vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Number stations och 8-3-11

See User information
Först, för er som missat veckans stora händelse rekommenderar jag en titt på:
8-3-11.info

Number stations, är för mig beviset på att den eller rättare sagt "de" existerar.
För er som inte hört talas om Number stations, rekommenderar jag er att gräva lite i detta då det är det mest fascinerande jag upptäckt under mina år som konspirationsforskare.

En verklig konspiration, underligare än det mesta som föds ur Hollywood.

Okej...
Med vetskapen om existensen av Number Stations, 8-3-11 mysteriet och The Conet project, hoppar vi direkt till vad allt detta egentligen handlar om,

Den riktiga konspirationen

Dessa lågfrekventa radiosignaler som kan höras över hela världen, hela tiden.
Den officiella och gemensamma "förklaringen" till detta fenomen är att det är någon slags spion-kommunikation.
Kanske kommer Conet project sprida lite ljus över detta när de släpper den utlysta informationen den 3 augusti, men hey de kan lika gärna vara en del av en ny BS story och mörkläggning.

Men spion/kommunikationsteorin är förmodligen korrekt.
Men om så är fallet, är den verkliga frågan,
vilka är spionerna? Och hur många är "de"?

I hundra år (!) har sändningar sänts, men aldrig har något land antingen tagit åt sig äran eller försökt att utreda frågan.
Till exempel har jag svårt att begripa att USA skulle acceptera spion signaler genom ett främmande land. Eller Ryssland acceptera USA för att göra det. osv.

I verkligheten, för att kunna förklara denna paradox, är att alla länder är med på det hela. Tillsammans.
En enda fråga där ALLA länder är eniga?? Och alltid har varit. Förbluffande! ;)

Håll detta i åtanke när vi ser på de platser där dessa radiostationer finns.... som är .... okända!
I hundra år har de varit verksamma, och ingen regering har ens försökt att undersöka detta!
Ingen vet riktigt nånting om dessa number stations, när man försöker forska i detta.

Den enda godtagbara slutsatsen i mitt sinne, är att dessa signaler i själva verket bekräftar konspiration, att en del av oss människor inte är som resten av oss.
Jag kallar dem "de andra" tills en bättre beskrivning framträder.
Om de är 10 eller 50% av oss vet jag inte.
...Men min känsla är att de är många.

Eller har någon annan någon förklaring som passar scenariot bättre, med logik?

Det enda jag kan tänka mig är att dessa signaler används som mindcontrol på oss alla, men det skulle ändå innebära samma som ovan, att "de andra" gör detta mot oss människor.

Ett andra öga har öppnats,
Välkommen till världen med "De andra"

Posted on: 2011/7/25 14:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Number stations och 8-3-11

See User information
Jag kallar dem "de andra" tills en bättre beskrivning framträder.
Om de är 10 eller 50% av oss vet jag inte.
...Men min känsla är att de är många.

Vad menar du med 10 eller 50% av oss ?

Får väll köpa mig en kortvågsradio och lyssna....dessa va himla populära innan mobiltelefonerna kom...man är ju gammal vettdu ;D

Posted on: 2011/7/25 19:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2011/7/25 19:07

See User information
3-8-11 är inget annat än marknadsföring av "roll"-spel...Dom har använt mystiken över Number stations.

The Conet Project är slutresultatet där radioamatör entuiasten Akin Fernandez sammanställt kodade meddelande som skickats ut på kortvågsradiobandet under decennier. Conet project har blivit har blivit kultstatus stämplat och fått flertal anhängare.

Däremot sänds det ut lågfrekvent ljud, men det kan lika gärna vara jordstrålning. Rekommenderar att läsa exempelvis John & Ulla Hamiltons bok Jordpuls, där det framgår att forntida människan lärde sig att styra denna energin, genom verktyg som att använda stenar. Samt Boken Den megalitiska Yarden av Börje Ekbladh.

Posted on: 2011/7/25 23:31

See User information
3-8-11 var bara ett stort skämt. Synd att många trodde det var något stort på g och blev besvikna, igen..

http://8-3-11.info/Water.html

Posted on: 2011/7/27 12:04

See User information
8-3-11 var en spännande historia för sig så länge det varade.
Det var länge sedan jag drogs med i ett "spel" på det viset...jag vet inte ens om zelda lyckades med den lika bra på sin tid

Hur som helst...det centrala i diskussionen var dock "number stations", och eftersom 8-3-11 använde sig av conets slingor m.m så var kopplingen uppenbar vid tillfället.

Den som ger en vettig hållbar förklarlig lösning/teori på existensen av dessa radiostationer? Hur jag än vrider på det så är det omöjligt att få in det i den officiellt accepterade modellen av våra länder/ledare osv...

Number stations kan vara den missade länken....
Eftersom det tyvärr nog aldrig kommer några solglasögon a'la "they live" så skull det sitta fint med ett poäng på vår sida ringen för en gångs skull.

Bääähäbäää bäää

bäää bää bä bä

Kom igen nu.
Prove me wrong.
Hitta förklaringen till number stations eller acceptera faktumet, att världen är rena rama Kansas på syra mellan raderna

Vore fint om nån sån där kritiskt ögd människa som tror att usama var världens hemskaste snubbe, kunde ge sig an detta :) Kanske skulle bända upp en ögonlock eller två...man vet aldrig.

Det här är en utmaning till samtliga av vakens besökare.

Number Stations.
Prata med folk, någon kanske har en viktig pusselbit att tillföra.

Antingen startar jag en ny tråd till helgen om enbart "number stations" eller så är någon annan vassare och gör det redan nu kanske

Jag ska försöka sammanställa alla mina anteckningar och plita ner mina slutsatser och funderingar...om vi jämför anteckningar och samarbetar kanske vi antingen lyckas avskriva det som reklamjinglar för melodifestivalen, eller så upptäcker vi att dårarna bor där inne, under skorpan....medans blickarna sträcker sig mot skyn...

Det skulle ju i så fall vara deras klassiska signum ;)

Posted on: 2011/7/29 9:36

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper