vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »


Tack för mig kära Vaken.se
#1


See User information
Jag skippar från och med nu erat forum för jag känner ingen evolution på Vaken. Det handlar fortfarande om krig och bråk och när man lägger en tråd om Bill Hicks, evolution och kärlek, i kategorin fight club..

Då är det bvis för 0% evolution som pågår här och jag väljer bara en annan väg i dessa dagar..

Så känn er fria att ta bort mitt konto.

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/23 4:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#2


See User information
Användare som är väldigt aktiv brukar aldrig vara långvariga. Du är inte den första på detta forum. Good lycka på din färd vidare.

Posted on: 2012/12/23 4:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#3


See User information
klart ingen som är aktiv kommer välja det här forumet när person efter person får sitt namn utskrivet i forumet..

Då blir nog dom enda långvariga medlemmarna folk som inte vågar ha åsikter som går emot Vakens åsiktsdiktatur.

Chemtrails och kriget mot droger, där går gränsen för ärligheten på Vaken.se, sånna saker får man inte diskutera här för svenska befolkningen vill fortfarande andas in metalldamm dagligen medans dom krigar vidare mot plantor, svampar och barnen..

Klart det här forumet inte drar till sig några äkta frihetskämpar, dom har nog flytt sin kos efter att dom fick sitt namn utskrivt efter att dom vågade ha åsikter.

Ganska skrämmande när man tänker efter, ett forum som säger sig stå för sanning, kämpar emot sanning på ett utav dom fulaste sätten jag nånsin beskådat hahaha..

Men allt har sin plats, och vill Vaken.se stödja krig mot svenska befolkningen, genom att försöka sabotera för dom som vågar ha åsikter om kriget..

Visst gör det, men jag kan inte stötta ett sånnt här forum, för det är ett rent hot mot yttrandefriheten och friheten att ha åsikter..

Vaken.se borde jämföras med FRA-lagen, för åsiktsregistrering och åsiktförtryck det är båda omoraliska handlingar som nästan går hand i hand..

Så där har ni något att vara stold över på Vaken, att en frihetskkämpe jämför er med FRA och åsiktsförtryck.

Jo jag tror dom är stolta över det nämligen för det är nog inte mer än ett gäng anställda FRA-medarbetare som använder Vaken för att åsiktregistrera dom människor som ska in på koncentrationsläger när väl anti-christ landat..

Oj förlåt det var foliehatt och sanning-tourettes-syndromet som jag lider av, som skrev det där.. inte jag ..

It was not me..

Kram gott folk och lycka till du med FreedomX = NOfreedom.

MVH

Posted on: 2012/12/23 6:38
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#4


See User information
anvendernamn, håller med dig. folk fokuserar för mycket på de onda sakerna som sker. Kanske dags nu att göra nått utav värde. förstår att information om de sjuka som pågår är viktigt. men man ska inte stirra sig blind på just det.

jag tycker att vi på vaket bör göra nått utav värde för alla.

kanske man bör arrangera träffar där man planerar lösningar. en viktigt fråga är tex dem hemlösa som fryser till döds ute i Stockholm och andra städer i Sverige. finns så mycket man kan göra istället för att få information om problemen. vad ska du med den informationen till egentligen? dessutom tror jag att dem flesta inne på vaket är medvetna om problemen/koruptionen. man blir bara upprörd. Försöker själv finna lösningar på problem som finns. en lösning som kan underlätta en hel del, är att återinföra byteshandel.. vi vet ju att pengarna/finanssystemet är orsaken till alla problem, ändå så blir man erbjuden att hjälpa folk i drabbade länder med pengar, men var de inte pengar som skapade problem från första början? girighet är vad pengar är. "we cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" som Einstein sa.

PEace



Posted on: 2012/12/23 10:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#5


See User information
Hmmmmmm. A picture in a picture in a picture. The Univers is a hologram!

På individuell nivå och personlig utveckling. Se det som man gjort och gör fel, förstå, förändra och gå vidare. På familjenivå, samma sak, på samhällsnivå, samma sak, på världslig nivå, samma sak även där!

På personlig nivå, sluta ge det som är galet energi, samma sak gäller på resten av alla nivåer.

Just nu betalar vi massor med pengar till dom som gör livet surt för oss!

Bara en tanke!

Posted on: 2012/12/23 10:57
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#6


See User information
Citat: Användare som är väldigt aktiv brukar aldrig vara långvariga. Du är inte den första på detta forum.

Amen.

Men hur det nu är, och jag har djup insikt sedan lång tid, så har inte Vaken någon åsiktsdiktatur.

Däremot har Vaken bland den grupp som administrerar forumet och förstasidan ett mindre antal individer där somliga har en form av inskränkt världsuppfattning man kan tycka skulle vara oförenlig med sanningssökande. Hursomhelst är det så, de är där, finns och påverkar vad man än tycker om det.

Men den stora majoriteten av denna beskrivna samling människor i admingruppen är helt enkelt bara rakt igenom vettskrämda och har så i huvudsak blivit så av den kampanj som etablissemangets massmedier bedrivit sedan mot Vaken sedan ca 2009. Aj aj aj, vad det kan brännas om det finns folk i forumet som någon gång refererat till 1% av världens befolkning som sedan 1948 har en egen statsbildning längs medelhavets östra kant... ska inte nämna J-ordet... aj aj


Därför och bara därför måste det som visas upp utåt vara "trovärdigt" med mera för att passa in i det etablerade ramverket. Inga reptiler, UFO eller ens dolda Teslateknologier, ja, förutom J-ordet eller Z-ordet då förstås... Politisk korrekthet. Inte bara Tintin och Kalle Anka om någon nu trodde det.

Nå, undrens tid är inte förbi. Jag såg på förstasidan en länk till Jesse Venturas show om dödsstrålen och är så blasé på Vakens förstasida att jag höll på att sätta morgonkaffet i vrångstrupen...

Så, det hela just precis så enkelt. Sedan förekommer det i forumet och kanske även admingruppen säkert SÄPO-agenter precis som allmänt sinnestörda individer, jodå. Vi har sett det och/eller kan inte utesluta det.
Men i huvudsak bara fyrkantiga tankemönster och stor stark rädsla.

I vilket fall vill jag säga att Vaken har betytt mycket för många och ett stort tack för att den finns och det arbete ni lagt ner på den. Jämfört med många andra platser på nätet har den klarat sig ändå rätt lindrigt undan etablissemangets infiltration och söndrande, vilket inte vill säga lite...

Fred och God Jul till er alla.

Posted on: 2012/12/23 11:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#7


See User information
Quote:
en lösning som kan underlätta en hel del, är att återinföra byteshandel.. vi vet ju att pengarna/finanssystemet är orsaken till alla problem, ändå så blir man erbjuden att hjälpa folk i drabbade länder med pengar, men var de inte pengar som skapade problem från första början? girighet är vad pengar är. "we cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" som Einstein sa.

Jag kan hålla med om att det monetära systemet vi lever under är sjukt men man får komma ihåg att pengar i grund och botten är byteshandel. Pengar är ett verktyg som förenklar byteshandel på samma sätt som en hammare är ett verktyg som förenklar ett husbygge.

Posted on: 2012/12/23 11:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#8


See User information
Jag har inte sett det där med när ditt namn gavs i en tråd, men var försiktig och tänk till lite innan du kastar sten mot någon. Fundera på hur ditt namn kan ha nått någon utan att Vaken varit inblandad. Som exempel har du ibland postat på andra forum och kopierat hit till Vaken. Kan det vara så att ditt namn syns på dessa forum? Inte så svårt att hitta exempel på detta och inte svårt att googla fram kopior på inlägg.

Jag har ytterst svårt att tänka mig att Vakens admins skulle vara inblandade i någon sorts konspiration mot dig. Du hotar inte någon på Vaken med dina sanningar. Hur tjänar Vaken på att lämna ut ditt namn? Det enda du hotar, och ursäkta min klumpighet här, är trovärdigheten på sidan.

Kan du hur som helst visa mig var Vakens åsiktsdiktatur gör sig påmind? Vem har sagt att du inte får diskutera kriget mot droger eller chemtrails (som för övrigt finns med lite överallt från alla möjliga användare)? Har admins gjort det?

Det är synd att någon med din energi och frenesi inte klarar av att hantera all information. Har nämnt det förut.. Jag tror att du rusar för fort! Du behöver stanna upp, reflektera och sålla all information mellan varven, annars kommer du bli tokig och schizofren. Ditt korståg mot Vaken är ett exempel på detta. Bara för att du tror att Vaken gett ut ditt namn så bekräftas din världsbild, du får tunnelseende och rusar i en egen kampanj mot Vaken där din version är "sanningen" och minsta lilla tecken på detta är bekräftelse. Det är inte sunt. Tänk till och se dig själv!

Jag har ingen agenda att sänka dig. Detta är i all välmening.

Ps. Är MindLiberation ditt nästa alter ego? ;)

Posted on: 2012/12/23 11:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#9


See User information


Jag förstår dej anvendernamn, första tiden på Vaken.se är svår, man själv har mycket man vill förmedla, men alla håller inte med, man blir påhoppad och idiotförklarad om vartannat, å det kan vara oerhört frustrerande. Lösningen är nog att stilla sej lite, postat något intressant då och då, skippa oändliga debatter, då blir livet mycket enklare.

Jag ser forum som tex detta som en stor fest, man sitter kanske 20 personer vid ett bord och diskuterar saker, men ofta är det någon som pratar på som tusan och bara höjer rösten ännu mer om inte alla håller med. Folk går en efter en från bordet, tillslut är det bara några uthärdiga kvar som argumenterar vidare med personen i fråga, efter ytterligare en liten stund lämnar denna festen med ett uselt humör och slänger igen dörren.

Posted on: 2012/12/23 12:01
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#10


See User information
Uppskattar kritiken. Detta forum är det ända jag har postat på, det är mycket möjligt att detta användarnamn finns på fler forum än vaken. Har inga svårigheter att behärska den information som många har svårt att ta in, frustrerad blir man självklart. har studerat korruptionen i världen nu i några år, det leder inga vart, har däremot blivit vägledd mot mitt inre. känns lite som du misstolka min mening, svårt att bedöma vilken känsla inlägget har. kastar inte sten mot något eller någon, skulle vara väldig dumt. min poäng var att få lite mer uppmärksamhet på dem lösningar som finns på problemen. man kan börja smått.

byteshandel är ett alternativ, stora fördelar för dem som inte har pengar till ett par nya skor m.m.

Nej, lever inte den rollen. Reptilhjärnan kan vara svår att genomskåda. Vi bör lägga den energi vi har till att skapa en bättre värld. vilket jag tror vi kan göra.

Posted on: 2012/12/23 12:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#11


See User information
Jag förstår dej anvendernamn, första och sist Jul-Vykort från mig!

Allt väl,mår väl,farväl

Offrens släktingar har rätt att få ta farväl av sina älskade på ett värdigt sätt. ...som ett värdigt farväl ...

ps.Kolla allt du köper innan du tar in allt skräp"smuts"först så du slipper ranta runt med ett kvitto som inte gäller det blir du som gnäller:=Åsikter delar oss.skulle vi inte göra något tillsammans?

Fast jag är ingen figther,direkt jag kallar mig för löver:)

Posted on: 2012/12/23 12:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#12


See User information
Jo men sätt igång nudå, låt oss samanställa lite "onlinebevis" och börja slänga ut information till folk.. istället för att fokusera på pengar så borde folk fokusera på att få bort pengar ur existens , "innan grytan kokar över" för det är väl fortfarande fejkpengar?

Inte behöver vi vara så speciellt många för att framställa en hemsida där man kan bidra till att information skickas ut..

Där har ni en bra affärsidé till Vaken.se, för att jag älskar er gott folk..

Tänk er informationen om bilen som tankas med vätgas från vatten.
Om jag kunde betala en summa för att få cirka 250 brevutskick med den informationen till svenska folket, för en förbestämd summa pengar..
Varför skulle vi inte betala för det är min fråga?

Kriget mot droger, totalt bedrägeri av staten för droger säljs i skolor tills vsneksa folket förstår att försäljningen måste kontrolleras till varje fredligt pris som helst..
Förstå om 1 miljon svenskar som brytit mot svenska narkotika lagstiftningen kunde få betala en summa för att få sanningen om kriget till svenska folket..

Vi pratar inte småpengar. Eller småpotatis i kärleksväg.
Och alla skulle tjäna på att få ta del av teknologier som tex. gratis el. Tror många skulle skippa elräkningen för att betala så resten av svenska befolkningen får gratis el.

Förstå den julklappen.


Visst har "knarkarna" lyssnat på mig när jag skrev om brevprojekt. Och resultatet blev en hemsida som heter grönabrevet.se som kämpar för att samla in pengar och få folk att tro att dom kommer skicka ut brev/ tjäna pengar på dom som går på bluffen, sen köper dom knark för pengarna..

hahaha närå nu ska vi inte vara sånna, jag hoppas dom får ut några brev.

Men det måste vara en hemsida där alla kan se bevis genom siffror hur mycket brev som skickats ut så vi har ett mål att nå , och samma brevlådor kan inte motta informationen heller..

Men såklart måste ärlighet vara ledstjärnan i ett sånnt projekt...

Men många skulle tjäna på det helt klart.

Tror folk skulle tjäna på att förstå vad pengar egentligen är också, för idag är det fan ingen sorts "utbyte mellan tjänster" utan mer som slaveri på planeten och människors bekostnad.

skulle inte pengar existera skulle vi kunna plantera frukt träd överallt utan att folk utan pengar skulle plocka dom för att sälja dom för att kunna köpa saker som tillverkats gratis..

Men tänk på saken, jag har ingen server men det känns som jag sprider bara idéer online och hoppas på att nån snor dom och låter mig vara delaktig genom utskick på nått sätt.

Klart jag helst stannar på Vaken (om jag får för admin efter all missriktad kärlek ;D från mig, men en ny hemsida skulle vara underbart att se och skulle svenskar få den julklappen.. En rak väg genom en hemsida att avsluta krig och slaveri.. Wow

Vackert gott folk, väldigt vackert.

Visst kanske är det nån sorts julklapp att bara tänka på det att det skulle fungera och folk skulle betala för att sätta varandra fria genom information.

Internet når bara högst 1% av befolkningen med "viktig" information för att alla ska kunna ha en åsikt.

Kram gott folk god fortsättning..

Oj god jul också.

Posted on: 2012/12/24 2:35
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#13


See User information
Tips, ta ett ämne av allt som Du vill se manifestera i den yttre världen och arbeta med det tills vansinnet i Dig nästan ger upp, så mycket motstånd är det jämfört med alla andras viljor, för det är det saken handlar om. Den yttre världen är en manifestation av allas viljor tillsammans.

Om man vill förändra världen så måste man vilja och viljan måste vara den starkaste inom Dig. Man kan inte be andra att göra något åt/för en, man kan enast öppna dörren för att få hjälp med det man brinner för. Brinner Du tillräckligt så tänds glöden i andra för samma sakfråga.

Ett tåg måste starta för att vagnarna skall haka på. Se på alla som förändrat världen förut, dom ställde sig upp och visade det som behövdes göra istället för att prata.

Att vara frihetskämpe är inte något man gör på deltid, det är en livsstil och ett kall.

Avslutningsvis handlar det inte om vad Du vill, det handlar om allas bästa och allas friheter och rättigheter.

Lycka till!

Posted on: 2012/12/24 3:03
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#14


See User information
Jahopp, välkommen tillbaka då. ;)

Vill du, vänligen, fixa till ett första utkast av ett massbrev som ska förklara allt det du beskriver för oinsatta medmänniskor. Förklara hur man tillverkar gratis el, gratis drivmedel (så gott som) och varför vi ska legalisera droger.

Vissa bitar räcker det inte med att förklara heller utan du behöver nog en prototyp för att bevisa att det du vill genomföra verkligen går att genomföra. Visa med en mackapär eller lättförståelig ritning hur du framställer gratis el (bortsett från relativt billiga komponenter antar jag).

Allt behöver ju inte ingå i samma brev då det skulle bli en aning för mycket för folk att läsa.

God jul förresten. Det är ju dopparedan! =)

Posted on: 2012/12/24 3:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#15


See User information
Ja jag har då lagt ett massivt pussel om sanningen om vad samhället egentligen håller på med..

Jag har hittat 4 sätt att tillverka gratis el men jag tycker gravitationkraft är det som skulle på riktigt ge energifrihet, på ett simelt sätt..

Man kan ha vindsnurra på garaget och göra gratis vätgas av vatten såfort mer än 50% av befolkningen vet om samma sak, hur enkelt det är. 2 skedar och 2 batterier med 9 volt, är det enda man behöver för att visa nån hur enkelt man kan skapa vätgas av vatten.

Men internet når fortfarande bara en liten del av befolkningen.

Drogförsäljningen måste kontrolleras för att knarklangare bryr sig inte om det är barn som köper. Och den största faran för svenska folket är nog att kulor flyger "fel" och träffar nån oskyldig, mest för att så länge det är olagligt så kommer folk försöka lura varandra på pengar , för ingen kan ringa polisen och det är så folk tar lagen i sina egna händer.

Dessutom är droger fruktansvärt dyra på grund av förbudet och det gör att folk tvingas ut i kriminalitet om dom är berooende.

Och pratar vi cannabis så är det en ovärdelig medecin mot cancer och mänger med andra sjukdommar så det känns inte rätt att fortsätta ljuga om en medecin som kan hjälpa cancersjuka svenskar. men regeringen och svensk media vill kriga vidare genom att påstå att kriget mot droger går bra trots att fler och fler människor använder droger i Sverige..

Dom enda som har nedåtgående tränd när det gäller droganvändning är dom länder som avkriminaliserar för att kontrolllera drogerna och skadorna på samhället som resulterar av drogberoenden..

Men visst kommer droger fortsätta säljas i svenska skolor medans föräldrar tror att kriget mot droger går bra och ungdommar i Sverige ska nog vänta tills 18 år trots allt med att dricka alkohol... Nämen vad sa knarklangaren nu? fanns det droger på försäljning utan ålderskontroll.. wow vad snällt tänker barnen som "blivit trött" på "tvånget" och skolan.. Som inte är frivillig för svenska barn är idioter och tvingar vi inte dom så skulle dom inte lära sig hur man blir en människa utan åsikter som repeterar vad aktoriteter säger för att man "känner sig duktig inför läraren/ statens tvångsutövare"

Oj nu kanske jag gick för långt med sanningen igen..

Kram gott folk god fortsättning

Posted on: 2012/12/24 3:39
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#16


See User information
Det är redan lagligt med cannabis som medicin, man behöver bara veta hur man skall gå till väga.

Vad det gäller alternativ energi, vem skall tillverka alla dessa produkter? Gemeneman kan inte bygga själva!

Posted on: 2012/12/24 3:47
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#17


See User information
Ja den cannabismedecinen som svenska staten tillåter blandas cannabis med etanol och nån kostig glykol.. Bieffekter som illamående och diverse konstiga bieffekter som inte naturlig cannabis ger.

Men visst kan man blunda för hur omoraliskt det är att en medecin som motverkar cancer inte ens kan diskuteras för att föräldrar tror det går bra om vi ignorerar att droger sälj i skolorna, staten har nog koll trots allt på vad dom gör, hahahahhaa ja det där lät ganska kul.. För droger säljs vidare vare sig staten kontrollerar försäljningen eller inte,.. bara att knarklangarna blir omorliska om samhället krigar mot dom och gör livet svårt för missbrukare..

FN har givit Sverige riktlinjer at tillåmed barn har rättogheter om dom missbrukar.. För tydligen är vi dåliga på det i Sverige, nästan som att vi fortfarande ser knarkare och barn dessutom, som en cancersvulst på den svenska samhällskroppen. Jo det var sånnt man skrev för 30 år sen när svenskar inte visste nånting om droger. Klart det är skadligt och falrigt och borde utrotas, yiiiihaaaaaa hat hat hat hat, dumma planta! dumma svamp, urs urs urs,.. ja gud gjorde fel, skriker svenska kyrkan när dom stöttar kig mot cannabis och svamp på människors bekostnad..

Skamligt, men tydligen så skall dom bli utrensade om dom har fel energier i kroppen och som jag förstår det så kan inte vsenska folket förlåta plantor eller barn, dom är helt enkelt ett problem, både bbarn och plantor är ett evigt problem som vi "tar itur med" här i Sverige, nästan som att dom som skrev skolplanen som utgår på tvång, hade nånting emot barnen och barnens frihet att kunna välja det dom personligen är intresserad av, för bästa "effelt" på lärdommen och förståelsen, självbilden..

Klart inte ett enda barn gillar att bli tvingade, förutom dom barn som vill ha en klapp på huvudet av läraren och Reinfeldt medans kriget och slaveriet fortsätter..

Kram gott folk ursäktar om jag går för långt ibland men jag försöker bara vara ärlig om detta för jag tror det är vägen framåt..

Visst brevprojekt fortfarande. Låter fortfarande som ett sätt att ena folket i nånting genom att visa sanning i brevform..


Posted on: 2012/12/24 4:01
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#18


See User information
Quote:
Ja den cannabismedecinen som svenska staten tillåter blandas cannabis med etanol och nån kostig glykol.. Bieffekter som illamående och diverse konstiga bieffekter som inte naturlig cannabis ger.


Get your facts straight!

Som jag berättat tidigare så är det viktigt att verkligen ta reda på vilka rättigheter man egentligen har och hur lagen fungerar gentemot rätten.

Be en Svenks doktor skriva ut vanlig medicinsk cannabis, dock svårt, enklare är att åka till Tyskland och få det. Ta sedan detta recept till Svenska läkemedelsverket för ett godkännande, åk sedan och köp cannabis i medicinsk form, klart! Går säkert att beställa också.

Beroende på hur bra man är på att tala för sin rätt med hjälp av befintliga rättigheter så går det sakta och är svårt, eller så går det bra och snabbt!

Enligt lagen så står det, cannabis får Ej handhavas av den som Ej har tillstånd!

Posted on: 2012/12/24 4:13
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#19


See User information
1 § Den som olovligen

Den som olovligen, alltså så finns det en dörr öppen där!

Lag (1988:286).


Posted on: 2012/12/24 4:15
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#20


See User information
Myndighetsförordning (2007:515)
Förordningens tillämpningsområde

1 § Denna förordning gäller för förvaltningsmyndigheter under regeringen.

Om en lag eller en förordning innehåller en bestämmelse som avviker från denna förordning, gäller den bestämmelsen.

Posted on: 2012/12/24 4:20
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#21


See User information
Och tro mig folk, jag vet inte vad som händer med "separeringen" men jag är ganska fullt övertygad om att en separering bör och kommer att ske om jorden ska gå igenom en pånyttfödelse..

Och jag tror bara att man riskerar mest om man inte kan förlåta nån eller håller fast vid gammal intränad rädsla , inte förstår vilken del man spelar i nånting som är obalanserat och onaturligt, som kanske kriget mot droger..

Kan man inte förlåta en planta eller människor som gillar plantan, då tror jag man kan anses vara lite onaturlig och nånting som inte kan tas med jorden om det hälsosamma får hänga med men det obalanserade, missriktade kärleken, kommer inte kunna hänga med..

Typ.. Men vad vet jag.

Kanske har nån atombomb gjort så mayaindianernas kalender visar fel datum för shiftet/separeringen..

Kanske har makteliten lagt ett energinät över jorden genom chemtrails och HARP , men jag tror inte dom kan stoppa det som händer på andra plan i universum.. Ska Jorden gå igenom pånyttfödelse en gång var 24 000e år.. då vill jag veta vart när hur nivet och jag tyckte jag hittade rätt för vad som än händer så förlåter jag allt och alla för vad som än händer..

Kontinuerlig förlåtelse, så lever jag nu..

Men jag sträcker gärna ut en hand till hela svenska folket med riktig infomation från ocensurerade internet, för jag förlåter dom för krig mot plantor och barn, det ska ni veta.

Men jag vet även hur många männniskor det skull hjälpa om tex. alla visste hr enkelt man kan snurra ett hjul för evigt med hjälp av gravitationskraft..

Tror tillåmed det skulle ge alla svenskar en inkomst från elförsäljning som kunde användas på ett respektabelt sätt för att sprida kunskapen vidare till andra länder, genom brevprojekt..

Visst skulle väl Teslas dröm gå i uppfyllelse, om bara några stycken tog sig an brevprojekt-rollen..

Men utan pengar är man ganska förlamad när det gäller organiserningspengar..

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/24 4:24
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#22


See User information

Posted on: 2012/12/24 4:25
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#23


See User information
@anvendernamn

The truth shall set you free!

För det första så ser samhället 2 st av Dig, i alla fall på högre nivå. Vilken av dom är Du? En fiktiv sådan = syndare eller en människa i kött och blod?

http://bibletruthpublishers.com/gospe ... od-of-christ-story/pd2291

Din fiktiva person är Ditt lamm, så fort Du har en sådan så är Det unte Du som bestämmer över denne, det gör någon annan, det är Ditt xitizen"ship" som döms enligt Admiralty Maritime Law! har Du en mask framför ansiktet så är Du ute och sendseglar!

Samhället och systemet är Bibliskt, mer än Du någonsin kan ana! Vi lever i ett egyptiskt pyramidsystem, Moses sade till faraon, släpp mina slavar fria, hans följeslagare sade till egyptsiernas soldater, vi lyder inte under era kungar, vi har vår egen och han är EN!

Ladda ner The Bible series på piratebay, bättre free man info är svårt att få tag på! Han inte hittat fler hints någon annan stans!

http://thepiratebay.se/torrent/341180 ... es_-_17_full_length_films

Kolla noga på alla metaforer i den serien! Strawman prylen är också med där.

Posted on: 2012/12/24 4:35
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#24


See User information
Men jag känner inget behov av religioner när vetenskapen redan börjat visa vad det som folk kallat "gud" och själar/vi är för något, vetenskapligt förklarat.

Då behöver jag ingen religion för att övertala mig om att vi är separerade, för jag vet sanningen. Genom vetenskapen.

Det är religioner som lurat er att ni har 1 liv och det sitter en ond gubbe som heter gud och bedömmer er efter hur duktiga ni var och ge pengar till kyrkan..

Och det låter så befängt för svenskar så istället tror man att det är svart efter att man dör, när bevisen säger annat, bevisen säger att livet inte tar slut för vi är eviga själar, precis som ni kan ta reda på själva genom att lyssna på människor som varit döda..

2 sökord på youtube och n ifår höra hur mycket olika människor som helst som varit döda och fått reda på att man inte kan dö, bara separera från kroppen och åka vidare..

Och klart man blir girig och idiot om man går runt och tror att man har 1 liv och måste samla på sig så mycket saker som möjligt och sen skita ner planeten så mycket som möjligt för vem bryr sig när man bara har ett liv.. Typ som att människor beter sig som skrikiga ungar för dom tror att dom är separerade från kärlek och gud, när det enda vi människor gör är att aldrig förlåta nån eller nånnting..

Pengar är väl ett bra exempel på korruption som inte kan förlåta människor som tagit emot pengar utan värde, pengarna skall tillbaka även om du får slava resten av ditt liv för dom där fejkpengarna som dom tryckte upp av luft/ knappar in summa i en dator..

fred

Posted on: 2012/12/24 4:49
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS