vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 »


Re: This is the most important document in the world
#73


See User information
Hmm vad säger man om djurens rättigheter.

Eller naturens rättigheter.

Eftersom vi alla står på jorden skulle jag hellre kalla det jordiska rättigheter.

Om du föddes på jorden andas du dess luft .

Då har du lika rätt till den som alla andra.

Den som säger annat leker gud.

Posted on: 2012/1/31 17:43
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#74


See User information
Quote:
Hmm vad säger man om djurens rättigheter. Eller naturens rättigheter. Eftersom vi alla står på jorden skulle jag hellre kalla det jordiska rättigheter. Om du föddes på jorden andas du dess luft . Då har du lika rätt till den som alla andra. Den som säger annat leker gud.


Lika viktiga om inte än viktigare.

Livets rättigheter på jorden kanske är en lösning. Har börjat skriva på en sådan för en tid sedan. Eftersom man inte riktigt vet hur balansen rubbas genom påverkan så är det viktigt att respektera allt liv.

Nåt att samarbeta på/med, lagom syssla i alla minusgrader!

Må väl!


Posted on: 2012/1/31 18:48
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#75


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Quote:
Jag är inte ute efter några fans.


Det behöver Du inte precis klargöra för någon, det har Du själv klargjort med råge för länge sedan!


Nu fantiserar du igen, hur skulle jag kunna acceptera fans som inte vill vara som mig?

Du vill ju inte inse kända fakta, bara för att det inte passar din teori, leva i förnekelse, här är det tvärtom om, jag följer stigen vart den än leder, för att få se vart den slutar, men slutsatserna passar sig ju inte om man är i början på den stigen.

Har man gått den har man gått den.

Vill man inte vill man inte.

I och för sig är det inte första gången NWO förespråkare dribblar runt på vaken, här har en och annan kamp med dessa utspelat sig förut.

Du får inga poäng för de åsikterna av mig i alla fall.

Så tyvärr, ingen fan club, och inga signerade T shirts från mig.

Du borde helt enkelt läsa på, du verkar vara gammal nog att fatta bättre.





Posted on: 2012/1/31 21:50
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#76


See User information
Länk ---> Ögonöppnare


1

Forumregler

Reglerna är:

För en respektfull diskussion.

Försök skriva om ämnen som enligt administratörerna är relevanta för vaken.ses syfte.
[Ny till vaken.se?]

Håll dig till ämnet i trådarna och starta inte nya trådar om samma ämnen.

Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet.

Generalisera inte folkslag och grupper.

Vill man framföra klagomål och önskemål till vaken.se och administratörerna så gör man det på ett respektfullt sätt.

Följer man inte dessa regler så kan man bli avstängd eller raderad. Alla som blivit avstängda har möjlighet att kontakta vaken.se administration och be om att få komma tillbaka till forumet.

Tycker du inte om dessa regler så ber vi dig att inte skriva i forumet.


Mvh
Administrationen

Posted on: 2012/1/31 22:20

Edited by iwarrior on 2012/1/31 22:36:33
Edited by iwarrior on 2012/1/31 22:37:16
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#77


See User information
Ett av många problem som råder, i arbetsplanen för rättigheterna som Riksdagen tog fram 2006 så står det att Regeringens långsiktiga mål är att säkerställa full respekt för allas individuella rätt. Vilket är något som man inte får reda på om man inte läser dessa handlingsplaner.

Går det då att genom regler och riktlinjer säkerställa allas rätt, jag ser det inte. Det behövs en dialog som tar varje fall till en lösning, som det också står också i handlingsplanen, utrymmet skall vidgas för de individuella rättigheterna. Jag sammanfattar texten nu, Ej saxat.

Det förra regeringesbrevet var också noga med att tala om för läsaren, tänk på att varje människa uppfattar Sverige olika.

Vad som ligger till grund för att detta skall fungera behöver man sätta sig in lite i hur man kan presentera sin uppfattning, sitt liv, sin religion sin kultur etc. Vi befinner oss också i olika livssituationer, en familj tycker om köttbullar, den andra selleri och gorgonsola!

Det är många som lever med en enorm besvikelse, ena familjen kan ha blivit dåligt behandlad på grund av sin tro, den andra individen kanske inte ens kan prata för sig och hur skall man då komma till en lösning via dialog? Ser svårt ut.

Ansvaret som jag ser det ligger på bägge parter, alla behöver bli bättre på att tala för sin rätt, stå för den samt på den. Det handlar inte om att kräva mer pengar eller få en gratis vill, det handlar om att få den hjälp som passar när man tar kontakt med allehanda myndigheter.

Jag har själv varit med om samt sett hur och varför det går galet, kontakten tas, sen kan det ibland brista för att det dyker upp en fnurra på tråden som bägge inte förstår, det skall ingen behöva lida för.

Jag ser också att man kan spara enorma summor pengar om man blir mer effektiv i dialogen, aggera mer öppet, inte vara så fyrkantig mm.

Det borde ligga i allas intresse att bli mer effektiv, det handlar om både skattemedel och hälsa samt tid, vilket vi alla behöver mer av. Dock så är det väldigt svårt att komma fram med dessa ideer då regelverket sätter stopp för det, ändå så är det bara demokratiska riktlinjer som dom så snyggt heter.

Jag påminns också om det större ansvarstagandet som regeringen bett om i snart 20 år, jag uppfattar det som att vi skall bli mer effektiva, blir mer mänskliga, slappna av lite och försöka lösa allt utan att dra igång utredningar, handlingsplaner mm.

Vi löser så mycket problem utan regler i vår vardag, varför skall det inte fungera på alla nivåer, för det är det som ändå verkar fungera bäst.

Lite godmorgon tankar!

Må väl!

Posted on: 2012/2/1 7:41
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#78


See User information
Tittade länge på en tavla jag har som är gjord av Bill Devine, en stadsbo som flyttade till Alaska, han rispade spår i en marmortavla under lång tid och den visar en Björnmamma med sin unge ståendes på en bergsrygg med milsvid utsikt.Mycket möda bakom detta verk där en människas skäl tydligt lyser igenom och värnar själva livet.

Tanken kom sakta att vad hade hon gjort om björnsocialen ackompanjerade med björnpolisen kom å hävdade att Brysselbjörnarnas regler påstod att hon va en dålig mamma och att hennes unge skulle tas om hand av björnkommunen för att via LVUiden bli drogad av björnpharma och sexuellt utnyttjad av björnpolitiker och andra psykopatbjörnar.

Observera att till skillnad från människor så besitter björnar stor intelligens och visdom, att dom kan förstärka sitt NEJ med decimeterlånga klor, hyggligt bett, och en målradar sällan skådad, när den är låst då bör man ha en plan om en fortsatt inkarnation är av intresse.

Björnmammor behöver inga regler eftersom dom gör nåt som i människans värld fn är sällsynt, hon tar ansvar och brukar ENDAST det hon behöver för att ha ett intressant liv.

Kul förresten med tankar som inte har med kommers att göra.

Dröm sött alla


Posted on: 2012/2/1 7:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#79


See User information
Så sant så sant!

Posted on: 2012/2/1 8:22
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#80


See User information
Vaddå, tror du inte man får ha olika åsikter här?

Har du startat New World Order Anti Defamation League, där varje attack på ideologin, skall jämställas med brott, och att likna vid antisemtism?

Det är du som påstår att jag pratar om dessa saker för at jag vill ha "fans" när jag inte är intresserad av New World order "promoters" Försöker du få det att likna regelbrott.

Du har nog tagit dig vatten över skallen,, till och med de flesta nybörjare, förstår att Fn och New World Order hänger ihop, som ler och långhalm, eftersom allt styrdes av CFR och eliten, och kommer gynna eliten, och inte folken i världen, som tvärt om skall decimeras, och avlivas (euthanasia).

Du postar om dina regler och får relevanta svar, bara för att det inte passar ditt eget ego att bli avslöjad som New World Order promoter, kan ju inte hjälpas.

Det får du allt ta i beaktning innan du sticker ut hakan.

Dina regler är korkade, eftersom dom bygger på att man inte har några rättigheter, om man inte kan "prata" för dom.

Alltså kommer ingen att ha rättigheter, den dan nån bestämmer att man inte har "pratat" tillräckligt bra.

Detta tillsamman med att Fn's regler aldrig kan ifrågasättas, ger en grogrund för tyranni och folkmord.

Detta vill du prata dig varm för, och när du inte lyckas, tror du att du kan åberopa forumreglerna.

Du har ju sagt det själv, om du inte kan prata, har du inga rättigheter.

Svider det för mycket, när det svider i ditt eget skinn? Att du faller offer för dina egna regler?

Ta dig ur dina illusioner, annars kommer illusionerna ta ut dig.

Detta är själva orsaken, till att eliten lurar oss på så många nivåer, att när man väl börjar att se konspirationen, är det försent, eftersom man aldrig hinner ta igen förlorad mark.

I bästa fall blir det en pseudokamp, där man proklamerar, "We are the 99%"

Som om inte alla insatta visste detta.

Eliten skrattar ihjäl sig, som vanligt.

Inte undra på att dom kallar oss "Human Beings", Monster defekta människor.

Du kommer att få din egen upplevelse av detta, som vi alla kommer att få, den dag deras planer blir verklighet, minns då, att du stödde deras kamp, och att du proklamerade deras lagtexter och regler, de samma regler, som kom att förslava dina, och andras barn, bortom det vi till dags kallar mänsklighet. Elektroniskt styrda robotar, mikro chippade utan chans till fri vilja.

Detta är vad du vill dina, men också andras barn, skall ärva som framtid.

Till detta skänker du din tid, och ditt arbete.

Du kommer dock malas ned i samma kvarn, som du arbetar på att bygga, eliten har ingen nytta av dig, för dem är du bara en useless eater, en nyttig idiot, du är inte som dem, och du är inte av dem.

Du har inget att erbjuda, din viktigaste egenskap är att du saknar insikt, och därmed blir en resurs.

Tar du bort den illusionen utan att tillföra handlingar, och strategier för att motverka deras agenda, medans tider är.

Då är du ingenting.

Då kan du lika gärna proklamera I am the 0%.




Posted on: 2012/2/1 9:23
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#81


See User information
Quote:

Steffo skrev:
Vaddå, tror du inte man får ha olika åsikter här?

Har du startat New World Order Anti Defamation League, där varje attack på ideologin, skall jämställas med brott, och att likna vid antisemtism?

Det är du som påstår att jag pratar om dessa saker för at jag vill ha "fans" när jag inte är intresserad av New World order "promoters" Försöker du få det att likna regelbrott.

Du har nog tagit dig vatten över skallen,, till och med de flesta nybörjare, förstår att Fn och New World Order hänger ihop, som ler och långhalm, eftersom allt styrdes av CFR och eliten, och kommer gynna eliten, och inte folken i världen, som tvärt om skall decimeras, och avlivas (euthanasia).

Du postar om dina regler och får relevanta svar, bara för att det inte passar ditt eget ego att bli avslöjad som New World Order promoter, kan ju inte hjälpas.

Det får du allt ta i beaktning innan du sticker ut hakan.

Dina regler är korkade, eftersom dom bygger på att man inte har några rättigheter, om man inte kan "prata" för dom.

Alltså kommer ingen att ha rättigheter, den dan nån bestämmer att man inte har "pratat" tillräckligt bra.

Detta tillsamman med att Fn's regler aldrig kan ifrågasättas, ger en grogrund för tyranni och folkmord.

Detta vill du prata dig varm för, och när du inte lyckas, tror du att du kan åberopa forumreglerna.

Du har ju sagt det själv, om du inte kan prata, har du inga rättigheter.

Svider det för mycket, när det svider i ditt eget skinn? Att du faller offer för dina egna regler?

Ta dig ur dina illusioner, annars kommer illusionerna ta ut dig.

Detta är själva orsaken, till att eliten lurar oss på så många nivåer, att när man väl börjar att se konspirationen, är det försent, eftersom man aldrig hinner ta igen förlorad mark.

I bästa fall blir det en pseudokamp, där man proklamerar, "We are the 99%"

Som om inte alla insatta visste detta.

Eliten skrattar ihjäl sig, som vanligt.

Inte undra på att dom kallar oss "Human Beings", Monster defekta människor.

Du kommer att få din egen upplevelse av detta, som vi alla kommer att få, den dag deras planer blir verklighet, minns då, att du stödde deras kamp, och att du proklamerade deras lagtexter och regler, de samma regler, som kom att förslava dina, och andras barn, bortom det vi till dags kallar mänsklighet. Elektroniskt styrda robotar, mikro chippade utan chans till fri vilja.

Detta är vad du vill dina, men också andras barn, skall ärva som framtid.

Till detta skänker du din tid, och ditt arbete.

Du kommer dock malas ned i samma kvarn, som du arbetar på att bygga, eliten har ingen nytta av dig, för dem är du bara en useless eater, en nyttig idiot, du är inte som dem, och du är inte av dem.

Du har inget att erbjuda, din viktigaste egenskap är att du saknar insikt, och därmed blir en resurs.

Tar du bort den illusionen utan att tillföra handlingar, och strategier för att motverka deras agenda, medans tider är.

Då är du ingenting.

Då kan du lika gärna proklamera I am the 0%.




oK. JUBELÅSNA...för att motverka deras agenda!Så sluta att ha monopolpå åsikter o dyl...Det har både "GUD"och "staten"redan...just DU har det dåligt ställt,med det.


The iconic symbol of the Ouroboros, a self-consuming serpent that is an archetype of the Chaos Monster...


Posted on: 2012/2/1 16:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#82


See User information
Steffo, jag har suttit och varit lika rädd som Dig, nervis för att NWO Björnen skall dyka in och bita en i rumpan. Efter det började jag arbeta tillsammans med advokater, EU representanter, politiker så insåg jag följande, det är få som vill illa inom systemet, det är bara ett evinnerligt skitsnack som bygger på rädsla, vilket leder till förderv.

När jag skickar mail och diskuterar saker, främst rättigheter så får jag vättiga svar, jag skickas vidare, man tar mig på allvar och vill lika väl som jag, skapa en bättre värld och ett bättre samhälle.

Konspirationsträsket är jobbigt, jag brukar säga till dom flesta, det är värst dom första 3 åren, sen vaknar Du till lite igen, en tanke att smula på lite.

Visst finns det onda viljor, men att dra alla över en kam är en gammal gammal miss som man själv för stå för senare.

Jag berättar och pratar som jag gör för att jag skaffat mig erfarenhet, vilket Du inte har vad det gäller arbetet med rättigheter. Om trots detta betyder att det endast finns en grupp inom systemet som vill väl, ja då skall den gruppen stärkas till taklisten, för jag vet att det finns dom som tänker även på Dig och dina rättigheter, trots att du gett upp och skäller på allt och alla som inte har samma uppfattning som Dig.

I slutändan handlar det om vilken sida man matar, vill man inte se ljuset så förblir man i mörker! Vilket betyder, föder man andras dåliga sidor med energi, då kommer det också skit tillbaka.

Det som händer här är att Du gör precis som "dom", använder fair tactics för att fördärva än mer.


Posted on: 2012/2/1 18:58
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#83


See User information
Hördu papperstigern jag är inte rädd för satan själv. Så kom inte med sånt jävla trams igen, du kan ta reda på fakta vilket du borde ha gjort dags till dato, din Nwo anhängare, be inte om nån respekt av mig när du ljuger och far med trams och försöker. Jag har visat dig all respekt du förtjänar.

Att du skriver en massa trams regler, som krockar med allt förstånd, ja vill du posta nåt dylikt, då får du allt ta kommentarerna om dem också.

Du tappade all credit du hade med ditt privata mess, papphammar.

Disinfo agenter har man sett förr.


Vi behöver inga NWO anhängare att skriva några rättigheter, och ändå mindre en som inte fattar begrepp juridik och ordsförståelse, samt det faktum att du inte ens vet vad systemet, består i, och vad det har för agenda.


Så vad skall du kunna hjälpa till med, du får ju ta dig till ruta ett, och börja om igen.

Vi behöver inga ledare, om vi inte är blinda.

Jag har ju sagt det, att jag bara kommenterade ett par punkter, och dom punkterna är ju trams.

Kan man inte prata för sig har man inga, rättigheter, för systemet bygger på att man måste kunna prata "bra" för att ha dom.

Trams.

Du kan lika gärna formulera hela skiten så här:

§1 Förenta nationerna bestämmer rubbet.

§2 Inga andra paragrafer får förekomma.

Sen behövs det inget mer, eftersom det räcker med det för att montera ner vilken annan paragraf du har i Trams paragraf dokumentet. Du har ju en paragraf, att Fn's lagar alltid gäller.

New World Order och allt vad det innebär följer, utan omsvep och krusiduller.

Om du vill ha min förbättrade paragraf konstruktion, ta den om du vill kalla den din egen. Det är bara trams trams trams.

Om du inte vill ha den, för att du tycker att den är dålig, ja, den har samma funktion, som din har.







Posted on: 2012/2/1 23:53
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#84


See User information
Jag sköter skitsnack via PM, istället för här, en rek som ser snyggare ut i forumet. Du gör dock som Du önskar, kör på Du om Du vill det. Sparka på bara, jag är van!

Lite tråkigt att Du dragit alla över en kam och bara ser NWO monster överallt! Jag pratar i min tur om hur du skall få mer frihet genom något massan förstår och bestämde redan 1948!

Hata världen och den hatar tillbaka!

Edit: Ledare, dock aldrig, bröder och systrar heter det! Samma värde, samma rätt!

30 artiklar ala Deklarationen = Bröder och systrar! Så som vi fungerar i familjen skall vi fungera i det stora hela, då kommer vi någon vart!


Posted on: 2012/2/2 0:35

Edited by iwarrior on 2012/2/2 0:52:39
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#85


See User information
Deklarationen är trams, du döper den till världens viktigaste dokument, och man skulle kunna tro att du är 16 och ett halvt, och drömmer om att få ett sommarjobb.

Du hade kanske väntat dig att få ett mottagande som den nya Nelson Mandela, men trams paragraferna håller inte vatten, utan leder till förtryck.

Men det skiter du ju i, du kan ju inte kritisera eller hålla med, eller ta tillbaka, du har ju redan proklamerat att det är världens viktigaste dokument.

Hur kan det vara världens viktigaste dokument?

Det är ju inte ens ett dokument, det är ju bara en vision om ett dokument.

Utkastet till ett dokument.

Men varför skulle det vara världens viktigaste?

Nyss skulle du ha Fn, men nu skall det vara bröder, systrar och familj, något som Fn håller på att montera ned, as we speak.








Posted on: 2012/2/2 1:01
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#86


See User information
Det är en Kungörelse från 1948, med andra ord en order. Det är kontentan av 90 000 000 människors liv, det var därför man skrev den, för att förhindra ytterligare massakers. Läs på själv!

Varför världens viktigaste, för det första så är det min uppfattning, som vidare inte har något med Dig att göra!

Jag försöker följa den så väl jag kan, dock så är ingen perfekt, vi är alla människor som lär för varje dag.

Varför jag väljer att inte diskutera med Dig så mycket är för att Du bråkar Dig fram med armbågarna och är otrevlig och dömande!

Om Du lugnar ner Dig och ställer frågor utan slagord och dum i huvudet/kass/idiot osv så svarar jag gärna, dock så vet jag inte mer än vad jag tagit reda på så här långt. Ser en lösning med att vi alla respekterar varandra, har fungerat förr om man säger så.

Sen är det ju helt och hållet upp till Dig vad Du skapar för något, en text på ett forum är även det en skapelse.

Kontentan av det jag vill komma fram till, (om Du slutar skälla och bita i byxbenet) är en annan variant av freeman konceptet som är enklare, och som inte missuppfattas så evinnerligt. Jag kommer dock aldrig till någon poäng, det låter för mycket!

Posted on: 2012/2/2 1:19
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#87


See User information
Kontentan av 90 Miljoners liv, vad skall det vara då? Menar du antalet dödade, under 2:a världskriget? Har du läst nåt om Albert Pike och att frimurarna planerat Fn för flera hundra år sedan, skulle du veta att andra världskriget skapat av dem för att skapa grogrunden till FN.

Dom planerade första, andra och Tredje, sen blir det Gulag.

Då kan man enkelt se att dom skiter i 90 Miljoner döda, eller tre eller 22 ggr mer, bara dom får New World Order.

Efter 1948 har det dödats hundratals miljoner enbart i Soviet och i kina, av samma kommunister som skapade FN, zionisterna. Enbart stalin skall ha dödat 140 Miljoner.

Vadå freeman konceptet? Human Beings? Fn? har du tappat vettet?

Hur blir det med Freeman koncept, när du proklamerar och agiterar för New World Order.

Inget.

Chippad eller avrättad.

Punkt.

Biter i byxbenet?




Posted on: 2012/2/2 1:32
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#88


See User information
Quote:

sale skrev:

oK. JUBELÅSNA...för att motverka deras agenda!Så sluta att ha monopolpå åsikter o dyl...Det har både "GUD"och "staten"redan...just DU har det dåligt ställt,med det.


The iconic symbol of the Ouroboros, a self-consuming serpent that is an archetype of the Chaos Monster...



Jaha? Skall man inte minst vara nykter om man postar?

Posted on: 2012/2/2 1:41
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#89


See User information
Congrats, your divine purpose is surely a blessing for us all!

Posted on: 2012/2/2 1:44
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#90


See User information
Skriver man osammanhängande och besvarar ett antal påstående, som om de var frågor, kanske man kan undra hur det ligger till med toxiciteten.

Fler än en full person som sitter och kommenterar på nätet varje dag.

Dessutom har man inga rättigheter, om man inte kan argumentera, det är ju sången vi skall sjunga i denna tråden.

I den andan vill jag ha utlagda argument, angående vad han kommenterade i mitt inlägg, och hur han menar att det skulle vara mer logiskt än nåt annat.

Nu kan man bara gissa sig till vad han menar.

Dessutom var det ett svar till en person, något man inte brukar citera om man inte är den personen.

Dessutom talar han emot sig själv i samma andetag.




Posted on: 2012/2/2 8:27
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#91


See User information
Ja jisses, jag återvänder till vaken när reglerna gäller alla! Baj!

Posted on: 2012/2/2 9:09
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#92


See User information
Du försöker använda forumregler för att stödja dina egna trasiga argument, när man anklagar din post för att vara Pro Fn, Pro NWO, tar du det personligt.

Att det skulle vara ett personangrepp.

Du missade precis att jag vart utsatt för ett personangrepp, eftersom jag vart kallad "jubelåsna" Det får man räkna med, och inte hela världen.

Så du kniper igen när det passar.

Steffo
[img width=300]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkd1eX3NtwbH_qwheru0BPg6UZxwT9DV1yS4i8DagAZvLcl7dv[/img]


Posted on: 2012/2/2 9:33
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#93


See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

sale skrev:

oK. JUBELÅSNA...för att motverka deras agenda!Så sluta att ha monopolpå åsikter o dyl...Det har både "GUD"och "staten"redan...just DU har det dåligt ställt,med det.


The iconic symbol of the Ouroboros, a self-consuming serpent that is an archetype of the Chaos Monster...



Jaha? Skall man inte minst vara nykter om man postar?


Nix.Jag har inte tagit del av sådana regler i s f hade jag klickat,"nej"men du har valt "ja"!!!Du blir såld per automatik.

Eller är det dina regler som skall gälla här?Vem vill du helst bli chef över?

Posted on: 2012/2/2 11:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#94


See User information
Steffo: Trodde Du ja! Jag ville ha ut det där sista också! Du ser glad ut på bilden!

Posted on: 2012/2/2 11:08
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#95


See User information
Man kan inte välja nej. Vi behöver inga regler. Vi behöver ingen chef. Om du tycker jag är chef, tycker du det, annars inte.

Har inget behov av att vara chef. Vi är alla lurade i olika utsträckning.

Jag har aldrig settt en "regel" att man skall vara alltid nykter att få posta, men det är ju ett alternativ, om nån annan än en själv skall fatta det grandiosa i det man försöker förmedla.

Förnekar du att du var full, eller är det där din normala kapacitet?

Skulle kännas skönt om du varit packad. Då finns det hopp.







Posted on: 2012/2/2 11:25
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#96


See User information
Steffo säger:

Vi behöver inga ledare, om vi inte är blinda.
------------------------------------------------------


Jag är blind i det här sammanhanget dock, för att jag inte ser objektiv underlag/argumentation till dina ständiga påhoppningar på iwarrior i det här underbara trådet!
Han som bemöter dig med ren kärlek, blir som svar trakasserad.

Kära broder, var så snäll och prat för dig själv om du vill ära din Fri Vilja som du fick av våran Skapare!
Jag fick min Fri Vilja ochså, som alla andra på jorden.
Jag kan tala, och jag vill tala för mig själv.

Största lögn på denna planeten (läs: Sverige) är att de säger att vi är alla lika.
Sedan barndomen blir barna hjärntvättads med Mantran att "vi är alla lika"
Det här socialistiska experimentet SWE har antagligen lyckasts hos dig, för att du verkar vilja att alla ska vara lika som du.

Tack gode Gud är vi inte alls det, vi är inte alls lika allihopa.
Vad skulle det blir tråkigt!
Vad skulle det bli en spirituel fattigdom och leda till rent helvete på jorden!
Att vi alla måste vara som Eliten, vad skulle det blir en stor tillbakagång av mänskliga evolutionen!

Har vi rätt till samma möjligheter dock?
Har vi alla rätt till erkänndet av våran värdighet?
Har vi rätt till samma rättigheter?
Såklart!
Och jag tänkt ta dem.

Om de författare av UN deklarationen har bestämt sig att jag skulle vara en monster, då är det deras val och ansvar.
De har rätt till sina åsikter; ochså de fick Fri Vilja av våran Skaparen.
So what; jag har ju frihet till min egen tro.
Iwarior har hittat scorpionen på jorden. Dvs jag ser det nu för första gången.

Så fort du sammanställer dina egna rättigheter med det här dokument, kan scorpionen bita sig själv i svansen och...
dör.
Monstret dog och underbara människan Steffo har kommit fram!

@Iwarrior
Tack så väldig mycket för det här Iwarrior!
Det har ledat mig till Insikt.
Det här är precis vad jag behöver för att gå till nästa steget, med lite ny hopp.

Väljer vi för den Onda, eller väljer vi för den Goda; that´s the question, som vi Människor får bestämma över tillsammans!
"We, people of the world"

P.S. Steffo; jag har varit skitförbannad som du, (för att säga det på ren svenska)
Jag läste deklarationen och var så glad att det äntligen fans något sätt av erkännnande av vem jag är!
Vem vi är, människor av goda viljan!

Efteråt tänkte jag inse att UN är bara störste boven som försöker lura oss.
Besviken, förbittrad och förtvivlad har jag varit.
Jag hade hittat "lösningen", för att upptäcka sedan at det var falsk och fusk!
-Ja, vi sitter i fängslan och kommer aldrig mer ut- kändes det.
Nu ser jag möjligheter, som jag behöver för att leva.

Till slut en sista tankeställare:

Tycker du att alla tjänstemän, politiker, myndigheter osv riktig har kunskaper till fullo om innebörden
av det här demoniska fällan PERSON och CORPORATION stuff?
I viss mån har de valt att vara blinda.
De har rätt till det, för att de är skapare av sina egna liv.

Alla har vi rätt på våra egna blinda fläck.
So fort de upptäcker Kärleken dock, kan de lämna sin räddsla och ta möjligheterna för att skapa ännu mer Kärlek, det positiva.
1+ 1 =3
De blinda fick se, för att de var rörd av Christus, de var rörd av Kärleken.

PPS Medans jag komponerade denna post han du forolämpa Iwarrior igen på ett oförskämt sätt och har även jagad bort honom.
Därmed har du skadat mig ochså, (i en grad du har ingen aning av) för att jag skulle behöva hans expertise.

Jag ber dig härmed att gottgöra det; en ursäkt våre på plats för att börja met.
Jag hoppas verkligen han vill komma tillbaka.

Jag är ny här, men kommer säkert att hitta vägen till adminstratören, för att be honom att ha koll på saken.
Du har visat upp oerhört avskyvärd låg beteteende.
Det här ska vara första gången i min långa forumerfarenhet att jag ber om aktiv moderation.

Du kan faktiskt vara en underbar människa, men det är bara du som kan bestämma över det!






Posted on: 2012/2/2 11:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS