindenburgkatastrof (ni vet, katastrofen som avslutade luftskeppsepoken!).

Det är synd om japanerna, men man har spelat ett högt spel och tagit risker och nu har man förlorat. För de kräsna japanerna som bara kan äta inhemskt ris är slaget förlorat en gång för alla.

För den som inte inser katastrofens fulla innebörd:

Jag skiter i er och era åsikter. Jag har haft rätt i trettiofem år om den här saken och skriat varje gång svensk kärnkraftsindustri exempelvis skickade bränsle till upparbetning med Sigyn till Japan.

Flera olyckor hände redan då för femton år sedan men allt har tigits ihjäl i pressen. Ni är kriminellt oansvariga och skulle jag nånsin få något att säga till om blir det djävligt synd om er.

Bara för att jag blivit smädad, baktalad och missförstådd är jag inte snäll... snart blir det er tur! Saken är så allvarlig att ingen press i världen kan hjälpa er.

Posted on: 2011/3/23 13:11
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#67


See User information
Quote:

Network skrev:
Varför drabbades inte Hawaii med flera öar av denna tsunami?

http://www.youtube.com/watch?v=fdHzCX_bU68&feature=related

Det händer saker.

Varför säger du att de inte drabbades?

http://video.foxnews.com/v/4586038/hawaii-tsunami-damage/
http://www.cbsnews.com/stories/2011/0 ... tional/main20043129.shtml

Posted on: 2011/3/23 19:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#68


See User information
Den radioaktiva strålningen från Japan har nu nått Sverige. Högsta nivåerna har uppmätts i Stockholm.
– Halterna är mycket låga och innebär inte några som helst risker för människor och miljö, säger Leif Moberg, forskningschef vid Strålsäkerhetsmyndigheten.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/rad ... -natt-sverige_6034531.svd

Japan ljuger om kärnkraftläget Frigyes Reisch är docent i kärnkraftsäkerhet vid KTH och har jobbat i 27 år vid Statens kärnkraftinspektion
http://www.expressen.se/nyheter/utrik ... -allvarligt-som-tjernobyl

Resized Image


Posted on: 2011/3/23 22:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#69


See User information
jag begriper mej inte på haarp:s magnetometer eller vad man kan utläsa av informationen, Så egentligen är detta ganska intetsägande för mej, men för saken skull, här är Magnetometer Chain för 8-15 mars om någon annan har bättre (=någon) koll på vad det visar.

http://137.229.36.30/cgi-bin/magnetom ... C+COL+TRC+GAK+ANC+HOM+HDZ


Posted on: 2011/3/24 0:11
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Japan, jordbävning och tsunami
#70

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#71


See User information

Posted on: 2011/4/7 17:13

Edited by sparta88 on 2011/4/7 17:30:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#72


See User information
Japanerna har en egendomlig dragning åt det tragiska. Tsunamis som så ofta drabbar Japan är också ganska vanliga längs södra delen av USA:s västkust, men i Amerika har man den fördelen att så gott som hela sträckan skyddas av en mycket lång sandbank (titta gärna på en karta så förstår ni!). Däremot är det ju ofta badande på utsidan av sandbanken som oftast är försedd med skyddande klitter.

Men en amerikan som varit mycket i Japan berättade att han sett när en tsunami närmade sig stranden i Japan och vågen höjde sig mycket högt. De badande japanerna stod kvar och tittade på den växande vågen och när den nådde fram skrek allihop "NU DRUNKNAR VIII!". Och så drunknade dom.

Men amerikanerna brukar i det läget ta några steg åt sidan eller upp på klitten och säga "Oj vilken våg!". Vilket vår vän också gjorde.

Nu menar jag självfallet inte den enorma vågen härom veckan men kanske själva grejen att lägga kärnkraftverken just på de farliga ställena...

Posted on: 2011/4/7 17:32
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
50 user(s) are online (50 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 50

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS