vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6)

Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions

See User information
LetsHugEm
<ul>Som sagt du har övergett ditt förstånd!!!

Posted on: 2013/6/15 12:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Som sagt du har aldrig haft nått förstånd vad jag vet, hade du förstånd skulle det inte vara några problem att lyssna på andra människor, fortsätt skriv om siffror.

Vi får se helt enkelt, invänta och se om dom flesta på planeten får komma till himmelriket för att dom var rädda för gud och avgudade religioner på grund av det och ignorerade sitt tredje öga/ kontakten med gud..

Posted on: 2013/6/15 12:40
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tycker själv en skall vara försiktig att kalla folk för idiot eller galning... Enbart av den enkla anledningen att då status quo är i sig upp å ned, borde då galenskap, idiotin som tolkas från normen normal kunna ses som ett hälsotecken?

Jag vet själv i min egna resa, tänkte jag flera gånger att nu så far vettet, men jag kände den inre rösten av att det var allt annat än tokigheter, speciellt med vissa erfarenheter.

Att vidare fortsätta tolka en i all evighet som även tillfälligt tappar fotfästet, även om det är för en stund, är ett hinder vi indoktrinerats att sätta upp.

Att tappa fotfästet i en stund, är precis vad som behövs för att vända den inpräntade vyn/perspektivet av status quo och indoktrineringen.

Vidare skall sägas att termen mental sjukdom fortsatt enbart är en teori, vilket aldrig från dess uppfinnande bevisats.
Att ha en term vilket under så lång tid aldrig bevisats, ter sig att det kanske är en hel del felaktigheter i det conceptet.

För mig finns inget sådant. Det är enbart skallen/egot som försöker få grepp av något den inte klarar av att tolka riktigt, utan försöker för på alla sätt berättiga sin existens.

I en allt "galnare" värld, borde inte att överge sitt förstånd, kunna liknas som ett helningssymptom? Bara en inte fastnar i dess vinkelvolter i självältan och egots hållhakar? Att våga vara öppen för alla möjligheter i ett tillstånd av självärlighet!?

Och i dessa tider då förändringens vindar blåser allt snabbare, borde även den egna "omvändningen" från normen normal även bli snabbare och snabbare...

Vidare om potentiala saker som astrala färder, flytta på saker osv... Experience it, test it, but then move on... These are just a few things that will come to you anyways when you get to know thy self. They are just perfumes of you true potential!

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/16 8:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Jag tror det kan vara bra att berätta för en idiot att han är en idiot ibland också och speciellt om idioten kommer och idiotförklarar dig för att du avänder huvudet, och öronen.

Vissa lärde sig tyvär att det inte är nå roligt att lyssna och lära nya saker genom att dom känner att dom blivit tvingade att lära sig saker i skolan vilket gjorde det tråkigt att lära sig även efter att man slutat skolan, tror dom dvs..

Men visst det kanske är som 13th Sun säger att viss amänniskor inte har en hel hjärna utan dom har bara växt fram reptildelen av hjärnan och sen slutade hjärnan växa och dom är kvar i ett stadie där man gillar att bråka och förstöra för det är så reptiler är, dom gillar inte positivitet och i vissa fall attackerar dom bara för att avbryta nånting positivt.

Han menar att från ryggraden så växer reptildelen av hjärnan, och sen efter det så växer resten av hjärna fram och han menar att Alex Jones är ett praktexemplar på en människa som är styrd av sin reptildel av hjärnan, Alex har extrema paranojjor och beter sig väldigt hetsigt.

Men han har även sagt att Alex Jones är en klon som är gift med en av dom som styr världen och när han kommer hem så kopplar dom upp han på en maskin för att göra precis det med han att han beter sig som en liten reptil som inte vet vad han ska ta sig till med alla dessa galningar som är efter han.

Jag såg tillåmed att Alex Jones sa att FBI anställt crackheads för att mörda honom hahahaaa och det var ganska roligt att höra, för jag såg faktist filmen "crackheads gone wild" och visst, dom säljer allt mellan himmel och Jord men jag skulle aldrig tro att nån anställer dom för att mörda Alex Jones när det finns bättre val av mördare kan jag tro, kanske en vältränad sniper istället för en vältränad knarkare som givit upp sitt liv för en drog.

Posted on: 2013/6/16 13:19
Tar en paus från Vaken

See User information

Läste din post om 13th och familjen... Känner den lite mager...

Hur kan detta vara som enbart har detta uppdrag och enbart talar till en få?

Gillar leka, tala om denna bibel å koraner å andra "ledsagarböcker"... Dessa talar till dig på olika språk, varianter och vyer som var och en av dom sammanstämmer med... I mönster...
Även urbefolkningen... Från min vy!

Du börjar din post med svaret "Jag tror...", sedan "Vissa tror...", "Han menar...", "Han menar...", "Men han har redan..."

Hur i denna villan, kan du SE? När allt är i sammanhanget ett antagande?

Håller med dig att AJ funnit sin självbejakelses vikt i sitt program(vad jag menade med att inte kasta krokar), kanske det var hans orsak å verkan... Skall ärligt svara att AJ hjälpte mig på vägen å vakna upp till vad sanningen var, men håll inga hållhakar på honom, utan sökte inom. Skapade bla en tråd som vaken.se skicka ut om det tidigare.

Mitt råd, här och nu, till dig...

STOP, STANNA... begrunda allas sanningar, då dessa är verkliga, då alla dessa sägs ur en sanning!!!!

Alla bär på sin sanning, låt oss sluta separera och se och ta lärdom av varandras sanningenar... Speciellt dessa som inte (även vi motsätter oss, tyngsta) vi resonerar bäst med...

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/16 21:51

FRI

Bättring för alla!

See User information
Jag har inte en aning om vad du skriver så jag antar att du är nån sorts entitet som vill förvirra så mycket som möjligt just nu, 13th Sun talar om att nu är dom på gån och besöker folk i deras drömmar och ställer till konstiga tankar och det är precis vad jag upplevt 2 sömnar i rad att jag blir besökt av nå jävla idiotentiteter som kommer få smaka spirituell balle när jag börjar astralresa, menar det inte ordagrant..

Du vet väl om att jag har en rygg som beter sig som en serpent och det är därför ni mobbade mig sist jag var på Vaken hahahahaaa, jag har aldrig upplevt forumsmobbingmen jag tog det på fel sätt , jag skulle ta det som ett tecken till att dom flesta av er inte är riktiga och ni vet vem jag är och att ni måste försöka få mig att tysta ner mig själv för ni vet vad som är pågång och varför jag kom hit..

Jag kom inte hit för att vara en av er eller nån lycklig slav som sitter nere på arbetsförmedlingen och fjeskar för att få vara en slav. Jag kom hit för att gå emot systemet och antgaligen mosa parasiter och korruption såfort vi kommer in i 4e dimensionen och får vårat DNA aktiverat.

Inte alla har naga serpent kundalini energier som går uppför ryggraden av att bara meditera i några minuter för dom som har det har speciella krafter medans alla människor kan få kundalini som är ormarna som ni kan se på sjukhusloggor , symbolen betyder att dom äger er kundalini för ni tar inte vara på den utan ni går till sjukhusen för att bli botade när ni har krafter ni inte ens vet om att ni kan heala er själv.

Jag får se gott folk för jag har antaligen naga serpent kundalinin för jag behövde inte sätta några fötter i jorden för att få kundalini som han förklarar att man måste för att få kundalinin. Så sätt era fötter i Jorden om ni vill ha eran kundalini så gör jag det sen när jag astralrest lite mer och tagit reda på diverse saker vem jag är.

Han menar att allt vi vill veta ligger lagrat i vårat akashtik records för vi behöver nämligen inga jävla biblotek för vårat DNA är ett biblotek med väldigt mycket info så sätt igång med erat astralresande så kommer det gå bra för er men passa er för att åka mot fejkljuset , åk mot mörkret så kommer ni till det riktiga ljuset och antgaligen till akastik records.

Och dra åt helvete ni som saknar själ och som forumsmobbar och vilseleder i dessa viktigaste tiden i människans historia, utomjordingarna och parasiterna.

Fred gott folk och go fortsättning livet är gött 13.

Posted on: 2013/6/16 22:53
Tar en paus från Vaken

See User information
Jag själv frågar bara VAD du ser dig som du är, eller VEM du själv ser dig självt Dig vara...

Om du är vad du påstår, skulle ens "ragg" ens resa sig, då en e säker...

Varför denna harang, på en enkel fråga?

Varför allt detta hit å dit å dra åt helvete?

I frid?

Posted on: 2013/6/16 23:15

FRI

Bättring för alla!

See User information
Jag vet inte vem AJ är och jag har inte den blekaste aning om vad du talar om..

Jag är en indigo eller nått liknande som kommit hit med ett uppdrag precis som mmånga andra, jag har inte återfötts i en mänsklig kropp sen hundratusentals år tillbaka som dom flesta människor har utan vissa av oss han kommit från andra dimensioner för att leva ett människoliv för att från insidan hjälpa människor att ta sig till andra sidan och in i en annan dimension eftersom den här planeten kommer sluta existera på grund av att dom flesta människor tappat förståndet för läääänge sedan.

Vi tappar minnet av tidigare liv varje gång vi hamnar i en kropp här så många av oss som kommer från andra dimensioner vet bara att vi inte passar in här i eran sjuka värld där man accepterar ett monopol på våld och tvång / staten och tillåmed att tvång används på barn medans man skryter om att vi inte slår barn i Sverige så kör man istället psykologisk förnedring av barn som inte lyder och går med på att bli tvingade och vissa av barnen är speciela barn som inte är några sheeple utan dom blir rebeller från tidig ålder och som sagt dom har inte kommit hit för att vara nån jävla sheeple dom har kommit hit för att ändra systemet eller hjälpa folk till andra sidan för dom som inte vill ändra systemet kommer att brinna upp för dom skapar karma dagligen när dom tex. låter sitt barn tvingas att gå till skolan mot sin vilja eller så får barnen utstå psykisk förnedring inför ett klassrum fyllt med klasskamratter tex och barn får fobier av att bli tvingade att tala inför en klass fyllt med klasskompisar så det är monopolet på tvång och våld som är problemet även kallat staten och det kommer fler och fler barn som inte är människor som återföds ii en nya mmänniskokropp och tappar minnet utan dom kommer från andra dimensioner där alla förstår karma och inte håller på och tvingar nån för så länge man tvingar nån så skapar man karma som gör att man måste bli tvingad och det är därför det är dags att lyssna nu på rebellerna även om dom är barn för dom är inte människosjälar utan utomjordiska själar som kommit hit för att hjälpa människor som vill bli hjälpta.

Så välj eran egen väg gott folk jag lyssnar på både kristallbarn och indigobarn för tänk, dom har mycket bättre saker att säga än vad politiker nånsin haft trots att dom är bara barn så är dom mycket närmare den spirituella världen än vad en klonad politiker nånsin kan bli , likaså djuren som vet vilka som är indigos och kristallbarn och reagerar djur och barn annorlunda mot er så kan ni vara en indigo eller kristallbarn för barn och djur känner att auran är annorlunda än människorna som varit här i hundratusentals år i olika mänskliga kroppar utan att fatta att det här livet går ut på karma och förstår man det inte nu så är det kört.

Behandla andra som du vill bli behandlad själv inklusive djuren, behandla djuren som du skulle vilja bli behandlad om du var djuret och därför så är det mitt råd till er att ge fan i djuren annars får ni uppleva det djuren upplevt, det är universums lag och ni har blivit totalt lurade av religioner och samhället för vetenskapen säger att människan är ett växtätande djur som blir sjuk och mår dåligt psykiskt av att äta kött eftersom man ärver käsnlorna som djuret hade innan slakt.

Välj eran egen väg nu.

go fortsättning.

Och dessutom så har jag blivit besökt av entiteter i astralvärldarna 2 nätter i rad nu och ni kan komma att bli besökta och dom beter sig illa och ser ut som nån ni känner och sen så gör dom sjuka saker för att skruva era tankar och göra er förvirrade. Så tänk på det att drömmarna ni har nu är sjuka och det är för entiteter är framme och lever loppan nu så meditera innan ni sover.

Fred gott folk och go fortsättning.

Posted on: 2013/6/17 0:30
Tar en paus från Vaken

See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Jag har inte en aning om vad du skriver så jag antar att du är nån sorts entitet som vill förvirra så mycket som möjligt just nu, 13th Sun talar

- Tvärt om, men om du ser enkelheten som en förvirring... Jag behöver inte bevisa utom, för att skapa egenmäktiga kvittenser för vad som redan finnes inom. Att det enkla varandet kan ses fövirrande, utan nån viktig anknytning utom sig för bevisföring, har jag svårt att se förvirrande...

---

Jag kom inte hit för att vara en av er eller nån lycklig slav som sitter nere på arbetsförmedlingen och fjeskar för att få vara en slav. Jag kom hit för att gå emot systemet och antgaligen mosa parasiter och korruption såfort vi kommer in i 4e dimensionen och får vårat DNA aktiverat.

---

Hade du känt mig, så nog även har denna tomte skapat gott om oreda för illusionen systemet.

Och dra åt helvete ni som saknar själ och som forumsmobbar och vilseleder i dessa viktigaste tiden i människans historia, utomjordingarna och parasiterna.

Tror du att du kan visa mig detta helvete du omber dina medmänniskor att fara till? Har du en riktning?
Ser själv detta ställe är inom var och en i ens egna dillerium.

---

Lite comments i blått i förra texten.

Här e lite vilket jag ser i detta.

Jag sätter inga labels på vad jag är, för i min syn begränsar enbart labels potentialen av var och en...

I frid!

Posted on: 2013/6/17 16:21

FRI

Bättring för alla!

See User information
Jag säger ju att vi redan är i helvetet (enligt bevisen) för människor inte förstår att det här livet går ut på karma för det är universums lag, och nu har en separeringprocess förklarats för oss och att det är lag på att mänskligheten måste separeras i 2 grupper, gruppen som får stanna är människorna som inte kan förstå karma och behandla andra som man vill bli behandlad själv inklusive djuren, och dom som får komma till paradiset har förstått karma och lever efter det och inkluderar djuren genom att äta människans naturliga mat.

Jag har inga problem med budskapet för jag har varit väldigt trött i 10 år nu när jag försökt prata och skriva om chemtrails utan att nån vet vad man ska ta sig till eftersom brottet är så stort.

Jag bryr mig om budskapet för jag tycker det låter underbart att få bli separerad från allt kaos som sheeples skapar genom att bara go with the flow och låta djuren lida för sin egen vinnings skull medans man arbetar som en slav åt företag som kommer anställa robotar strax eftersom människor inte behövts för att göra arbeten på väldigt länge så det är en tidsfråga, occh sheeple fortsätter stödja demokratin genom att tro på skiten så självklart gillar jag budskapet om separeringen som kommer hända och det är ingenting vi kan göra för att förhindra det, chemtrails kommer inte kyla ner planeten speciellt länge men visst kommer det förvandla planeten till en kall öken.. Istid helt enkelt.

Jag bryr mig om budskapet för jag vet att om alla tog avstånd från korrption och karmaskapande aktiviteter så skulle planeten vara ett paradis redan, så det är den felande pusselbiten här på jorden enligt mig.

Jag tycker fortfarande att ett brevprojekt skulle vara väldigt roligt att tex. avsluta kriget mot droger genom ett massivt brevprojekt, skicka ut ett brev till alla hushåll i Sverige och det skull inte bli nå mer krig om alla visste om att kriget gör Sverige till ett gangsters paradis medans dom 2 länder som ligger runt Sverige ändrar sina krig mot droger för det skapar så mycke problem så är vi blåögda och fortsätter för att alla är drabbade av stockholmsyndromet.

Men som sagt, budskapet är det viktigaste och om nån har massa fiatpengar som bara ligger och karma som är massiv så skriv till mig så kör vi ett brevprojekt och berättar nånting för en hel befolkning genom att skicka brev till alla hushåll. Det skulle vara en underbar upplevelse dock så spelar det nog knappast nån roll i det sora hela separeringenn kommer hända och det är inget vi kan göra för att förhindra det, planeten är redan invaderad och förstörd av nånting som inte kommer från den här planeten, så vad ska man säga. Jag fortsätter tala om det med alla jag träffar så får folk ta det eller ignorera det.

Budskapet verkar handla lite om att klara sig undan chemtrails också för äter man inte alkalisk mat så verkar det tyvär inte båda så gott för människorna som inte vet om att farliga saker sprayas dagligen över folkmassors huvuden sen 10år tillbaka och det enda man verkar kunna göra för att skydda sig själv och överleva är att äta alkalisk mat som drar upp energierna i kroppen som gör att nanorobotar inte kan vara förödande som dom verkar kunna vara för folk som sänker sina energier genom att äta fel mat och göra sin kropp mottaglig för infektioner, virus och antagligen nanorobotarna också.

Vet inte vad jag ska skriva förutom att berätta budskapet för dom ni vet är mottagliga och kommer förstå det och sen fokuseera på er själva och att meditera och astralresa för även om det kommer bli kaos på planeten så kommer dom som levt rätt inte kunna påverkas av kaoset för vi kommer vara på en annan våglängd medans folk har panik och springer runt.

Ufon och utomjordingar kommer bli fullt synliga när vi väl kommer in i 4e dimensionen och det är antgaligen då som det kommer bli extremt kaos när dom lurat människor att vi är ensamma i hela universum haahaa och sen dyker det fram ufon i hela våran atmosfär som stått där hela tiden men i en högre dimeension som vi alla kommer att komma in i sen 4e dimensionen, den dimensionen vi kan flyga i redan idag.

Vet inte vad jag ska skriva måste ta mig till akastik records trots att det är så spännande så jag kan inte ens astralresa än för jag är så jävla ivrig att komma in i 4e dimensionen medveten.

Fred gott folk!

Posted on: 2013/6/18 3:53
Tar en paus från Vaken

See User information
Nu har budbäraren släppt 3 nya videos där han bland annat talar om att myggor inte biter folk som lever naturligt, han säger att myggorna bara biter folk som lever ett onaturligt liv eftersom dom håller på att döda sig själv och typ förvandla sig själva till vampyrer som inte kan vara i solsken.

Och det är precis vad jag har beskådat med diverse fjolliga människor som blir brutalt attackerade av myggor medans naturliga människor står brevid utan att ha några problem med myggbett.

Vill ni slippa myggbett, kom tillbaka till naturen och ät människans naturliga mat.

Han talade även om att åskväder skapar det bästa vattnet för att få håret att växa, precis som att växter börja växa extremt mycket om ett åskväder dragit förbi för att vattnet är extremt laddat.

Det är många som kommer bli av med sin själ nu och dom kommer att återfödas som en av dom demonerna som förstört planeten och människor. Dom brydde sig inte om sin själ och blev av med den för att sen bli återfödd som en av dom som fick människan att inte bry sig eller veta om att dom har en själ.

Väldigt djupt, jag kom just in från regnvädret som jag gick runt i med bara t-shirt på grund av vad han sa.

Och jag skulle raka av mig håret bara för att det är sommar, och precis när jag skulle göra det så dyker 13th Sun upp med en ny video där han förklara att det första man gör i militären, man rakar av allt hår för att det är antenner till den spirituella världen som gör att förfäder inte kan komma in och säga att det är fel att kriga & mörda tex.

Det var även vissa ord som kan få vårat "skräp"DNA att programeras, jag kommer inte ihåg vad det var för ord han snacka om men det viktiga var att förstå att vi kan stanna av våran DNA-evolution genom att tro på fel saker eller lyssna på fel idioter som vilseleder.

Han talar även om att det börjar dra ihop sig i 4e dimensionen och att dom samlas där för att typ kriga, och jag blir så jävla ivrig att vara med så jag kommer knappast att kunna vara med så länge jag inte kan sluta tänka.

Mediteringsdags gott folk..

fred!

Posted on: 2013/6/23 16:42
Tar en paus från Vaken

See User information
Varför biter myggor djur? Varför biter myggor indianerna? dom är väl något av det närmaste naturmänniskor man kommer. Tror inte du ska ta så allvarligt på det 13sun säger. Så man klipper håret i militären för att dom inte ska veta att det är fel att kriga, men nu förbereder dom sig för krig i 4e dimensionen? Jag tror att 13sun är här för att vilseleda, sade han inte också att solen bara är ett hologram? Utan solen skulle vi inte ha några frukter lr växter att äta.

Posted on: 2013/6/23 20:04

See User information
Vad har du för bevis för att naturmänniskor har myggproblem?

Är du myggforskare eller har du egna exempel på indianer som du känner som har myggproblem?

Jag tror på ingenting men lagrar allting i baktankarna och sen när ett bevis visats så kopplas det direkt ihop med det jag tidigare hört men inte kunde verifiera.

Jag tror inte du tar det 13th Sun säger på allvar, men att ha åsikter på vad jag ska ta på allvar är idioti, tar du chemtrails på allvar eller är det nånting som 13th Sun bara hittat på? ;D

Att man klipper håret i militären är fakta och det 13th Sun pratar om är den spirituella meningen med att klippa håret, för det är ens antenner till den spirituella världen och såklart så åker färre soldater hem från krig om dom rakar av allt hår för många av dom kan inte få nån info från den spirituella världen om att kriget är en bluff och dom som mördas är likadana människor som dig själv..

Solen i rymden är ett hologram för solen finns innuti Jorden vilket förklarar varför det inte blir varmare om du går närmare solen genom att gå uppför ett berg.

Jag såg själv att snön smälte underifrån brevid vägen så jag fortsätter att inte tro på nån men lyssna på alla som säger sig veta.

Hur myckt vet du egentligen om den spirituella världen?

Låt mig gissa, du vet tillräckligt mycket för att säga att 13th Sun ljuger trots att han har rätt gång på gån på gång när har berättar vad framtiden kommer ge?

Nejdu uppochner du är ett stolpskott och det bevisar du genom att du inte lyssnar på andra om dom tex. säger nånting som inte passar in på lögnerna som du lärt dig av samhället när du växt upp. Allt vi lärt oss har varit en lögn som går ut på att vi själva ska ta valet att göra saker som stannar upp våran DNA-uppgradering.

Ursäkta ärligheten men tyvär så lärde skolan dig att det är tråkigt att lyssna och lära för du blev tvingad att lyssna och lära och nu tror du att det inte är kul att lyssna och lära nya saker, och jag säger tvärt om..

Det är underbart att lyssna och lära från så mycket människor som möjligt, SÅFORT MAN kommit överens med sig själv att skolan tvingar barn att lära sig vilket har gett katastrofala konsekvenser på människors intelligens.

En människa som går och lyder hela livet och får bra resultat på prov har enbart bevisat att han är en idiot som går med på att bli tvingad och håller tyst när andra blir tvingade. Att träna in saker i minnet är ganska långt ifrån att vara smart, men folk tror att bra betyg betyder smart människa, när det egentligen betyder människa med bra förmåga att komma ihåg, ibland kanske tillåmed bildminne vilket garanterar att en idiot kan få högsta betyg på alla prov, trots att det är en idiot som inte kan tänka på egen hand, men är duktig på att memorera.

Oj nu spann jag iväg på utbildningsilska även kallat tvångsilska.

Men lycka till nu gott folk och följ bara er själva medans ni lyssnar på dom som säger sig veta, det är nog det bästa tipset jag kan ge till er i dessa turbulenta tider.

I den spirituella världen där pågår rättvisa krig och att du förknippar krigen där som du inte vet nånting om, med krigen där människor blir lurade att mörda barn och kvinnoor för att nån idiot kom på att det var för frihet som man mördar kvinnor och barn och skapar karma som gör att man blir kvar i fångenskap.

Upp till kamp gott folk i 4e dimensionen!!

Fred i 3D ;D

Posted on: 2013/6/23 20:33
Tar en paus från Vaken

See User information
För jag kollade upp hur indianerna bekämpade myggor, antingen smetade dom in sig i nån örtblandning lr vad det var, lr så lät dom sig stickas för att bli immuna.

Jag säger heller inte att 13sun bara talar strunt, mycket av det han säger stämmer säkert, men mycket är väldigt ologiskt, och som JAG inte tror på, men liksom du så tar jag även in all information jag får och lagrar det till senare tillfällen :) Det att solen är ett hologram, men endå sitter 13sun och glassar sig i solen? Vi får vitaminer av solsken, vi mår bra av solsken, utan solen skulle inget leva, vad är det som är så fake med den egentligen? Kan mycket väl vara att det också finns en sol inuti jorden, det säger jag inte emot. Själv har du ju skrivit om det att sätta ett glas med vatten i solen ;)
Varför har 13sun själv kort hår? varför rakar munkar bort håret? dom är väl spirituella? 13sun säger många saker som stämmer in, men också många saker som enligt mig inte stämmer, och det är väl det vi ska diskutera i den här tråden? eller måste man hålla med annars är man ett stolpskott?

Du vet inget om mig, varken om jag är ett stolpskott, lr vad jag lär mig i skolan.

Posted on: 2013/6/24 8:40

See User information
Jag säger bara att vi inte vet nånting om den spirituella världen, än, och 13th Sun vet massor om den.

För att vi lärt oss att solen inte är ett hologram i skolan så betyder det inte att vi fått sanningen, jag säger låt oss se på bevisen och bevisen säger att det INTE blir varmare om du åker uppför ett berg för att komma närmare solen, det är av nån anledning varmare vid marken än vad det är uppe på ett berg som är närmare solen som antgaligen är ett hologram.

Om snön smälter underifrån så tycker jag det är bevis nog för att värmen egentligen kommer underifrån medans solstrålarna såklart är verkliga så betyder det egentligen inte att solen befinner sig där ute.

Solen är våran själ så det är självklart att dom inte talat sanning om solen för då skulle vi brytt oss om tex. chemtrails som går ut på att blockera solen/våran själ från oss själva..

Men att vi kan läsa tips från indianer om hur man undviker att bli myggbiten betyder egentlgien inte att vi vet nånting om hur dom lever och om dom har myggproblem.

13th Sun pratar ju även om att kråkor attackerar GMO-plantor för att GMO är en attack på naturen på planeten och kråkorna ve om det och satsar hårt på att förstöra GMOplantor medans människan satsar hårt på att få bort kråkorna.

Det skulle inte förvåna mig om myggor attackerar människor som är utanför naturen samtidigt som kråkor attackerar grödor som är utanför naturen.

Jag såg en kråka som dominerade både hund och katt samtidigt som kråkan gav matbitar till hunden och katten. Dom är otroligt smarta och varken katter eller hundar är smartare.

Jo nu vet jag mycket om dig för du skrev att jag inte vet vad du lär dig i skolan för det betyder att du går i skolan och tror att det kommer finnas arbeten som väntar på dig efter skolan.

Klart vi får skriva vad vi tror men som ja skrev tidigare så tycker jag att vi kan utgå från bevisen som finns och sen tänka, och ha i baktanken att allt vi lärt oss är en lögn som går ut på att distrahera oss så vårat DNA inte kan uppgradera.

Han har nog inte kort hår utan deras hår krullar sig rejält.

Han säger att allt som evolutioneras gör det i en spiral precis som våran sol flyger genom galaxen efter Sirius som drar våran sol medans Jorden åker runt solen i en spiralbana precis som vårat DNA evolutioneras i en spiralbana.

Jag har inte lockigt hår men jag har dock en massiv spiral mitt på huvudet som man kan se på håret som växer i en spiral, och visst stämmer det överens med vad han säger att vi har ett universum inom oss och våran själ och det är vad som är speciellt med att ha en själ. Jag har själv tänk det hela livet att det där är tammefan en spiral som liknar spiralen i en galax.

Att låta sig stickas av mygg för att bli immun låter dock som en rejäl bluff hahahaa för ingen skulle ha myggproblem om dom bara kunde låta sig bli stickna för att bli immuna.

Det finns nog bara ett sätt att bli immun mot vad som helst och det är att dra igång immunsystemet som är ett designat system gjort för att hålla oss immuna. Immunsystemet kan inte fungera 100% om man inte äter mat som innehåller ett högt ph-värde eftersom kroppen då måste kriga mot att kroppen är för sur och dör av det om inte kroppen fixar till det.

Visst kan jag hålla med dig om att vissa saker han säger låter helt befngt, men det har allt han sagt gjort i början men bevis efter bevis säger att det han säger är 100% sannt gång på gng på gång så varför inte lyssna vidare..

Så du tror inte att solen är ett hologram trots att vi inte kan bli varmare genom att gå närmare solen dvs upp på ett berg?

Jag säger bara låt oss se på bevisen utan att dra förhastade slutsatser ;D

Välj din egen väg och lycka till men PS. skolorna leder dig ingenstans tyvär.

Som 13th Sun säger så är skolan helvetet och man får degrees som betyder grader. Du går och accepterar ett system där man tvingar barn att repetera trams för att dom ska växa upp och inte säga ett ord om att barn tvingas av vuxna medans vuxna bekämpar mobbing som är när barnen tvingar varandra.. Vad sägs om att sluta lära barn att det är okej att tvinga dom som har mindre muskler om man kan?

Det är väldigt mycket viktigare att astralresa än att gå till skolan om du frågar mig eftersom den här världen inte kommer finnas kvar här om några år medans den spirituella världen kommer vara kvar.

Men jag är ju också lite galen människa som inte accepterar att bli tvingad bara för att alla andra blir tvingade och för att nån idiot lurade alla att man kan skapa smarta ungar genom att tvinga dom att gå till skolan, jag säger nej, ni kan bara lära dom att tvinga varndra(mobba) genom att tvinga dom att gå till skolan med alla bieffekter som det har när man tvingar barn att uppträda och redovisa inför en klass vilket har kapat väldigt många människor som är livrädda för att prata inför folk.

Det är inte bra för självförtroendet att låta sig själv bli tvingad att göra saker som inte är givande.

Fred uppochner och lycka till med allt och skriv gärna vad du tror å skriver jag vad jag tror om det han säger i sina kommande filmer. Lått oss vara öppna och orädda när vi diskuterar vad han säger om att vi blivit lurade sen vi föddes.

fred igen!

Posted on: 2013/6/24 11:00
Tar en paus från Vaken

See User information
Visst skulle det vara ganska "nyttigt" om en til svensk kunde tolka vad 13th Sun säger i sina videoklipp för han påstår ganska allvarliga saker tex. som att planeten redan är invaderad av utomjordingar som förändrar atmofären, vattnet och grödornas DNA (genmodifiering) för att dom ska kunna flytta in och bo här medans dom äter människor samtidigt som dom blir serverade av robotmänniskor (lyckliga slavarna), dom som vela arbeta trots att arbeten absolut inte behöver skötas av idiotmänniskor som tror sig behövas för att trycka på en knapp... nej, tro mig jag vet hur man programmerar en hel febrik med robotar och det är långt ifrån svårt när man kan datorer.

Han "hintar" även om att människor som äter kött kommer att bli upphängda precis som grisar blir upphängda på slakteri idag.. För utomjordingarna vet om hur mycket gifter dom placerat i livsmedel och att fetknopparna som är kvar efter pånyttfödelsen kommer att ha myck gifter i kroppen eftersom dom inte lyssnat eller brytt sig om sig själva, så dom kommer bli upphänga först för att bli tömda på blod och gifter, sen blir dom mumsbitar åt utomjordiska insekter..

Så visst skulle det vara positivt om nån mer än mig kunde tolka vad han säger för att "vara på den säkra sidan" så jag inte hört fel..

Tyvär så verkar han ha tagit bort den videon där han berätta att hans förfäder berätta det där om att dom planerar att hänga upp människor och tömma dom på gifter.

"The meak shall inherit the Earth" hette videoklippet, kanske dyker det upp, kolla hans lista på 500+ videos om ni hittar den. Han vela nog inte skrämma slag på folk med sånna där videos därför tog han bort den, men svenskar måste skrämmas slag på så det var kanske därför jag fick se den hahahaa

Fred!

Posted on: 2013/6/28 22:58
Tar en paus från Vaken

See User information
Om jag får tillägga att jag tror att han tar bort alla videos där han talat om vad som kommer hända efter pånytffödelsen eftersom det kan placera människor på fel vibration vid det här laget och skapa panik bland dom som inte kan ändra sig själv som garanterat kan påverka folket som kan ändra och har ändrat sig själva för att hänga med på pånyttfödelsen..

Så jag förstår han med andra ord och jag kan tro att vissa videos har tagits bort av han eftersom han talade om vad som kommer hända efter pånyttfödelsen i några videos medansjag tänkte på det att det bör ju rimligtvis vara dummt att typ "ställa in sig" på saker efter pånyttfödelsen om man satsar på att bli pånyttfödd för om planeten kommer dela på sig i 2 olika frekvenser så är det idiotiskt att agera med rädsla när det är paradiset som väntar när man blir pånyttfödd eftersom det är en orörd version av den här planeten som kommer vara en ökenplanet lik Mars inom några år eftersom vi PERSONLIGEN inte brydde oss tillräckligt om att ta avstånd från all korruption som förstör djur och natur och därmed människor och planet.

Fred!

Posted on: 2013/6/28 23:11
Tar en paus från Vaken

See User information
Quote:

uppochner skrev:
Vilka bevis ska jag kolla upp? det med insekterna? Det blir nog svårt...
Jag menade inte på nåt vis att dissa dig, jag gillar din stil, fortsätt posta, tråden har lästs över 5000 ggr, trots att det nästan bara är du som skrivit. :)

Har då aldrig sett någon hylla en annan användare på detta vis, det är sådant bara man själv vill framhäva. Är det möjligen så att LetsHugem som registrerat en användare till?

Edit:
Dessutom är du LetsHugEm även "anvendernamn", eller hur?
ta bara första posten i denna tråd:
"hahahaha jag skratta så hårt åt han här.. Nu äre kört för er era stackars köttätare ungefär hahaha helt galet roligt"

låter väldigt mycket "LetsHugem" eller hur!

Posted on: 2013/7/2 21:07
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Hahahahaaa nämen en svensk som gillar ärlighet, nått är fel här sa sliparn.. Sånna svenskar existerar inte det måste vara han, boven, den enda svensken som är öppen och ärlig nu.. Det är han som skapat 2 konton och skriver till sig själv för ALLA hatar ärlighet i Sverige..

Rädd rädd rädd oj oj oj svensk svensk ..

Nu är det nått fel här nu är det två svenskar i forumet som gillar ärlighet, nått har gått snett, ring regeringen hotline och be dom skapa en lag eller skylt som säger att ärlighet inte är välkommet på detta forum för vi som hänger här är svenskar som föddes med huvdet uppe i röven och vi vill inte komma ut och se vekrligheten.

Posted on: 2013/7/2 21:36
Tar en paus från Vaken

See User information
Nej sliparn, jag varken hyllar honom eller är samma person som han. Jag ville inte vara otrevlig, och det såg ut som att väldigt många läser vad han skriver, oavsett om det är nonsens eller inte. Nu var den här tråden det första jag läste av LetsHugEm, har läst andra trådar och märkt att det är samma upprepande, och i vissa fall även hotfull ton mot de som inte håller med. LetsHugEm menar väl, men sättet han gör det på fungerar inte.

Posted on: 2013/7/3 8:29

See User information
Men fyfan uppochner!!

är det mitt fel om folk inte vill lyssna på budskapet, jag säger budskapet och sen får dom som kan välja att lyssna och resten behöver väl inte lyssna..

men det är fortfarande allvarliga saker med domedagen och pånyttfödelsen och 21 December var för fan en konspirationhögtid på nått sätt för enligt mig så skulle den dagen visa oss en budbärare genom att alla hade olika tolkningar om vad som skulle hända och 13th Sun var den enda som frågade vafan folk skulle göra efter 21 December..

Hans video om att Jorden ska dela sig i 2 frekvenser är helt uppenbart gjortd för han vet att många skulle söka svar..

Men jag lyssnade på Dolores Cannon först och hon har samma budkspa men med skillnaden att hon inte talar om karma eller astralresor vilket ennligt 13th Sun gör det omöjligt att pånyttfödas så visst kan jag se bluffen hon kör med nu men budskapet om pånytttfödelsen och karma är fortfaraande äkta om inte alla människor på planeten ska utrotas på grund av sheeple och korrupta utomjordingar i mänskliga kostymer..

Man måste göra klar sin merkaba genom att astralresa för merkaban är den man åker mellan dimensioner i och utan den så går det inte så folk som inte lär sig astralresa kan inte bli pånyttfödd in i paradiset på nya Jorden i 5D.

New Age älska allt och alla går inte för det är obalanserat och att sprida info som hjälper folk är kärlek om det är bra info, medans NewAge menar att man inte ska fokusera på nått negativt nånsin för då kan man inte pånyttfödas.

Och det är en bluff som jag hoppas ni kan se och även bevisen som säger att 13th Sun ser in i framtiden för han förklarar även hur vi kan se framtiden och tidigare liv så det e upp tilll oss själva gott folk. Genom akastik records i astralvärldarna, in i sig själv/4D.

Ni får ursäkta men jag går på bevis och sen om bevisen inte uppfatts av er när jag skriver om dom så är det inte mitt fel och att jag är okapabel att nå folk samtidigt som jag tvingar folk samtidigt som ja trackaserar folk..

listan är lång nu på hur illa jag beter mig när jag visar kärlek.. Men det är fortfarande kärlek gott folk, ibland tuff kärlek och det fungerar väl inte på dom flesta tydligen hahahaa men som sagt en av tio kommer förstå vad som är bevis och 9 av 10 är nog tyvär totala stolpskott vid det här laget och dom kan inte se vad som är bevis och vad som är propaganda i media, sen väljer ni helt själva om ni vääljer att se bevisen och fixa till era kroppenergier och merkaba för att kunna ta sig till himmelriket/paradiset när portarna öppnas eller så fortsätter ni förstöra naturen, fokusera på politiker och äta kött och mejeri som förstör naturen och håller tyst om diverse skit som förstör människor som skolplikt och krig mot plantor.

fred gott folk!

Posted on: 2013/7/3 16:00
Tar en paus från Vaken

« 1 ... 3 4 5 (6)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper