Vakencorner
|
LetsHugEm = Shen ?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
LetsHugEm = Shen ?
Dvs han som slutligen hotade folk till livet i förra vändan här ...
Posted on: 2013/6/24 10:28
|
|||
|
||||
|
Re: LetsHugEm = Shen ?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag förstår han , men det är inte jag.. Okej ... ...
Posted on: 2013/6/24 12:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag förstår inte riktigt vad det spelar för roll om jag är en gammal användare eller inte?
Jag antar att du kör med det där gammla vanliga "jag vet vart du bor" för att skrämma en frispråkig till tystnad, det har hänt ganska ofta här i forumet och det har resulterat i ett dött forum där ingen vågar ha en åsikt trots att vi är i domedagarna nu och alla borde ha en stark åsikt om systemet som tvingar människor till diverse omoraliska saker för samhällets bästa intresse. Jag tror jag läste nånting Shen skrev för flera år sedan men kan inte komma ihåg om jag gillade eller ogillade det han skrev, men om du ogillar han så gillar antgaligen jag han. En fråga bara, vad ska du göra när du vet om jag är shen eller inte? Har Shen mordhotat fel gangster som nu i flera år har letat efter honom utan framsteg eftersom hoten skrevs i ett forum som är relativt anonymt om man vet vad man sysslar med? Jag vet inte hur många användarnamn som ni säger är jag men det är ganska befängt eftersom det inte spelar nån roll alls vem jag var förut eller om jag är nån av dom som redan varit här och varit ärliga. Huvudsaken är väl at vi är ärliga med varandra eller hur? Och varför inte skriva ett PM till mig och fråga om jag är Shen, vem tror du kan svara på frågan om jag är shen eller nån annan användare? Jo det är bara jag som kan svara på den frågan och jag är väldigt ärlig så självklart hade jag besvarat en vänligt ställd fråga fråån en beundrare som dig. Fred medmänniskor! och dra åt hlevetet på insidan era demonjävlar som går på Jordens yta men är emot modernatur och mänskligheten!
Posted on: 2013/6/24 14:05
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att LetsHugEm skulle vara Shen var nog det dummaste jag har hört på länge. Har för mig att det var någon som trode att jag var Shen en gång i tiden också. Konspirationer i ett konspirations forum, lite komiskt. ;)
Posted on: 2013/6/24 15:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ääh det är väl ingen konspiration direkt..
Det är bara en demon som vill att vi fokuserar på nått annat som tex. att Obama är boven och nån letar efter mig hahahaa och Shen såklart för han har gått för långt en gång i tiden hhahahaa jag skulle vilja läsa vad han skrivit som givit han beundrare för visst Shen kanske var ärlig och fick beundrare på det sättet. Hur som helst det är trots allt bara en demon/utomjording som vill ha fokus och mitt förslag är att davos är Shen som är utomjording som är emot mänskligheten, sanning, frihet och rättvisa. Men visst det är komiskt att ställa en fråga i ett forum som bara jag kan besvara precis som att jag inte skulle besvara frågan men nån annan kan besvara frågan som bara jag kan besvara ahhahahaaa vart fan stack logiken och fantasin? nej just det man måste ha en själ för att ha en fantasi.. Glömde bort mig ett tag där. Fred medmänniskor! Krig i 4D demonjävlar!
Posted on: 2013/6/24 15:30
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
skulle mer tro på att LetsHugEm tidigare hetta "anvendernamn" med tanke på alla hans poster som fullkommligen dominerar forumet. Sådant beteende brukar nästan leda till osämja och att användaren efter en massa tjafs tillslut säjer upp sej själv . Förfarandet har med all säkerhet med lågt PH att göra ;)
Posted on: 2013/6/24 17:37
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Spelar roll. Så länge han/hon/hen/shen inte hotar någon så kan han/hon/hen/shen köra på.
Posted on: 2013/6/24 19:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ja precis, och jag hotar ingen för att jag "tror" på karma och att ni kommer brinna upp om ni inte börjar fokusera på att äta rätt och skapa melanin på diverse sätt som att mediitera och äta giftfri mat.
speciellt shen och han som jämför mig med shen kommer brinna enligt mina beräkninar jjajahahaha tyst nu upp till kamp demonerna skriver ju här i forumet och jag uppmärksammar er bara på vilka som styr det här haket och har diverse användare som dom använder för att mobba ut folk som har en åsikt som är för nära sanningen.. Eller bevis kanske är bättre ordval för allt bevisas väl nu i den 6e månaden 2013.. Dom ska skylla på Obama och skapa nån ritual eller nått kaos som gör att folk spiralar ner i evolution genom att missa en DNA-uppgradering och det är genom att meditera och astralresa som vi tar in ether 9 som spiralar uppåt i en 9a så vi väljer själv som jag tolkar det. Enligt budbäraren som sitter och berättar när nått är på gång.. Innan bostonbombningarna också då berätta han att dom skulle göra en ritual och få folk att fokusera på nått skrämmannde genom media. Mängden inlägg anverdernamet skrev är nästan ännu mera befängt än att tolka mina inlägg som shens, eller finns det bara en svensk , högst två svenskar somm vågar ha en åsikt på det här forumet nu? hahahah det är ganska usel statistik :( Fred medmänniskor, mediteringsdags!
Posted on: 2013/6/24 20:15
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du borde prata med någon professionell. Kan bli fel med själv-hjärntvätt som misstas som bevis. Yay, im a demon all right.
Posted on: 2013/6/26 9:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Du borde verkligen få prata med nån professionell om ditt stockholmsyndrom och mobbnings-attityd som skolplikten lärde dig..
Och här är jag den professionelle som kan hjälpa dig med dina syndrom som skapats av att växa upp i ett samhälle där man programeras under cirka 12 år att acceptera och omfamna tvång och våld som är staten som är ett monopol på att använda våld och tvång! Jag vet dock redan att du är en demon på grund avnånting du skrev som jag inte ens kommer ihåg, du saknar fantasin och därmed har du ingen själ kvar. Så det finns ingen räddning för dig och det vet du nog kanske, dock så verkar det finnas ganska mycket stolpskott som inte äger nån själ längre och dom människorna är det utomjordingar som styr redan. Ni ser ju själva när demonerna sätter igång med sin obefintliga fantasi.. Budbäraren tala om att nu ska dom krasha amerika och skyllda allt på Obama, och demonerna/utomjordingarna är inte så duktiga på att ändra om planer så det blev artiklar om att Obama är en diktator även här på Vaken.se trots att dom flesta här redan vet om att Obama inte styr nått amerika. Jag skriver bara det till er demonjävlar att eran fantasi är så obefintlig så vi som har en själ blir helt förvirrade av att se er tro att människor går på era lögner som är skapade totalt utan fantasi och ens öppna ögon för att se om det står nånting i forumet om att det är dags att börja skylla på Obama nu.. Hahahahaaa ganska hjärndöd tråd för det är redan uppenbart att ni inte vill att vi människor ska komma in i 4e dimensionen medans ni fortsätter era planer som nu går ut på att beskylla Obama för allt som komma skall så NWO-planerna kan fortsätta som planerat. Jag tycker ni är skammliga och att forumsmobbingen ska tas upp igen det försvånar mig inte alls, ni borde tänkt på att sånna här dramatrådar drar läsare i dessa dagar. Forumsmobbing tjänar ni ingenting på eftersom ni bara drar mer läsare och ni kan inte tysta ner mig när jag vet sanningen, och det vet ni också och därför kör ni fultrådar och nätmobbing det är det enda ni kan försöka göra för att få mig att tona ner verkligheten jag skriver om. Go fortsättning medmänniskor och invänta era demonjävlar så ska ni få smaka astralnävar!!
Posted on: 2013/6/28 14:07
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login