vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 »

Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions

See User information
I hans nya film hintar han om exakt det jag skrivit, att folk kommer brinna upp om dom inte går inom sig själv, att hela planeten är död och Groomlake är en portal där det kommer in massa demoner som tar över människor som äter fel och giftig mat, använder flour och äter fisk trots att dom dumpar olja och sen sprayar gifter i haven för att "städa upp" oljan, han säger vi ska inte ens bhöva äta nåmer nu om vi börjar meditera, dom flesta människor är inte människor längre för dom har ett skal runt sitt tredje öga, antgaligen det som hänt med dom som styr Vaken.se, så fokusera er på att meditera och astralresa, komma tillbaka till ett naturligt betende och levande, för att på så sätt kunna gå igenom portarna som kommer ööppnas sen, och han hintar även om att pyramiderna har saker på väggarna som bara man kan se från astralresa som jag tyder det men jag är ju också lite galen ;D

Det som finns kvar i den här dimensionen är dött så den som vil stanna och inte lyssna på budskapet är välkommen att chansa, jag har sett tillräckligt (Georgia Guidestpones, cheamtrails, krig mot droger, miljöförstöring, demoniskt konstrollerade politiker) för att inse att det är dött i den här dimensionen och kan jag ta mig in i4e dimensionen genom att meditera i 10-15 minuter och leva naturligt, då är jag på..

Han talar inte till så många människor.

Jag undrade vad ni på Vaken egentligen satsar på? att leva under en New World Order, världsarme, världsbank och världvalute men robotmäännniskor kontrollerad av demoner från Area 51 lixom, nej tack du. Dags att inse att vi måste vända oss inåt och sluta kolla utåt helt enkelt.

Jag ska använda ett tidtagarur och sätta mig och meditera 30 minuter , tills signalen går.. På så sätt tror jag mig kunna komma ut i 4e dimesionen och om inte testar jag fler gånger. Det känns som jag gjorrt det förut i tidigare liv antgaligen.

Jag ska kolla på dom 2 andra filmrna han laddat upp för det är ganska bra hintar och jag tycker det är schysst motivation, att höra lite ren ärlighet som passar perfekt in med det jag redan vet efter att ha tagit bilder på chemtrails i 10 år och trott att rättvisa ska komma tillslut kanske genom rättegång men jag visste ej att pånyttfödslar eller astralresor var möjligt annars hade jag flygit oc vält servrar för länge sen.

Det enda människor behöver göra för att besegra besten är att gå inom sig sjävl och börja leva naturligt, göra hjärtat lätt som en fjäder genom att leva rätt mot moder jord dvs äta frukt och grönt inte djur..

Så på tolkningen var jag ganska "spot on" enligt vad han hintar nu.

Men visst kan jag ha fel och kanske han också, men just nu ser jag inget annat val för alla dom andra låter väldigt konstiga nu när man lyssnar på dom, dom hånar folk och förespråkar diiverse idioti och alla ateister beter sig väldigt skummt precis som att dom inte förstår att naturen kan vara designad och att det finns högre dimensioner.

Han hintar ju även om att vi kommer från dom övre dimensionerna och det är dags att sticka tillbak, dom har redan fixat tilld et för oss i den högre dimensionen, det är upp till oss att gå inom oss själva för att kunna komma tillbaka dit.

Planeten ska bränna bort parasiter och enda sättet att inte bli brännd är att börja leva naturligt med att meditera för då skapas melanin och när man astralreser fixar man till sin merkaba som i princip är en stjärna av energi som man använder för att åka mellan dimensioner.

Och lucifer-rörelsen/New Age säger att det kan "brännas lite" om man har karma kvar och man kan äta fisk och kyckling för det är lätta kötter som gör att man kan ta sig till 5e dimensnen , 13th Sun säger kycklingen och fisken är gitig och man kommer brinna upp om man inte går inom sig sjäv och gör lättat lätt som en fjäder genom att leva naturligt, äta rätt.

Välj väg, naturligt eller onatlurligt, haahahahaha onatlurligt, det där var inte ens meningen att skriva men passar så bra till resten av texten.

Det får bli avslutning FRED!!!!

Posted on: 2013/5/20 23:13
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu har jag förstått hur pånyttfödelsen kommer gå till och varför.. Det är otroligt klockrent men klart det tar tid att lägga pusslet så att säga. Dom får inte ta info från dom högre dimensionerna ner hit, det är upp till oss att klura ut det själva helt enkelt. Min tolkning är:

Tempraturen kommer höjjas rejält på planeten och endas dom som har ett tredje öga att gå in i kan ta sig mellan dimensionerna, och resten kommer brinna upp som parasiter dom är..

Hejdå sheeple helt enkelt för dom bryr sig inte om sin själ eller att prata ut om vad som är rätt och fel, dom skiter i sin karma och har inga planer på att förändra sina egna livsvanor, och dom högre intelligenserna vet om vilka som bryr sig och inte genom energierna man har i kroppen, om man äter rätt mat frukt och grönt , mediterar och beter sig rätt mot folk så har man höga energier och kommer klara av att hettan ökar på planeten, medans parasiterna brinner..

Dom flesta människor har ingen själ utan dom är styrda av demoner utan själar som vill ha kvar så många människor som möjligt genom att lura oss att leva korrupt och aldrig meditera, sen är det upp till oss att välja vad som är sannt eller inte.

Jag blev helt paff men samtidigt så visste jag det när dom börjar tala om planer som gjorts i högre dimensioner för planeten och oss. För jag har sett designbevisen för en högre inteligens genom designer i DNA och naturen.

Evolution är en fruktansvärt intelligent design, men såna logiska tankar har inte dom flesta människor som låter andra tänka åt en och då blir evolution förklaringen på att allt kommer från en slump dvs inget har nån betydelse och rätt och fel existerar inte.

Så dom flesta kommer helt enkelt följa efter alla lögner som samhället satt upp tex. att man kan äga sin partner i ett förhållande, man kan äga ett barn, men behöver inte älska sig själv eller bry sig om andra eller om vad som försigår på planeten, man tvingar barn att gå till skolan för annrs skulle dom inte bli "smarta" när sanningen är att man tvingar barn att gå till skolan för att dom ska växa upp och bli lydiga människor som sen skapar ett forum för sanning och frihet och sen börjar rensa bort folk som vågar stå för sanning och frihet, det är en demon gott folk det ä inga människor och är om människor så skiter dom i sin själ totalt och andra människor, dom vet att det inte existerar nått rätt och fel, dom har tittat på politikerna och fallit för bluffen men jag tror själv att dom är demoner som skiter fullständigt i er eller sanning och frihet, ni borde bry er om er själva helt enkelt och sluta försök väcka folk för ni kommer bara försöka väcka folk som det redan är kört för, dvs dom är redan besatta av demoner som sriker till dom att dom får ett tråkigt liv om dom kollar på chemtrails eller annan miljöförstöring eller att ens kolla på sina egna matvanor och vad matvanorna gör mot andra individer..

Dom som inte har någon själ eller bryr sig om att dom har en kan inte ta sig in i 4e dimensionen och dom kommer brinna upp, sen finns det demoner som styr politiker och makthavare för att få er att följa lögner som inte fungerar i dom högre dimensionerna och därmed kommer ni bli bestulna på eran själ.

Och det är ganska självklart att ha inte berätta det direkt från början för tänk hur galna folk skulle blivit om han sa att alla kommer brinna upp och vetenskapen bakom hur folk kommer brinna upp, för enligt han så kommer folk som äter och lever fel att sprängas när Jorden hettas upp.

Han prata om att störta ett chemtrail flygplan i nån av hans sista videos men han sa även att det kommer massa katastrofer nu, det är bara början säger han när en tornado åt upp en halv förort i Oklahoma. Det låter bra säger jag för dessa chemtrails har demonerna sprutat ut i 10 år över mitt huvud medans ni säger att det tror ni inte på hahaha.

Jag älskar mig själv för min ärlighet och orädsla för att säga vad jag tror och känner. Ni får älska er själva för att ni höll tyst och trodde på att det inte existerar nått rätt och fel eller en högre godhet och intelligens, Ni får ta upp det med gud att religionerna lurade er att ingen gud exietrar bara för guden dom beskrev var ett rövhål. Designerna i naturen och er själva har funnits där, om vetenskapen lurade eratt allt var e slump så tyvär, då fanns inge rätt och fel i erat liv och sen brann ni upp.
Ni vet nog innerst inne att man inte kan ljuga sig in i himmelriket/5D Jorden..

Detta är bara min personliga tro utifrån vad jag oberverat av hans senaste videos, det vr som att han gav en bättre pusselbit den här gåången och han blev påmanad av en kvinna i 5e dimensionen som sa att han skulle börja piska på oss som ska med till 5D.

Jag mediterade tills min rygg börja ringla som en orm och det gjorde inte ont men det var underlig känsla, vet ej vad det är men jag hade inte fötterna i jorden när jag meditera så enligt vad han säger så är det inte kundalini energierna för man måst ha fötterna i Jorden för att få kundalinin. Jag kännde att det ringla igår också men mindre än första gången.

Det är underligt för han talar ju jämt om ormfolket och i en video talar han om att folk med krokiga ryggar har speciella krafter. Jag har ingen krokig rygg vad jag vet men kanske har jag tolkat fel.. Han kan ju ha sagt det för att bara dom som vet hur ryggen beter sig , men jag vet ej än, kan inte komma ur kroppen när han babblar så mycket.

Men jag litar på att det kommer gå.

Han talar om små ufon som har hållt koll på honom hela livet, och jag såg själv ett multidimensionellt ufo som hade en rejäl ljusshow för mig och en sheeplevän som inte brydde sig speciellt mycket.. Och det var då jag började fundera om jag känner dom eller om dom verkligen var onda eftersom har man sån teknologi som jag beskådade så tror jag inte man behöver visa upp sig och spraka av fyverkerier framför 2 människor i 3e dimensionen.

Kanske har dom koll på mig och guidar mig så jag hittar rätt info och dyligt, ibland tappar jag hakan för jag hittar rätt info jag inte trodde var möjligt, mitt perspektiv riktas åt ett håll bara och vipps där var svaret.

Kanske lite mycket för er vanligt folk att smälta, dom flesta kommer aldrig nånsin lyssna för enligt dom (sheeple) så måste människan vara rik, ha betyg och vara på tv för att dom ska lyssna på en människa, och det är där många kommer göra fel.. För en budbärare kan komma i vilken form som helst men dom har sällan betyg på att dom är en bra slav åt samhället och är duktiga på att lyda.

Vet inte ens om det finns nån som läser än.

Men det känns fortfarande bra att vara ärlig i dessa domedagstider.

Kram gott folk och go fortsättning.

Posted on: 2013/5/23 14:05
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Såhär ser sprängprognosen ut:

Resized Image

Som ni ser så är kaffe långt ner, kött och fisk långt ner i PH-värdet, jag vet att vattnet i staden jag bor i har runt 5 i PH värde för jag har testat det med egna instrument för några år sen.

Så vill ni undvika att sprängas så håll er till dom som är över 7 i PH-värdet, och meditera för annars spelar det nog ingen roll ändåså eftersom det blir svårt att astralresa om man förgiftar sig själv samtidigt genom att äta fel mat.

Ett högt PH-värde är energier som vi behöver, för hälsan men även för ljuskoder om vi ska bli pånyttfödda.

Ställer man ett glas vatten i solen så höjs PH-värdet på vattnet och det smakar basiskt, jag testade det själv och det stämmer, tips från 13th Sun.

Och bli inte arg på mig eller 13th Sun för att vi påpekar detta eller för att jag tolkar det han säger som at folk kommer att brinna upp/ explodera.. Eller implodera sa han faktist, så folk kommer smälla inått för dom kommer inte förstå att tempraturen kommer stiga så dom äter skitmat och gaser bildas.

Håll er långt borta från tjockisar som äter fel, dom kan komma att sprängas i en snar framtid.

Och tyvär det är inget dåligt skämt enligt vad jag tro.

Välj eran egen väg jag har inte tid att dalta runt med sheeples längre, dom har redan fått chansen att slå på hjärnkontoret och lyssna, nu kommer folk sprängas i bitar för att dom inte hajjat än.

Skaffa magneter och blommor till hemmet ni bor i för det ska tydligen komma massa demoner upp på ytan nu under nästa månad och folk som har skitit i sin själ kan bli besatta av dessa som jag förstår det.

Fred!

Posted on: 2013/5/23 17:45

See User information
Han pratar mycket om att när en människa håller på att dö så blir ögonfärgen blå, det är även då som kroppen kan tas över av demoner, när själen dött halvt och ögonfärgen är blå.

Och som han förklarar nu så är politikerna som är kritvita i huden och har blåa ögon, dom är väldigt rädda för att sova och därför sitter dom inne i skuggan dygnet runt utan att sova, dricker mycket kaffe. För när dom somnar så dyker 13th Sun upp och terroriserar dom i 4e dimensionen, därför gillar dom inte 4e dimensionen så mycket eller att sova.

Ni får lägga märke till det själv om ni tex. kollar på debatt på SVT eller nånting liknande, då kan ni se att det är alltid politiker som har väldigt blåa ögon och väldigt blek hud, som sitter och motarbetar rättvisa och logik. Tammefan jämt.

Jag förstår mer och mer dagligen nu och sanningen blir tydligare och tydligare.

Självklart finns det kloner som har mörka ögon också, speciellt dom politiker som ska vara omtyckta av folkmassor tex. Reinfeldt och Obama, dom har mörka ögon men är lika kontrollerade ändå.

Jag blev själv irriterad av den här iniformationen och trodde det var rasism, tills jag kollade upp forskningen om melanin.

Folk verkar inte kunna säga att en politiker gör fel så länge han ser ut som en människa när han gör felet, för människor får göra fel i maktpositioner medans vanligt folk inte får göra fel med deklarationen utan att ett straff delas ut direkt.

Han gnatade om att folk skulle explodera men ja håller tummarna för att det inte händer innan portarna öppnas.

2017 kommer dom första portarna öppnas och dom som är trötta på 3D kommer sticka till 5D. Enligt vad han säger i sin nyaste video.

2020 kommer dom sista sticka till 5D och sen går resten under för dom förstod inte vad karma är.

Han talar mycket om det där med år 2000 då körde media igång lögnen om att världen kommer gå under, sen samma sak vid 2012 då körde media det igen för att göra folk trötta på att höra om att Jorden kommer gå under, och då, booooom! hände allt, på tredje gången gillt.

Posted on: 2013/5/24 13:13
Tar en paus från Vaken

See User information
Lyssnade på ett gammalt avsnitt med 13th Sun igår och han talade om att ordet chistianity härstammar från christi-anti, dvs anti-christ/lucifer. Så religionerna är lucifers och går ut på att få dom kristna att avguda och se upp till andra än sig själv.

Anti-christ betyder mot-sig-själv för det är vi som är christ.

Demon betyder emot mänskligheten.

Han talade om att när människor i grupp börjar bygga upp massa positiva energier på tex. en fest eller på en krog, då tar demoner över en människa som har låga energier i kroppen, och sen styr dom männskan in i ett slagsmål eller dyligt bara för att avbryta den positiva energin som börjats bygga upp. Och efteråt så säger människan att han/hon inte kommer ihåg vad dom gjorde.

Han sa även att det inte händer på en jazzfest för där kan inte demonerna ta över nån, och jag har själv upplevt att ravefester aldrig har haft ett enda slagsmål. Jag har tillåmed varit på en ravefest mitt i Stockholm där folk drack väldigt mycket alkohol och ravefesten hade skräckfilmer som spelades kontinuerligt i ett rum, men trots det så var det inte ett enda slagsmål, Och det är anmärkningsvärt för på en krog så är det slagsmål varje kväll.

----------

Han talade även om förhållanden och att de är inprogramerat i killars DNA att dom ska utöka sin flock när dom skaffat sig en fru och mår bra med energierna i flocken. Medans religionerna lärt oss alla att man faktist kan ha ensamrätt på en människa och om människan inte går med på ensamrätten så är det fel på killen.

Jag tror själv att tjejer inte har det inprogramerat i deras DNA att dom ska utöka flocken (om det inte är en "alfahona"/dominant kvinna dvs) Men jag har själv kännt exakt det som han talar om, att man vill verkligen utöka flocken och det är då som tjejen blir galen för att religionerna sa att man får ha ensamrätt på varandra och andra tjejer är fiender.

Han menar att barn över hela världen lider av att det bara finns 2 föräldrar i familjen, så medans dom 2 föräldrarna arbetar så finns det ingen som kan uppfostra barnen, och att uppfostra barnen gör såklart staten med glädje. In med ungarna på daghem, dagis och dyligt så dom får uppfostras av en grupp så gruppmentaliteten skapas där man mobbar dom som inte är som dom andr i gruppen, tills alla beter sig likadant och inte ifrågasätter tvång och dyligt.

Och jag tycker det låter så otroligt logiskt så jag tappa hakan när han prata om det.

Det finns cirka 3 gånger fler tjejer än killar på planeten men ändå så är det förbjudet nästan överallt att ha flera fruar medans det är tillåtet för 2 killar att gifta sig.

Han menar bara att det är en nergång, folk som lever utanför det naturliga håller på att utrota sig själva helt enkelt.

Och på toppen sitter demonerna och styr politiker som förlorat sin själ för väldigt länge sen, men folk säger ingenting om att dom beter sig omänskligt för att dom ser mänskliga ut nä dom gör de omänskliga sakerna.

Vi kan ju aldrig sätta dit nån politiker för att dom tar omänskliga val som påverkar andra människors liv, vi kan inte ens kritisera dom så länge dom är bra på att hypnotisera människor genom fina ord som inte betyder nånting alls.

Här nere i 3dje dimensionen så styr besten och så kommer det vara..

Men i den 4e dimensionen så är det vi som är stålmän som kan flyga och göra diverse övernaturliga saker, och det som 13th Sun har menat hela tiden är nog att vi alla bör komma ut i 4e Dimensionen där man kan kriga mot politiker/besten genom att läxa upp dom när dom somnar och lämnar sin fysiska kropp.

Besten har makten här men i 4e dimensionen har vi vanliga människor mer makt för vi har multidimensionella själar.

Tro vad ni vill gott folk, jag tycker det är otroligt intressant och jag måste ut i 4e dimensionen och kolla, det är sjukt om vi skulle kunna påverka politiker genom att invänta på att dom somnar och sen dyker vi upp och trackaserar deras själ tills dom vaknar upp och fått nog av att ta omänskliga val på andra människors bekostnad.

God fortsättning ses i 4e dimensonen.

Mvh

Posted on: 2013/5/25 18:23
Tar en paus från Vaken

See User information
Här är "visdomsorden" som enligt 13th Sun lämnades kvar av våra förfäder i Egypten, för att hjälpa oss leva rätt:

Resized Image

Resized Image

Vi är ansvariga för precis allt vi gör och det är det vi bör förstå nu eller gå under med systemet som lurar oss att gå emot oss själva, djur, natur och varandra.

Fred!

Posted on: 2013/5/25 23:17

See User information
Jag hitta en bra svensk guide för att kunna astralresa, och jag upptäckte att jag gjort fel hela tiden.

Jag försökte hålla alla tankar borta och det slutar bara med att man somnar.

Man ska fokusera på andning och vissa räknar.

En metod jag läste om går ut på att hålla andan i 4 sekunder, sen andas ut i 4 sekunder, sen vänta 4 sekunder innan man andas in i 4 sekunder och repetera.

Det är nån svensk som gillar NewAge / lucifer-rörelsen som har gjort guiden, och dom använder bra info blandat med lite galenskap som kommer skörda många människors liv om det är som 13th Sun säger att man absolut inte ska flyga mot tivoliliknande ställen i astraldimensionen.

Astralguiden: http://debatt.passagen.se/show.fcgi?c ... posting=19500000002697222

Mvh

Posted on: 2013/5/26 17:41
Tar en paus från Vaken

See User information
Enligt mina beräkningar och vad 13th Sun säger, så kan man se ve som är styrd av en demon genom att se på ögonen om dom talar samma språk som munnen. Är dom kontrollerade av en demon utan själ som hatar solbarnen som har en multidimensionell själ dvs en sol inom oss. En själ är en sol.

Och fantasin är det som är speciellt med att ha en själ, har människan ingen fantasi kan det vara en människa utan själ som kontrolleras av en demon som är emot mänskligheten.

Så om ni tänker logiskt, håll utkik efter ologiska politiker, media och forumsägare för dom saknar själ och har därför ingen fantasi och därför gör dom det dom gör och vill inte att vi ska lyssna mer på 13thSun trots att han förklarar hur vi kan använda våran själ för att förändra saker här i världen. Det ärett krig här nere och ett krig i 4D och vi är påväg mot 5D, atombomber får inte användas längre på planeten för det har tagits beslut om det på högre nivå som 13th Sun hintar om, bara min åsikt.

Det finns tillåmed barn som föds utan själ säger han så det är igentligen inte så kontigt att demoner är utomjordingarna utan själar och dom kan ta över folk som skippat sin själ genom att äta fel och bete sig illa och dyligt.

Dom utan själ vill bara att ni ska bete er illa och skapa karma på eran själ så ni inte kan komma till 5D för man måste i princip skärpa till sig och flyga ut i 4e dimensionen där dom inte vill ha er för där är vi mäktiga.

Som jag förstår det iaf. Men tänk på det..

Ologiska demonmänniskor lever ibland oss och vi kan se vilka dom är genom att se på ögonen och om dom har nån själ, jätteblåa eller ljusgråa ögon , ingen fantasi överhuvutaget och ofta väldigt bleka för dom tål inte solen/själar som oss.

Jag antar att vi kan möta upp demonerna i 4e dimensionen men inte här nere helt enkelt så avgör själva, astraldags för mig.

Fred i 3D!

Posted on: 2013/5/27 15:51
Tar en paus från Vaken

See User information
Demonic Alien Government Tera-forming Earth

Han pratar om att planeten redan är kolloniserad av utomjordingar som ser ut som människor på ytan (politiker & media).

Han menar att folk är idioter om dom tror att ufon skulle komma och invadera planeten, för en invasion ser precis ut som vårat samhälle idag, vissa individer (politiker) som vill ha mer och mer makt och beter sig väldigt omänskligt i alla sina val över andra människors liv. (krig och korruption)

Han säger att ALLT vi lärt oss sen vi föddes är en lögn, och det tror jag på för jag har sett tillräckligt av "verkligheten"/illusionen.

Vad tror/vet ni då?

Fred!

Posted on: 2013/6/1 22:04
Tar en paus från Vaken

See User information
Skulle ni förstå att utomjordingar måste ändra om luften (chemtrails) naturen (förgiftar haven) och genmodifiera växter så DNAt passar deras art istället för oss och nuvarande arter..

Eller skulle ni tro att politiker fortfarande är människor som bara beter sig lite underligt och förändrar hela planeten till en öken som liknar Mars?

Det skulle vara intressant om nån svararade på den frågan hahahhahaaa men jag antar att det inte kommer några svar för ni är väl kontrollerade av utomjordingar ni också. :(

Själ-lösa stackare ;D

Posted on: 2013/6/1 22:20
Tar en paus från Vaken

See User information
Tycker personligen 13th sun verkar lite sketchy även om han har en del bra saker att säga så känner jag endå att jag inte fattar om han är seriös eller om han driver med andligt folk på en hög nivå typ. Men han får nog en hel del människor att vakna upp, och det handlar ju om vilket "språk" man talar (alltså på vilket sätt man framför sin information). Så med det i åtanke är han nog bra endå.

På tal om vatten, och ställa det i solljus, vet du hur man drar fram själsliga energierna (chi) mellan handflatorna/chakrorna? Om inte kan du med lite träning nog lyckats bra med detta speciellt om du mediterar och så redan. Själv fick jag igång det direkt jag provade första gången, och det efter ett mycket osunt liv innan mitt uppvaknande... Med denna kan du välsigna ditt vatten och rena det. Även icke ekologisk mat kan du förbättra osv. Ät endast råkost och spirulina är ett mycket gott kosttillskott som alla borde äta. Äter man så kommer du aldrig behöva tänka på ditt ph värde, extra kalk är också bra av andra anledningar än försurning främst (för dem som äter råkost dvs). Sen finns mycket bra renande diet man kan göra för att rena kroppen från skit om man tidigare ätit osunt, vaccinerat sig m.m.

Om folk kommer sprängas eller inte vill jag inte yttra mig om och det finns så många olika vinklingar och synsätt på det hela beroende på vart informationen kommer ifrån, en sak är säker förändring är på väg. Och vi som är på andlig kurs mediterar och gör det bästa man kan varje dag utefter ens möjligheter, vad man kan och vet, så bör man ha alla chanser att lyckas med tillvaron anser jag. Planeten ska ju inte dö ut, den skall pånyttfödas så det måste finnas befolkning kvar att bygga upp planeten till det nya världssamhället.

Ska läsa igenom mer i tråden men har bara läst lite av första inläggen på sidan5 och ville skriva detta som svar på det jag läst hitills.

MVH

Posted on: 2013/6/8 14:41

See User information
Jo precis, planeten skall inte dö, den har redan dött när vi skapade politiker som är resultatet av våran ignorans, och dom sprängde sönder pkaneten med kärnvapen istället för att ge gratis el till alla..

Den här planeten blir det inget nytt världs-samhälle på eftersom den redan är förstörd men dom festa människorna kommer stanna ändå för dom inte fattat karma än och därför inte kan ta sig ur den här lägsta dimensionen. (smörgåsbord för utomjordingar som vill äta människokött)

Den nya mänskligheten kommer vara kristallvarelser på en ny version av Jorden.. Medans den här snurrar vidare.

Vissa människor brinner upp, vissa inploderar, vissa vill utomjoridngarna ha som slavar och det är därför nanorobotar finns i chemtrails, för att dom vill att människor ska göras om till robotar.. Och vissa blir mat åt utomjoridngarna för dom inte förstod karma eller att mänskligheten är ägd och vilseledd sen tusentals år tillbaka.

Och en liten del , cirka 10-15% av mänskligheten blir omvandlade till kristallvarselser, får evigt liv och en ny version av Jorden för att sen starta om mänskligheten utan konspirationerna och korruptionen eftersom det inte kan existera i den 5e dimensionen där karma fungerar direkt och nån som inte förstått karma skulle aldrig klara av ett liv i 5D utan att skapa ett rent helvete för sig själv när tankar blir verklighet direkt.

Jasså du tycker 13th Sun är sketchy, men vad tycker du om 99% av Sveriges befolkning som går runt och inte vet om Georgia Guidestones eller skillnaden mellan contrails och chemtrails samtidigt som dom skrattar åt amerikanerna som tror att Obama är anti-christ?

För 13th Sun har åtminstånde samvete och förstånd stort nog att tala om chemtrails som påverkar alla individer på planeten medans inte en enda politiker (förtom 2 svenska politiker) säger nånting om chemtrails inklusive alla befolkningar på hela planeten som verkar lite vilsna i tankarna om en regering skulle tillåta att flygplan sprayar atmosfären trots att folk bor under sprayprojektet..

Så medans politiker startat krig sen tusentals år tillbaka och användt flygplan för att spraya djungeln i Vietnam och spraya gifter över oljeutsläpp och detonera atombomber itätbefolkade områden, såhar folk svårt att tro att poltiiker skulle tillåta att flygplan spayar över folks bostäder..

Så hur sketchy är folket egenltigen i jämförelse med 13th Sun?

Sketchy är kanske fel ord, urblåsta är nog rättare ord.

Posted on: 2013/6/10 21:31
Tar en paus från Vaken

See User information
Indigo Children Test (Adult to) http://www.youtube.com/watch?v=d-jEyGxxvpU

Många av er kommer känna igen er i punkterna han räknar upp men många kommer känna sig mer träffade än andra.

Det bör dock vara mycket indigos här eftersom dom går emot auktoriteter sen barnsben och även om många "sorterats ut" av systemet så finns nog extra många kvar i livet här i Sverige och det är dom vi ska yssna och lära ifrån för dom är inte vanliga människor utan som jag tror kommer dom från högre dimensioner och har bara kommit hit för att gå emot auktoriteterna och förändra skiten här nere eller hjälpa folk till den nya Jorden i 5D.

Posted on: 2013/6/13 3:06

See User information
I sin senaste video berättar 13th Sun att denna sommar kommer USA att utplånas med flit för att sen skylla allt på Obama,.

Så håll i hatten gott folk denna sommar kommer vi aldrig glömma enligt honom.

Han har hintat om att krasha ett chemtrails flygplan och han hintade om flygplan för nån dag sen också så det kommer hända nånting med flygplan och USA kommer krasha totalt för att dom ska kunna skylla på Obama och fortsätta deras NWO-plan.

Posted on: 2013/6/14 11:59
Tar en paus från Vaken

See User information
Ja då återstår det bara att se om han hade rätt. Har läst en stund här men ej varit registrerad, så har stundvis varit lite frustrerande att inte kunna svara på dina skriverier, men kanske bäst så :D Du verkar vara lite smått galen...
Har även läst nåt av dig på flashback, om jag inte tar fel på användare :) Du är underhållande iaf, och vågar uttrycka det du tror på. Men vissa saker verkar ju lite verklighetsfrånvarande... ;) Om insekter kommer för att äta upp mig så hoppas jag att jag är död redan, för annars blir dom mos ;)

Posted on: 2013/6/14 15:54

See User information
För det första så baserar jag inte det jag skriver på vad jag tror utan jag utgår från bevisen som finns och låter inte min tro eller vilja diktera vad som är sannt eller inte, bevisen dikterar vad som är sannt eller falskt i min värld.

13th Sun har haft rätt på det han ser sen nått år tillbaka när han började göra videos, och han förklarar hur du också kan se din framtid och ditt förflutna genom att astralresa i akastik records där du kan se preciis vad som kommer att hända med just dig. Ser du att du inte kommer dö i akastik records så kan du leva ett helt annat liv genom att du vet din framtid och ditt förflutna så det är genom detta som äkta odödliga krigare föds.

Medans dom flesta stoppar huvudet i sanden för dom inte vågar se sanningen så gick jag totalt åt andra håller och sa till mig själv att bevis är bevis trots att Vaken.se och Flashback inte känner för att skriva om bevisen för chemtrails över Sverige tex. Nu hann 2 mainstreamtidningar och 1 politiker före forumen och den alternativa nyhetsportalerna.

Du har inte en chans mot insekter som ätit upp sin planet för att sen leta en planet där invånarna slutat bry sig om sin hemplanet så dom kan ta över den direkt efter att dom blockerat solen som dom inte tål.

Du har bara en chans om du får din sol att lysa inom dig och det är genom att leva rätt och äta alkalisk mat som möjjer elektrisiteten i kroppen.

Det är precis det som låter i 13th Suns videos, det är hans energier som gör att det surrar och han kan inte hjälpa det, blir han arg när han gör en film så kan man se att energierna gör så kameran svajjar tac vare enegrierna.

Insekerna kan aldrig komma i närheten av dig om din sol/själ lyser av energier så därför är McDonalds öppet dygnet runt, så du kan ta ett eget val att dagligen säkna dina energier genom att äta döda djur för att sen få uppleva att bli uppäten av insekter som har större muskler och mer teknologier än dig.

Fred och skriv vafan du vill men snälla kolla upp bevisen först så kan vi diskutera bevisen, men kom inte hit och tjafsa om att jag inte har bevis på det jag skriver om för det har jag som sagt och det är tråkigt att ni har huvudet i sanden och börjar skrika såfort man erbjuder sig att visa bevisen.

Fred!

Posted on: 2013/6/14 16:52
Tar en paus från Vaken

See User information
Vilka bevis ska jag kolla upp? det med insekterna? Det blir nog svårt...
Jag menade inte på nåt vis att dissa dig, jag gillar din stil, fortsätt posta, tråden har lästs över 5000 ggr, trots att det nästan bara är du som skrivit. :)

Posted on: 2013/6/14 17:01

See User information
Börja med Georgia Guidestones där som skriver vad dom tänker göra mot planetens befolkning dvs utrota 90% och behålla resten som bodskap och slavar..

Det är bara folk som missar pånyttfödelsen dock så alla borde verkligen satsa på att höjja energierna i kroppen, dom sprayar nanorobotar i chemtrails också så dom flesta kommer nog dö på det sättet genom att deras energier i kroppen är för svaga så nanorobotarna tar kål på människan genom att den tar från människans vävnader för att bygga kopior av sig själv, antar jag, och även 13Th Sun som jag diskuterat detta med och det är fullt verkligt.

Det är folket som inte bryr sig om nån pånyttfödelse som är dom som bör vara oroliga för nanorobotar i chemtrails för det ärbara dom som stannar som kommer lida och det har 13th Sun gjort väldigt klart för mig.

Det finns inget att oroa sig för när man äter rätt mat men sänker man energierna i kroppen dagligen så kan jag förstå att nanorobotar kan börja äta upp en innifrån.

Sen finns det även diverse bevis för att planetens natur är saboterad bortom reparerings-stadiet och det bevisar att n domedag är oundviklig och sen får man välja att tro vad man vill.

Jag förstår att inte alla kommer få lida för att dom flesta är totala stolpskott som inte förstår att dom följer efter en lögn som kommer sluta existera.

Klart man inte ska fokusera på vad som händer här efter pånyttfödelsen men vi är även i Sverige så jag gjorde min egen beräkning på att man måste skrämma skiten ur svenskar med bevis för att dom ska vakna, för vi gillar ju bevis och vetenskap här i lanet och det som inte går att bevisa tror vi inte så mycket på och det är gnom det som dom flesta här kommer att utrotas för dom inte fixar till sig själv och bahdnlar andra individer som man vill bli behandlad själv, inklusive djuren.

Det är inte så svårt egentligen men det är svårt för folk som lever på att ignorera vad andra känner och sin inre röst som berättar vad andra känner.

Jag vet att budskapet kommer från en högre dimension genom att den här planeten skulle vara ett paradis om alla gjorde just det, behandlade alla som man vill bli behandlad och tog avstånd från dom som inte bryr sig om vad andra känner..

Tänk då skulle varken krig eller politiker ens kunna uppstå för dom skiter fullständigt i människor som även det är bevisbart.

Det där med insekterna tycker jag går att förstå att det är sannt tack vare att politiker och media inte talar om att planeten vi är på redan kan vara styrd av utomjoridngar som styr politiker som vi tror är människor men dom är bara kloner som styrs från nån helt annastans än vad vi tror.

Jag antar att vi alla kan se vem som styr politiker genom vårat trdje öga som placerar våran själ/astralkropp i 4e dimensionen där politiker är styrda ifrån.

Det är enligt mina beräkningar enda sättet dom kan stå bakom en politiker och styra dom som en docka, det är genom 4e dimensionen som vi alla har tillgång till så länge vi har en själ/tredje öga och kan astralresa.

Fred go fortsättning.

Posted on: 2013/6/14 17:47
Tar en paus från Vaken

See User information

Skulle vilja höra din förklaring om vem denna 13th sun är?

Är inte intresserad av videos eller någon annans dump, utan din egna beskrivning... Jag ser att du hänvisar, samtalar och antar en del gällande denna 13th sun. Jag är nyfiken på vad/vem du ser detta som.

Tack på förhand!

I fred och <3

Posted on: 2013/6/15 9:01

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
13th Sun är från en familj med budbärare, som vid slutet av varje tidsperiod har ett uppdrag att lämna ett budskap från högre dimensioner till mänskligheten. 12 budbärare har redan varit här och han är den sista och nummer 13 står för återfödelse och detta är sista budskapet åt oss för sen är det slut för planeten i den här dimensionen på grund av utomjordingarnas vårdslöshet när det gäller vilseledningen av mänskligheten.

Det är våra skapare Annunaki som skapade mänskligheten i ett labratorium genom genmodifiering, som skickar budbärare åt oss för om har fortfarande kärlek för oss medans utomjordingarna som styr mänskligheten genom politiker hatar oss alla för dom saknar själar och är fruktansvärt avundsjuka på oss.

Han kommer helt enkelt från familjen som skapade oss för några tusentals år sedan och dom befinner sig i högre dimensioner för dom åker aldrig ner hit och hjälper oss utan det är helt upp till oss att ta oss uppåt i dimensioner om vi vill möta våra skapare men dom i högre dimensionerna kan inte komma ner och lära oss att den här dimensionen handlar om karma för dåå skulle vi inte lära oss nånting på egen hand.

Så dom skickar helt enkelt budbärare åt oss för att hjälpa oss komma ur skiten vi sitter i och komma ifrån dom onda utomjordingarna som styr våra politiker och tror att dom äger människor.

Det var några år sedan jag fick en stark känsla av att det kommer dyka upp en mörkhyad budbärare på youtube för det är youtube som skulle användas för att kommunicera med mänskligheten iomed att youtube är globalt medium som gör det enkelt att få ut budskap till alla med ett tillräckligt öppet sinne att lyssna på andra människor som har budskap.

Våra skapare säger att det är äkta kärlek att ge blodrå info om sanningen när det gäller hur lurade mänskligheten har blivit sen dom onda utomjordingarna tog över maktposiionerna som dom skapat åt deras klonade människor som dom styr även kallade politiker.

Medans dom flesta verkar tro på bluffen att dom goda människorna aldrig nånsin säger nån blodrå info utan dom använder istället fina ord som politiker gör och då bara för att orden låter fina och folket och systemet aldrig kritiseras så tror man att det är kärlek, men det är långt ifrån kärlek för det är en bluff precis som 13th Sun säger, människor som talar fina ord är rena bluffmakare för det är inte endast positivt på en planet som förstörts så rejält så den är förvandlad till en öken inom bara några år tack vare dom sista valen utomjoinrdgarna tagit som chemtrails och miljöförstöring på stor skala.

Ja menar det finns för fan versioner av plast som kan brytas ner av naturen men dom skiter fullständigt i det trots att haven innehåller cirka 100 miljon tonn plast som är förödande för allt liv i haven, det är bristen på empati som är så extrem hos dom så ibland undrar jag hur fan dom fick sina maktpositioner där dom kan ta val om att plast som kan brytas ner av naturen inte är nödvändigt trots att bevisen säger att vi saboterat haven totalt genom att använda plaster som inte bryts ner.

Politiker, resultatet av våran ignorans..

Hade vi lyssnat på våra skapare och läst på pyramidernas väggar så hade vi levt med moral och sparkat ut alla politiker som vill skapa sig maktpositioner genom att inte ha nån moral, men nu har dom lurat oss aatt vi inte behöver nån moral eller empati för man kan inte tjäna pengar på att bry sig och alla måste ju överleva så folk forsätter springa i hamsterhjulet när vi egentligen inte ens behöver äta eller sova för våra skapare gav oss ett tredje öga som är en kontakt med gud som gör att vi genom meditering kan få massiva energier direkt från rymden, svart materia/gud.

Så nu har våra skapare skickat budbäraren som förklarar det för oss att vårat tredje öga som är nycklen till att ta sig från den här dimensionen och även nyckeln till att överleva utan mat och sömn. Och det är en väl bevarad hemlighet för religioner och samhället vill absolut inte att människan vet om hur speciella vi är utan dom vill att vi ska fortsätta springa i ett hamsterhjul.

Ta avstånd från systemet och korruptionen och kom tillbaka till naturen och naturligt betende .. Eller gå under med systemet är budskapet 13th Sun har, för naturen och planeten ska bränna bort parasiter och allt som är i obalans med naturen.

Posted on: 2013/6/15 11:16
Tar en paus från Vaken

See User information
LetsHugEm
<ul>Du är totalt vilsen!!!
Du tycks ha övergett din begåvning/förstånd.

Posted on: 2013/6/15 11:39

See User information
Abyssina, du är lurad av en religion som vill att du avgudar nånting utanför dig själv och totalt ignorerar att du har ett tredje öga..

Jag har aldrig sett nån begåvning hos dig för vafan tror du egentligen att dom flesta kommer överleva och få komma till paradiset?

Nej dom som följer och avgudar eller idoliserar nån annan än sig själv kommer att utrotas tyvär så fortsätt följ dom som ljuger för dig din vilsna höna.

Kram

Posted on: 2013/6/15 11:43
Tar en paus från Vaken

See User information
LetsHugEm
<ul>Hur ska jag avguda/idolisera mig själv när jag inte skapat nånting?
Vad finns det att dyrka i detta om inte det det är dyrkandet av ens egen ignorans?

Posted on: 2013/6/15 12:03

See User information
Hade du astralrest hade du förstått att du är christ som kan skapa vad som helst med din fantasi, för tankar blir verklighet direkt i dom högre dimensionerna, i den här lägsta dimensionen tar det dock tid med allt tillåmed karma tar tid men det är fortfarande universumslag, karma.

Det är du som håller på med dyrkande av din ignorans för du valde att gå på lögnerna hos första bästa religion som sa att du inte är så speciell och du är skapad för att inte tycka om dig själv ocavguda nån gud som ser ut som en människa och beter sig som en människa på dåligt humör som skickar dom som inte lyder religionerna till helvetet.

Tyvär Abyssina, det är ni som följer religionerna som hånar gud för gud vill inte att du avgudar nån fejkgud istället för dig själv.

Det finns ingen annan anledning att bli lurad av en religion än att dom gjort dig rädd för gud, för det är vad det går ut på, om du inte lyssnar på religionen och avgudar nån annan än dig själv så kommer du brinna i helvetet.

Tyvär det var tvärt om och dom som avgudar religionerna kommer utrotas för dom hånar gud genom att inte bry sig om sig själv före dessa fantasier om att gud en en människa på ett moln som är arg om du inte följer fejkade religioner.

Du får ta upp det med gud sen att du var så pass rädd för gud och vilsen så dutrodde religionerna pratade om gud när dom bluffade och fick dig att ignorera vad du själv är.

tyvär, du kommer få se.

Nu kan du fortsätta gå efter alla andra som är påväg utför ett stup/ in i ett svart hål/ en dimension ner. Bara 10-15% kommer bli pånyttfödda in i paradiset/ himmelriket / Nya Jorden i 5e dimensionen.

Fred och jag förlåter dig för att du skriver att jag är en idiot, du behöver inte förlåta mig för att jag skriver att du är totalt lurad. Hata på.

Posted on: 2013/6/15 12:28
Tar en paus från Vaken

« 1 2 3 4 (5) 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper