vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

The People's Voice

See User information
David Icke har ett nytt projekt på gång, nämligen en ny "internet tv" kanal. Dom har lyckats fått in £287,948 (nu när jag skiver detta) och målet från början var £100,000 så det värkar gå rätt så bra med insamligen.

Från donations hemsidan.
http://www.indiegogo.com/projects/the-people-s-voice
Quote:
A free global internet TV & Radio station broadcasting the information, background and opinions the mainstream media won't touch

Vad tror ni om detta?

Personligen skulle jag vilja se en sådan kanal som kan sändas direkt till dumburken. Så en större andel människor skulle kunna se kanalen.

Posted on: 2013/7/6 15:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The People's Voice

See User information
Det skulle nog nå ut till mer folk, om de kan ta ögonen från hjärntvätten en stund. Men det är stora och onda motspelare han har, och folk i allmänhet gillar inte att bli störda när de sover.

Men intressant idé, får se vad det kommer till...

Posted on: 2013/7/7 18:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Slutresultatet blev £300692.
http://www.youtube.com/watch?v=0boZYRqjgII

Posted on: 2013/7/18 0:32

See User information
År 2004 så startades jag People Voice International, skoj! Det var då när vaken också satte igång, mm, nostalgi :)

Tror det var 16 medlemmar här då, när jag kom hit, lite fler nu!

Morrn

Posted on: 2013/7/18 4:35
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Hur långt kom du med dit projekt iwarrior och vad hade det för syfte?

Hade ingen aning att vaken startades redan 2004. Kan tippa på att det nog var mer aktivitet på forumet då med 16 medlemmar en vad det är idag. Minns själv inte mycket från 2009 även om jag reggade min avatar då.

Posted on: 2013/7/18 12:43

See User information
Jag håller ännu på med det, men eftersom Icke gjorde det jag dels hade som agenda så kan jag släppa det. Folkets röst, en organiserad röst kan man säga på Svenska.

Jag såg ganska tidigt att det enda som hjälper i alla lägen när det finns 2 sidor, då måste man vara organiserad. Så jag tänkte samla så många som möjligt på ett ställe, ville också dra in alla dokumentärfilmare och andra, David, Alex, Tsarion med flera på ett o samma forum, krypterat, så att dom kunde planera mer och mer där, men mest viktigt av allt, sammanstråla o jämföra information dom fått tag på, för att ta det ytterligare en bit. co-creation.

Det var ingen som nappade då, men nu kanske det händer nåt, håller tummen så den är blå.

Må väl!

Posted on: 2013/7/18 23:55
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information

Posted on: 2014/1/26 20:26
Computer Clear EL9

See User information
Ja, vi i Vakens admingrupp är ju som bekant illuminatis hantlangare och själva inkarnationen av ondska (fan vad hitlermustaschen kliar, för att inte tala om hornen i pannan). Känns bra att fått sällskap av David Icke nu, äntligen.
Kristoffer själv är en from ängel med mänsklighetens bästa för ögonen. Ihop med idolen Russel Brand givetvis.

Posted on: 2014/1/28 19:07

See User information
Russell Brand X Pwns himself, David Icke, Alex Jones and the Mainstream Media

http://www.youtube.com/watch?v=l-I6Dj9ut3Y

Posted on: 2014/1/28 19:43

See User information
David Icke has Resigned as Director of The People's Voice (Confirmed by Companies House, London)

http://www.youtube.com/watch?v=AkyDG84mmZ8

UK Companies House shows that David Icke resigned as Director of People's Voice Broadcasting (aka TPV) on the 23rd of October 2013 - He does however retain his shareholding. Basically this means David Icke has no liability concerning The People's Voice Broadcasting Ltd but retains legal rights to all and any financial benefits.
Please Note: All UK Ltd company information is freely available, by law, on the public domain and via www.companieshouse.co.uk
You can go to Companies House website and pay £4 to download any Ltd company documents.

Posted on: 2014/2/3 19:31

See User information
Resized Image

Posted on: 2014/2/7 22:03

See User information
Resized Image

The Queen: Oh, by the way - give all my best to your wonderful friend Kristoffer, we had such a nice time lately.

Brand: Oh, I will, my queen. I will.

Posted on: 2014/2/15 19:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper