vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Simpel Fri Energi

See User information
Hahahahaha hat hat hat!

Jag ber er alla lägga ner med att förstöra för forumet genom att säga att folk ska skriva mindre och vissa ska lämna forumet, trots att dom bidrar med åsikter medans dom flesta andra är fjollor när det gäller åsikter..

Är det dom som vågar ha åsikter som du vill ha bort från Vaken?

Jag skulle vilja att ni alla skrev mer och delade med er av fler åsikter..

Och jag skulle ta bort alla inlägg som handlar om att folk ska lämna forumet eller skriva mindre..
Precis som att jag skulle slänga ut folk som står i min butik och skriker att folk inte ska köpa produker och lämna affären..

Posted on: 2012/12/28 22:10
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du har inga åsikter. Dina åsikter kommer från YouTube.com. Allt du hittills sänt på vaken har jag redan sett och tagit del av för 2 år sedan. '

Jag ber dig: Lägg Ner!

Posted on: 2012/12/28 22:13
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
anvendernamn:

Ledsen att behöva spräcka din bubbla, men att det du postat i denna tråd är gratis energi är bara en sanning i ditt eget huvud. Du kanske borde omdefiniera din definition av sanning? Vad är en sanning för dig?

Eftersom du ändå hävdar att du har rätt så utmanar jag dig att skaffa en liknande förgreningsdosa och en del från en elektrisk tändare. Du är arbetslös och behöver inte gå upp imorgon så du borde genomföra denna "sanning"! Spela in det, och posta här. Det finns inga ursäkter att inte genomföra detta. Visar du inte upp en prototyp så trollar du, kort och gott.

Borsett från det rent absurda i t ex klipp 2 så finns det ju flera signaler på att det är falskt, vilket även du hade kommit på om du kollade kritiskt på klippen. Även kommentarerna på Youtube kan hjälpa dig lite.

Personligen vill jag inte slippa höra på någon alls, dig inkluderad. Hela syftet med ett forum som detta är ju att lyssna på folk och dina tankar är inte mindre värda än andras. Frågan är bara om det verkligen är dina tankar.

Då det finns element i samhället som mer än gärna vill misskreditera Vaken som en sorts samlingsplats för folk som aldrig bryr sig om bevis eller som antar allt på nätet som "sanning" så blir man aningen misstänksam mot dig. Tyvärr så passar du alltför väl in i den bilden då du postar väldigt mycket av andras tankar helt ofiltrerat och benämner det som "sanningar". Du visar många tecken på att inte vilja Vaken väl. Förlåt, men det är min tanke.

Saknar man hur som helst detta filter så är det inte sunt. Därför säger jag igen att om du är "på riktigt" så måste du reflektera över vad du accepterar som sanningar på nätet. Annars kommer du aldrig tas seriöst. En bra metod är kanske att fokusera på EN sak och undersöka denna kritiskt, kanske genom experiment. Glöm alla andra sanningar för ett tag. Gratis energi är ett utmärkt fokusområde till exempel. Genomför några av dessa uppfinningar du hittat på Youtube och fundera på varför de inte fungerar. Vem vet, kanske kommer du till en insikt som ingen annan funnit och kan vända upp och ned på världen.

Ser fram emot det. =)

Ps. Att jag anklagar och insinuerar betyder inte att Vaken gör det. Jag kan ha helt fel, men det är MINA tankar, inte "kollektivets". Det finns ingen gemensam tanke som heter Vaken.

Posted on: 2012/12/28 22:17

Anonym
If you want to change the world, you must, unfortunately, raise your ass from the chair and stepp outside the door for that matter, no other way.

Mvh

See User information
Tack Cupio.

Jag ser framför mig "vof" och andra som med glädje refererar till skitresonemang, rent flum, i detta forum. Inte precis varumärkesstärkande. Jag vill inte att en svammelpetter ska få sänka Vaken.se's styrka, då den är stundtals på hög nivå. Därav mitt sparsamma deltagande, behöver inte tillägga mina "åsikter" då resonemangen är bra. Men när någon direkt sänker trovärdigheten med rent svammel - i alla trådar - kan jag inte låta bli att rya till. Ett öppet forum är alltid en risk.

Jag vill härmed försvara Vaken.se's trovärdighet. Det är allt.

Den gratis energi som vederbörande föreslagit, har för mig redan förbrukats genom att intuitivt behöva gå till motangrepp. Jag tror han/hon är här för att förstöra. [Kan vara att vederbörande är 12 år, eller infantil på annat sätt]. Därför kommer jag att vara ytterst vaksam. Det finns inga andra vettiga svenska kanaler att hänga på, då o då. Skulle vi sitta i samma rum hade nämnda "person" varit ute.

Posted on: 2012/12/28 22:35

See User information
Det där med skarvsladd fungerar inte på min sladd, men jag vet inte ens vad han har för sladd eller hur det där kan fungera.

Den första lösningen han visar är det inte så mycket att säga om.

Och den sista är väl för mycket sanning för er.

Så enkelt kan det bara inte vara, för då skulle alla haft fri energi redan..

Posted on: 2012/12/28 22:43
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Va synd att det inte fungerade. Men du provade i alla fall... oj!

[gilla]

Posted on: 2012/12/28 23:06

See User information
Synd hahah, du ser nog att hans sladd fungerar..

Den översta fungerar utan minsta tvekan..

Men du är för för stor idiot för att förstå vad kopparspolar gör i rörelse.

Bye bye Vaken!

Posted on: 2012/12/28 23:10

See User information
Jo, jag är en stor idiot. Men jag anar att det finns större. Det behöver ju dock inte vara riktat till just dig, invanfrarnemen.

Posted on: 2012/12/28 23:22

See User information
trolleri trollera

Posted on: 2012/12/29 5:33

See User information
[gillar] !

Posted on: 2012/12/29 20:21

See User information
Inga kommentarer !

http://vimeo.com/51873011

Posted on: 2012/12/30 2:14

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper