Vakencorner
|
Re: Vad håller dom på med vid Al-Aqsa?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sicka groteska lögner. Inget av det där har Manechem Begin sagt. Du är välkommen att presentera objektiva källor på dessa ytterligt vidriga anklagelser, fram tills dess sysslar du med omoraliskt förtal.
Posted on: 2007/2/16 12:45
|
|||
|
המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, vem har hävdat att man automatiskt är terrorist som arab? Om jag säger att tyskar gillar Bach, betyder det att ALLA tyskar gillar Bach? Eller om jag säger att engelsmän ofta åker på semester, innebär det att ALLA engelsmän ofta åker på semester?
Posted on: 2007/2/16 12:48
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, de flesta av dagens judar är inte ättlingar till khazarerna. De flesta av dagens judar är Makedoner någonstans i grundgenen
![]()
Posted on: 2007/2/16 12:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mossad blir mosad;var blir du av sjärngosse>,läs du här å berätta för oss om judar::du sprider lögner,som bara den svarar du inte får du din första å största follie hatt.......http://sv.wikipedia.org/wiki/Satrap http://sv.wikipedia.org/wiki/Hellenismen - http://sv.wikipedia.org/wiki/323_f.Kr...........källor du var inte ens i nogon pung då ..judar har ALDRIG ägt nogot land i historien...om du vet vilket så fram med källan???Du e makedonier utan du vet om det men nu gör du
du kan kalla dig vad du vill ,,,,,,,Men det Israel gör i dag kallas STATSTERROR..Göran Persson sa det ju
Posted on: 2007/2/16 13:43
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, vem har hävdat att man automatiskt är terrorist som arab? Om jag säger att tyskar gillar Bach, betyder det att ALLA tyskar gillar Bach? Eller om jag säger att engelsmän ofta åker på semester, innebär det att ALLA engelsmän ofta åker på semester?[/quote] Om en konspirationsteoretiker inte talar sanning, betyder det då att alla inte talar sanning? Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lär dig svenska. Judar har levt i Israel i över 3500 år. Den förste judiske kungen i Israel hette Saul. Därefter kom David och hans son Solomon som byggde det första templet. Landet var uppdelat i regionerna Judea och Israel. Jaffa, Ashkelon, Haifa och Jerusalem existerade som judiska samhällen i över två tusen år innan ens araber som folk och Islam existerade. Judar ingen rätt till sitt hemland sa du? Ta reda på lite fakta innan. Jag är inte jude utan svensk.
Posted on: 2007/2/16 14:25
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, vem har hävdat att man automatiskt är terrorist som arab? Om jag säger att tyskar gillar Bach, betyder det att ALLA tyskar gillar Bach? Eller om jag säger att engelsmän ofta åker på semester, innebär det att ALLA engelsmän ofta åker på semester? Du sa att Israel har dödat massor av araber (det verkade som att du i princip menade att alla araber är terrorister, vilket jag faktiskt tror att du tycker) men de fick ju skylla sig själva eftersom de var terrorister. Då måste jag fråga, hur vet du att alla de araber som Israel har dödat var terrorister? För att Israel har påstått det? Israel är ju en terroriststat, så de attacker som utförs mot dom är självförsvar, så när civila dör i Israel pga av raketattacker etc, så är det Israels eget fel. Och du tror säkert på tokpratet om att Iran snart har kärnvapen också? ![]()
Posted on: 2007/2/16 14:33
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
området Palestina/israel tillhörde Kungariket Egypten långt innan judarna kom dit. Dagens egyptier kallar sig araber , men dem härstammar från det egyptiska berber folket. Folket som levde kvar i Palestina är ju samma folkslag som har levt där de senaste 5-6000 år sedan dvs en blandning av berber/araber/Korsfarar blod/annat. Dem har "arabiserats" genom tiderna och nu kallar sig palestinier. majoriteten av världens "judar" , israels "judar" och amerikas "judar" är inte semiter och härstammar inte från Abraham. Dessa är konverterade östeuropéer som hör hemma i vitryssland/polen. Konverterar jag till Katolism betyder det att jag har rätt att ta över vatikanstaten och bilda ett land där? så vem är det som har mer rätt åt marken Palestina? vad i helvete gör östeuropéerna på våran mark?
Posted on: 2007/2/16 15:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
...... människor (om man nu kan kalla dig människa) som dig gör mig till en förespråkare för dödstraff, du är ett djur, som borde jagas! Quote:
försöker du spela dum nu?
Posted on: 2007/2/16 15:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, men om vi vänder på steken: Vilken konspirationsteoretiker ljuger inte? Jag känner inte till någon vars teorier är sanna. Gör du? Är världen invaderas av reptiler? Kontrollerar frimurarna och Illuminati världen? Är prinsessan Madeleine en ödla? Är Förintelsen en bluff? Så mycket nonsens, så mycket okunskap, så mycket olyckliga, desperata och outbildade människor. Mycket bedrövligt.
Posted on: 2007/2/16 15:39
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du påstår att David Icke är anti-semit eftersom du pappegojar terrorist-ADL, vilket är samma sak som Mossad, och deras tes om att ödlor är ett kodord för judar. Då måste man dra slutsatsen att Elisabeth Saxe-Gotha Coburg är en judinna och stora delar av brittiska överklassen är det också. Kan inte du åka till överhuset i England och påstå att David Icke säger att dom är judar? De kanske skulle bli ännu mer förbannade än påståendet att de var reptiler.
Men varför inte spåna vidare på den här tesen om kod ord: Quote:
MEN FÖRSTÅR NI INTE, GOODYEAR ULTRA GRIP 500 ÄR ETT KODORD FÖR JUDAR, HERREGUD, HETS MOT FOLKGRUPP, Å VEY VEY VEY VEY. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, jag tycker inte att alla araber är terrorister. Varför skulle jag tycka det? Tycker du att våldtäktsmän skall åka i fängelse? Om du tycker det, hur vet du då att alla som sitter i fängelse för våldtäkt är skyldiga? Idioti på hög nivå. Klart Iran snart har kärnvapen. Har vi någon anledning att tro att iranierna ljuger eller?
Posted on: 2007/2/16 16:28
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
dem enda som ljuger om sina kärnvapen är israel.
Posted on: 2007/2/16 16:51
|
|||
|
"oh indeed, it is the Party of Allah who shall be the successful ones."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Egyptierna levde inte där, judarna gjorde dock det. Osmanska riket och Brittiska kolonialmakten har också ägt området under långa perioder. Det innebär inte att området nu är brittiskt eller turkiskt. Israel är judiskt. Judarna har levt där, befolkat marken, odlat upp den och gjort den till en blomstrande välfärdsstat med god ekonomi. Araber har inte tillfört något alls till detta. Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel. De har haft tusentals år på sig, och vad har de åstadkommit? Absolut ingenting. Jag vill gärna ha bevis på att majoriteten av världens judar inte är av judisk härkomst. Objektiva källor tack.
Posted on: 2007/2/16 16:53
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Inte undra på att ni araber spränger upp varandra och begår terrordåd. Detta är er mentalitet. När skall ni bli civiliserade?
Posted on: 2007/2/16 16:55
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag ser att kunskap återigen saknas. David Icke har öppet hävdat att Sion Vises Protokoll, ett av världshistoriens kändaste förfalskade antisemitiska texter, är äkta. Han hävdar i sin bok "Sanningen skall befria er" att judar startade första och andra världskriget och Ryska revolutionen. Han förnekar i samma bok Förintelsen. Inte antisemit? Nej, man får göra precis allt mot judar utan att klassas som antisemit. Du är bara pinsam.
Posted on: 2007/2/16 16:59
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Den frågan ska du ställa till östeuropéerna som stjäl andras mark.
Posted on: 2007/2/16 17:19
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
vadå egyptierna levde inte där? 5-6000 år sedan var marken palestina/israel/Libanon/syriska kusten egyptisk. Människorna som levde där var då egyptsier. vad är det du inte fattar? vad har Osmanska riket och brittiska koloniern med det här att göra? det har vart över 20 tal riken som har kontrollerat palestina/israel marken och flera INNAN judarna/israel, Bla Egypten och Hittite Emperiet. och enligt era regler "judarna var där först därför har dem rätt till marken" helt ohållbara och marken tillhör dåtidens egyptiser. dvs dagens palestinier som härstammar från dem. http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf "israel är judiskt" Ja, den fabrikerade staten israel, som inte har nån legetim rätt att existera är judisk, nåt mer du ville säga? "befolkat marken," ja, judarna massinvandrade olagligt, det har du helt rätt i. "odlat upp den och gjort den till en blomstrande välfärdsstat" Ja ni lyckades verkligen förvandla "öknen till grönska" Att ni har pumpat sönder Gallillie sjön som nu är döende skiter ni fullständigt i, 1 tredjedel av döda havet har pumpats bort skiter ni också i. att Negev öknen fortfarande är en öken och ingen trädgård får mig att undra vad människor som säger "israel förvandlade israel till en blomstrande..." tänker med. ni vet INGENTING om israel! Livets Ord församlingarna har hjärntvättat dig. "välfärdsstat med god ekonomi." Dem har gjort den till en terrorist stat som snart kommer utplånas från jordens yta, inshallah, eza Allah rad. "Araber har inte tillfört något alls till detta. Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel. De har haft tusentals år på sig, och vad har de åstadkommit? Absolut ingenting." Vad är det för siffror du använder? dagens civillisation började mellan Eufrat och Tigris. Vetenskapen började mellan Eufrat och Tigris. Ölen uppfans mellan Eufrat och Tigris. Kanke vore världens utveckling 1000 år bakåt i tiden om det inte vore för oss. "Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel." Jag kollar på Libanon, Tunisien, Kuwait, UAE, Qatar, Bahrain, Folket verkar leva gott :) "Jag vill gärna ha bevis på att majoriteten av världens judar inte är av judisk härkomst. Objektiva källor tack." källorna är "judarna" själva. bla Khazarerna. Fråga en jude vart dem härstammar ifrån, svaren blir östeuropa. Dem kallar sig semiter, men dem är inga semiter, dem har inga semitiska drag. och det finns en anledning till det. semiter ser inte ut som konverterade östeuropéer. Semiter ser ut som araber och syrianer. Det blev ett långt inlägg... nähh nu startar jag igång Battlefield 2, ansluter mig till Mellanöstern Koalitionen och slaktar zionisterna :)
Posted on: 2007/2/16 18:00
Edited by Sayid on 2007/2/16 18:17:25
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Sayid
Vad betyder eza Allah rad?
Posted on: 2007/2/16 18:37
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag försökte bara peka på din egen dubbelmoral med ditt tidigare resonemang. Först drog du alla konspirationsteoretiker över en och samma kant, för att i nästa inlägg ifrågasätta konspirationsteoretikerns generalisering. En "högutbildad" människa förstår oftast bättre. Och du drar upp det igen. Om jag tror att världen kontrolleras av frimurare och Illuminati så behöver inte det betyda att jag tror på reptiler? Varför ödslar en välutbildad man/kvinna som du, tid på ett forum som vaken för? Med okunniga, olyckliga och outbildade människor som du själv uttryckte det? Om du tycker det så kanske du skulle fråga dig om du inte är det själv? Eftersom att du kommunicerar med, vad du tror är deprimerade människor? Varför? Jag är ingen anhängare av religion och jag hänger definitivt inte på religiösa forum för att försöka övertala dem om deras okunskap och olycka, det överlåter jag till trollen eller till dem som får betalt för att göra det. Här ser du vad som styr dig, mig och alla andra: http://www.acclaimimages.com/_gallery ... /0156-0606-3011-5201.html Här ser du vilka som äger ovanstående: http://www.acclaimimages.com/_gallery ... /0004-0312-0811-5326.html Normalt att man sätter sin logo på det man äger, eller hur? Man behöver inte vara speciellt konspiratorisk för att förstå att världen styrs av en elit, sen om eliten heter 666, kennelklubben eller Illuminati har mindre betydelse. Om det är teorier för en ”högutbildad” man/kvinna som dig så kan jag bara beklaga. För mig är det verklighet. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mossad
Quote: Ert problem är att ni själva är misslyckade människor - de flesta av er obildade och fattiga, varför ni vänder er bitterhet och ert hat utåt mot de framgångsrika, exempelvis judarna. Mycket sorgligt. Mitt tips är att istället för dessa dumheter plugga, bli smarta och framgångsrika, så kanske ni får lite mindre tid till konspirationsteorier och dumheter, och mer tid till att vara lyckliga och tillföra till världen, såsom judarna har gjort mer än något folk. Är det den uppfattningen du har om folk som inte är Judar !! Fy Fan. Hoppas inte alla Judar Resonerar som Du. I så fall skulle man kunna göra likhetstecken med Nazism och Zionism . Om du mäter Människan på detta sett då är du inget annat än en skam för Mänskligheten . hur många Palestinier får chansen när dom är utsatta för StatsTerrorism av ett Land som ljuger om sin Kärnvapenarsenal. Sedan nämner du att David Icke är Anti-semit. En smutskastningskampanj som ni Zionister lyckats bra med . Kritik över huvudtaget tål ni inte. Undrar vad det beror på. Sen snackar du om att dom Judar som kritiserar Zionismen och den Zionistiska staten är Självhatare. Så om jag kritiserar svensk Urikespolitik eller Invandringspolitiken så är jag självhatare. Vad skall man säga..... Vi har fått en hjärntvättad Fanatiker på Forumet. Tur att det finns vettiga " Självhatande Judar " som t e x Henry Makow och Aaron Russo. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så du menar att vi ska helt enkelt ta ditt ord för att David Icke har sagt vad du påstår? Källor tack.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Var håller The Assasin hus inte ett enda inlägg från dig???
![]()
Posted on: 2007/2/16 20:01
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login