Vakencorner
|
Re: Relavanta frågor beträffande 9/11 inför 10 års minnet..
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Om några tusen år kommer dom säga.
Gud fällde babylons wtc torn. För historian upprepar sig så länge den förljugs till folket om. För brottet uppdagas inte då. Vad är det man vill dölja? Kan det vara så att dom onda är återfödda kriminella från babylons tid ? Eftersom jag tror på anden och återfödelsen och karmans plats så är det så jag tror. Varifrån kom kunskapen om kabbalah? Babylon. Vilket språk talade invånarna`? Vem fällde tornet? Vem dödade Nimrod? Tror knappast det är något som står kvar i historieböckerna. Vad har kabbalan för funktioner? = Både svarta och vita. Detta ligger mycket mycket djupt om du frågar mig. Tänk logiskt vem skrivs historien av? Vinnare = Logiskt.
Posted on: 2011/7/15 11:59
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Man kunde göra en kampanj på temat: Våga fråga!
Det är ju vanligt att folk i alla sammnhang inte vågar fråga för att de tror att alla andra förstår. Det gäller nog även detta område, Flygblad med uppmaning att ställa frågor och sedan några exempel på frågor att börja med. Vad sägs om det?
Posted on: 2011/7/17 19:15
|
|||
|
Sanningen skall göra oss fria!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ok skall spotta och fräsa lite !
Humm det är snart tio år sedan, känns som i går när jag fick en klump i halsen efter att man tänkt en millisekund om resultatet av detta....att USA hade en ny agenda och en ny anledning för att sprida skräck och förintelse över världen ! Det finns många teorier och vetenskapliga resultat för och emot, men faktum kvarstår om man gör en jämförelse mellan ett bilköp och 911.....hade du köpt en bil av en försäljare med så många felande länkar ? Nej förmodligen inte, det enda man behöver göra är att ta två steg tillbaka och titta på helheten för att inse att det finns fler än bara en uggla i detta träsk av information, och detta borde få även den mest skeptiska att lyfta på ögonbrynen. Hur man än vänder och vrider på denna händelse så är det i slutändan ändå USAs utrikespolitik och eviga och förbluffande envishet över att strida över rätten till feta hamburgare och olja som resulterade i 911....om det inte vad ett insiderjobb så va det en reaktion på deras eviga petande i brasan som resulterade i denna käftsmäll, och va det ett insiderjobb så är det ett bevis på deras sjuka människosyn ! Jag lutar mer åt de senare att USA mycke väl visste vad som hände......av egen erfarenhet och av ca 17 år av att smälta aluminium, bygga stålkonstruktioner, gjuta betong och i mina ungdomsdagars glada pyroteckniska glansdagar så vet jag att det går att bygga en boxkutter ganska enkelt och att det ganska lätt går att smälta stålbalkar med kemiska substanser från ica....bean there don that ! Så när kling och Klang på discovery försöker krossa myten om att smälta stålbalkar så reser sig mina nackhår av ilska och förbluffning......hur korkade tror de att vi mediakonsumenter är, och detta blir bara ett av alla bevis på hur media försöker manipulera=skjuter sig själva i foten !!? Att diskutera detta och analysera detta är nog en av dagens viktigaste frågor, inte hur det skedde utan VARFÖR, hur krig har blivit synonymt med fred, hur kan 1+1 bli 3, varför har vi skygglappar som hindrar oss att ens se de andra vägar som finna att gå......det kallas för indoktrinering och hjärntvätt ! Du är född för att konsumera, du är utbildad för att kunna konsumera, du jobbar för att konsumera, du skall sova gott om natten för att kunna jobba för att konsumera, gör du inte det, köp dig en hästens för 100000 lök så du kan sova för att kunna jobba, så du kan konsumera mera..och när du inte konsumerar titta på fotboll eller idol där du blir påmind om att KONSUMERA köp köp för fan köp dig frihet till ditt eget lilla fängelseparadis, för där finns tryggheten, tryggheten från de ca 100 aktiva terroristen i världen som vi dödar 10000tals människor årligen över, kriga döda skjut och slakta varandra till fred, fred och frihet i ett klibbigt rött hav av blod där vi kan le och skratta i glädje över vår frihet och demokrati ! Jag säger som Voffarna Jag är skeptisk.....till det mesta i dag, även mot voffare som oftast är just de vetenskapsmän som skall arbeta för mänsklighetens bästa och är finansierade av mina skattepengar. Men det tragiska är att man behöver inte vara raketforskare för att se att trädet är ruttet, och ändå fortsätter vi traska i denna gegga som vi kallar samhälle, hoppfulla om den där lottovinsten som skall göra oss fria. Jag hoppas på mänskligheten och känner medlidande med de som förtrycks och lever i det helvetet som har skapats efter 911....fler och fler ser verkligheten och accepterar inte den och det ger mig hopp om framtiden !
Posted on: 2011/7/18 12:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gääääsp... Fearmongering eller börjar det dra sig samman för en ny false flag?
Tycker bankirerna borde vara redå för sin nästa påhitt. Låter väldigt lägligt att det skulle vara kärnkraft... Då får dom ju vatten på sin kran mot Pakistan och Iran. Nästa Osama borde väl lägligt gömma sig där? Eller är det bara ett steg och en ursäkt för att kartlägga sina medborgare mer? Eller kanske all above, vi får se... http://abcnews.go.com/Blotter/terror- ... ructure/story?id=14118119 Om du ser på videon på sidan, vänta till du ser filmen med denna "bombexpert" av AlCIAda (Den med "Bellybombs")... Där dom beskriver killen krama sin bror... Men när han vänder sig om suddar dom ut hans ansikte... wtf!? Kanske inte vill visa CIA agenten riktigt än... ![]() Men allt är precis som det skall, exakt i denna sekund. Skall bli så skönt att äntligen bli av med poläritetsmedvetandet... ![]()
Posted on: 2011/7/21 17:31
Edited by Avatar on 2011/7/21 17:59:56
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det var inget plan som träffade tornen.
http://www.youtube.com/watch?v=BztotD5hXw0 Ju mer man studerar detta ju mer märker man planen inte ser ut som normala plan. Det var en sånhär. http://www.youtube.com/watch?v=AzvFZnew41U&feature=related Bara vad jag tippar. Vittnena säger själv det var inte likt något plan jag sett innan. Denna brandman hittade lik i garderober i tornen innan dom kollapsade. http://www.youtube.com/watch?v=-CL2xEvQ5HE Antar att liket hade hittat dit av sig självt lol.
Posted on: 2011/7/28 14:12
Edited by Shen on 2011/7/28 14:44:44
Edited by Shen on 2011/7/28 14:52:07 |
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2011/10/14 8:00
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login