vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Intressant site om 911
#1


See User information

Förmodligen har ni redan sett denna website om 911 men jag postar den ändå

http://thewebfairy.com/911/


Posted on: 2006/7/16 14:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#2


See User information
Tackar. Missat den.

Posted on: 2006/7/16 15:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#3


See User information
Den här sidan påstår väl att det inte fanns några plan vid WTC alls utan att det vi ser är CGI plan? Där kan vi snacka tokig konspirationsteori, bara aningen värre än arab och pannkaksteorin.

Posted on: 2006/7/17 0:11


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#4


See User information
Visst är det tokigt. Alldeles för tokigt för att vara sant. Men jag kan ändå inte sluta tänka på hur ett flygplan bara försvinner in i en byggnad som den gör? Det kan vara fel på mig, man det känns onaturligt att den bara kan försvinna.
Jag var på en kizz konsert 98 i oslo. De hade en show som visade medlemmarna i 3d ovanför publikhavet. Det kändes som de stod alldeles ovanför. Det va ganska dålig kvalite men detta var 1998 och tekniken går ju framåt. Jag säger inte att flygplanen var gjorda på samma sätt men jag tycker det är intressant. Jag är ganska övertygad om att det går att få manniskor att tro att de ser olika föremål, fast föremålet de ser är i själva verket inte verkligt. Pink Floyd hade också 3d konserter med laser 94. Tyvärr så släppte inte den Svenska tullen in sådan utrustning i landet. Men konserten va bra ändå.
Hur tokigt låter inte: De sprängde wtc. Sköt en missil in i pentagon och att Al Quaida bara är en ide och att global terrorism existerar inte. Men för mig har det mesta av detta vissat sig vara sant. Kanske detta med blue screen oxå gör det.

Posted on: 2006/7/17 1:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#5


See User information
Quote:

NoMoreWar skrev:
Visst är det tokigt. Alldeles för tokigt för att vara sant. Men jag kan ändå inte sluta tänka på hur ett flygplan bara försvinner in i en byggnad som den gör? Det kan vara fel på mig, man det känns onaturligt att den bara kan försvinna.


Missade några fysiklektioner i plugget? Ett flygplan som väger 100ton och flyger i 800km/h har en rörelseenergi på 2,5 Gigajoule. Det motsvarar ca 540kg TNT. Kan få det mesta att "bara försvinna".

I övrigt så kan jag nog bara hålla med om att det är tokigt. Alldeles för tokigt för att vara sant. Hela grejen med konspirationsteoring om 911 alltså.

Posted on: 2006/7/17 11:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#6


See User information
Ja jag missade många lektioner av hjärntvätt, men inte detta.
Nu är det ju så att ett flygplan är konstruerat av lättmetaller och höghus av stål och betong. Så den fysiken betyder inte ett skvatt i sammanhanget och hör inte hemma här. Flygplansvingar av lättmetall kan inte skära genom en fasad och flera golvblock som är konstruerade av stål och betong. Eller du kanske menar att det är planet som pulveriseras och försvinner?

Posted on: 2006/7/17 20:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#7


See User information
Folk såg planen flyga in i tornen, end of story. Allt snack om bluescreen och yada yada kan inte vara annat än medvetna försök till att svartmåla hela rörelsen.


Posted on: 2006/7/18 0:05


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intressant site om 911
#8
Quote:

seraphim skrev:
Folk såg planen flyga in i tornen, end of story. Allt snack om bluescreen och yada yada kan inte vara annat än medvetna försök till att svartmåla hela rörelsen.



ok, då har vi rett ut pentagon oxå, för där såg ju folk planet.
är dt "end of story" där med nu då? lr när gäller vittnessuppgifter?
detta var bara en undran nu, jag tror inte heller på bluescreen

go'natt /Nico

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#9


See User information
Ja vi har ju iallafall sett massor med videoklipp där planen flyger in i tornen, vi har aldrig sett videoklipp där man ser en Boeing 757 flyga in i pentagon, varför?

Något sorts plan träffade säkert Pentagon, men som någon sa förut så är det viktigaste inte vad som träffade pentagon, utan det faktum att pentagon blev träffat, och det efter att tornen blivit attackerade.

Det enda no plane snubbarna säger är typ "the impact looked fishy" etc, men har de någon annan incident där en Boeing 767 har flugit in i ett torn att jämföra med WTC scenariot?




Posted on: 2006/7/18 1:29


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#10


See User information
Jag är inte heltänd på blue screen. Men jag måste ändå fråga. Kan man få människor att se olika föremål som egentligen inte existerar. med hjälp av dagens teknik? exempelvis 3d, blue screen eller vad det nu än kan vara för teknik som finns där ute. Jag tror det.
För mig som arbetar innom bygg är det svårt att föreställa sig att lättmetall kan färdas genom armerad betong och stålbalkar (flera våningar). Det ända jag kan komma fram till är att planet pulveriseras. Men det låter ju oxå hel tokigt. Vingar som skär genom stål och betong som en smörkniv skär genom smör=oxå tokigt.. Hela teorin med blue screen låter helt sjukt. Jag vet. men bevisa för mig hur lättmetaller kan krossa betong och stål.

Posted on: 2006/7/18 1:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#11


See User information
Har vi någon annan incident där en Boeing 767 rammat ett stort torn att jämföra med?

Vad borde ha hänt då, skulle planet helt ha krossats och stannat på utsidan?

Jag tycker inte att det är konstigt att planen penetrerade tornen.


Posted on: 2006/7/18 2:43


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#12


See User information
En mass flygplansdelar som inte kan penetrera borde fallit till marken. Jag beklager verkligen. Detta är ett lite dilemma för mig. Jag tycker det ser onaturligt ut men samtidigt säger något att. det vore för tokigt om det vore så. Men det tyckte jag även när jag insåg att det placerats bomber i tornen. Ganska tokigt det med? Kospirationer är konstiga. Och det gör att folk inte vågar tala om det heller.

Posted on: 2006/7/18 8:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intressant site om 911
#13


See User information
Ja jag tror i vilket fall som helst att denna teori är till för att svartmåla resten av 9/11 truth movement. Sen har vi som sagt ingen liknande händelse att jämföra med.

Sen kan det ju vara så att det andra sorts plan som var förstärkta eller nåt, vad vet jag...

Posted on: 2006/7/18 16:39


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS