Vakencorner
|
Re: el-överkänslihet
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej, kul att du vill dela med dig.. :)
Har två frågor.. Hur vet du att artros har koppling till elektricitet? Skulle du kunna beskriva hur du exakt gjorde för att läka din knäartros? Sulle vara intressant att veta. Ska själv testa på detta nu igen, har testat lite för flera år sedan någon gång men har glömt av det.
Posted on: 2012/9/7 7:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
www.solkjella.com
Släppt två böcker, tredje kommer i September. Satt för sex år sedan månadsvis i en jordad stålbur, var extremt sjuk. Har även haft Fibromyalgi samt varit en hårsmån från diabetes. QXCI-SCIO samt Rosenterapi samt Vitamin B17 och det homeopatiska medlet Traumeel har gjort det hela. När man pratar om mind-bodysoulcontrol gäller bara två saker: Elektricitet och kemikalier! Storleksomfånget, en person eller en civilisation, spelar noll roll. Där har du kopplingen du efterfrågade. Det finns inga sjukdomar, bara effekter...
Posted on: 2012/9/7 10:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
För enkelhetens skull kopierar jag ett mail här. Dock bör man känna till lite om EFT (eft.se).
Att artros kan ha orsakats av el-överkänslighet. Jag pickade på inflammationsvärken i knäna som om de var emotionella fristående levande enheter i apati. "Även om mina knän påverkas av el-magnetiska fält och blir apatiska så uppskattar jag mig själv". eller något liknande. Reaktionen blev mycket kraftig i form av en "blixt" av smärta i ett knä och värken försvann tvärt. Jag testade med att meddela reumatikerförbundet, men de svamlade mest om vetenskapen bla bla... Testa och meddela gärna mig om jag har prickat rätt i ämnet el-överkänslighet. --------------------------- Jag har nu testat knäna med promenader under flera timmar i en vecka och de håller än. Tidigare kunde jag gå ca 3 km för att sedan gå hem att sova med värk. Allt detta är så färskt att mer inflöde behövs.
Posted on: 2012/9/8 11:18
Edited by incarnado on 2012/9/8 11:42:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
En instruktiv video om EFT:
http://www.youtube.com/watch?feature= ... bedded&v=Blcdwgt0z6A#t=0s
Posted on: 2013/3/15 7:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hade själv sprungit runt med "mjällexem" i över 10 år, med ett handflatestort utslag mitt på bröstet och det tycktes bara sprida sig.
Ingen hjälp gick det att få från sjukvården än dessa Kortisonkrämer. Det var kroniskt sa dom och inget kunde läka det... Bestämde mig lite att leka fåne och enbart tacka kroppen varje morgon, för att det var faktisk den grymmaste maskin jag rattade. Nyttjade inga krämer eller sådant under denna tid. Efter 3 veckors tid... Var det väck och har inte kommit tillbaka på över 3 år. När du ärligt tackar din kropp, kommer en respons av välbehag. Sedan att jag fick det från första början av att leva i slavsystemet och halft ta livet ur mig på köpet, kanske borde nämnas. För mig är kopplingen solklar varför människan blir sjukare och sjukare, i en värld som blir allt mer disharmoniserad. Dina celler vet redan vad som är bäst för dom, sen att vi själva sen hindrar dom från att göra det dom skall med mat och mediciner, för att inte säga vårt beteende/hjärnspöken... Kroppen är som en "kött-bil" och funkar inte riktigt länge och väl om du tankar med sand, tok-kör, blundar bakom ratten osv... Förr eller senare kommer något börja gnissla, knacka, eller rent av skära ihop. I fred och <3!
Posted on: 2013/3/15 9:28
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
För att låta en upptäckt bli open source publiceras här en upptäckt:
Jag har sysslat lite med minnet helt utanför skolmedicinen. Min upptäckt är att det inte är fel på ett minne i den mening att minnesbilderna är borta. Däremot har sökaren eller pickuppen stelnat, för att ta till en analogi. Minnesbilder med likartat innehåll liksom klibbar ihop och blir till slut tillsammans en helt svart massa, liknande att försöka se igenom en packe diabilder. Separera ut bilderna enl. följande: Hur gör man för att se detta? Jo, kom ihåg ett objekt. Blunda och återkalla bilden på objektet. Gör sedan så, att du flyttar minnesbilden sidledes ett antal gånger; vänster- höger- vänster - osv.... Effekten är märklig.¨ Skulle man träffa på något emotionellt tungt, så går laddningen ur ganska snabbt om man inte bangar ur. Till saken hör att jag aldrig tagit några droger, så om man tagit sådana, vet jag inte hur detta fungerar. skolmedicinen har snöat in på struktur och bryr sig inte om att studera funktion. Det är som att studera ett kärnkraftverk för att man skall tända taklampan.
Posted on: 2013/4/3 13:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att använda bildminnen för att minnas saker funkar kanon.
Jag är själv helt värdelös på att komma i håg namn, vågar knappt säja personers namn då jag aldrig är riktigt säker på om det är rätt, detta kan gälla sådana jag känt upp till i tio år, men nästan aldrig riktigt gammla bekantskaper. Men sedan läste jag om att man skulle skapa en assosiationsbild i huvudet, tex Dick får bli en snopp, Birgitta en fit.., Ken en barbiepojke, Urban fick en turban, Ola satte jag en fiol under hakan (ni minns väl "Ola med fiola") och så glömmer jag aldrig dessa namn. gör jag inte detta, så faller namnen bort direkt. Om mitt problem har med trådlös teknik eller inte att göra har jag ingen aning om, det skulle kunna ha det, då dessa problem ökat i sammma takt som den (numera borttagna) trådlösa tekniken kom in i hemmet, men det är omöjligt att avgöra.
Posted on: 2013/4/4 18:21
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nu har jag testat knäna en längre tid och de håller bra.
Efter 6 timmars promenad känns lite obehag och trötthet. Enligt en röntgen så har brosket nästan försvunnit, men det hela funkar trots min ålder 70 år.
Posted on: 2013/6/19 3:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vad tror ni om min tanke om att elöverkänslighet kommer ifrån avsaknaden av elektrsitet genom matvanorna?
För vi är elektriska varelser som behöver få el genom att äta levande mat som innehåller elektrisitet. Så enligt mina beräkningar så äter dom som är elöverkänsliga mat som inte innehåller någon elektrisitet som tex. kött, tillsatser, skräpmat, konsgjorda ämnen, tillagad mat och godis.. Medans dom som aldrig blir överkänsliga eller får allergier äter mat som ger dom elektrisitet dagligen som tex. levande frukt och grönt, honung (tex. mixad lök, vitlök, tomat, lite potatismjöl och gurka, bredd på en smörgås utan smör.) Så vad tror ni om det och min åsikt om att kanske elöverkänslighet är ett finurligt påhitt för att få oss att totalt ignorera vetenskapen som förklarar hur viktigt det är för immunförsvar och hälsa att ha elektrisitet i kroppen från maten man äter? Det känns bara så konstigt från början till slut med elöverkänsliga människor som ingen tror på, jag har sett mängder med program om elöverkänsliga människor och dom verkar vara lite galna. Jag kan bara fråga mig själv hur en elektrisk varelse som människan, kan bli överkänslig mot elektrisitet.. Och viss kan det inte ha så mycket andra förklaringar än att folket som blir överkänsliga äter på tok för elfattig mat. Jag tror knappast att elektrisiteten i en gurka tex. skulle få en elöverkänslig att börja spy om han/hon åt gurkan.. Jag tror snarare det skulle förebygga mot elöverkänslighet att kroppen får ta emot elektrisitet från frukt och grönt precis som det var meningen att vi skulle leva. Vad tror ni?
Posted on: 2013/6/23 13:39
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
LetsHugEm, hur kan du leva i den tron att elektriska och elektromagnetiska fält är helt ofarliga, läser du verkligen inget av alla de vetenskapliga (både alternativa och mainstream) artiklar, studier och undersökningar som visar på tydliga skadeverkningar? Du vet det finns en anledning till att tex en fluga dör på en sekund i en mikrovågsugn, strålningen är farlig, och vi lever i en långsam mikrovågsugn i frekvensområden som människan inte anpassat sej till, varken denna eller andra strålar såsom tex röntgen finns i våran naturliga miljö.
vi i "den rika världen" (vi som har skulder upp över öronen) får bara mer och mer av denna strålning för varje år som går, och besvär och sjukdomar såsom allergier, autism, cancer, elöverkänslighet osv bara ökar i samma takt, det statistiska sambandet är tydligt. Din "teori" om att den enorma ökningen av alla dessa åkommor har med köttätande och lågt PH att göra kan man enkelt avfärda, då vi ätit kött sedan urminnes tider, vi åt tom mer kött och mindre frukt och grönt för 50 år sedan då det helt enkelt inte fanns frukt och grönt att tillgå under största delen av året, däremot torkade och rökte man kött som gav mat hela året, torkat kött innehåller ofta 120% kött. Dagens charkvaror är oftast utspädda med vatten och bindningsmedel, en skinka eller kycklingfilé i dag kan innehålla så lite som 50% kött, men kemister jobbar ständigt med att minska den siffran, DuPont annonserade nyligen att dom kommit ut med ett nytt bindningsmedel som möjliggör ännu större utspädning. Korv ska vi inte ens tala om. Allt detta gör att statistiken på hur mycket kött vi äter blir helt felaktig. Dessutom skulle jag tro att de som äter rent oförstört kött mår betydligt bättre än dom som äter utspädda bindningsmedelstinna produkter. Vet om flera som börjat med LCHF och mått betydligt bättre efter några veckor. Det här med strålningen från bla trådlös teknik är väldigt suspekt, en liten grupp människor i en privat stiftelse har fastslagit gränsvärdena som egentligen var avsedda för industrin, tex säkerhetsrutiner och riskområde för marina radar osv. gränsvärdena är inte alls satta för att du ska ha Wifi eller DECT-telefoner i din omgivning hela dagarna. Att denna typ av strålning är livsfarlig har man vetat länge, på krigsfartyg på 50talet stod ofta utkiken ovanpå bryggan för att se bättre, men kom då i radarns strålning (som för övrigt ligger i samma frekvensområde som våran trådlösa teknik) dessa sjömän fick strålningsskador likt solbränna och dog oftast några år senare i cancer, och JA, jag tror att det berodde på strålningen och inte att dom åt kött.
Posted on: 2013/6/23 22:54
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag skiter fullständigt i dessa halvbra utförda forskningsrapporter som aldrig nånsin skulle godkännts som vetenskap om vi inte hade en fejkvärld som tjänar på att sponsra forskningrapporter som ska visa en sak, inte sanningen utan dom anställer forskare för att samanställa en rapport enligt deras önskningar och tro mig om det är som jag tror så tjänar dom på att anställa forskare som ska "bevisa" att elektrsitet är boven när en elektrisk varelse tror sig vara allergisk mot el.
Det spelar ingen roll hur mycket du TROR att osynlig strålning i luften gjort folk sjuka eftersom det finns väldigt mycket saker som ökat samtidigt som strålningen vilket gör den vetenskapen totalt orelevant så länge dom inte tagit med matvanor i forskningen. En levande gurka innehåller el precis som människor innehåller el, så hur kan du förklara elöverkänslighet hos ett elektriskt djur? Jag kan förklara det genom att säga avsaknaden av elektrisitet genom mat kan antagligen leda till allergier och sjukdommar, det finns redan bevis på folk som klarat sig undan allergier helt och hållet och dom har lika myckt strålning runt om sig som du och jag, om djuret får elektrisitet dagligen genom maten när djuret lever sitt naturliga liv och äter dess naturliga mat, så kan inte djuret bli sjuk enligt min tro. (finns nog redan vetenskap gjort på detta men såklart tystas det ner eftersom det inte handlar om att göra dig fri från allergier utan snarare tjäna pengar på dig när du gjort dig själv sjuk genom att stoppa i dig skräp som inte inehåller nån elektrisitet. Sluta dumförklara mig genom att skriva att du tror att det är strålning och inte kött, du dumförklarar bara dig själv när det finns så mycket anledningar till att man kan bli mottaglig för cancer och ett av dom är att man äter fel mat som tex. kött och då spelar det ingen roll om det är strålning, köttätande eller bakelseätande som gör att du får cancer.. Nånting gjorde cancer möjligt att växa i din kropp och det handlar om att man försurar sin kropp genom att äta mat som inte innehåller nån elektrisitet vilket leder till att cellerna i kroppen börjar dö och det är då cancer.. Dags att vakna nu törnrosor det är förbryllande att ni inte kan se sanningen än trots att jag ställer upp med såhär bra iaktagelser nu när sanningen kommer upp till ytan steg för steg. En elektrisk varelse som människan är skapad för att äta levande växter men vi har blivit lurade att vi är ett asätande djur som kan bli allergiska mot el och en hel lista med ?allergiframkallande? saker som egentligen inte är allergiframkallande utan det är människan som är lurad som skapar sni egen allergi genom att aldrig äta nån levande mat som innehåller el. Låter det sjukt i dina öron att bota elöverkänslighet och allergier med hjälp av att börja äta levande frukt och grönt? "Tyvär" men dom har fått blinda människor att se igen genom att ändra om deras matvanor till en alkalisk diet, så visst finns det bevis för att det är orsaken till att vissa blir sjuka och myggbitna medans vissa är friska och krya. Jag tror bara du vill fortsätta äta skräp för du tror att ditt liv inte blir roligt om du börja äta människans naturliga mat och jag förstår dig isåfall för det var så jag tänkte ett tag, men urs vad fel jag hade för skräpmat och chokladbitar är inte ett underbart liv om man jämför med alkalisk snabbmat och bananer och bär istället för chokladbitar. 80% av Sveriges yta består av blåbärsbuskar så inte skulle vi se svältande eller sjuka människor om vi bara fick röven ur vagnen och åt lite svensk rå & naturlig mat/godis. Vet ni nån som är allergisk eller elöverkänslig så tipsa dom om detta så kan dom testa det, det finns trots allt människor som tillåmed jobbar på kärnkraftverk utan att bli allergiska eller sjuka så det har inte med osynlig strålning att göra. Ellerså är det gud som är skillnaden på sjuka och friska människor i dessa dagar, vissa blir sjuka och vissa blir aldrig sjuka, visst matvanorna är nog största förklaringen men att guds barn skulle kunna bli sjuka det tror jag inte på egentligen men har man blivit lurad av samhället att gud inte existerar så kan jag förstå att man känner sig underlägsen besten med sina labbtillverkade medecintabletter.. Och kanske är det bara det som behövs för att man ska bli sjuk, man lever onaturligt och tror att besten som tjänar pengar på folk som blivit sjuka är dom som man ska se upp till när det gäller hälsa, då kan jag förstå att det är kört för hälsan. Filosifera på det du så ska jag meditera och hämta kunskap om detta från den spirituella världen. Fred!
Posted on: 2013/6/23 23:32
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
finns det vattenöverkänsliga fiskar också eller vad säger forskningen om det?
Låter det befängt i dina öron så välkommen till min värld där jag tycker den här tråden är befäng.
Posted on: 2013/6/23 23:43
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och vilka är de som tjänar på att mörka riskerna med hjälp av "halvbra utförda forskningsrapporter"? Kanske kan det ge dej en hint om du läser forskningsrapporterna som avskriver risker med strålningen och tittar vilka som beställt eller utfört dessa. av Telecom industrins undersökningar hittar du endast ca 20% som påvisar hälsorisker, medan i undersökningar utförda av oberoende eller statliga institut visar hela ca 80% på hälsorisker. (enligt Europarådet) Du borde läsa på istället för att bara tycka. Jag har själv läst flera av telecomindustrins forskningsrapporter som helt avskriver risker, men dom är rent patetiska, nivån av strålning är löjligt låg, exponeringstiderna korta. ofta kan dom vara så undermåliga att som att dom skickat sms till en telefon i en kaninbur en gång om dagen, och efter några veckor tittat om kaninerna fått några bestående men. och vipps, så har dom tillverkat ännu en undersökning som ger microsoft, apple, ericsson, nokia, och resten av teknikjättarna rätt att mata oss med ännu mer strålning. Vissa forskare menar tom att den sammanlagda strålningen vi matats med sedan radions inträde dödat fler än de båda världskrigen. Men något sådant är tämligen omöjligt att bevisa.
Posted on: 2013/6/25 13:00
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vad finns det för bra alternativ till Micron?
Ska man köra allt i ugnen eller finns det små effektiva värmeskåp eller något liknande.
Posted on: 2013/6/25 15:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Man kommer på efter hand vad som funkar bäst, till den minsta värmer vi maten i en skål i vattenbad, funkar bättre än allt annat då maten håller sej varm länge. Annars är det kastruller och stekpannor eller ugn som gäller. ett tips är att använda lock på stekpannan, funkar fint som en miniugn för rester eller pizzabiten. brödrosten funkar förresten att värma fläskpannkaka i (kan dock misslyckas ibland). Det finns väl ångkokare för grönsaker som borde funka kanon att värma mat i. Vi saknar verkligen inte mikron, riktigt skönt att slippa mikrovärmda bullar och slabbiga pizzor, tja ingen blir ju bra den, man använde den bara för att det gick fort.
Posted on: 2013/6/25 21:09
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fick bli stekpannan idag. Känns bra och manligt att steka.
Posted on: 2013/6/26 10:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Forsätt tillaga mat med ugnar och stekpannor om du vill ta bort elektrisiteten i den råa maten..
Listan blir för lång på dom som tjänar pengar på om mänskligheten inte förstår hur dom får igång sitt immunförsvar och gör sig själva immun mot sjukdommar. I princip hela läkemedelsindustrin, sjukvårdsindustrin och cancerforskningsindustrin tjänar mest på att tysta ner vetenskap som visar att en människa kan bota vilken sjukdom som helst med rätt mat och rätt tankar. Klart du får gå runt och tro att det finns dödliga och osynliga saker i luften runt om dig men jag vill bara varna dig för att det du tror på kan bli verklighet , speciellt när det gäller hälsa för en människa kan tro sig själv sjuk. Detta har bevisats med vetenskap iomed placeboforskningen som visar att människor som tror sig få medecin, blir friska trots att det inte var nån medecin utan istället ett sockerpiller. Så visst, gå runt och tro på att det finns en osynlig mördande strålning överallt runt om dig och fler och fler mördas hela tiden, visst.. Varsegod. Men jag tror "tyvär" inte att det finns några strålningar i luften som kan mörda dig om du inte först och främst TROR att du kan avlida genom att leva.. Och sen äter fel mat som gör att din kropp får fightas mot försurning dygnet runt vilket kommer göra dig sjuk om du håller på för länge vilket även det har bevisats med vetenskap. Man måste använda hjärnan om man ska kolla på vetenskap för jag vet inte hur många saker dom hittat som motverkar cancer.. Först var det vitamin B17 som var botemedlet på cancer, sen var det cannabis enligt vetenskapen, och sen var det frukt och grönt som botar cancer enligt filmen Forks over Knives.. Men dom ljög hela bunten eftersom det är elektrisiteten i frukt och grönt som motverkar cancer eftersom cancer är när cellerna varit för sura för länge och börjar dö. Jag körde en uträkning på alla dessa filmer om botemedlet mot cancer, ganska tidigt och kom på att det är naturen som är det enda som alla dessa filmer hr gemensamt och hur i helvete kan dom säga att det där är botemedlet mot cancer när dom inte tycks veta speciellt mycket mer än att dom gjort lite tester och ser att naturen motverkar cancer, dock inte vad i naturen som motverkar cancer, det hade dom totalt missat. Så avgöra själva vafan ni gör jag tycker ni är stolpskott hela bunten om ni inte kan se den bluffen än trots att det är helt uppenbart. Forskningen ni läst om strålning har garaterat inte tagit med några matvanor när dom gjorde sin forskning för dom ska forska om strålning och inte matvanor så hur ska dom kunna veta vad människorna dom testar har för matvanor och om dom håller igång sitt immunförsvar genom att äta elektrisk mat.. Det vet dom inte för "forskningen" går ut på att foska om strålningskador så det spelar ingen roll för dom vilka männniskor dom testar på så länge dom kan få dig att tro att dom har bevisat att du kan dö genom att bara leva i strålning. Jag är skeptisk till att det är mitt uppdrag att berätta detta för dig för du skulle nog tyvär ha upptäckt det själv om det var meningen att du skulle fatta det. Så antgaaligen kommer du ignorera det igen på din egen bekostnad.
Posted on: 2013/6/28 16:31
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Precis LetsHugEn, Du "Tror"
Det gjorde jag också förut, men när man själv blir ett levande bevis råder det inget tvivel om att skiten är skadlig, testade förresten att äta körsbär i går, funkade helt utan allergiska besvär, för bara ett år sedan var just körsbär det jag hade störst problem med. Efter strålningsrensningen i höstas verkar nu alla de allergiska besvär jag fått som vuxen försvunnit. Tyvärr kan jag inte "bevisa" det i någon granskad studie, och det kan ju ha någon annan orsak, men jag har inte ändrat något annat, visst, jag har lite sporadiskt tagit D-vitamin under vintern, men har svårt att tro att den har förintat min allergi.
Posted on: 2013/6/28 22:06
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Skärp dig nu, du har sagt att du åt massa skräp dagligen i massa år..
Och fööljdfrågan blir vad som hände när du började äta mindre skräp? Vad du gör utanför din kropp spelar egentligen ingen roll om du inte har koll på vad som händer innanför din kropp, därför tycker jag att all jävla vetenskap som ni kallar vetenskap, har klara brister i logiken som gör dom helt ovesäntliga eftersom det som kan hända med en kropp från utsidan går hand i hand med vad som händer med människans insida.. Rätta mig om jag har fel nu för jag har druckit några pilsner och känner mig lite på lurven haha. Fred!
Posted on: 2013/6/28 22:19
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Svar på frågan: Jo, för ca 20 år sedan åt jag mest McDonalds, men slutade för 12 år sedan, sedan dess har mina "vuxenallergier" faktiskt blivt värre med åren, men helt plötsligt började dom försvinna i våras, jag trodde inte riktigt själv på det först, kanske var det fruktsorter som jag inte var så känslig emot som jag åt osv, men nu har jag testat frukter mm som jag inte alls tålde innan. Att detta skulle bero på en förändring för 12 år sedan kan man helt utesluta, med tanke på hur fort allergierna försvann måste det handla om något som skett det senaste året. Och att maten i dag är ohälsosam beror på kemikalier, intensivodlingar, utspädning och utfyllnader som gör att maten inte innehåller det den borde, och inte minst förpackningar som avger syntetiska östrogener gör maten dålig, inte på att vi äter mycket kött, det har vi alltid gjort. Du "tror" ju inte att strålning kan vara farligt, eller hur? Du menar att dom studierna som bevisar detta är skräp. Känner du till databasen PubMed? Där kvalifiserar sej bara granskade och korrekt utförda studier. Här en som bevisar att "Svaga alternerande magnetiska fält" i detta fall 100 uT (microtesla) 50hz gav en fördubblig av tumörbildningen av bröstcancer i försöksråttor på 3 månader. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?t ... rnating+magnetic+field%22 En referens är att under en högspänningsledning har du ca 50 uT, järnvägens ledningar ligger också i närheten. Och då kom jag att tänka på en gammal jobbarkompis som fick diagnosen steril redan vid 25 års åldern och kan inte få barn då hans sperma var obrukbar, han växte upp i en stationsbyggnad presis intill södra stambanan, på andra våningen ca 4 m från ledningarna. samband? Förresten, hur går det med din "meditation" "karma" och "fred"? Jag tycker inte det verkar fungera på dej, du skriver hånfullt, illsket och förnedrar dina medmänniskor, du vägrar ta till dej vad andra informerar om. Var tacksam att folk här på vaken delar med sej av sådant mainstream inte informerar dej om.
Posted on: 2013/6/30 10:29
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag tror du blev mer och mer medveten om vart det finns gifter som tex. i livsmedel och du har säkert tagit avstånd från att äta gifter i cirka 12 år, mer eller mindre.. Det är precis vad jag gjort, så gott jag kan..
Man den stora boven är mejeri och kött eftersom det inte finns en enda människa på planeten som kan överleva på enbart mejeri och kött och många har prövat och förlorat livet i diverse sjukdommar som dom drar på sig om dom äter skräpmat som även är mejeri och all tillagad mat eftersom man tar bort elektrisiteen i maten om man tillagar. Klart det är farligt med strålning, OM DU ÄTER FEL MAT OCH GÖR DIG SJÄLV MOTTAgLIG FÖR SJUKDOMMAR; VIRUS; SKADOR och strålning.. Då blir det extra farligt med strålningen som finns överallt. Men att få guds barn att skada sig själva rejält kan enbart hända genom att lura guds barn att gud inte existerar och dessutom finns det en osynlig mördare i luften och du dör alltid på grund av det osynliga som finns i luften.. Det är först då som guds barn kan börja ta livet av sig själv genom sin tro vilket är omöjligt annars med tanke på vårat tredje öga och att vi kan göra oss själva friska genom att bara tänka rätt. Veta istället för att tro på trams. Jag är inte så tacksam mot någon här på Vaken förutom forumsägarna som bjuder på yttrandefrihet när andra sviker på den punkten.. Jag läser inget givande här i forumet, men jag läser mina egna inlägg ganska ofta för det känns givande trots att det känns sjukt så är mina inlägg dom bästa inläggen jag kan läsa och känna att jag får ut nånting av att läsa dom hahahahaa
Posted on: 2013/6/30 15:39
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tror du på fullaste allvar att någon lyssnar på dej efter den kommentaren? Starta ett eget "Ego-forum", där bara du skriver och läser, för uppenbarligen kan inget andra skriver tillföra dej något. Det du tillför vaken är att högt PH är bra lågt är dåligt, men det är gammal skåpmat som jag tror de flesta känner till. Varför inte göra som ett antal megaskrivare på vaken gjort, starta en egen tråd där du förmedlar allt du vill. Eller är ditt mål att terrorisera forumet?
Posted on: 2013/6/30 17:19
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag bryr mig inte om nån lyssnar på mig eller inte för 90% av befolkningen kommer att utrotas så ursäkta mig för att jag tjatar på er att börja bry er om er själva..
Visst är det skåpmat med Ph-värdets värde på den mänskliga hälsan.. Men det är inte skåpmat för nån av er att det finns ett ultimatum nu, ett budskap från högre makter som går ut på att du lyssnar nu , eller utrotar dig själv inom 4-7 år. Det är inget jävla skämmt när dom som styr planeten vill avbefolka planeten, dom har för fan skrivit att dom ska mörda er på ett stort stenmonument (Georgia Guidestones), och du tycker att jag ska ljuga och skriva att jag tycker det är givande att läsa era obefintliga åsikter här i forumet.. :( Det är väl just det som är problemet, jag kan inte läsa några ärlig åsikter om nånting här för folk beter sig som svenskar med huvudet i sanden för att undvika ha en åsikt. Det är inget jävla skämmt heller när en sån attityd som gör att man stoppar huvudet i sanden kommer leda till eran död.. Då är det tyvär människan som vågar vara ärlig som ni borde lyssnat på, alla ärliga människor dvs inte kolla på Tvn. Jag har nu grävt fram att det finns ett ultimatum, börja lev efter karma och bli immun mot alla sjukdommar och sen om 4 år öppnas portarna för dom som gör det och paradiset väntar.. Medans resten blir mat åt utomjordingar eftersom dom inte förstod varför dom bör sluta äta djur och gå tillbaka till att vara ett växtätande djur som vi var designade för att vara. Så hata mig för min ärlighet om du vill, men det är du som avlider på grund av det.. Man måste älska sig själv rejält för att bli pånyttföddoch man kan inte älska sig själv om man inte är ärlig, det är bara vad jag tror.. Så fortsätt hata mig för att jag är ärlig och skriver att jag inte läser nånting i forumet som är givande för mig eftersom ni skriver tammefan aldrig nånting utan ni istället börjar mobba och klaga på mig precis som att mina åsikter stör er hahahaa Som sagt det är ingen jävla lek längre och vill du stoppa huvudet i sanden så gör det, men sluta försök tystna ner mig det blir bara värre nu när jag vet sanningen och tänker predika sanningen till degan då pånyttfödelsen blir av. Jag tänker inte ljuga och säga att det är givande att läsa era obefintliga åsikter om ingenting.. Jag läser helldre mina egna åsikter och tankar så får ni hålla tillbaka era tankar och åsikter i hopp om att ni tjänar på det medans dom mördar er. För ni har förstått det hoppas jag? att dom mördar er för dom har en massutrotningplan som dom arbetat på ganska länge medans dom vilsna hönsen tror att Jorden mår bra och det finns inget att oroa sig för. Och jag tror faktist att ingen av er här på Vaken.se skulle få reda på budskapet eller ultimatumet som det egentligen är, OM inte jag vågade ha en åsikt och orkade skriva om det som verkligen spelar roll nu. Stoppa huvudet i sanden för fan jag är inte här för att försöka berätta budskapet från högre dimensioner åt dig, jag skriver bara till cirka en av tio människor, och vissa lever redan efter karma och äter inge kött osv osv. tar avstånd från all korruption.. Du är ett stolpskott och ett hudjur åt staten och det förvånar mig abslut inte om du tycker att jag var taskig när jag skrev att jag inte lär mig nånting eller känner att nånting förutom mina egna inlägg är givande att läsa. Du får fortsätta lyssna på dom som enbart talar om positiva saker, dom kommmer visa dig "äkta" kärlek genom att inte berätta för dig att du blir mördad just nu och det är dags att vakna till.. Jag däremot är den taskige och ärliga människan som berättar det för dig att du blir mördad just nu genom chemtrails, GMO och gifter i mat.. Och även hur du skyddar dig mot mordförsöket. Jag förstår att du vill att jag ska vara tyst, eller å är det demonjäveln som styr dig som vill att jag ska vara tyst när jag försöker skriva saker för att få dig att vakna.. Vi får se gott folk jag äter vidare på min alkaliska mat dagligen. fred!
Posted on: 2013/6/30 17:48
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login