vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Starchild Skull - DNA Results

See User information

Dom menar alltså att för 900 år sedan så användes en människa för att föda en utomjording.

Skallen har mänskligt DNA som grund, men är en ren utomjording om man ser på resten av DNAt.

Han menar att han tror att 2 utomjordingar har placerat sitt barn i en människa (antagligen friviliigt, dock bara min åsikt)

Och sen föddes utomjordingen med mänskligt DNA i grunden tack vare människan som födde barnet, men resten av DNAt kommer ifrån dom utomjordiska föräldrarna..

Så vad tror ni då?
Kan vi diskutera detta eller har ni redan pruppat i byxan och kommit på 15 ursäkter för att slippa lyssna?

KRam

Posted on: 2012/12/22 22:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Starchild Skull - DNA Results

See User information
Quote:

anvendernamn skrev:

Så vad tror ni då?
Kan vi diskutera detta eller har ni redan pruppat i byxan och kommit på 15 ursäkter för att slippa lyssna?

Det är ju off topic, men jag är nyfiken på varför du i många av dina inlägg har med liknande uttalanden som citatet ovan. Känner du dig inte lyssnad på eller vad är fel?

Alla har inte saker att säga om allt och normalt postar man inte en en tråd om man inte kan tillföra något.

Ska kolla videon och svarar säkert, om jag har något att tillföra. ;)

Posted on: 2012/12/22 23:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Klart det kan bli lite "pruttnödigt" om man helt plötsligt får reda på att det finns DNA-bevis för både utomjordingar och teknologier som vi först nu kan använda, användes redan för 900 år sen av utomjordingar som antagligen hade vänskapsrelation med nån människa som födde deras barn..

Jag är inte speciellt förvånad men jag kan förstå att det kan framkalla rädsla om man tror att mänskliheten är den optimalaste intelligensen som nånsin funnits och vi är dessumtom ensamma i hela universum..

Då kan detta komma som en chock antagligen.

Jo tydligen har jag problem med att få igång lite diskutioner och höra andra människors perspektiv vilket är det jag tycker är intressant..

Men klart att det är lite mycket att begära, att få höra nån annan människas åsikt, klart jag borde inse hur mycket det är jag begär av medmänniskor..

Förlåt gott folk :D
MVH

Posted on: 2012/12/22 23:42
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Personligen blir jag inte vidare pruttnödig av detta och jag tror dom flesta som läser på Vaken behåller byxorna på. Tror inte du behöver oroa dig för folks kalsonger. Pruttfaktorn är inte SÅ hög.

Tror inte heller många skulle påstå att vi är ensamma i universum. Jag tror tvärt om att alla med minst en halv hjärna som tänkt mer än 10 minuter har kommit till insikt med att vi knappast är ensamma. Risken, eller chansen beroende på hur man ser det, för det är försvinnande liten.

Det är inte för mycket begärt att få andras åsikter, men du kan inte framtvinga folks åsikter eller tankar, de måste komma av sig själva. Du är en aning mycket snabbare än alla andra med att posta och behöver kanske sakta ner lite och reflektera över allt du finner på nätet. Alla har inte tiden att kolla på allt och samtidigt fundera mellan varven. Hinner du med det? ;)

Gällande ämnet och videon så var det intressant, självklart. Utseendet på skallen påminner mig om såna som har s k "vattenskalle" där kraniet blir ovanligt stort. Vet inte hur det står till med benuppbyggnaden i ett sådant fall, men jag kan tänka mig att de har tunnare kranie eftersom det så att säga är mer yta att sprida ut benet kring.

[Wikipedia] Hydrocephalus

Gällande DNA:t så undrar jag vad som händer ifall ett kranie ligger begravt i t ex någon syra eller annat främmande ämne? Skulle det kunna ge utslag i ett DNA-test?

Spännande, som sagt, men "hold your horses"! ;)

Posted on: 2012/12/22 23:58

See User information
Jo det är sannt, folket på Vaken är nog mer "öppna" än andra människor för sånnt här..

Men dom tog ju tester på vad skallen var uppbyggd av för ämnen, och det är inte samma ämnen som vi får på våran Jorden..

Tammefan, tänker man logiskt så kanske det inte är så logiskt att skallen föddes på jorden..

Jag är ju arbetslös så klart detta är mitt liv, att lära mig nya saker genom internet.

Men jag skulle gärna vilja ha flera människor som "arbetar" med samma taktik. Jag hittar nått intressant, lär mig nånting nyttigt (enligt mig själv).. Sen delar jag gärna med mig av det framsteget i tänkandet som just det onlinefyndet gav mig.

Klart jag inte kan tvinga nån att dela med sig, men i ett samhälle där man bryr sig om varandra så är det självklart att man delar med sig och är ärlig.

Om jag går framåt i "evolutionen" genom fynd på internet så skulle jag gärna vilja att alla som gör det jag gör , gör det för varandra, delar med sig för varandra så vi alla kan växa spirituellt.

Kanske lite offtopic men visst skulle vi kunna samanställa nog med bevis för att väcka upp varje människa som är öppen för sanningen..

Jag tror fortfarande på brevprojekt för att få ett fredligt slut på slaveri.

Vaken.se postade film som visa en bil som tankas med vatten istället för bensin..

Skulle det steget kombineras med brevprojekt.. Då skulle hela svenska befolkningen stå enad i att vi inte tänker betala George Bush och compani längre för att kunna förstöra våran egen planet genom att förbränna fossila bränslen i onödan.

Så visst verkar allt gå framåt, jag håller tummarna för att tillräckligt många vaknar upp och förstår det här med brevprojekt innan nån kommer och ger ett förslag som heter NESARA som innebär mikrochip i handen , fortsatt ekonomiskt slaveri, och miljontals fejkpengar på alla våra konton..

Det är väl nu det avgörs om vi får möta dom snälla eller onda utomjordingarna.

Bevisar vi ännu en gång att vi inte kan förlåta varandra eller politiker, då tror jag att vi kommer bli styrda av parasiter som kommer för att "rensa upp" det som inte fungerar.

Som jag förstår det så försvinner ben i syra, men om inte syran är tillräckligt stark för att lösa upp allt ben så går det alltid att få DNA ur den.

Jag är ganska sääker på detta också för jag har intresse för DNA och då suger jag åt mig information som en svamp..

Jo jag ska hold my horses, kanske skapa ett nytt forum för frihetsorganisering för att undvika fortsatt ekonomiskt slaveri.. Men jag ror väl min båt ganska ensamt än så länge men jag hoppas det blir nån förändring i tänkandet ganska snart, för mtt tänkande har tydligen redan varit i dessa gropar och luktat redan för länge sen.

Brevprojekt är fortfarande nyckeln till att sprida kunskap som kan hjälpa folk i deras liv, tex. fri-energi. Skulle ge människor cirka 5-15% av deras livstid tillbaka från elbolagen.

Ganska litet pris ändå för att få energifrihet.

Om vi säger att vi skippade att betala elräkningen, och istället la alla dom pengarna på att skicka mass-utskick av brev för att skapa energifrihet genom att sprida rätt kunskap genom brev,.

Klart vi skulle ha en helt annan attityd mot varandra om vi inte längre var slavar som är tvingade att köpa saker som tillverkats gratis, dyrt..

Oj sorry kanske lite offtopic men det kan bli jobbigt om jag skapar nya trådar hela tiden också..

Nej jag känner för nytt forum, ren frihetsorganisering. Massutskick av information som ger folk verktyg för att må bättre, få bättre hälsa, energifrihet osv osv..

Jag ror vidare..
tack för attt du dela med dig av ditt perspektiv, underbart gjort..

Kram

Posted on: 2012/12/23 0:30
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Är det i grunden inte jesuslegenden vi talar om?

Med en fader som kommer från en annan verklighet, modern torde ju ha varit jordisk...

Passar onekligen bra att tänka på just i dag

Posted on: 2012/12/25 7:41
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Men tydligen så är det inte hälften människa hälften alien..

Utan det är en hel alien med mamma alien och pappa alien. Men alien junior föddes av en människa så därför syns människas DNA i grunden som dom menar att det är så vi gör idag.

Tar ägg å spermie från 2 föräldrar och låter en annan mamma föda parets barn..

Det gjorde nån för 900 år sedan eller vad dom sa , kommer inte ihåg hur gammal skallen var..

Och vad menar du egentligen med att det är bra att tänka på idag?
Ska du supa dig full och invänta aliens som vill slåss med dig eller?
Dags nu?

hahahah

Posted on: 2012/12/25 8:16

See User information
@anvendarnamn, när kom Du i kontakt med alternativ info första gången?

Posted on: 2012/12/25 8:22
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Jag har spolat kröken... Bra för skärpan

Posted on: 2012/12/25 8:47
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Jag började för 10 år sedan och förstod att nånting var fuffens med kriget mot droger.. Satte mig ner vid internet och skulle hitta sanningen.

Så hittade jag båda sidor, för och emot, vetenskap som sa att cannabis var i princip ofarligt..
Och en kristen-dom hemsida som skrev att killar får tjejbröst av att röka cannabis..

Knark är bajs, en kampanj som gick ut på att säga knark är bajs om och om och om och om igen.. Och en hemsida som det står knark är bajs överallt på, sånna mogna saker gör staten för att "informera" barn..

Men då hade kaninhålet öppnas och det var "instant red pill", jag dök rakt ner i kaninhålet..

Jag sa till internetguden, visa mig sanningen, jag är redo att lägga pussel..

Nu sitter jag här som Neo 10 år senare, och har lagt pusslet, Hollywood har redan förberett med Matrixfilmer och diverse "internet går det inte att lita på"-snack som jag blir helt häpnad av att höra..

För det är en sak att läsa nånting, det är en helt annan sak att använda sitt eget ansikte och säga nånting..
Frihetskämpar finns det gott om och jag kan lyssna på dom alla, ta en bit här och där och lägga mitt eget pussel för vad som egentligen är sanning, inte enligt politiker eller religioner,..

utan enligt tex. Bill Hicks och Gandhi.. internet ger oss möjligheten att ta del av vad som helst, vill ni höra Martin luther King prata om fred och bergstoppar, 2 sökord så får du höra allt han sagt..

Men förstå chocken jag får, av att komma till "sanningrörelsen", och får mitt registreringnamn utskrivet för att jag började att forska i kriget mot svenska befolkningen.. På svensk mark. Först av allt.

Och det har inte "sanningrörelsen" gjort än utan kriget mot svenskar är nånting som "sanningrörelsen" hänvisar till andra forum antar jag, för det verkar som att man vill dela upp folk, cannabisrökarna ska skriva på Swecan, och foliehattarna på Vaken, och försök inte mixa för då jävlar får ni erat namn utskrivet eller så får ni känna på forumshat från svenska befolkningen som vill sova vidare..

Och på flashback vill dom inte ha för mycket folihattar..

Och jag menar bara vafan sitter vi inte i samma båt?

Räck upp en hand ni som vill att droger ska fortsätta säljas i svenska skolor?

Och tro mig gott folk, man har inte gjort fel förän man ignorerar att fixa till felet, har ni gått runt och trott att svenska samhället och folk mår bättre av kriget mot droganvändare, så har man bara missuppfattat och det är först när man vet sanningen och ignorerar det som man medvetet gör del och sänder ut en signal till universum att man inte riktigt fattat just det , att man går emot sin "kompass" för vad som är rätt och fel, dom tysta ner röstan inom sig som sa att det var fel att stötta krig helt enkelt, många gör det..

Men svenskar är fredliga, oftast, sen är väl Sverigedemokraterna här och ska välja mat åt parasiterna som ska äta människor som är totalvilsna..

Och då menar jag det bara för den där 13thSun prata om att det står rymdskepp uppe vid jupiter fullproppad med insekter som inte har något hem, och vi skjuter huvudet av varandra och hatar varandra, helt vilsna, jagar pengar och skiter i våran planet och varandra.

Så han menar att vi måste höjja våra enegrier i kroppen för insekterna håller på att sänka våra enegrier så dom kan äta upp oss.. så länge man väljer naturlg mat och väljer bort GMO och konstgjorda ämnen, och kött.. så ska moder Jord skydda människor genom att människor har höga energier medans insekter har låga enegier..

Ni skulle väl slutat lyssna på han ganska fort, men jag lyssnar på alla..

Jag äter naturligt, jag tänker inte "riskera" nånting hahahhaha

Men det är väl er jag blir orolig över för ni skulle ju aldrig lyssna på sånna som ger allvarliga varningar..

Ljuger han? jag vet inte, vill ni riskera?

Jag vet inte hahaha

Galen tid att leva men underbart samidigt, känns som världens bästa film , helt klart..
Kram

Posted on: 2012/12/25 9:17

See User information
Lycka till Neo, hälsa internet guden från mig.

Posted on: 2012/12/25 9:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Hörru, jag tror du får hälsa insekt från mig, som jag förstår det..

internet är väl ganska intelligent med tanke på hur mycket människor som bidrar med text, ljud och videos och tillåmed från mobilkameror, som nästan alla har..

Klart man kan be till internet för att hitta "rätt", testa och du skulle märka wow, talar internet tillbaka till mig :D

Posted on: 2012/12/25 9:33

See User information
Jag såg Pi häromdagen, budskapet var kristallklart: _ __ _ _!

(OBS detta är INTE off-topic men det begriper ni först när ni sett filmen, jag gillade den skarpt)

Posted on: 2012/12/25 9:41

See User information
@anvendarnamn, jo dom flesta har nog förstått vinken med webben vid det här laget, och google mm.

Vilken insekt skall jag hälsa?

Posted on: 2012/12/25 9:51

See User information
Men inte många verkar förstå att internet når 5% högst av befolkningen..

Insekterna som har sprängt sönder sin planet och är hemlösa och väntar i ett rymdskepp vid jupiter , väntar på att människor ska sänka sina energier typ så dom kan äta människor, för insekter är lågvibrerande djur och kan iinte äta oss människor om vi äter naturlig mat och älskar planeten, då är människor för högenergetiska för att insekter ska kunna komma i närheten.

Om människor jagar pengar, och skippar att bry siig om varandra, djur, och planeten som är vårat hem..
Då kan jag nästan förstå principen om en separering mellan människor, dom som vill bli miljonärer får bli miljonärer..

Dom som vill komma ur slaveriet kan komma ur genom att ha höga energier i princip..

Just därför menar jag att Jimmy Åkesson antagligen är kontrollerad av insekter som raddar upp svenskar till mat..
Smörgåsbord av svenskar som vill kriga mot varandra och förstöra planet..

Den tar vi sa dom hemlösa insekterna, innan människor spränger planet och varandra i bitar så kan jag nästa förstå om dom kom ner och käka upp alla människor mer låga energier och sen hade dom färdigbyggda hus att bo i och genmodifierade växter som passar deras DNA mycket bättre..

Tror ni han som påstår detta ljuger när han säger att han kommit tillbaka från 5e dimensionen för att guida oss dit genom att ge oss medelande att det är dags att börja äta grönt och meditera för att höjja energier?
För att jorden ska genomgå pånyttfödelse och dom låga energierna ska stanna kvar på 3D jorden.. medans alla höga energier hänger med till högre dimension utan korruption..

Jag lyssnar på alla dock och bieffekten i det här fallet var bättre hälsa för jag äter bara naturligt och förlåter kontinuerligt.. försöker sprida kärlek på massiv skala men ingen nappar på idé än så jag kan bara meditera och förlååta alla hur det än går..

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/25 10:40

See User information
Nu är vi alla dumma igen för att vi inte låter Dig vara messias/Neo o gå framför oss o rädda oss. Jag tror att fler lyssnar på dig om Du kliver ner från pedistalen.

Du som gillar Bill Hicks, han säger en sak som är så sant tycker jag, vi människor tycker vi är så coola, klappar oss själva på axeln hela tiden.

Så fort vi förstår att vi inte står över allt annat liv så kan det bli lite intressant, då kanske vi slutar förstöra allt som rör sig och som kan sätta ett dollartecken på.

Posted on: 2012/12/25 10:50

Edited by iwarrior on 2012/12/25 11:06:18
Edited by iwarrior on 2012/12/25 11:06:41

See User information
Fråga internet guden vad den kemiska betäckning på människokroppen är (templet). The number of the beast!

Posted on: 2012/12/25 10:58

See User information

Posted on: 2012/12/25 11:47

See User information
Quote:
Jag såg Pi häromdagen, budskapet var kristallklart: _ __ _ _!

(OBS detta är INTE off-topic men det begriper ni först när ni sett filmen, jag gillade den skarpt)

Jag har sett den filmen själv och tycker att den var väldigt bra, men jag kan inte se en direkt länkt mellan den filmen och denna tråd.

Posted on: 2012/12/25 13:11

See User information
Subjektiva upplevelser är självupplevda och alltså sannare än det du kan förmedla

Posted on: 2012/12/25 16:33

See User information
Menar du verkligen att du tolkar det som att jag är sur på er för att inte jag får leka messias?

Jag diskuterar sanning och vad den där killen sa att han observerat vid Jupiter.

Jag antar att det är helt upp till var och en av oss att avgöra vem vi lyssnar på.

Jag är aldrig sur på nån, för jag tror fortfarande på en "separering" av nått slag, även om det låter mer och mer befängt så litar jag fortfarande på det.

Sen får väl kontantfritt samhälle , chip i armen och utomjordingar vara det som jag inte vet men gärna skulle velat diskutera, men det var för mycket att diskutera för alla svenskar förutom en..

Hittar inte ens en foliehatt som skulle lyssnat på detta i Sverige tror jag..

Trots det så hade den killen cirka 100 likes och 1 dislikes i typ varende filmklipp han gjorde, jag litar på folkets betygsättning.

Litar inte på era inlärda "spärrar" för att inte diskutera nånting utanför det normala innan nån med tesked matat er med små portinoer med sanning.. typ.

Allt är fortfarande inlärt, och även iwarriors självpåkommna idéer om att jag försöker vara taskig mot folk, är inlärt..

Men öj iwarrior jag stödjer ditt fria val at inte läsa det jag skriver..

KRam och god fortsätntning gött folk.
Inga dumheter nu, Asgeir, ge fan i att spö aliens på fyllan..

haha

Posted on: 2012/12/25 19:29

See User information
Quote:
Trots det så hade den killen cirka 100 likes och 1 dislikes i typ varende filmklipp han gjorde, jag litar på folkets betygsättning.

Ett litet tips, lita på Dig själv istället för andra. Exempel, dom flesta går och tror att vi är fria, fast egentligen är vi bara anställda under ett företag eller flera som driver med oss till vi vaknar till lite.

Posted on: 2012/12/26 3:56

See User information
och jag ser det mer som 2 utomjordiska raser, en som vil äta upp oss genom att manipulera oss, och en som har evigtliv-teknologi åt alla människor som kämpar för fred och frihet på Jorden..

och det ser även ut som att dom "onda" utomjordingarna som vill äta människor såfort vi bevisar att vi vill mörda varandra över pengar och kan aldrig förlåta varandra, och kommer förstöra planeten ..

Då tror jag personligen att dom ser det som sin rätt att invadera och "rädda planeten Jorden" från att människor förstör den och varandra i jakten och bristen på fejkpengar från ett privat företag..

Men visst är det klart vi måste kolla i oss själva..

Men jag kan inte sticka under stolen och inte berätta att jag tror att Jimmy Åkesson och Reinfeldt är utomjordiska insekter eller arbetar för dom, och dom förbereder att sjuhelsikes smörgåsbord av svenskar som vill kriga och förstöra planeten, svenskar med låga energier i kroppen som inte förstår att kött är ohälsosamt för ett växtätande djur som människan och krig , hat och ilska är omoraliskt och innebär låga energier som gör folk sjuka.. Likaså lögner skapar obalanserade energier.

Men visst, klart man ska tänka på sig själv och naturen, planeten.. Och antagligen genom meditering men det är en fruktansvärt bra film som utspelar sig här och nu som kallas livet och jag är inte orolig för vart mitt hjärta ligger eller om jag mediterar tillräckligt, men klart jag vill glimta och se vad som händer..

Sannings-sökare som jag är...

Kram

Posted on: 2012/12/26 4:23

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper