vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#1


See User information

Posted on: 2013/7/15 14:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#2


See User information

Cancerdödaden(korrigeraren) vitamin B17... Finns även i blåbär... Näve om dan, utan socker... Så får pillerdrillarna ett helsike att hitta patienter. Naturen är sitt apotek... och gott är det, oftast...

Posted on: 2013/7/15 14:34

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#3


See User information
Kört aprikoskärnon i ett halvår, smakar smaskens och är nyttigt som bara den! Max 6 om dagen.

Posted on: 2013/7/15 14:38
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#4


See User information
Kan vara bra att påminna om den här siten.
www.skogsskafferiet.se
För den som vill hitta det som är ätbart i naturen.

Här är vad som finns ute den här månaden.
http://www.skogsskafferiet.se/skordetider/juli/

Lite info om blåbär.
http://www.skogsskafferiet.se/blabar/

Posted on: 2013/7/15 15:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#5


See User information
tänkte mest om ni tror de är rätt sak? Dessa kallas ju "söta". Andra hälsowebbshoppar tar ju upp till 300 kr för 200g.

Vilka är det som bluffas eg? De som tar överpriser, eller är detta som bodystore säljer bara crap?

takk

Posted on: 2013/7/15 15:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#6


See User information
Var Medveten, kroppen din talar till dig om vad du behöver (tung grej i dagens samhälle), svårast är att lyssna till den.

Kör så naturligt du kan...(Harmoni utan att tanka tjära i tanken för kött-volvon) Testa bara tacka ditt vattenglas före och efter... Skiljer sig smaken? Allt detta går hand i hand, utan att välja pest eller kolera...

Du fixar resten...

I fred och <3!

Posted on: 2013/7/15 15:26

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#7


See User information
Läs mer på http://www.aprikoskarnor.se/ , har träffat personen bakom sidan och verkar pålitlig. Har hört folk som haft nytta av detta.

Posted on: 2013/7/18 23:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#8


See User information
Lingon och tranbär innehåller vitamin B17, så jag brukar dricka jokk tranbärsdryck. http://jokk.se/om-jokk/
Den är mycket törstsläckande när det är varmt på sommaren.

Posted on: 2013/11/13 1:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#9


See User information
Vill du komma åt vitamin B17 som inte egentligen är ett vitamin ( spelar roll ) så finns det förutom i nämnda bär och aprikoskärnor även i äppelkärnor, bittermandel, och billigast och enklast är groddar av Alfalfa samt Mungbönor.

Om du eftersträvar maximalt upptag så kör mungbönsgroddarna i mixer innan du smaskar i dig detta livselixir.

Happy mixing

Posted on: 2013/11/13 13:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#10


See User information
Jokk tranbär är kanongott. Samt att det är snabbaste sättet att bli av med en urinvägsinfektion om du är kvinna också.

Posted on: 2013/11/16 12:36
Administratör, VAKEN.SE
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#11


See User information
På den tiden jag hade bätter med cash i fickan köpte jag B17 Hunza caps från Caredirect. Käkade två om dagen i ca tre års tid tills dess ekonomin blev sämre. Var aldrig sjuk! Inte en influensa, magen ... nada.
Det återkom ju sedan såklart när jag slutade, hrrmm.. Nå, dricker kolloidalt silver nu i varje fall och börjar dagen med grönsakssmoothies, alltid något.

Posted on: 2013/11/25 12:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#12


See User information
kolloidalt silver kan orsaka ett tillstånd som heter argyria, hela kroppen blir grå.
http://www.webanstrich.de/rosemary/silverfraud.html

Posted on: 2013/11/25 17:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#13


See User information
Quote:

nomad skrev:
Vill du komma åt vitamin B17 som inte egentligen är ett vitamin ( spelar roll ) så finns det förutom i nämnda bär och aprikoskärnor även i äppelkärnor, bittermandel, och billigast och enklast är groddar av Alfalfa samt Mungbönor.

Om du eftersträvar maximalt upptag så kör mungbönsgroddarna i mixer innan du smaskar i dig detta livselixir.

Happy mixing

Läste i senaste numret av 2000 talets vetenskap om en som blivit av med sin cancer med hjälp av en diet bla bestående av mixade mungbönor.

http://www.2000taletsvetenskap.nu/

Posted on: 2013/11/26 8:44
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#14


See User information
Något som sägs vara cancerförebyggande är Pacific Yew.



Description
Vital Yew, 300 mg., 180 capsules, TriMedica

AN ANCIENT TREE THAT BECAME A MODERN MIRACLE!

High in the forest-covered mountains of the Pacific Northwest during the early 1960's, a search was on - a search that would finally lead to the discovery of the Pacific Yew tree, a virtually unknown, but incredibly powerful plant that became the "gold standard" of cancer treatments in the United States.

With a long history of therapeutic use among Native Americans, the Pacific Yew tree of the American Northwest was forgotten with the advent of modern medicines in the early 20th Century. But recently, for the first time in decades, the story of this extraordinary tree has again come to light.

Known by Native Americans as "Chief of the Forest", medical literature shows that the mysterious, amazingly potent Pacific Yew tree has not only been intensively used and analyzed for its remarkable anti-cancer properties, but has also been historically utilized in its natural form for promoting relief from a variety of health concerns including colds, viral, bacterial and fungal infections, flu, rheumatism, sciatica, kidney problems, lung problems and more.

TriMedica's Vital Yew is the first all-natural Pacific YEW product line made from the wild crafted, renewable, high-quality Pacific YEW needles and natural ingredients. Available as capsules (60 or 180 count), tea bags, loose tea, tincture and salve.




http://www.herbalremedies.com/2216.html

Posted on: 2013/11/26 16:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#15


See User information
Alla borde prenumerera på 2000-talets vetenskap. Den enda tidning man behöver. Ingmar L är en modern hjälte i vår tid. Alla andra tidningar tappar upplagan var enda år, för papperstidningar generellt har negativ trend sedan länge. 2000-talets vetenskap är helt tvärt om. De ökar 15-20% var enda ÅR!!!

Posted on: 2013/12/6 9:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#16


See User information
Ja, viktigt, Kolloidalt silver är ett punktinsatsmedel som bara bör användas under begränsad tid.

Posted on: 2013/12/8 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#17


See User information
Jag äter upp till femton stycken beroende på storleken åtminstone sex ggr om dagen. Har en knöl på ena handleden som var hård som ben när jag började, men som mjuknat sen jag började med aprikoskärnor. Har som mest käkat 110st per dygn, men då mådde jag lite illa.

Posted on: 2017/6/26 16:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#18


See User information
Jag hade själv en knöl på handleden som jag oroade mig mycket över men den försvann efter en tid - utan behandling... men det fanns en hel del otrevliga diagnoser.

Jag tror att aprikoskärnor innehåller en del skadliga ämnen. Testa krossat hampfrö och ingefära istället

Posted on: 2017/6/26 20:25
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funkar dessa? B17 aprikoskärnor.
#19


See User information
Ät krossat hampfrö och ingefära istället, aprikoskärnor känns fel. Jag hade själv en kraftig bula på handleden och var mycket orolig för det finns en del taskiga prognoser. Men den försvann efter ganska lång tid - utan behandling...

Posted on: 2017/6/26 20:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS