vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Ny Blogg; Domenic Johansson

See User information
Hej!

Jag har startat en blogg där jag skriver om situationen vad gäller allvarliga akuta missförhållandena som sker inom Domenic Johanssons fall.

Mer info kan läsas på följande länk:
http://ansvar.mepprograms.org

Jag kommer att länka all ny information som jag lägger upp på bloggen, hit in till detta fouminlägg för att förenkla uppföljningen av situiationens läge.

/Patrik

Posted on: 2011/11/17 15:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ny Blogg; Domenic Johansson

See User information
Senaste dagars rapportering kan nu läsas på följande blogg:

Posted on: 2011/11/17 17:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Stackars människor .

Gillar bloggen .

Ska regga namnen och sätta dem på min most wanted bounty lista.

Man ska väl trycka några sådana ochså någon dag.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

For upstruction of justice. Supporting kidnapping of a minor.Physical and psycic suffering. Manipualtion of regulations.

3000 Bucks.

Last seen highjacking a ranch and trying to kill of a family on the sektish island of gotland.

Inga uppmaningar till våld mot person eller dylikt!

/Admin_TeBe

Posted on: 2011/11/17 21:35

Edited by TeBe on 2011/11/18 0:04:47
Edited by TeBe on 2011/11/18 0:05:19
Resized Image

See User information
Media har nu fått ta del av material.

Posted on: 2011/11/18 11:31

See User information
Ska bli intressant.

Det som förvånar dom flesta mest är nog socialtjänstens bedömmaned av pojkens destruktiva beteende när han kärleksfullt kramar om sina klasskamrater.

Före och efterbilderna säger sitt språk direkt.

Posted on: 2011/11/18 12:13
Resized Image

See User information
tyvärr är det förbjudet att vara annorlunda i det här landet.

Står du inte lydigt i ledet som dom andra hamnar du utför ättestupet.

allvarligt, ett riktigt sorgligt fall det här med Domenic. Hoppas det löser sig i slutändan.

Och Patrik, riktigt bra initiativ. Keep it up.

Posted on: 2011/11/18 12:18

See User information

Posted on: 2011/11/18 13:24
Resized Image

See User information
Mitt agerande...

/Patrik

Posted on: 2011/11/21 15:29

See User information
Uppdaterat senaste post på bloggen.
Nu kan man läsa garantipappret och vittnesmål på länkade sidor.

/Patrik

Posted on: 2011/11/21 15:42

See User information
Varför drabbar detta c:a 20.000 barn per år i denna fantastiska ankdamm.

Se detta om bla LVU : http://www.peace.se/blogg/

fundera gärna kring påståendena kring mänskliga rättigheter, vem som har tagit sig rätten att bevilja dom och att återkalla dom, med vilken rätt har sk. lagstiftande församlingar fabricerat ex. vis LVU, vem har dikterat villkoren och kanske viktigast av allt jämföra alla dessa påståenden från reklamfilmen hur den enskildes rätt är viktigast av allt, med vad män, kvinnor och barn upplever i sin verklighet, stämmer dessa överens då e ju saken biff.

Verkar dom göra det ?

Dom som uppfann det globala monopolspelet följer aldrig sina egna regler och kan när som helst lägga till eller dra ifrån, därmed är det dags att inse att spelet är riggat från start och ingen annan än banken är tänkt som vinnare, så det verkar bara finnas ett sätt och det är att välja att INTE delta.

Man behöver bara frånsäga sig alla förmåner som systemet erbjuder ( Utan garanti förståss ) och hitta bättre alternativ , hur svårt kan det vara om viljan finns hos några få till att börja med.

Tips: varje gång du blir utsatt för ofrivilligt kvarhållande av bankernas beväpnade gren ( Läs polisen ) som vid sina fiskningsoperationer alltid vill ner i din plånbok på ett eller annat sätt, istället för att svara på deras frågor så kör med en motfråga.

Har de senaste gångerna frågat om kidnappning numera är tillåten i vår ankdamm, alla har har svarat NEJ, då har jag frågat nästa fråga, känner du till fallet Dominic Johansson på Gotland ? Vissa JA vissa NEJ, å till sist fråga 3, har du lust att medverka till att denna familj snarast kan återförenas och att dom ansvariga ställs till svars inför en folkdomstol innehållande en jury av genomsnittsmän och kvinnor och inte korrupta politiskt tillsatta Quislingar,i en instans som även den bankmaffian äger, typ tingsrätt, hovrätt mfl. franchisebolag till moderbolaget svenska domstolar. Kolla själva på allabolag .se

De flesta har harklat sig lite och kommit av sig från sin huvuduppgift vilken är att försörja sig på att ljuga och bedra sina medmänniskor och än så länge tackat nej till medverkan, man kan alltid hoppas på att ett frö börjar gro där det finns god jord. Så jag inbillar mig att det är bra att vara frikostig med utsädet.

Om det finns undantag i denna yrkesgrupp så varsågoda och gör er hörda för alla ska vi inse att vi delar mycket mer än vad som skiljer oss.

Ingen kan representera nån.

Kram

Posted on: 2011/11/22 9:10

See User information
Rapportering till socialnämnden.

http://ansvar.mepprograms.org/

/Patrik

Posted on: 2011/11/22 19:14

See User information
Uppdaterat bloggen http://ansvar.mepprograms.org

God vinter och julanda till er alla
/Patrik

Posted on: 2011/12/12 19:28

See User information
Fler som fått sina barn kidnappade av dom organiserade satanisterna.

http://mjosby.no/-/bulletin/show/7185 ... pladete-vaapen-og?ref=mst

Posted on: 2012/2/5 19:21
Resized Image

See User information
Nu har mainstreampolitikens familjeförakt avslöjats.

http://www.newsmill.se/artikel/2012/0 ... -ter-som-fundamentalister

Och det ser inte ljust ut för familjerna att få vara familjer.

Posted on: 2012/2/8 15:57

See User information
En anmälan om brottemot familjens rättigheter har gjorts till polisen, JO och socialstyrelsen.

I regeringsformen 2 kapitlet paragraf 19 står följande;

Lag eller annan föreskrift får inte meddelas i strid med Sveriges åtaganden på grund av den europeiska konventionen angående skydd för de mänskliga rättigheterna och de grundläggande friheterna. Lag (2010:1408).

Vidare i konventionen kan man läsa under 1 artikeln;

Skyldighet att respektera mänskliga rättigheter

Dessa rättigheter är vidare nämnda i FN:s allmänna förklaring (The Universial declaration of human rights) under 30 artiklar.
Rn mycket intressant läsning som visar tydligt statens kontrakterade skyldigheter gentemot människor.

http://www.manskligarattigheter.gov.s ... 485a221/europa_501104.pdf

http://www.manskligarattigheter.gov.s ... w&id=71&module_instance=6

Posted on: 2012/2/9 4:24

See User information
Få se nu, om nu dessa fantastiska "rättigheter" som vissa människor på nåt undligt vis tagit sig rätten att bevilja övriga människor, och dessa beviljade rättigheter negligeras dagligen, blir "anmäld" till en annan instans som ägs av samma instans som den första instansen, det går många år och inget händer.

Hmmmm. undrar vad det beror på, kan det bero på att alltför många hela tiden söker lösningar hos en yttre källa och därmed undviker eget ansvar.

Skaffa en lista på alla som fått sina barn kidnappade från A till Ö sen samlar vi alla 4 i Sverige som anser detta oacceptabelt och fritar dom och lämnar dom till sin rättmätiga familj oavsett vad Gudrun Schyman och hennes vilseledda ickemän till polare anser om kärnfamiljen.

För vid senaste samtalet med en usel människa som jobbat som polis och numera håvar in några ynka miljoner tack vare sin lika usla morsa som är kommunpolitiker för att driva behandlingshem för egen vinning så erkände denna varelse att kidnappning iallafall än så länge officiellt inte var LEGALT.

LÄS deras egen bolagspolicy som av nån undlig anledning ger envar samma befogenheter som deras beväpnade vägrånarliga läs ( Polisen ) om man bevittnar en handling som i rådande straffskala beläggs med 6 mån fängelse eller mer.

Så fundera på hur några ickemän på ett Bolag ( Kommunen ) kan rekvirera 7 hjärndöda beväpnade robotar från ett annat bolag ( Rikspolisstyrelsen ) kan kidnappa ett barn från sin familj och den enda respons man får är att: dom har säkert förtjänat det, var tog rätt ska va rätt attityden vägen, kan man låta allt skit passera så länge man själv inte blir utsatt för samma sak.

Det är inte soc och polisen som är problemet utan det är vi flata ynkliga självgoda stackare som är det större problemet men det beror på att vi alla fått för lite kramar vid uppväxten för om vi är programmerade till att ha ett STORT behov av kärlek och bara får det när vi ljuger och gör som vi blir tillsagda så utvecklar var å en skyddsmekanismer beroende på grad av ickekärlek, en del blir känslokalla, en del blir psykopater, de flesta väljer offerrollen som är en av dom värsta, så det är lite synd om oss alla men det är ingen ursäkt till att ge upp.

Så vad sägs om att påminna vissa individer om att snart kommer dom att ställas till svars för sina handlingar utan beaktande av deras påstådda auktoritet och broderade pyjamasar och åtminstone bli bortburna från sina poster så att dom i denna inkarnation ej längre kan sabba människors möjlighet till självalda alternativ.

Som jag sa vid brasan så är jag en av dessa 4 som ställer upp när det är dags, och ni på FRA och div andra parasitbolag som inte än har fantasi till att leva egna liv fundera på vad NI är när ni stämplat ut för dagen, kanske en pappa, mamma, granne och i bästa fall en människa, gnugga geniknölarna och se vad ni kommer fram till.

Ett jordeliv är för kort för att spela nån annans spel som dessutom är riggat från start.

Kom igen Svensson det svänger ju, testa gärna Ronjas vårskrik och gör sen för fan nånting osjälviskt, det är rätt cool.

Posted on: 2012/2/9 8:36

See User information
Har foljt Dominics ode pa vaken forum, bakom ridan och i smyg utan att vara inloggad.

Varje inlagg och kommentar jag last har gett mig rysningar langs ryggraden,och roda kinder av skam.

Kan inte vara tyst langre,kanner att jag maste saga nagot,bra eller (daligt) till nytta eller onytta?

De S.K Myndigheter Eller i vilken skepnad dom klar sig i
arbetar inte for vara intressen langre,Har inte gjort det senaste 30 aren.

Laste att nagra familjer sokt politisk asyl utomlands vilket inte forvanar mig.

Sjalv blev jag hapen av davarande statsministern G. Perssons
utsaga att SVERIGE har forlorat goda skattebetalare vid tsunami katastrofen.

Det fick mig och tanka efter,Ar vi degraderade till att vara enbart skattebetalare, dom som suger ut systemet och inte puttar in nogon som helst peng- inbetalning tillbaka vilket dom vill oss att tro,

Mantra som skola,vard,omsorg,skola,vard,omsor..................................

SE TILL OCH LAMNA DOMINIC TILLBAKA TILL HANS FORALDRAR,
JAG HAR FATT NOG AV FORMyNDERIET,BIT DET SURA APPLET OCH EKANN ATT NI HADE FEL.

Fran ytterliggare en som sokt poliyisk asyl utomlands

Posted on: 2012/2/9 21:19

See User information
CBN har varit på besök och intervjuat familjens situation.
Ett möte hos socialnämnden på Gotland har ägt rum där uppvisande av kontraktsbrott har påvisats.
Kontraktet som nämns är de grundläggande fri- och rättigheter Sverige underställt sig och har juridiskt laga kraft.

Med fortsatt vilja och styrka efter ett halvår
lever jag fortfarande tillsammans med familjen och arbetar med att
återförena Domenic.

Uppdaterat

Hälsningar Patrik

Posted on: 2012/3/5 0:27

See User information
26 April 2012,
Domenics far tvingades av polisen att framträda på en huvudförhandling i det svenska rättsväsendet, att åtalas för att ha kidnappat Domenic vid en tidpunkt som skulle ha ägt rum 2 år sedan.

Domenics eget uttalande aldrig höras i domstolen.
Istället var det två åklagare som påstås tala för Domenic och åtala fadern med 18 månader i fängelse och böter på 5000 euro.

Faderns svar på tal var som alla vittnen har sagt från början, vilket är att vårdnaden på uppdrag av Svenskt sociala service är ett brott och bryter mot de familjer rättigheter.

Vad åklagarna vill se som en kidnappning är i själva verket bara en vanlig reaktion från en far som älskar sin son så djupt och bara vill ha några timmar för att komma ikapp med sina familjer förlorad tid sedan social-tjänsten genom att tvinga Domenic mot hans vilja i förvar trots allt vittnen tal som visar de familjer var oskyldig från början och har aldrig sett Domenic höjts upp i en dåligt sätt, mer att säga att Domenic har haft en bra barndom.

Vad jag Patrik bevittnades i domstolen, var att åklagarna aldrig hävdat något som helst bevis för deras anspråk.
De sa även till domaren att Domenic är för ung för att kunna fatta beslut för sin egen själ.
Med andra ord kan vi sammanfatta, om Domenics anser är för eller emot åklagarna insatser i domstolen bestämmer åklagarna över hans vilja.

Detta är en mycket allvarlig situation, där åklagare kan ta ett ärende på vägnar, mot en människa fri vilja, och sätta oskyldiga människor i fängelse och förstöra livet för en hel familjs generation och dess vänner.

Domstolen kommer att utlova en domen i målet 2 veckor framöver.

http://ansvar.mepprograms.org/#home

Posted on: 2012/4/27 0:05

See User information
Men för fan, nu är det väl i allafall hög tid att börja tala klarspråk och inte fjanta runt som den sociala programmeringen påbjuder, fatta för helvete vad kidnappning betyder Kid-napping, så när en far hämtar sitt barn som rövats bort av hjärndöda, kuklösa och ryggradslösa individer på "order" av lika desorienterde individer inom div. olika jävla BOLAG ( för vi alla gör ju bara vårt jävla jobb )då ska det väl åtminstone kallas FRITAGANDE och i billiga romaner så innebär det medalj och middag hos den lika utnyttjade och förvirrade snubben som kallas hans majonäs och inte hot om frihetsberövande och kontantkonfiskering.

Så om det är nån som ska ställas till svars så är det väl för fan upphovsindividerna och deras lakejer, och dessutom i en nyinrättad instans "folkdomstol" och inte i BOLAGET svenska dumstolar som tillsammans besitter lika mycket opartiskhet,vishet och sunt förnuft som en övergiven, bortglömd och i synnerhet taskigt armerad betongstolpe i Vladivostok.

Tänk Volvo Amazon, dragkrok, elastisk bogserlina och en grusväg i Norrlands inland i samband med tjälskjutningen samt en väl anpassad hastiget med en lämplig "klump" i slutändan på denna bogserlina, eller det miljöriktiga alternativet med endast ekologiska ingredienser, tjära, fjäder och en stark granstam

Fundera gärna på varför Fru Justitia har bindel för ögonen, kan det vara så att även om hon skulle snubbla på sanningen så kan hon in i absurdum hävda att " men jag såg ju inget "

Fy fan för ynkryggar Tvi.

Posted on: 2012/4/27 7:52

See User information
Rekommenderar boken "Konsten att älska" av Barry long, australisk författare, mycket kontroversiell, avled 1998.
Läs den och ni fattar allt!

Det är nämligen helt riktigt, Nomad. Detta är OKNULLADE SKITKÄRRINGAR in action, så enkelt är det och de är såsom ogräsfrön i den mylla som kallas korruption, inavel och ryggdunkeri. Ovanpå det babylonsk/sumerisk/khazarisk/romerska illuminatisystem vi har.
Proffstyckare utifrån sin egen begränsade horisont.

Observera att detta är inget angrepp på kvinnor eller kvinnlighet, tvärtom, säger jag oknullad så innebär det att det inte finns någon som kan knulla så det är snarare ett angrepp på den manliga världen och energin.

Och vilka lider ytterst då? Barnen, som beskrivet.

Posted on: 2012/4/27 13:03

See User information

Det är så bedrövligt att ord inte kan beskriva detta...

Och allt efter jakten på en fiktion som inte finns i naturen... Allt grundat på ett föruppfattat kontrakt som inte har en möjlighet att vara laga... Denna bubbla av fiktioner som är på väg att spricka.

Dessa stackars vilseledna barn som påtvingar lagar (vilket inte finns i naturen, utan nån som få träffat enbart krattat ner på ett papper) för att sedan inte själva följa dessa när det kommer till kritan och inte styrker deras egna jakt på makt över andra... Så lite dom vet vad dom har framför sig och vad dom gör mot sig själva...

Jag misstänker dom är rätt så rädda om sin fiktiva makt, detta fasansfulla behov av kontroll vilket bara kommer att skada dom själva.

Det bokstavligt skär i hjärtat på mig, hur vilsna vi blivit och våra barn sätts i fara för liv och för hälsan...

Och allt detta över fiktioner... Men sanningen kommer att komma fram och jag har ett sådant medlidande för dessa stackare som idag tycker sig göra rätt... Vindarna håller redan på att vända, vilket syns så tydligt i deras sätt att allt mer desperat klänga kvar i det gamla, med vilka medel dom nu klarar av att komma på... Dessa medmänniskor ser inte att deras system redan är dödsdömt...

Jag önskar själv jag fick ta Domenics plats, så han fick leva med sina fantastiska föräldrar...

Posted on: 2012/4/27 13:32

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Stackars barn och familj.

Undrar om han går ensam i skolan?

Vet ingen i hans närhet om att han kidnappats?

Man skulle kunna informera omgivningen i hans trakt vad dom sysslar med så att när dom ser han ute så ska dom veta att dom vuxna som går med han är kriminella.

Och genast ringa ett journummer så vi kommer och piskar dem på plats och griper dem civilt för kidnappning.

Posted on: 2012/4/27 14:22
Resized Image

See User information

Posted on: 2012/4/29 22:46
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper