vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

2012 Crossing Over, A New Beginning

See User information

Posted on: 2012/12/5 6:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 2012 Crossing Over, A New Beginning

See User information
Så många som har investerat sig själv i detta nonsens.
Sövda människor som väntar på att få visdom på en bestämd datum.
Detta är dagens Y2K,...

Posted on: 2012/12/5 17:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Där sa du något vettigt Abyssina ...

Ungefär som att snurra runt en svart Kub och tro man är good och gör en gott gärning åt Gud och åt sig själv till en bestämd datum.

Resized Image

Detta är dåtidens och nytidens Idolskap.

Eller , föresten huset var Abrahams och stenen föll från skyn så det är lite bra iallfall..

Medan 2012 handlar bara om Levande Planeter.

Posted on: 2012/12/5 18:26

See User information
Ja det var en dålig film och dom som talade var inge upplysta människor ens..

Det är helt upp till er om ni är redo för att hoppa upp en dimension eller om ni vill repetera karma i 132 000 år till i olika kroppar på jorden, för det är då nästa wormhole öppnas..

Internet är öppet för alla som söker sanningen..

Kram

Posted on: 2012/12/5 18:58
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Ja verkligen var de inte upplysta! Vilsna
människor finns det gott om. Jag fatta inte på
folk som pratar om framtiden som om de vet exakt vad
imorgon kommer bringa med sig.

Posted on: 2012/12/5 20:51

See User information
jo men vi kan veta vad imorgon kommer bringa en sak garanterat och det är en fortsättning på ditt liv för du är fortfarande en evig själ som inte kan skadas av dessa illusioner till rädslaskapare här på Jorden..

Jag tror dom enda som säger attd et kommer inte hända något på 21 December det är dom som nte insett vad deras själ är för något.. Och man tror att man äär sin kropp och därför är man nojjig och därför vill man inte prata om 21 december,..

Om allt handlar om att ta bort rädsla och dålig karma för att komma till en högre dimension, som dom säger, då är det fortfarande lösningen som skulle fungera på den här planeten oockså .. men det är ju upp till oss att förstå det ungefär..

Så vad som än händer 21 december så är det fortfarande mitt mål i livvet att förlåta alla forska mer om vad själen är för jag har just fått upp ögonen för det och fått det bevisat men har alltid förstått det innerst inne..

KRamisar

Posted on: 2012/12/5 21:19
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
anvendernamn
<ul>Jag håller med och tror på att själen är för evig men bara om man lyckas rädda den från alla världsliga illusioner. Vi vet att världen är full av illusioner och 21 December fenomenet kanske bara är en illusion bland många. Man måste vara säker på sin sak om man investerare sin själ i detta. Inte vill man trampa fel och förlora sin själ i processen, för att ingen människa vet vad som ska hända imorgon och 21 December om två veckor.

Posted on: 2012/12/5 21:38

See User information
Folk säger att dom inte är rädda och förstår att dom är en själ men trots det så lyssnar ingen på min idé om brevprojekt när det finns tusentals rika människor som skulle kunna skicka ett brev till varje postlåda i ett helt land..

Då skulle man få ut gömd info till ett helt land och media undviks..

Cannabirökarna har vaknat nu iaf och dom vill köra brevprojekt för att försöka få knarkförsäljningen ur skolorna och sluta kriga mot våran egen befolkning..

Men det är ju så typisk att det ska vara cannabisrökare på cykel som cyklar runt i snö och skur för att lägga sanning i folks brevlådor när en rik människa skulle kunna göra det i ett drag.. lika brev me samma info, till alla brevlådor i ett helt land..

Så hur kan nån säga att dom inte är rädd när ett simpelt brevprojekt för att göra ett slag för folket..

Och även hur kan man säga att mann tror på kärlek om man inte ens gör ett brevprojekt för att försöka förändra riktningen ... Visst jag vet att dom satt upp väldigt mycket regler och lagar som förhindrar oss man dom rika har fortfarande lite makt i pengar..

Jag ska försöka få ut några brev hur som helst innan SD drar in Sverige i krig mot nån galen religion som dom känner att dom verkligen måste provocera utan att bry sig om att sitt folk kan bli måltavla..

Allt är illusion..

Brevprojekt är inte en illusion utan kärleks-spridning på en högre nivå än nån människa verkar ha tänkt fram sen Tesla kom på gratis energi.. För det finns lösningar på gratis el som skulle kunna spridas genom brev till alla i hela världen..

Bara nån med pengar tog sig samman..

Jag har förlåtit alla iaf men jag vet inte om jag kan förlåta mig själv om jag inte försöker få ut ett brev ens..

Kram
Kram

Posted on: 2012/12/5 22:36

See User information
anvandarnamn, jag tror helt ärligt talat du är bara en ren skojare och inget annat. och dina snack om brev och cannabis rökande verkar vara ett hån mot någon eller några som snackat om brevprojekt tidigare vilka du vill göra narr av... eller skoja till dig så att om någon på riktigt får tanken så ska dem känna sig dumma pga av din idioti du håller på med..

Du är väldig lik någon som fanns tidigare, ska ej säga hans namn, men han var ganska lik dig i sin fantasi. fast han var då inte helt vaken på den tiden, så inte så konstigt.

Jag ger dig en liten gåta från en psalm som min vän läste på en grav sten..

"Tänk på när en gång vart, varför blir besvarat"

PS. Din val av din nickname , berättar vem du är på riktigt och vad ditt syfte är....

Kram

Posted on: 2012/12/5 22:47
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

See User information
hahhahaha jasså det tror du..

Men jag vet redan att du är en illusion för länge sen så du behöver inte ens försöka..

Jag förlåter dig för ärligt talat så är det bara synd om dig och du beter dig nog illa mot mig för att du inte vågar se sanningen..

Inte ens cannabis-sanningen har du förstått än.. Ellr att det är ett ovinnbart krig i Sverige..

Du väljer med dina energier nu så har du nått emot cannabisplantan eller rökare av cannabisplantan så .. helt upp till dig..

Jag ska be för att du inte blir utsatt för nått som ens liknar fulmobbingen som cannabisrökare fått av svenska befolkningen i 30 år för dom krigar ett krig mot droger medans droger säljs i skolor till barn helt utan kontroller..

Dags att vakna då kanske.. eller somna om blir nog bäst för dig..

KRam

Posted on: 2012/12/5 23:27

See User information
Jag säger bara sanningen till dig, och spelar inte bok ängel eller jesus som ska förlåta allihopa, då jag inte vill gå emot dem universella lagarna, förlåter du orättvisan då visar du att du accepterar den och är därmed en del av den...

Så om du skulle slå mig i kinden, vänder jag andra kinden tillbaks så du kan slå en gång till, och när du är färdig så knockar jag dig med tre slag innan du tagit ner din vänstra hand... förlåta kan jag göra dem som en gång gjort ett fel och sedan ångrar sig på riktigt.

Sedan cannabisen bryr jag mig inte vem som röker och hur mycket dem röker... Dem som är vakna på riktigt dem bryr sig inte om att legalisera den, dem har redan gjort det lagligt för sig själva...

Så nu kan du gå och förlåta dem som förbjudit den för dem.

Posted on: 2012/12/6 0:08
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

See User information
Men vem har sagt att vi har sanningar till varandra att lyssna på?

Klart droger och cannabis inte ska legaliseras för då skulle den okontrollerade försäljningen i svenska skolor stoppas direkt, tur att du som är vaken är här för att rädda oss..

Att det finns lagar mot en planta och svampar som du tycker inte är nått problem visar din själ och hjärta för ditt folk och hur vaken du egentligen är..

KRam

Posted on: 2012/12/6 0:23

See User information
Jag litar på att din förlåtelse är så stark att efter 21 dec kommer den legaliseras när du förlåtit dem bovarna... Nu ska vi inte klandra ner forumet mer... Så Förlåt mig och visa att du kan det också. För jag kan inte det, som du har märkt.

Posted on: 2012/12/6 0:27

See User information
jag förlåter dig garanterat för ingen rår för vad människor gör på grund av systemet.. the beast

Kram

Posted on: 2012/12/6 0:49

See User information
Som ni kan se minabröder som kanske tycker jag är konstig för att jag anglar denna Anman för att han är falsk och är endast här för att göra narr av er somtror på 2012....

Han som spelar så snäll och gullig och helig att han ska förlåta alla och förlåtit alla, så går hanrunt coh skrattar åt andras poster och trådskapelser...

varför jag valde att skriva vissa negativa saker om 2012 innan i vissa trådar var just för att se om vargen i fårakläder tar av sig masken, och han börjar visa sinatänder nu....

Mer ska ni se av denna råtta att han är falsk och alltid varit falsk...

Posted on: 2012/12/6 12:31

See User information
jag visste inte att en förlåtelse och lite helighet kan uppröra sådär mycket..

Förlåt mig snälla?

hahahaha

Posted on: 2012/12/6 23:26

See User information
Say Cheese och le starkt:)))

Posted on: 2012/12/7 0:41

See User information
NightMaster vänta bara till anvendernamn hittar en univursal bild som visar en klitta.

Posted on: 2012/12/7 1:08

See User information
Det är väl den enda klittan han får se och hittar, i verliga livet har han nog inte sett en sådan på många år.

Posted on: 2012/12/7 1:49

See User information
Quote:
Så många som har investerat sig själv i detta nonsens.
Sövda människor som väntar på att få visdom på en bestämd datum.
Detta är dagens Y2K,...

Det handlar inte om att vänta på visdom, det handlar om vad som finns tillgängligt och medvetandets funktioner på ett lite djupare plan.

Tjipp

Posted on: 2012/12/9 7:18
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Klittan, skriver ni. Det sammanfattar allt, ty allt annat är redundant. Livet är underbart när underlivet är bart, en gammal sanning.

Posted on: 2012/12/9 12:30

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper