vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

Anonym
Öppet brev till san_sannson
Jag ser inte meningen med en stor del av dina trådstarter.
Visst kan det ibland finnas ett behov att posta en nyhet till mainstream media, men du är aldrig intresserad att diskutera dina trådstarter och de är i de allra flesta fall bara klipp och klistra.

Kort sagt så förstår jag inte meningen och tycker faktiskt du klottrar ner forumet och gör det svårläst, eftersom de flesta här tittar på senaste ändringar där 10 nya trådstarter finns av dig, trots att 9 av dessa ämnen minst redan är behandlade i andra trådar.

Jag tror även att många av oss redan läst det du skriver, eftersom du väldigt ofta kopierar nyheter från infowars.com eller prisonplanet.com och så vidare. Text-TV intresserar kanske inte så ofta oss tror jag, men det mesta därifrån kommer från TT eller AP.

Visst att vissa ämnen är intressanta, men som sagt om ämnet redan finns är det ju onödigt att göra en ny trådstart om det.

Jag tror många känner som mig, eftersom dina trådstarter ofta inte blir annat än en trådstart, för det är väldigt sällan du diskuterar vad du menar eller hur du tänkt.

Jag känner du i många fall använder vaken som din privata scrapbook över saker du finner.

Har du lust att ta till dig av den här kritiken?

Jag inbjuder naturligtvis också andra som tycker som mig, eller som inte håller med mig att också kommentera detta i denna tråd, för kontentan av ditt beteende är som sagt att forumet blir väldigt svårläst. Söker man på någonting kommer ofta dina trådstarter fram i resultatet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Öppet brev till san_sannson

See User information
Jag skriver under likaså, jag håller med om att San kan använda detta forum (och vår tid) på ett mycket bättre sätt.

Det vore välkommet med mer analys och mindre upprepning.
Tjoffson träffar i min mening exakt i beskrivningen av problematiken med alla dessa artikeltrådar.

Personligen anser jag att det tyvärr även finns ett par andra stammisar som gör sig en aning för bekväma, jag efterlyser härmed mer energi och fokus bakom inläggen!

På ett forum är det tänkt att skyfflas argument, så snälla låt bli att använda det som en chat eller för att annonsera copypasta utan avsikt att debattera.

Den ene startar 7 trådar dagligen med i snitt 0.07 svar och den andre skriver 7 likadana svar dagligen i samma tråd trots 7 olika frågor. Sedan har vi såklart även den tredje som skriver i samtliga trådar en efter en tills listan på senaste inlägg är besegrad. Ni vet nog vilka jag snackar om...

..Så skärp er förfan, och ha en bra dag!

Resized Image

Posted on: 2012/5/20 7:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag kan hålla med om kritiken mot san_sannson. Jag klickade på infowars officiella youtube kanal för några dagar sedan. Dom nyaste klippens titlar matchade exakt med två nya trådar skapad av san_sannson här på vaken.

Samtidigt kan jag tycka att det är lite dåligt med aktivitet ibland på forumet. Så att det kan vara kul att läsa lite nya trådar, men det bästa är så klart att försöka hålla sig till redan startade trådar och uppdatera dom efter behov.

Posted on: 2012/5/20 10:19

See User information
Har bett san sansson skapa en egen tråd där han postar tips, men han har varken följt uppmaningen eller besvarat meddelandet.

Posted on: 2012/5/20 13:03

See User information
Jag tycker att det är bra att San_sansson är villig att posta mycket och dela med sig av sina fynd på internet. Men precis som er andra i denna tråden så håller jag med om att det borde kunna göras i en tråd och inte en ny varje gång.

Precis som swift skriver så är det här ett forum och på ett forum så bör man diskutera och dela med sig av åsikter. Annars kan man starta en blogg eller annan sajt för att sprida budskap.

Men inget emot san_sansson personligen. Han verkar trevlig. Men sprider som sagt lite väl mycket trådar omkring sig.. :)

Posted on: 2012/5/20 14:30

Anonym
Eftersom san_sansson själv ignorerar kritiken totalt kanske någon är villig att tala för hans sak?

Jag tycker hans beteende är jättetråkigt och jag håller inte med om att han verkar trevlig, eftersom han blir väldigt otrevlig när man lägger fram annat än vad han själv säger.

Jag har själv erfarenhet av detta, men även Karsten la ju fram att san_sannson inte kan ha menat kärnvapendrivna drönare, utan atomdriven, men det slog san_sansson bara bort.

Hur som helst är ju san_sannson inte alls här för att diskutera och jag är jättetrött på att han upptar 75% av senaste ändringar sektionen.

De andra som sWiFt tänker på och jag tror jag förstår vilka hen menar, bryr jag mig inte så mycket om, eftersom de diskuterar ju i alla fall. Även om sWiFts kritik också är befogad.

De senaste trådstarterna av san_sannson går ju inte ens att läsa eftersom denne använt sig av skräpkod.

Det finns också andra företeelser jag stör mig på här på forumet. Exempelvis hur en användare tillåts förfölja och komma med stämplingar på en annan användare.

Kort sagt tycker jag de här otrevliga företeelserna ska bort från forumet!

Man har ingen skyldighet att sympatisera med allt andra skriver, eller ens tro det är sant, men när man lägger fram sin syn på saken ska man inte bli påhoppad tycker jag.

Det här beteendet smittar ju av sig och jag kan själv känna jag blivit kort i tonen efter att ha blivit behandlad illa själv och vi måste alla hjälpa till att bryta det onda mönstret för en respektfull och mogen diskussion.

See User information
En tråd "san_sannsons mediabevakning" skulle vara toppen, alla intressanta nyheter han kommer med skulle vara sammlade i en tråd, det skulle gynna alla. san_sannson är bland de ihärdigaste postarna här och förtjänar en egen avdelning.

Startar han själv inte den tråden så kan väl admin hjälpa till med det, och sedan flytta alla nya san_sannson-trådar dit.

Posted on: 2012/5/21 9:10
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
sliparn: Det var precis det jag försökte med men "Slå samman trådar-funktionen" verkar ur funktion för tillfället, ska be nån kodkunnig kolla till det.

Posted on: 2012/5/21 9:30

See User information
Hmm..

Admins, just precis..
Finns det sådana här?

Posted on: 2012/5/21 21:29
The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function.
-Albert A. Bartlett, physicist.

See User information
Jag tycker genast att alla som retar sig på detta, inklusive jag själv, skall taga tillfället och själva starta en ny tråd denna vecka. Det är faktiskt sjukt dålig fart på forumet nu på senaste.

Har funderat på att se mig om efter ett nytt ställe att kolla in varje dag men slentrianen är för stark. Håller den låga nivån i sig så måste man ju byta blickpunkt dock.

Kand det vara det Mr san har i kikaren? Spåder man ut saft tillräckligt mycketär det godare med vatten liksom..

Posted on: 2012/5/21 21:33
The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function.
-Albert A. Bartlett, physicist.

See User information
Samla Sannsons trådar på ett och samma ställe så borde väl alla bli nöjda och glada.
Jag personligen tittar gärna på det San postar.
Är inte själv och kollar på prisonplanet osv osv.
Sannson är ju en tillgång för forumet och alla vakna.
Att motarbeta en användare som sprider nyttig info är väl inte speciellt "vaket"

Posted on: 2012/5/22 15:49

See User information
Kanske kunde man göra så alla inlägg börjar på Öppet forum men om dom sen får över typ 40 tittar så kommer dom över strecket och det blir ju lite test av hur intressanta folk tycker att dom är? Då får ju Sannson utdelning på sin flit och de oinloggade sällanbesökarna får ett bra intryck!

Posted on: 2012/5/22 18:39
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Sann_Sannson har begärt att få sitt konto borttaget efter den kampanj som förts mot honom. Han vill inte vara kvar efter detta och går vidare med att jobba på annat håll med informationsspridning.

Han hälsar nedanstående poänger till varför det är viktigt att i vaken.se:s forum lyfta viktiga nyheter från andra sidor.

-------------------

Postningen har skett i rätt Kategori hela tiden som Forumet var konstruerat från början, men med helt nya nyhetstrådar, så att sökträffsstatistiken på vakens nyhetsflöde ska öka ute på webben! När exempel någon därute söker något viktigt på Internet, så är därför chansen större att sökmotorn styr resultatet till www.vaken.se! Då kan inte nya nyheter gömmas i en gammal tråd, vilket ex: David icke eller Alex Jones inte gör, de bygger enorma databaser, och dom är nu aktörer att räkna med! Där allt fler vaknar och flyttar sin bevakning från gammel-media till dessa nya informativa nyhets sajter! (Bara bra nyheter inom dess rätta givna områdes Kategorier, som tekniskt gör att ex: Google sökmotorn där ute på Webben ger Vaken.se fler träffar än normalt och exponerar www.vaken.se ännu mer mot vår omvärld, så enkelt.

-------------------

Diskussionen är nu avslutad i detta ämne. Tråd låst.

Posted on: 2012/5/22 19:32
Administrationsgruppen
www.vaken.se

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper