vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Andlighet, spiritualitet och religion

See User information
Med anledning av att flertalet är intresserade av religion spiritualitet och andlighet skapar jag en ny tråd att posta i; dess syfte är inte att vara enhetligt avgränsande utan snarare uppmuntrar den till den subjektiva mångfald av tolkningar och uppfattningar. Posta vad ni vill som på ett eller annat sätt rör gudomlighet. Diskussionen är målet och inte resultatet; låt preferenserna flöda vilt!

Posted on: 2013/6/30 22:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Andlighet, spiritualitet och religion

See User information
Hahahahaaa men vafan håller ni på med låt abyssina skriva om sitt liv som är påväg in i abyssen..

Jo vi står nu inför en uppdelning av mänskligheten som kommer att ske inom 4-7 år.

En del av mänskligheten ska in i abyssen som är ett svart hål, och i den abyssen så stämmer ingenting och det finns inga regler eller lagar som gravitation och karma..

Och en liten del, bara 10-15% kommer att få komma till den nya Jorden i 5e dimensionen där tid inte existerar.

Det som kommer hända är att människor som äter rätt och lever rätt kommer att kristalliseras på insidan så medans parasiterna brinner så kommer dom som levt rätt den sista tiden att förvandlas till kristall på insidan precis som planeten, för att sedan få evigt liv och komma till den nya Jorden.

Och dom som avgudar och idoliserar nån annan än sig själv och sitt tredje öga, kommer att brinna upp först och sen hamnar dom i abyssen..

Jag kan visa er kristallgrottor men även människor som har kristaller som kommer ur huden, och enligt dom som säger sig veta så är det enligt planen för människan är guds barn just nu..

Och när vi kristalliserats på insidan så blir vi guds folk som ingen i hela universum kan skada eller hota.

Planeten är dotter Jorden nu och hon ska bli en äkta moder Jord nu inom kort då hon kommer lyftas upp till 5e dimensionen.

Och det är detta som dom vill att ni ska ignorera gott folk, dagligen så behöver eran kropp äta frukt och grönt eftersom det finns nya ljuskoder från solen i grödorna som vi behöver för att uppgradera vårat DNA som planerat.

GMO och McDonalds öppet dygnet runt går ut på att ge er valet att på egen hand förvandla erat DNA till skräp DNA medans vetenskapsexperterna säger att den största delen av vårat DNA är skräpDNA som dom inte riiktigt vet vad det är, dom vet bara att det är skräp men dom vet inte vad det är hahahahahaaa så där ser ni den uppenbara bluffen från "experterna"..

Och det som abyssina håller på med är antagilgen att försöka dra mer er in i abyssen genom att säga saker som -avguda Jesus eller avguda Mohammed för det är enda räddningen, avguda nån annan än dig själv och följ efter religioner och vänta på guds enda barn som kommer och räddar er senare..

Tyvär det kommer ingen och räddar er, det är upp till er att rädda er själva eller utrotas med skiten som ni vill blunda för, NWO/ domedagen..

Posted on: 2013/6/30 23:06
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag skapade en ny tråd eftersom Abyss tydligt gjort klart att tråden handlar om Koranen och dess matematiska mirakel 19. Tråden gick ur topic delvis pga. att uppfattningen om gud rör mer än en bok. Klart att hon ska fortsätta skriva; det var den huvudsakliga anledningen bakom att jag skapade en ny tråd så att den andra kan fortsätta handla om Koranen.

Vad gäller din uppfattning om kristallisering så har jag lite svårt att ta till mig det men jag assosicerar det med högfrekvent energi/chi gong vilket "alstras" genom god karma som du säger. Jag tror att en fortsatt väg skulle kunna vara Falun Gong och Zhuan Falun: http://www.falundafa.org/book/eng/zfl_02.htm

Brukar du meditera?

Posted on: 2013/7/1 0:26

See User information
Men det dä var ganska intressant för det har jag inte skrivit nånsin vad jag vet, alltså att chi gong alstras genom god karma..

Jag får hoppas det då eftersom jag är så karmafri så jag borde i princip vara stålmannen nu på grund av all chigong som skapats..

Jag är dålig på att meditera för jag känner mig inte som en vanlig människa utan en indigo som enligt 13th Sun har massa krafter som väntar i 4e dimensionen och därför kan jag inte sluta tänka vilket gör det svårt att meditera och astralresa trots att det gick väldigt fort , typ 10 minuter sist jag klarade av att meditera så länge..

All sömn och hunger försvann när jag mediterade och det känns som energierna jag fick var massiva och jag har fan skrivit sen dess känns det som.

Men jag tycker det är intressant att diskutera koraner också, speciellt när vi har guds röst inom oss som säger -ge fan i religioner och att avguda nåån annan än dig själv!!

Det blir ju så roligt när alla religiösa har gått runt och tror att gud är en idiot som skriver biblar och koraner så människor kan bråka om texterna i tusentals år eftersom dom kan tolkas hur man vill.. Det blir roligt att berätta för dom om deras inre röst som dom valt att ignorera och att det är guds röst vilket bevisar båda intelligent design utöver allt som vi kan designa och dessutom en mycket mer avancerad design än vad en korantext är intelligent designad..

Hur fan kan man programera in en inre rööst åt människor så dom vet vad som är rätt och fel? det är ganska extremt exempel på inteligent design.

Och som sagt väldigt roligt att berätta för dom religiösa att tyvär, guds röst var rösten inom er som sa -ge fan i religionerna dom lurar er och vill att ni ska skapa karma genom att behandla djur som ni inte skulle vilja bli behandlade om ni var djuret!

Posted on: 2013/7/1 2:13
Tar en paus från Vaken

See User information
Nej det har du inte. Men jag kom att tänka på chigong när du talade om det. Vad gäller tanken och inre dialog finner jag det faschinerande jag också men tyst bön kan vara ganska mentalt jobbigt då man ser bakom axeln på varje tanke. Vad skulle du säga existerar bakom "guds röst"; När det blir tyst?

Har laddat upp en essay av Julian Jaynes på 18 sidor vid namn Consciousness and the Voices of Mind som kan vara intressant att läsa i sammanhanget. Här är ett kort uttdrag:

Quote:
It seemed to be saying that because interacting matter could be reduced to mathematical relationships, in some ways like our own perceptions and interpersonal relationships, therefore consciousness originates in matter itself. Unfortunately, this much too abstract notion is having a bit of a renaissance today in a different way with some physicists because of some of the astonishing results in quantum physics (e.g., Wigner, 1972). Another more popular solution was due to Darwin himself. In the last paragraph of The Origin of Species (Darwin, 1859), he implies that God created mind and body in the first primitive organisms and then both evolved in parallel together. But this sunk the problem in metaphysics, and it was soon realized that there should be some criterion of consciousness.

Här är pdf:en

Posted on: 2013/7/1 13:18

See User information
Din inre röst är knappast en röst utan det är en känsla.. Om ja tex. skulle dra fram ett djur och börja plåga djuret sådet skrek av smärta och panik, då skulle din inre röst / gud, skicka en känsla till dig om att slå ner mig och rädda djuret..

Det är guds röst inom dig..

Men guds röst tjatar inte på dig utan det är upp till dig att lyssna på dina inre röster för vi har en guid inom oss.

Och det är just det som så många religiösa människor har gjort, dom har ignorerat guds röst inom sig som skickade känslan till dom att dra långt ifrån religionerna och börja bry sig om djur och natur..

Dom trodde rösten inom sig bara var en onödig och jobbig känsla medans rösten i bibeln var guds ord..

Och jag tar avstånd från sånnt hånande av gud som dom religiösa gör när dom antyder att gud skriver böcker och vill att människor går med i religioner som krigar mot andra religioner om "vem som känner rätt gud".

Bibelns röst var inte guds röst utan motsatsen till gud, och din inre röst berättar det för dig genom att skicka känslan till dig som får dig att känna att du bör kuta så långt bort från religioner som möjligt.. Men dom religiösa lyssnar inte på sin inre röst dom vet att den behöver man inte lyssna på.

Och visst, det är sig själv som man går emot eftersom vi är en del av gud och en tro handlar om att man inte vet börjar eller slutet, en tro baseras på att inte veta så alla religiösa idioter går runt och inte vet om gud existera.

En tro baseras på att inte veta början eller slutet..

Medans kunskap handlar om know-ledge, know the ledge dvs man vet vart slutet och början är.

Posted on: 2013/7/1 18:17
Tar en paus från Vaken

See User information
Okej. Skulle man kunna säga att den känslomässiga reaktionen, - om nu "signalerad" från gud, översätts till en språklig tanke som försöker förklara känslan? Är det detta Tre-enigheten menar med att Gud inkarnerade i människokroppen, Jesu och att i Början var Ordet: När människan fick intellektet efter att Adam och Eva åt av äpplet, så kunde de förklara känslorna och därmed också frångå den annars instinktiva moralen till att nu behöva en moralisk kompass (etik)?

Denna huvudpunkt i tre-enigheten förklarar också utifrån mystik uppfattning vari Varje människa kan vara Jesus/Muhammed/Profet i den benämning att vi alla kan se ur guds ögon, uppgå i gud: att det inte är reserverat för ett få-tal utvalda präster. Man skulle kunna säga att det motsvarar den buddhistiska upplysningen, att alla kan fullfölja och nå sin Buddha/jesus/gudomliga natur. Rekommenderar denna bok av Mäster Eckharts läror som buddhist munkar brukar gilla: http://www.katolskbokhandel.com/produ ... asp%3Fsearch%3Dparadoxens

Jesus, som bibeln utgår ifrån, lyssnade till sin inre röst, kanske man skulle kunna säga. Finns en hel del mystika tolkningar av Kristendomen, där ibland Mäster Eckhart som talar om det du gör. Även Franciskus av Assisi (varifrån nuvarande påven fått sin namn från) hade en väldig animistisk inriktning i sin Kristna tro:

"Franciskus natursyn präglades av att han såg Guds skapelse i den; fastän han periodvis levde som eremit var inte naturen en flykt från verkligheten, utan en plats där Guds kärlek manifesterades. Detsamma förhållningssätt hade han till människor och djur. En ofta anförd legend ur Franciskus liv är när han utanför Spoleto predikade för fåglar. Fåglarna skall ha låtit honom röra vid dem och bli välsignade. Vid andra tillfällen skall han ha talat till fåglar; de verkade lyssna och tystnade när han bad dem detta. Det förekommer flera legender om hur andra sorters djur tydde sig till honom. Människor som såg detta började betrakta honom som en helig man, och sökte sig till honom för att få vidröra hans kläder. Även föremål han själv vidrört tillskrevs helande krafter. I Fioretti di San Francesco berättas att Franciskus omvände en våldsam varg, som efter Franciskus predikan lade tassen i hans hand och blev hans följeslagare som munk. Vargen avled efter två trogna år.[4]"

Jag håller helt med dig i din uppfattning om icke-mänsklig natur och det är nog därför animistiska traditioner inspirerar mig.

Posted on: 2013/7/1 22:24

See User information
Men enligt mig så är Jesus bara en bluff som går ut på att få guds barn att tro att dom inte är guds barn, och det är tron som är problemet för en tro utgår ifrån att man inte vet om gud eller jesus ens existerar.

Och för att på slutet, när domedagen ska ta plats, så kommer en Jesusliknande figur och ska rädda alla kristna från sig själva, och det är först när dom avgudar guds enda son som dom kommer få veta att guds enda son egentligen är lucifer som ser ut som jesus som dom kristna under alla dessa år har programerats att älska och avguda när han kommer..

För det enda som lucifer vill är att bli avgudad har jag hört för väldigt många år sedan och det sitter kvar i tankarna av en anledning.

Och sen när han blivit avgudad av guds barn som tror att dom inte är guds barn för gud existerar inte, då kommer lucifer leda människor mot ett krig med gud vilket kommer betyda domedagen.

Och det är så det kommer utspela sig här om ni frågar mig.

Och innan "jesus" dyker upp så sticker 10-15% av mänskligheten upp till en högre dimension och startar om mänskligheten som guds äkta folk som är kristallvarelser.

Dom religiösa idioterna tror att himmelriket är på den här planeten som är förstörd, och dom tror att jesus ska komma ner och skapa himmelriket på den här planeten så länge dom kristna säger att dom älskar jesus och vill avguda honom.

Trots att det tillåmed står i bibeln om att gud hämtar sitt folk till pånyttfödelsen innan satan kommer och skapar domedagen , men trots det så satsar dom kristna på att stanna kvar och låta jesus skapa himmelriket på en planet som är bortom reperationsstadiet och som kommer vara en öken om några år på grund av miljöförstörngen och krigen med atomvapen.

Karma är universums lag men det finns även en lag som säger att mänskligheten måste pånyttfödas om människor inte vaknar till och slutar bråka med varandra före en viss gräns, och den gränsen har passerats och en pånyttfödelse är lag nu och det är ingenting vi kan göra för att rädda planeten som vi förstört, vi kan bara rädda oss själva genom att höjja upp energierna i våran kropp så vi kan ta oss till pånyttfödelsen när den kommer.

Så medans dom religiösa tror att det varken finns karma eller pånyttfödelselagar som gud har skapat i den här dimensionen, så fortsätter dom att TRO på trams om att guds enda barn ska rädda dom från sig själva och därför behöver dom inte tänka på karma eller att behandla andra som man vill bli behandlad själv.

Jag tycker våran empati för andra individer är vad som gör oss till människor med själar, solvarselser eftersom solen är våran själ som utomjordingarna just nu blockerar med hjälp av chemtrails eftersom dom kan inte bo i solens ljus för dom saknar en själ och lever i princip som vampyrer som behöver dricka solbarens blod fyllt med elektrisitet för att kunna överleva.

Dom kan inte skapa nån egen energi som solbarnen kan för såfort ett solbarn mediterar så skapas massiva energier direkt från rymden. Dom saknar en själ så dom måste jaga energier och dom har även lurat solbarnen att dom måste kämpa för att kunna köpa elektrisitet eftersom dom inte än förstår att det är dom som kan skapa energier och aldrig nånsin behöver springa runt och kämpa för att kunna köpa energier.

ganska djupt hur som helst det där med empati och den inre rösten, för vart skulle en känsla långt in i kroppen kunna komma ifrån, en känsla som säger till oss vad som är rätt och fel.. Den rösten kan inte komma från så mycket annat än sitt högre själv, gud.

Fred anarkik

Posted on: 2013/7/1 22:52
Tar en paus från Vaken

See User information
Det här med pånyttfödelsen är väldigt imponerande..

För tänk er att denna lag har skrivits på det här sättet för att dela på mänskligheten i 2 grupper, en grupp som förstår..
Och en annan större grupp som är vilsna sheeple människor som inte förstod hur lurade dom blivit hela livet.

Och uppdelningen kommer ske genom att folk som höjjer sina energier i kroppen hamnar i en dimension, och folk som inte bryr sig om sin egen kropp och själ, stannar kvar på den här planeten..

Och det gott folk är en otroligt intelligent skriven lag som jag bara hyllar eftersom jag är så jävla trött på dessa fejklyckliga slavar.

Då får folket som bryr sig skapa en ny mänsklighet i en högre dimension, medans dom som inte bryr sig får stanna kvar och kriga eller avguda nån jesus.

Fick bara lov att skriva det , för det är så jävla smart så man tappar nästan hakan.

Inte för att det finns nått i naturen som inte är otroligt intelligent designat vilket evolution / DNa kan bevisa för alla människor som är intresserade av att se äkta deisgner.

fred!

Posted on: 2013/7/1 23:08
Tar en paus från Vaken

See User information
Regel nummer 1

Att vara ett uns spirituell och att vilja fördjupa sig i ämnet innebär och måste följa reglerna - Noll pajkastning, Noll påhåpp, Noll ego!

Skulle gärna dela med mig av det jag kommit underfund med, men inte i denna form...

Sen handlar det enligt mig inte om att sia om framtiden hela tiden, den blir vad den blir när man göra det man kan just nu!

Ju färre ord dessto bättre, och så en sak i taget, lyssna på Carlos och Don Juan, där går det sakta men säkert. På så vis skulle jag vilja medverka.

Det går inte att skriva en avhandling som är heltäckande, man behöver också smälta allt efterson, babysteps!

<3

Posted on: 2013/7/1 23:26
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Starta en privat tråd för Oneness shamanism, jag kan gärna ta hand om den och ansvara för den.

Kommentarer från ointreserade eller skeptiker sabbar energin och fyller bara ut utan mening eller syfte!

Posted on: 2013/7/1 23:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Exempel: /// Dom religiösa idioterna tror att himmelriket är på den här planeten som är förstörd ///

Att döma andra är som att döma sig själv!

/// Jag tycker våran empati för andra individer är vad som gör oss till människor med själar ///

2 rader i samma text från 2 olika energier...

Jag bara poängterar och frågar samtidigt?

Posted on: 2013/7/1 23:32

See User information
Härligt att du tar upp shamanism iwarrior; känner du att det kräver sin egen tråd så starta gärna den så skriver jag med dig där också. Annars så har ju visserligen dialogen redan tagit den vändningen. Fortsätt gärna ditåt, sakta och med en sak i taget. Jag skulle vilja att diskussionen är inter-religiös på det sätt som du tar upp; med respekt som grundar sig i att se likheter och inte motsatser. Exempelvis; är Nagual detsamma som skyddsängel eller snarare ett tillstånd man når, ungefär som Mckennas Översinne [synonymt med Jungs Superego]? Att bortom Jaget som betraktar och smälter samman med de vanliga preferenserna, tankarna, som bubblar upp ur det undermedvetna till egot, finns en slags "oberoende" observant av själv-medvetandet; kanske det som Letshugem benämner som Gud, Hinduism som Athman? Ett slags inter-subjektivt medvetande? Om man kan inta detta tillstånd så kan man uppgå i Nagual och andra slags medvetande-former som t.ex. djurs.

Posted on: 2013/7/2 0:28

See User information
Hörru iwarrior!!

Tycker du jag är en snäll människa om jag slutar säga sanningen om att dom flesta människor på planeten är idioter?

Är det äkta kärlek för dig om jag ljuger för dig och låtsas som att människor inte är idioter trots att dom blivit lurade sen barnsben att stoppa huvudet i sanden?

Demonjävel jag vet att du saknar själ iwarrior för det är du som vill att folk ska försöka skapa ett hållbart samhälle i en by under chemtrails medans du egentligen borde förstå precis vad jag skriver, om du hade en själ dvs..

Och du alarkik vet jag också saknar själ och det förvåånar mig inte alls om ni båda är en och samma demon som ska försöka igen med nätmobbingen för du är för stor idiot för att inte ens ta åt dig när jag skriver sanningen om att dom flesta är idioter.

Den enda shamanismen ni kan skapa är nog att ni får med er ett gäng vilsna stolpskott till svenskar som TROR att ett hållbrt samhälle kan fungera bara man flyttar och bor under bar himmel så man kan andas chemtrails även på natten.

Oj nu var jag ärlig och taskig igen, typist att jag var designad så fel när ni är programerade så bra..

Posted on: 2013/7/2 1:25
Tar en paus från Vaken

See User information
Du är en fin människa LetsHug: Jag vet inte riktigt varför du attackerar mig eller vad jag gjort för att du ska bli så arg... Att jag inte tagit åt mig för att du tycker att alla idioter; det får ju stå för dig, för jag känner flera som inte beter sig som idioter. Men istället för att kalla dem nedvärderande saker kanske vi skulle LåtaOssKramaDem som äkta internet-profeter? . Din gud verkar väldigt arg som påvisar negativ energi genom att kalla alla för själlösa och idioter; kan det vara så att du projicerar en bild av hur du upplever dig själv? Att ingen förstår dig? Kan det bero på att du inte försöker förstå andra? Dom där demonerna och utomjordingarna du talar om; är det hjärnspöken? Demoner? Är du demon? En alien? Jag ska ge dig min totala ärlighet: Det finns mental hälsa och jag tror du ska fundera på hur din är; tala med någon nära dig om det.

Om det inte vore för att jag förstår att du kanske inte inser din förvirring och att du känner dig maktlös; att jag inte tyckte synd om dig så skulle jag skickat din ip:adress med ett brev med anmälan till utomjordingarna... Nej polisen menar jag: Du är inte ärlig, du ljuger för dig själv. Så var snäll och var lite eftertänksam innan du skriver så slipper admin banna dig igen. Det är viktigt med sömn och att inte förläsa sig. Du kanske skulle lugna ner dig lite med ganjan och den trettonde solen en stund och bara vila ut dig någon vecka? Isolation i cybervärlden i kombination med ganja kan vara påfrestanda för tankarna; fastna inte i fjärde dimensionen :) Solen kan vara farlig att titta på för länge.

Sköt om dig iallafall.
Kram<3

Posted on: 2013/7/2 1:33

Edited by alarik on 2013/7/2 1:54:58
Edited by alarik on 2013/7/2 1:55:30
Edited by alarik on 2013/7/2 2:04:26
Edited by alarik on 2013/7/2 2:04:46
Edited by alarik on 2013/7/2 2:07:29

See User information
Du skrev ju att du är med på demonen iwarriors hån mot det jag skrev , och nej jag orkar inte försöka tyda det ens fördet är så lågt men jag tolkar det som ett hån av nått slag trots att jag inte orkar fatta hahaha demonjävel jag har ju sagt att mobbingen kommer sättas igång igen så ni visar bara vilka som är demoner/utomjordingar som inte vill att en ärli människa får komma till tals i dessa viktigaste tiden i mänsklighetens historia.

Ni får ursäkta min låga tollerans när det gäller idioter i dagarna som stemonument förklarat att vi är mordhotade och flygplan med chemtrail bakom har bevisat att det är på riktigt och 90% kommer att utrotas för att folk är idioter och som Hitler sa, ju större lögn ju lättare går folkmassor på den för dom är idioter som säger att dom inte kan tro att ett stenmonument står uppställt i USA och på dom står det att dom ska utrota 90% av befolkningen, likaså så kan dom inte tro på att regeringar skulle tillåta att flygplan sänker tempraturen på planeten genom att spraya atmosfären med giftiga ämnen och i hemlighet rädda mänskligheten från växthuseffekt.

Jag har redan skrivit att jag skriver till en av tio människor ungefär som kommer förstå budskapet som jag förstår när det gäller pånyttfödelsen.. Och resten är tyvär idioter och många saknar även en själ så jag tänker inte slösa tid på stolpskotten men jag tänker heller inte ignorera den enda människan av tio som kommer lyssna på budskapet och senare tack mig i 5e dimensionen för kärleken jag visade genom att dela med mig av det jag grävt fram ur internet eftersom jag förstod att inte många kan gräva som jag eftersom jag var med sen första början på internet och har lärt mig kontinuerligt precis som det var meningen med internet enligt mig, vi skulle lära oss och även få en insikt i att mänskligheten är styrt av en utomjordisk ras som tror sig äga människor ungefär som bodskapsdjur är ägodelar.

Oj oj oj vilken nätmobbing du försöker med där på slutet hahhahaha, kanske jag borde ringa polisen och ge dom ditt ipnummer för du har nätmobbat mig? ;D

Ni vet att ni måste få mig att hålla tyst genom att få mig att inte tro på mig själv och vad jag vet och att få mig att tro att det inte finns nån som lyssnar..

Men som sagt jag skriver inte till er era jävla demonjävlar ni saknar redan själ så varför ska jag slösa tid på er, jag skriver till dom som fortfarande har en själ och budskapet är att alla som fortfarande har en själ kan ta åt sig av budskapet och börja leva rätt för att sen få leva vidare i ett orört paradis som kristallvarelser/guds folk.

Det är ingenting för folk som TROR på gud eller folk som inte TROR på gud för då har man inte förstått poängen..

Det är ingen admin som stängt av mig här nånsin för man bör nog begå ett brott för att bli avstängd och tyvär demonjävel så finns yttrandefriheten kvar och åsikter om utomjordingar och idioter är inga anledningar till att stänga av en användare och få läsarna att tro att ni faktist är utomjordingar som bekämpar sanning och frihet genom hämdaktioner mot dom fåtal svenskar som vågat haft utstickande åsikter i forumet som resten av stolpskotten inte vill läsa för då börjar dom gråta.

Gör vafan ni vill demonjävlar mig rubbar ni inte, men ganska bra försök det må jag säga, ni är duktiga på att vara fula det må jag säga.

Fred medmänniskor och dra åt helvetet demonjävlar sluta fula er mot själarna och väx upp.

Posted on: 2013/7/2 2:11
Tar en paus från Vaken

See User information
@ alarik, tjennis vännen!
Nagualen är en av 260 människotyper, lika viktig som alla andra. Denne kan jämföras som en spirituell nätverkstekniker, som knyter ihop dom trådar som ligger lösa, samt skapar dom trådar som inte finns. Det var därför läraren sade på följande vis till eleven, - Det Du ser på bordet kan alla skapa, det nagualen skapar är allt runt omkring bordet.

Det är ofta Nagualen som är andlig lärare, som i fallet med Don Juan och Carlos Castaneda.

Min ton är Maya Nagual, eftersom jag pysslar med medvetande så passar sig namnet. Och som jag började, oneness shamanism är min ide tillsammans med några få andra, även maya Magual, det är bara labels för att förstå vilken karaktär eller dialekt på manifestationen. Så det betyder inte så mycket, mer än en förfinad förklaring.

Nagualen gör inte alltid bäst själv, vi vänder på det, det är den dummaste tanken man kan skapa, för det är bara en tanke med ego-bas. Ju mer vi ser våra fel, ju bättre förstår vi oss själva, ju mer kan vi förstå oss själva.

En Nagual som inte förstår sin väg och sig själv blir bara destruktiv, mest mot sig själv, för det är dömandet mot jaget den skall utgå ifrån, bakom det finns ett gudomligt sådant, vilket alla har, men vi har olika vägar utstakade för att finna det.

@ LetsHugEm
Ditt vokabulär passar sig inte riktigt till sanning, för sanningen är att Du är en andlig varelse, vilket aldrig stöter utåt och åt andra, den förstår istället och att vi är en familj/enhetsgrupp.

Svär Du och dömer så drar Du bara på dig jinners, dom sköter sedan jobbet att stärka den energin i Dig.

Vad jag tycker om Dig har ingenting med Dig att göra, så det har inte någon betydelse vad jag tycker.

Det som är sant gällande våra bröder och systrar är att dom växt upp i en värld som är väldigt dens, och samarbetar vi så når vi mål, men skall vi döma varandra och klassa varandra vem som är mest värd och duktigast så vidgar vi bara sprickorna och problemen.

Äkta kärlek handlar inte ett enda dugg om att döma eller att förlöjliga sina bröder och systrar.

Men Du har inte fel i det Du gör, Du gör precis det Du behöver göra för att kunna se, lycka till!

Namasté

Posted on: 2013/7/2 2:48

See User information
@ LetsHugEm
Jag skrev som jag gjorde till Dig för att se reaktionen bara!

Må väl!

Posted on: 2013/7/2 2:49

See User information
Men vi är inte en och det är det som ni kommer falla på att ni tror på..

Jag såg på lite New Age och jag förstår att ni har kollat på det för det är dom som förespråkar att vi ska gå ut och kramas för just nu är världen ett paradis, och det är väldigt långt ifrån ett paradis och ett samhällsklimat då man kan gå ut och krama människor..

Det missar att inse att ni är väldigt obalanserade om ni är enbart positiva och tror att världen är enbart positiv och alla är en positiv varelse, vilket är ren idioti..

Jag kan inte dömma någon till nånting för det ligger i högre makters händer.. Det enda jag kan göra är att vara ärlig och duger det inte för att du tar åt dig när jag skriver att dom flesta människor idag är totala idioter, så är det inte mitt problem för det är du som valde att ta åt dig och räkna dig själv till den gruppen med idioter som dom flesta människor är.

Äkta kärlek handar inte om att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att vi lever i en väärld som helt plötsligt blivit enbart positiv..

Jag är glad att jag blev dömd med ord och lite förlöjligad så jag fick mitt arsle ur vagnen och ändrade mina livsvanor, det var jg som valde att lyssna på han som motiverar folk på det sättet om du tillåter han att tala när du hör genom att sätta på en av hans videos..

Är det inte lite likadant här, ni läser vad jag skriver med eran egen vilja, och sen blir ni arg på mig precis som att jag ska ändra min ärlighet för att passa in i eran strutsvärld där man tror sig kunna stoppa huvudet i sanden och flytta ut i en by och andas chemtrails dygnet runt för såklart finns det lösningar på problem i världen lol jo dom vill utrota 90% av bfolkningen och at flytta ut i en by och andas chemtrails dygnet runt på grund av takbrist, där har vi nånting som illuminati skulle stödja helhjärtat iwarrior.

Jo du jag har märkt det tidigare också säger min inre röst , alltså att du skriver saker bara för att försöka skapa känslor hos den som du skriver åt och det är inte positiva känslor vi talar om utan du är antgaligen en demon som finner ett nöjje i att skriva trams för att försöka få negativa och obalanserade "allt-är-enbart-positivt"-typ av energier.

Eller så är du en svensk struts med ett massivt stockholmsyndrom som du skulle fått hjälp med om inte 90% av befolkningen var drabbade av samma symtom som är väldigt svårbotat när ingen av er tycks vara intresserade av att veta att ni är drabbade av ett allvarligt symtom som kommer kosta dyrt om ni inte skärper till er.

Jag hittar dock ingen kärlek i det du skriver, jag frågar mig själv vilka människor som får mig på rätt väg här i livet och det är knappast dig eller nån av dom lyckliga slavarna som har huvudet i sanden och tror sig kunna rädda en förstörd planet.

tyvär gott folk ni kan bara rädda er själva och det är en individuell sak, dom flesta kommer stanna kvar för dom har redan för länge sen gett upp.

En andlig varelse stöter aldrig utåt, det var nog det mest IQ-befriade skiten jag nånsin läst dig skriva..

För demonerna/utomjordingarna kommer att få en rejäl kram av solbarnen när tiden kommer, det kan stinka brännd utomjording javisst..

Men dom är här på egen risk så dom får skylla sig själva när dom försöker sabotera för solbarnen som ska gå igenom en pånyttfödelse medans dom som saknar själ, vill ha kvar så mycket människor som möjligt genom att distrahera och planera framtiden och det hållbara samhället i byn under chemtrails.

Väx upp nu utomjordingar och skaffa er en själ för fan.

Posted on: 2013/7/2 5:11
Tar en paus från Vaken

See User information
Oneness har ingenting med New Age att göra. Du förhåller Dig till vetskapen att Du är kroppen, det är inte där enheten finns, den finns i det gemensamma, den hemensamma energin, den vi alla har tillgång till.

Ett paradis sker inte att sig självt, det kräver hårt arbete. Sen är livet inte perfekt, det handlar om ett annorlunda förhållningssätt till varandra och till naturen.

Du säger att DU inte dömer, men dom flesta andra är idioter och det är new age att vara förlåtande och respekterande.

Jag skall tala om för dig vad kärlek är, och endast använda mig av fysiska lagar.

Du har en själ i kroppen som mätes som en plasma energi, den vibrerar väldigt högt, väldigt snabbt. När kroppen är inställd på samma frekvens så är Du "In Love" i/med Dig själv, i "Love vibration", då mår Du bra, då har Du ork, då har Du kraft.

Hur vill Du bli behandlad, med respekt/förståelse eller med hat och skällsord?

Det man predikar som lag i framtiden och dess händelser brukar till 99% handla om sitt eget liv och sin egen framtid.

Må väl

PS, synd att vi inte satt runt samma bord live istället, Du skulle fungera så mycket annorlunda då!

Posted on: 2013/7/2 5:38

See User information
Postade den oediterade texten, hummm :) Nåja, det var sent och jag har bara sussat i ett par timmar, så jag väntar med nästa post. Må väl demoner, illuminater, själsliga varelser och mycket annat!

Posted on: 2013/7/2 9:18

See User information
iwarrior: Då förstår jag bättre om Nagualen.

LetsHugEm: Jag har slutat läsa dina inlägg, jag ber dig att försöka visa respekt och ge mer utrymme åt annat än Kristaller. So long!

Posted on: 2013/7/2 12:07

See User information
Samma sak här! Jag scrollar bara vidare i fortsättningen.

@ Alarik, det finns givetvis olika typer av Nagualen, likväl som snickare, en del bankar hårt, andra mindre och en del på tummen :)

Kontentan handlar i alla fall om andlig utveckling som mål i livet, man kan försöka intressera sig av något annat, men det går inte då man väljer att gå emot sin egen natur.

Må bäst

Posted on: 2013/7/2 12:30

See User information
Jasså oneness existerar trots att mänskligheten varit ägd av en utomjordisk ras som inte slutat äga än..

Energin du skriver om är antagligen den energin som inte alla har tillgång till, speciellt inte utomjordingarna som saknar en själ. Dvs svart materia / gud är den energin som vi solbarn kan ta del av, och det är därför dom tror sig äga människor för tt do inte kan skapa energier utan dom behöver själar som skapar energierna åt dom.

Hahahahahahaaa vad skönt att ni inte läser mina inlägg längre, nu kan jag koppla av och skriva inlägg som jag vill skriva, ärligt och rakt.

Nu slipper jag tänka på att ni läser mina inlägg och tar för givet att jag skriver om er när jag skriver att dom flesta människor är idioter.

Men visst bevisar ni att ni är en idiot som vill erkänna att ni är en idiot på min bekostnad, mn tyvär jag kan inte hjälpa er att inte vara idioter det är upp till er attvilja lära er mer om ni inte ska vara en idiot hela livet.

Gå och lyssna på abyss-in-a istället, hon som inte är in-a-abyss !!

Posted on: 2013/7/2 13:49
Tar en paus från Vaken

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper