vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 29 30 31 (32) 33 34 35 ... 61 »


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Och den enda hemmet vi har tvekar du på. Där har du orginall skriften jag försöker tala om för dig so gud har skrivit. Inte i en bok.

Posted on: 2012/11/21 21:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Quote:

NightMaster skrev:
Och den enda hemmet vi har tvekar du på. Där har du orginall skriften jag försöker tala om för dig so gud har skrivit. Inte i en bok.



Skiter i böcker, där är du särad... Hur kan jag säga boken är OM DIG? Du är den viktiga, ven dom kan manipulera... Kom hem, där du är åskådaren... Av fåneriet...


Vart står DITT tempel.... Inte e det å hjula å en söndag till ett loft, kalla bolaget vad du vill?


Hemmet e JAGET!

Det dom "dömande" vill skapa för dom själva... "MORE LIGHT! Wirhin!" Snacka om en hopplös möjlighet...

I fred och <3!

Posted on: 2012/11/21 21:59

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Avatar det jag försöker säga till han om boken är en tolking som jag tror han ska förstå i sitt eget språk, då man måste jämföra något med det som han redan tror.

Lite ironiskt att han visar sån film , när han egentligen inte förstår vad det är han ser. När han förstår den kommer han förstå vad han är. men hans bok har gjort allt för att ta ifrån honom det och redan berättat för honom vad dem velat att han ska tro, allt för att han ska komma ifrån den..

men även ur annt perspektiv, om man läser boken så berättar den egentligen vad det är han itne ska missa och hur han inte ska vara och inte bli låst vid en bok och en idol... men dem har gjort tvärtom.

Posted on: 2012/11/21 22:51
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Illusion från väst...
<ul><iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/rFh6v1Ls9DA?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Posted on: 2012/11/22 2:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Burqa, Kvinnoförtryck, definitivt..
<ul><iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/0h1zuwpFdo4?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



Posted on: 2012/11/22 3:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Quote:

NightMaster skrev:
Avatar det jag försöker säga till han om boken är en tolking som jag tror han ska förstå i sitt eget språk, då man måste jämföra något med det som han redan tror.

Lite ironiskt att han visar sån film , när han egentligen inte förstår vad det är han ser. När han förstår den kommer han förstå vad han är. men hans bok har gjort allt för att ta ifrån honom det och redan berättat för honom vad dem velat att han ska tro, allt för att han ska komma ifrån den..

men även ur annt perspektiv, om man läser boken så berättar den egentligen vad det är han itne ska missa och hur han inte ska vara och inte bli låst vid en bok och en idol... men dem har gjort tvärtom.


Yes, du har så rätt! Problematiken är detta att folk vaggas att slå dessa böcket i pannan på alla andra "Otroende", oavsätt om det är Islam, Kristendom osv...

<3!

BTW: "11 användare är online (11 användare tittar på Forum)
"...

06:24 - skulle sovit, om jag inte vaknade nu...

Suck, denna idol-dyrkan...
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article15813582.ab

Vi verkar göra allt, utom det viktiga...

Posted on: 2012/11/22 6:20

Edited by Avatar on 2012/11/22 6:38:05
Edited by Avatar on 2012/11/22 6:39:03

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/5LiqjyQqLW4?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Om du enbart ska tro på Koranen, är det viktigt för dig att filtrera ut det som inte stämmer med Koranen,
eller det som inte finns i Koranen. Videon startar vid tid 01:57, Vid tid 09:03, Killen sätter Muhammed
vid sidan av Gud, vilket inte finns i Koranen. Annars videon är bra exempel hur underkastade
djuren är och att vi borde ta lärdom av de. TÄNK! Hur kan ett djur underkasta sig, för slakt,
för dig, på det visset?

Posted on: 2012/11/22 15:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Ät av Guds gåvor, Del 2/3
<ul>[43:12] Han är Den som skapade alla sorter, i par (manligt
och kvinnligt), och Han skapade skepp och boskap för er att färdas på.


[39:6] Han skapade er från en person, och skapade sedan hans
maka från honom. Han sände ner åtta sorters boskap till er. Han skapar
er i era mödrars sköten, skapelse efter skapelse, i tre steg av mörker. Sådan
är GUD er Herre. All makt tillhör Honom. Det finns ingen annan
gud än Honom.
Hur kan ni avvika?

[36:71] Har de inte sett att vi skapade för
dem, med våra egna händer, boskap som de äger?


[35:28] Även människorna, djuren och boskapen har olika färger.
Det är anledningen till människorna som verkligen vördar GUD, är de
som är äger kunskap. GUD är Allsmäktig, Förlåtande.


[32:27] Inser de inte att vi driver vattnet till bar mark,
och med det framställer skördar för att mata deras
boskap, liksom de själva?
Ser de inte?

[22:28] De får söka kommersiella vinningar, och de
ska fira minnet av GUDs namn under de specificerade
dagarna, för att ha försett dem med boskap.
"Ät därav, och
ge mat till de drabbade och de fattiga."
</ul>

Du som läser, hur kan du inte tro på dessa verser?
Vad är felet på dig? Vad fel kan du hitta dessa verser?

Posted on: 2012/11/22 16:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Quote:

Abyssinia skrev:
Du som läser, hur kan du inte tro på dessa verser?
Vad är felet på dig? Vad fel kan du hitta dessa verser?


Jag har läst, frågan står klar... Att Gud skapade allt, så kan du väl tillskriva Bibeln samma skapare, samt alla "Infidels"? Vidare byggde människan skeppen om inte denna Gud har ett Skeppsvarv någonstans, nog borde konstruktionen varit lite mer "pålitlig"... Möjligen kom lärdomen där ifrån...

Sedan att det är fel på folk, som ej ser saker på samma sätt som du, är möjligen lite naivt och egenmäktigt...

Vad säger Koranen om att vara "Self rightgeous"?

Vilka sedan är dessa "Vi" i;

"[36:71] Har de inte sett att vi skapade för
dem, med våra egna händer, boskap som de äger? "

och

"[32:27] Inser de inte att vi driver vattnet till bar mark,
och med det framställer skördar för att mata deras
boskap, liksom de själva? Ser de inte? "

Snart har du nog cut & Pejstat hela Koranen i tråden, har den inte en copyright?

För övrigt anser jag het att du har rätt att tro vad du vill... Däremot ställer jag mig inte bakom att det är fel på folk, som ej ser saker som du...

Tjoo och i fred!

Posted on: 2012/11/22 17:08

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Läs riktigt noga riktigt noga!!!

[2:13] Och när de uppmanas att tro som andra människor tror, svarar de: "Skall vi tro som dessa enfaldiga stackare?" Nej, det är de som är enfaldiga stackare, men det vet de inte.

-------------------------------------------------------------
[2:3] dem som tror på [existensen av] det som är dolt för människor, dem som förrättar bönen och som ger åt andra av vad Vi har skänkt dem för deras försörjning

Varför skänkte inte Vi till alla så dem slapp skänka till adnra ? kanske för att dem inte trodde som dem, och Faronerna gav mat och jobb till dem som föll ner på knä för dessa.

-------------------------------------------------------------
[2:14] Och när de möter dem som har antagit tron, säger de: "Vi är [också] troende"; men när de är ensamma med sina onda ingivelser, säger de: "Visst följer vi er - vi ville bara skämta med dem."

-------------------------------------------------------------

Lyssna riktigt NOGA!

[2:34] Och när Vi befallde änglarna att falla ned på sina ansikten inför Adam föll de ned utom Iblees som vägrade, full av högmod, och blev en av dem som förnekar sanningen.

Innan kunde man tro att Gud menade att han tillsammans med änglarna skapat jorden och hjälpt till med allt.. Men när ni läser denna sura så ser du Att Gud har några andra medhjälpare vid sidan av änglarna....

Läs riktigt noga!!!!
-----------------------------------------------------------
Fortsätter:

[2:35] Och Vi sade: "Adam! Tag, du och din hustru, er boning i denna lustgård och ät som ni har lust till av dess [frukter]; men närma er inte detta träd; då kan ni hemfalla åt synd!"

------------------------------------------------------------
[2:84] Och i det förbund Vi slöt med er lovade ni att inte spilla en broders blod och att inte jaga bort honom från hans hem; sedan bekräftade ni [förpliktelserna enligt] förbundet och har vittnat om detta.

------------------------------------------------------------

[2:151] Och så har Vi [gett er r välsignelse] när Vi sände till er ett sändebud ur er egna led, för att framföra Våra budskap till er och rena er [från avgudadyrkan och all annan synd] och undervisa er i Skriften och [profeternas] visdom och lära er vad ni inte visste.

------------------------------------------------------------


Läs riktig noga nu på detta:

[2:96] Säkert finner du att de hänger fast vid livet mer envist än någon annan, ja, mer än de som sätter medhjälpare vid Guds sida. Var och en av dem skulle vilja leva i tusen år, men hur långt hans liv än blir, undgår han inte straffet - Gud ser vad de gör.


[4:48] GUD FÖRLÅTER inte dem som sätter medhjälpare vid Hans sida, men Han förlåter den Han vill hans mindre synder; den som sätter medhjälpare vid Guds sida har sannerligen gjort sig skyldig till en oerhörd synd.

[4:116] GUD FÖRLÅTER inte den som sätter medhjälpare vid Hans sida, men Han förlåter den Han vill hans mindre synder; den som sätter medhjälpare vid Guds sida har drivit synden till dess yttersta gräns.

Läs:

[6:22] Och en Dag skall Vi samla dem alla åter och säga till dem som satte medhjälpare vid Guds sida: "Var är nu dessa [Mina] påstådda medhjälpare?"



Gud är stor och mäktig , han låter aldrig dem som tror på han gå vilse, därav kan inget språk i världen dölja eller förvirra en som verkligen tror på han.. Hur mycket dem än har försökt så har inte språket räckt till för dem att lura dem som har Gud nära sig och dem som har förstånd...

Gud är mäktig i all sin härlighet.

Jag återkommer säkert med flera vid behov...


Posted on: 2012/11/22 18:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information

@ NightMaster

Jag är bara på lite bushumör med Abyss...

Oavsätt vad som skrivs i denna tråd, finns inte detta inom oss själva, utan ur en bok... Är detta förlorad kamp och står i idoldyrkan.

Lite kul att det står "vi" och samma sak med Elohim/eloham(?) i början på den judiska skriften... Vilket är i plural, "vi"...

För övrigt har jag en väldigt intim relation till denna "Gud"... Hur än formen beskrivs i dessa olika ledsagarböcker...
"He" kicked my ass and I loved it!

För övrigt har jag insikten av dessa sista dagar...

I fred och <3!

Posted on: 2012/11/22 19:16

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Avatar , jag hade tänkt bekräfta för han oavsett, men väntade på rätt tillfälle.

Jag tycker själv ordet Gud har blivt så missbehandlat och så nedblodat att man borde kalla det nåt annat, men för att man ska tala med en människa som bara kan refera till det så måste man anväda deras egna begrepp.





Posted on: 2012/11/22 19:49
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
<ul><iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/fYqvly5OGUI?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Khalid Yasin är en bra talare men lägg märke till att, Som en riktig Muslim,
som enbart följer Koranen, Du måste inte klä dig på ett vis sätt men du
bör klä dig respektfullt. Du måste inte heller ha skägg.
Lyssna på mannen som talar!

Posted on: 2012/11/22 20:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Resized Image


Kiss it, lick it, Its a holly black stone.

--------------------------------------------------------------

Resized Image


Kick it, burn it, its only ugly Earth on hells domain.

--------------------------------------------------------------

Posted on: 2012/11/22 21:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Du kan inte ha postat en bättre bild. Det är just detta som problemet
med dagens så kallade muslimer. De åker till Mecca och kysser en sten.
Det är en Idol dyrka. När du ändå har postat detta, vill du visa var i Koranen där
det står att du ska kyssa en sten?

<ul>Om du påstår att du har hittat en vers där det står att man ska kyssa en sten,
antingen har du kommit med en hadith nonsens eller så är du en lögnare.

Om du påstår att muslimer (så kallade muslimer) gör detta i Mecca,
Vi riktiga muslimer säger, gå och ta den diskussionen med de. För att, står
det inte i Koranen, har det inte heller nån legitimitet.</ul>
Du där ute...
Till dig som läser, Jag postade i förra inlägg, Som en riktig Muslim som
enbart följer Koranen, Du måste inte klä dig på ett vis sätt men du bör klä dig
respektfullt. Du måste inte heller ha skägg. Också behöver
du inte kyssa en svart sten i Mecca
. Faktum är att
du ska INTE kyssa en sten. Det är
en idoldyrka.

Börjar du förstå vad den riktiga Islam är?

Posted on: 2012/11/22 22:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Jag kommer inte ihåg att det står någonstans att man ska kyssa den, men jag vet att alla muslimer vänder sig mot den..

så här säger koranen;:

[3:96] Det första tempel som restes för människornas bruk var helt visst Helgedomen i Bakkah, en välsignelse och en ledstjärna för hela världen.

[3:97] Den förmedlar klara budskap [och där finns] den plats där Abraham en gång stod; den som stiger in där är i trygghet. Vallfärden till denna Helgedom är en plikt gentemot Gud för var och en som har möjlighet att genomföra den. Och den som förnekar sanningen [skall veta att] Gud är Sig själv nog och inte behöver [någon eller något i] Sin skapelse.

-------------------------------------------------------------

[3:67] Abraham var [till sin tro] varken jude eller kristen - han sökte och fann den rena, ursprungliga tron och underkastade sig Guds vilja; och han vägrade att ge avgudarna sin dyrkan.

[3:68] De människor som står Abraham närmast är helt visst de som följer hans exempel, såsom denne Profet och [hans skaror av] troende. Och Gud är de troendes Beskyddare.


Framstår klart och tydligt Avgudar dyrkan och idolskap då man ska vara där för att abraham Guds medhjälpare varit där.

Om du inte kallar detta idolskap, så vet jag inte om du har blivit galen eller totalt hjärntvättad.

Posted on: 2012/11/22 22:36
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Visa en video nu med något orevelant, när din story inte håller.. eller visa mer suror så ska jag motbevisa dem att det inte är varken gud eller riktiga änglar som citerat den.

Posted on: 2012/11/23 12:23
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Resized Image

Posted on: 2012/11/23 13:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Koranen har helt fel om utvecklingen av ett foster.

..Sen påstår den även att myror har förmågan att kommunicera verbalt.

Det blir bara knäppare. Abyssinia, berätta mer om hur 19 bevisar att gud skrev den här boken trots alla uppenbara fel.

<iframe width="550" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/0uvpgq6U ... e=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Posted on: 2012/11/23 19:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
sWiFt
<ul>Du är bara ivrig och desperat, Du har fortfarande
inte svart på den argument du kom med om kvinnor
under menstruation, från vers [2:222]

<ul>[LÄNK]

Posted on: 2012/11/23 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Vem är ivrig?

Hela planeten tills sista "djuret" gör så, på sitt sätt... du talar om en sak du enbart tillber en text mot det "kvinliga" i mänsklig form... "Mannen" behöver helning idag och giva förlåtelse, inte idiotin utom dig, utom inom... Båda giva sammakomst, för ett bättre... Vad är månen, solen, allt stellar, vad är du?

Ledsen, men en advokat är lättare att visa villervallan för...

Hur kan en idol bytas emot, om inte jaget vill det... Du har fortsatt rätt...

Önskade dock du bröt ned detta dömande mot andra...


I fred och <3!


Posted on: 2012/11/23 20:52

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Muhammad näöms inte 4 gånger han näms minst 178 gånger..

jag motbevisar dig genom att läga in 7 suror.

[2:25] [Muhammad!] Ge dem som tror och lever rättskaffens det glada budskapet att lustgårdar, vattnade av bäckar, väntar dem; var gång de förses med frukt därifrån skall de säga: "Detta är vad vi försågs med i forna dagar" - de kommer nämligen att få sådant som påminner om det [förgångna]. Och [deras] hustrur skall vara med dem i dessa [lustgårdar], renade från [all jordisk] orenlighet, och där skall de förbli till evig tid.

[2:97] SÄG [Muhammad]: "Den som är fiende till Gabriel - som på Guds befallning låter [uppenbarelsen] sjunka in i ditt hjärta med bekräftelse på det som ännu består [av äldre tiders uppenbarelser] och ger de troende vägledning och ett budskap av hopp -

[2:119] Vi har förvisso sänt dig [Muhammad] med sanningen, som förkunnare av ett glatt budskap om hopp och som varnare, och du skall inte hållas ansvarig för dem som har helvetet till arvedel.

[2:144] Ofta har Vi sett dig [Muhammad] vända ansiktet mot himlen [i väntan på ledning], och Vi skall låta dig vända dig i en böneriktning som skall göra dig nöjd. Vänd alltså nu ditt ansikte mot den heliga Moskén; ja, var ni än befinner er, vänd era ansikten mot denna [Moské]. De som [förr] fick ta emot uppenbarelsen vet säkert att detta är ett sant [påbud] från deras Herre. Och Gud förbiser ingenting av vad de gör.

[2:272] Det är inte din uppgift [Muhammad] att förmå människor att följa den raka vägen. Nej, Gud vägleder dem Han vill. Allt det goda ni ger är för ert eget bästa, såvida ni ger det enbart för att vinna Guds välbehag. Ja, för det goda ni ger skall ni få fullt vederlag, och ingen orätt skall tillfogas er.

[3:31] Säg [Muhammad]: "Om ni älskar Gud, följ mig och Gud skall älska er och förlåta er era synder. Gud är ständigt förlåtande, barmhärtig."

[3:58] DETTA SOM Vi framför till dig [Muhammad] är en del av [Våra] budskap och den visa Påminnelsen.

Posted on: 2012/11/23 20:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Så underbart...

[2:97] SÄG [Muhammad]: "Den som är fiende till Gabriel - som på Guds befallning låter [uppenbarelsen] sjunka in i ditt hjärta med bekräftelse på det som ännu består [av äldre tiders uppenbarelser] och ger de troende vägledning och ett budskap av hopp -


Tack! Vänd detta tillsammans med Mohamedads sista tal, denna sten folkyrar runt om hopp... (Skiter om kom kysser eller inte).


Hur svår kan det vara allt yrar i vår "Guds" nattmössa? Även dom gamla skrifterna säger detta (Äldsta) att God is Mind and all in it is of that... Tree of life startar även här... Vidare går det att uttrycka "Whats above som belov", du är en av cellerna i din egna kropp... (Betänk cancer här) Kommer nog in mer som tidigare i fraktalet sen...

ALLT detta är skrivet i alla väldens religioner och i tal av ursprungsfolken...

Nä, Boken e den "du" bara ser och hostar ur saker om... Är att nästan vara en papegoja...

Jag stödjer fortsatt människors(själens) väg och vad dess mål än haver för dem/behöver...

Ändå ser jag "Mayan"... The "great dream"...


I fred och <3

Posted on: 2012/11/23 22:26

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Tyvärr, Ni är verkligen okunniga.
Hur kan ni vara så negativa till något som säger
till er att vara fredliga. Vad är felet på er? Ser ni inte att till
och med hur underkastade djuren är? [LÄNK]

<ul>sWiFt, du har fortfarande inte svart till denna inlägg [LÄNK].
Avatar, försök skriva så att man förstår dig och tala inte för någon
annan, sWiFt kan svara för sig själv. NightMaster, det finns flera verser
som pratar om Profeten Muhammed men bara i 4 av de nämns hans namn.
För läsbarheten skull brukar koranöversättningar sätta hans namn i parentes fast
ändå hans namn inte nämns. Må gud vägleda oss alla! Läs!
<ul><ul>
[41:34] Ett bra svar och ett dåligt svar är inte likvärdigt.
Använd det bästa möjliga svaret. På så sätt kan den som
brukade vara er fiende bli er bästa vän.

Posted on: 2012/11/24 0:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 29 30 31 (32) 33 34 35 ... 61 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
57 user(s) are online (57 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 57

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS