vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »

Re: Vad håller dom på med vid Al-Aqsa?

See User information
Quote:

FuckOff wrote:
Trevligt motto har han som signatur, kriga genom bedrägeri, på hebreiska.

Jaså? Det vet du exakt hur? Kan du hebreiska? Varför ljuger ni konspirationsteoretiker så obegränsat? Det står "Ha-Mosad le-Modi'in u-le-Tafkidim Meyuhadim", dvs. "The Institute for Intelligence and Special Operations". Det är Mossads namn. Inte ett ögonblick tvekade du på att ljuga inför alla på detta sätt. Precis vad ni sysslar med dag in och dag ut, och vad era "ideologer" livnär sig på och lyckas sälja sina böcker och föreläsningar på.

Posted on: 2007/2/16 12:40
המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Blackie wrote:
Jag är absolut ingen hatare av något folkslag!, men olika länders elit är helt tydligen inget annat än ett gäng omedmänskliga och korrupta svin!. Med det så menar jag bara att man(jag) inte per automatik hatar ett helt folkslag bara för en klick av dom beter sig som onskan själv!.

Ett par citat som inte direkt för med sig en possitiv bild av Israels elit.. (nu när vi pratar om just det landet = ingen skillnad i många andra länder!!!).

"OUR RACE IS THE MASTER RACE. WE ARE DIVINE GODS ON THIS PLANET. WE ARE AS DIFFERENT FROM THE INFERIOR RACES AS THEY ARE FROM INSECTS. IN FACT, COMPARED TO OUR RACE, OTHER RACES ARE BEASTS AND ANIMALS, CATTLE AT BEST. OTHER RACES ARE CONSIDERED AS HUMAN EXCREMENT. OUR DESTINY IS TO RULE OVER THE INFERIOR RACES. OUR EARTHLY KINGDOM WILL BE RULED BY OUR LEADER WITH A ROD OF IRON. THE MASSES WILL LICK OUR FEET, AND SERVE US AS OUR SLAVES." --Menachem Begin (Israeli Prime Minister, 1977-1983)

Man kan ju tro att det är citat direkt ifrån Hitlers mun!

"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001, to Shimon Peres, as reported on Kol Yisrael radio.

Om någon reagerar och börjar fundera så är det väll inte så konstigt!?, eller?

George Galloway Savages SKY NEWS!

http://www.youtube.com/watch?v=249JaIaubVw

Jag har inte kollat upp fakta om vad han säger angående mark som Israel ockuperat. Om det är Libanesisk eller Syrisk mark alltså, men det är i överlag rätt så tydligt hur media vill få det hela att framstå iaf!.

Sicka groteska lögner. Inget av det där har Manechem Begin sagt. Du är välkommen att presentera objektiva källor på dessa ytterligt vidriga anklagelser, fram tills dess sysslar du med omoraliskt förtal.

Posted on: 2007/2/16 12:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

seraphim wrote:
Quote:
Att Israel har dödat massa araber är riktigt. Men det är priset man får betala som terrorist.

Så om man är arab så är man automatiskt terrorist? Du är ju fullkomligt sjuk i huvet. Då får de Israeler som dör skylla sig själva, det är priset man får betala som terrorist.

Nej, vem har hävdat att man automatiskt är terrorist som arab? Om jag säger att tyskar gillar Bach, betyder det att ALLA tyskar gillar Bach? Eller om jag säger att engelsmän ofta åker på semester, innebär det att ALLA engelsmän ofta åker på semester?

Posted on: 2007/2/16 12:48

See User information
Nej, de flesta av dagens judar är inte ättlingar till khazarerna. De flesta av dagens judar är Makedoner någonstans i grundgenen

Posted on: 2007/2/16 12:54

See User information
Mossad blir mosad;var blir du av sjärngosse>,läs du här å berätta för oss om judar::du sprider lögner,som bara den svarar du inte får du din första å största follie hatt.......http://sv.wikipedia.org/wiki/Satrap http://sv.wikipedia.org/wiki/Hellenismen - http://sv.wikipedia.org/wiki/323_f.Kr...........källor du var inte ens i nogon pung då ..judar har ALDRIG ägt nogot land i historien...om du vet vilket så fram med källan???Du e makedonier utan du vet om det men nu gör du du kan kalla dig vad du vill ,,,,,,,Men det Israel gör i dag kallas STATSTERROR..Göran Persson sa det ju

Posted on: 2007/2/16 13:43

Anonym
Quote:

Mossad wrote:

Så om man är arab så är man automatiskt terrorist? Du är ju fullkomligt sjuk i huvet. Då får de Israeler som dör skylla sig själva, det är priset man får betala som terrorist.

Nej, vem har hävdat att man automatiskt är terrorist som arab? Om jag säger att tyskar gillar Bach, betyder det att ALLA tyskar gillar Bach? Eller om jag säger att engelsmän ofta åker på semester, innebär det att ALLA engelsmän ofta åker på semester?[/quote]

Om en konspirationsteoretiker inte talar sanning, betyder det då att alla inte talar sanning?

Quote:

Mossad wrote:

Jaså? Det vet du exakt hur? Kan du hebreiska? Varför ljuger ni konspirationsteoretiker så obegränsat?

See User information
Quote:

sale wrote:
Mossad blir mosad;var blir du av sjärngosse>,läs du här å berätta för oss om judar::du sprider lögner,som bara den svarar du inte får du din första å största follie hatt.......http://sv.wikipedia.org/wiki/Satrap http://sv.wikipedia.org/wiki/Hellenismen - http://sv.wikipedia.org/wiki/323_f.Kr...........källor du var inte ens i nogon pung då ..judar har ALDRIG ägt nogot land i historien...om du vet vilket så fram med källan???Du e makedonier utan du vet om det men nu gör du du kan kalla dig vad du vill ,,,,,,,Men det Israel gör i dag kallas STATSTERROR..Göran Persson sa det ju

Lär dig svenska.

Judar har levt i Israel i över 3500 år. Den förste judiske kungen i Israel hette Saul. Därefter kom David och hans son Solomon som byggde det första templet. Landet var uppdelat i regionerna Judea och Israel. Jaffa, Ashkelon, Haifa och Jerusalem existerade som judiska samhällen i över två tusen år innan ens araber som folk och Islam existerade. Judar ingen rätt till sitt hemland sa du? Ta reda på lite fakta innan.

Jag är inte jude utan svensk.

Posted on: 2007/2/16 14:25

See User information
Quote:
Nej, vem har hävdat att man automatiskt är terrorist som arab? Om jag säger att tyskar gillar Bach, betyder det att ALLA tyskar gillar Bach? Eller om jag säger att engelsmän ofta åker på semester, innebär det att ALLA engelsmän ofta åker på semester?

Du sa att Israel har dödat massor av araber (det verkade som att du i princip menade att alla araber är terrorister, vilket jag faktiskt tror att du tycker) men de fick ju skylla sig själva eftersom de var terrorister.

Då måste jag fråga, hur vet du att alla de araber som Israel har dödat var terrorister? För att Israel har påstått det? Israel är ju en terroriststat, så de attacker som utförs mot dom är självförsvar, så när civila dör i Israel pga av raketattacker etc, så är det Israels eget fel.

Och du tror säkert på tokpratet om att Iran snart har kärnvapen också?

Posted on: 2007/2/16 14:33

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Quote:

Mossad wrote:
Quote:

sale wrote:

Lär dig svenska.

Judar har levt i Israel i över 3500 år. Den förste judiske kungen i Israel hette Saul. Därefter kom David och hans son Solomon som byggde det första templet. Landet var uppdelat i regionerna Judea och Israel. Jaffa, Ashkelon, Haifa och Jerusalem existerade som judiska samhällen i över två tusen år innan ens araber som folk och Islam existerade. Judar ingen rätt till sitt hemland sa du? Ta reda på lite fakta innan.

Jag är inte jude utan svensk.

området Palestina/israel tillhörde Kungariket Egypten långt innan judarna kom dit. Dagens egyptier kallar sig araber , men dem härstammar från det egyptiska berber folket. Folket som levde kvar i Palestina är ju samma folkslag som har levt där de senaste 5-6000 år sedan dvs en blandning av berber/araber/Korsfarar blod/annat. Dem har "arabiserats" genom tiderna och nu kallar sig palestinier.

majoriteten av världens "judar" , israels "judar" och amerikas "judar" är inte semiter och härstammar inte från Abraham. Dessa är konverterade östeuropéer som hör hemma i vitryssland/polen.

Konverterar jag till Katolism betyder det att jag har rätt att ta över vatikanstaten och bilda ett land där?

så vem är det som har mer rätt åt marken Palestina?

vad i helvete gör östeuropéerna på våran mark?

Posted on: 2007/2/16 15:04

See User information
Quote:

Mossad wrote:
[quote]

Men lite kortfattat: Sharon är en av världshistoriens absolut bästa ledare och en man med högsta moral,

...... människor (om man nu kan kalla dig människa) som dig gör mig till en förespråkare för dödstraff,

du är ett djur, som borde jagas!

Quote:

Mossad wrote:
[quote]
Hur vet du att Israel har atomvapen? Olmert vet inte vad han snackar om.

försöker du spela dum nu?

Posted on: 2007/2/16 15:14

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:

Om en konspirationsteoretiker inte talar sanning, betyder det då att alla inte talar sanning?

Nej, men om vi vänder på steken: Vilken konspirationsteoretiker ljuger inte? Jag känner inte till någon vars teorier är sanna. Gör du? Är världen invaderas av reptiler? Kontrollerar frimurarna och Illuminati världen? Är prinsessan Madeleine en ödla? Är Förintelsen en bluff? Så mycket nonsens, så mycket okunskap, så mycket olyckliga, desperata och outbildade människor. Mycket bedrövligt.

Posted on: 2007/2/16 15:39

Anonym
Du påstår att David Icke är anti-semit eftersom du pappegojar terrorist-ADL, vilket är samma sak som Mossad, och deras tes om att ödlor är ett kodord för judar. Då måste man dra slutsatsen att Elisabeth Saxe-Gotha Coburg är en judinna och stora delar av brittiska överklassen är det också. Kan inte du åka till överhuset i England och påstå att David Icke säger att dom är judar? De kanske skulle bli ännu mer förbannade än påståendet att de var reptiler.

Men varför inte spåna vidare på den här tesen om kod ord:

Quote:

Efter 50 mils asfaltskörning med Goodyear Ultra Grip 500 återstod endast 60 procent av stiften på dubbarna. 22 dubbar hade lossnat helt.

Per Detterman, teknisk chef på Goodyear i Sverige, är förvånad över testresultatet.

– Det förefaller som om man har kört på barmark och använt högerpedalen mycket hårt. Vårt däck är utvecklat med fokus på snö och is men klarar barmarkskörning mycket bra under normal körning. Detta understryks med reklamationsstatistik som är mycket låg, säger han.

Näst sämst i årets test är Nokian Hakkapeliitta 4, ett däck vars vägegenskaper på vinterväglag har lovordats.

MEN FÖRSTÅR NI INTE, GOODYEAR ULTRA GRIP 500 ÄR ETT KODORD FÖR JUDAR, HERREGUD, HETS MOT FOLKGRUPP, Å VEY VEY VEY VEY.

See User information
Quote:

seraphim wrote:
Quote:

Du sa att Israel har dödat massor av araber (det verkade som att du i princip menade att alla araber är terrorister, vilket jag faktiskt tror att du tycker) men de fick ju skylla sig själva eftersom de var terrorister.

Då måste jag fråga, hur vet du att alla de araber som Israel har dödat var terrorister? För att Israel har påstått det? Israel är ju en terroriststat, så de attacker som utförs mot dom är självförsvar, så när civila dör i Israel pga av raketattacker etc, så är det Israels eget fel.

Och du tror säkert på tokpratet om att Iran snart har kärnvapen också?

Nej, jag tycker inte att alla araber är terrorister. Varför skulle jag tycka det?

Tycker du att våldtäktsmän skall åka i fängelse? Om du tycker det, hur vet du då att alla som sitter i fängelse för våldtäkt är skyldiga? Idioti på hög nivå.

Klart Iran snart har kärnvapen. Har vi någon anledning att tro att iranierna ljuger eller?

Posted on: 2007/2/16 16:28

See User information
dem enda som ljuger om sina kärnvapen är israel.

Posted on: 2007/2/16 16:51
"oh indeed, it is the Party of Allah who shall be the successful ones."

See User information
Quote:

Sayid wrote:

området Palestina/israel tillhörde Kungariket Egypten långt innan judarna kom dit. Dagens egyptier kallar sig araber , men dem härstammar från det egyptiska berber folket. Folket som levde kvar i Palestina är ju samma folkslag som har levt där de senaste 5-6000 år sedan dvs en blandning av berber/araber/Korsfarar blod/annat. Dem har "arabiserats" genom tiderna och nu kallar sig palestinier.

majoriteten av världens "judar" , israels "judar" och amerikas "judar" är inte semiter och härstammar inte från Abraham. Dessa är konverterade östeuropéer som hör hemma i vitryssland/polen.

Konverterar jag till Katolism betyder det att jag har rätt att ta över vatikanstaten och bilda ett land där?

Egyptierna levde inte där, judarna gjorde dock det. Osmanska riket och Brittiska kolonialmakten har också ägt området under långa perioder. Det innebär inte att området nu är brittiskt eller turkiskt. Israel är judiskt. Judarna har levt där, befolkat marken, odlat upp den och gjort den till en blomstrande välfärdsstat med god ekonomi. Araber har inte tillfört något alls till detta. Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel. De har haft tusentals år på sig, och vad har de åstadkommit? Absolut ingenting.

Jag vill gärna ha bevis på att majoriteten av världens judar inte är av judisk härkomst. Objektiva källor tack.

Posted on: 2007/2/16 16:53

See User information
Quote:

Sayid wrote:

...... människor (om man nu kan kalla dig människa) som dig gör mig till en förespråkare för dödstraff,

Inte undra på att ni araber spränger upp varandra och begår terrordåd. Detta är er mentalitet. När skall ni bli civiliserade?

Posted on: 2007/2/16 16:55

See User information
Quote:

FuckOff wrote:
Du påstår att David Icke är anti-semit eftersom du pappegojar terrorist-ADL, vilket är samma sak som Mossad, och deras tes om att ödlor är ett kodord för judar. Då måste man dra slutsatsen att Elisabeth Saxe-Gotha Coburg är en judinna och stora delar av brittiska överklassen är det också. Kan inte du åka till överhuset i England och påstå att David Icke säger att dom är judar? De kanske skulle bli ännu mer förbannade än påståendet att de var reptiler.

Men varför inte spåna vidare på den här tesen om kod ord:

Quote:

Efter 50 mils asfaltskörning med Goodyear Ultra Grip 500 återstod endast 60 procent av stiften på dubbarna. 22 dubbar hade lossnat helt.

Per Detterman, teknisk chef på Goodyear i Sverige, är förvånad över testresultatet.

– Det förefaller som om man har kört på barmark och använt högerpedalen mycket hårt. Vårt däck är utvecklat med fokus på snö och is men klarar barmarkskörning mycket bra under normal körning. Detta understryks med reklamationsstatistik som är mycket låg, säger han.

Näst sämst i årets test är Nokian Hakkapeliitta 4, ett däck vars vägegenskaper på vinterväglag har lovordats.

MEN FÖRSTÅR NI INTE, GOODYEAR ULTRA GRIP 500 ÄR ETT KODORD FÖR JUDAR, HERREGUD, HETS MOT FOLKGRUPP, Å VEY VEY VEY VEY.

Jag ser att kunskap återigen saknas.

David Icke har öppet hävdat att Sion Vises Protokoll, ett av världshistoriens kändaste förfalskade antisemitiska texter, är äkta.

Han hävdar i sin bok "Sanningen skall befria er" att judar startade första och andra världskriget och Ryska revolutionen.

Han förnekar i samma bok Förintelsen.

Inte antisemit? Nej, man får göra precis allt mot judar utan att klassas som antisemit.

Du är bara pinsam.

Posted on: 2007/2/16 16:59

See User information
Quote:

Mossad wrote:
Quote:

Sayid wrote:

Inte undra på att ni araber spränger upp varandra och begår terrordåd. Detta är er mentalitet. När skall ni bli civiliserade?

Den frågan ska du ställa till östeuropéerna som stjäl andras mark.

Posted on: 2007/2/16 17:19

See User information
Quote:

Mossad wrote:
Quote:

Sayid wrote:

Egyptierna levde inte där, judarna gjorde dock det. Osmanska riket och Brittiska kolonialmakten har också ägt området under långa perioder. Det innebär inte att området nu är brittiskt eller turkiskt. Israel är judiskt. Judarna har levt där, befolkat marken, odlat upp den och gjort den till en blomstrande välfärdsstat med god ekonomi. Araber har inte tillfört något alls till detta. Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel. De har haft tusentals år på sig, och vad har de åstadkommit? Absolut ingenting.

Jag vill gärna ha bevis på att majoriteten av världens judar inte är av judisk härkomst. Objektiva källor tack.

vadå egyptierna levde inte där? 5-6000 år sedan var marken palestina/israel/Libanon/syriska kusten egyptisk. Människorna som levde där var då egyptsier. vad är det du inte fattar?

vad har Osmanska riket och brittiska koloniern med det här att göra? det har vart över 20 tal riken som har kontrollerat palestina/israel marken och flera INNAN judarna/israel, Bla Egypten och Hittite Emperiet. och enligt era regler "judarna var där först därför har dem rätt till marken" helt ohållbara och marken tillhör dåtidens egyptiser. dvs dagens palestinier som härstammar från dem.

http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf

"israel är judiskt" Ja, den fabrikerade staten israel, som inte har nån legetim rätt att existera är judisk, nåt mer du ville säga?

"befolkat marken," ja, judarna massinvandrade olagligt, det har du helt rätt i.

"odlat upp den och gjort den till en blomstrande välfärdsstat"

Ja ni lyckades verkligen förvandla "öknen till grönska" Att ni har pumpat sönder Gallillie sjön som nu är döende skiter ni fullständigt i, 1 tredjedel av döda havet har pumpats bort skiter ni också i. att Negev öknen fortfarande är en öken och ingen trädgård får mig att undra vad människor som säger "israel förvandlade israel till en blomstrande..." tänker med.

ni vet INGENTING om israel! Livets Ord församlingarna har hjärntvättat dig.

"välfärdsstat med god ekonomi."

Dem har gjort den till en terrorist stat som snart kommer utplånas från jordens yta, inshallah, eza Allah rad.

"Araber har inte tillfört något alls till detta. Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel. De har haft tusentals år på sig, och vad har de åstadkommit? Absolut ingenting."

Vad är det för siffror du använder?

dagens civillisation började mellan Eufrat och Tigris. Vetenskapen började mellan Eufrat och Tigris. Ölen uppfans mellan Eufrat och Tigris. Kanke vore världens utveckling 1000 år bakåt i tiden om det inte vore för oss.

"Se bara på hur arabiska länder är i motsats till Israel."

Jag kollar på Libanon, Tunisien, Kuwait, UAE, Qatar, Bahrain, Folket verkar leva gott :)

"Jag vill gärna ha bevis på att majoriteten av världens judar inte är av judisk härkomst. Objektiva källor tack."

källorna är "judarna" själva. bla Khazarerna. Fråga en jude vart dem härstammar ifrån, svaren blir östeuropa.

Dem kallar sig semiter, men dem är inga semiter, dem har inga semitiska drag. och det finns en anledning till det.

semiter ser inte ut som konverterade östeuropéer. Semiter ser ut som araber och syrianer.

Det blev ett långt inlägg... nähh nu startar jag igång Battlefield 2, ansluter mig till Mellanöstern Koalitionen och slaktar zionisterna :)

Posted on: 2007/2/16 18:00

Edited by Sayid on 2007/2/16 18:17:25

See User information
Sayid
Vad betyder eza Allah rad?

Posted on: 2007/2/16 18:37
Att se är inte att förstå

Anonym
Quote:

Mossad wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:

Nej, men om vi vänder på steken: Vilken konspirationsteoretiker ljuger inte? Jag känner inte till någon vars teorier är sanna. Gör du? Är världen invaderas av reptiler? Kontrollerar frimurarna och Illuminati världen? Är prinsessan Madeleine en ödla? Är Förintelsen en bluff? Så mycket nonsens, så mycket okunskap, så mycket olyckliga, desperata och outbildade människor. Mycket bedrövligt.

Jag försökte bara peka på din egen dubbelmoral med ditt tidigare resonemang. Först drog du alla konspirationsteoretiker över en och samma kant, för att i nästa inlägg ifrågasätta konspirationsteoretikerns generalisering. En "högutbildad" människa förstår oftast bättre.

Och du drar upp det igen. Om jag tror att världen kontrolleras av frimurare och Illuminati så behöver inte det betyda att jag tror på reptiler?

Varför ödslar en välutbildad man/kvinna som du, tid på ett forum som vaken för? Med okunniga, olyckliga och outbildade människor som du själv uttryckte det? Om du tycker det så kanske du skulle fråga dig om du inte är det själv? Eftersom att du kommunicerar med, vad du tror är deprimerade människor? Varför?

Jag är ingen anhängare av religion och jag hänger definitivt inte på religiösa forum för att försöka övertala dem om deras okunskap och olycka, det överlåter jag till trollen eller till dem som får betalt för att göra det.

Här ser du vad som styr dig, mig och alla andra:
http://www.acclaimimages.com/_gallery ... /0156-0606-3011-5201.html
Här ser du vilka som äger ovanstående:
http://www.acclaimimages.com/_gallery ... /0004-0312-0811-5326.html
Normalt att man sätter sin logo på det man äger, eller hur?

Man behöver inte vara speciellt konspiratorisk för att förstå att världen styrs av en elit, sen om eliten heter 666, kennelklubben eller Illuminati har mindre betydelse. Om det är teorier för en ”högutbildad” man/kvinna som dig så kan jag bara beklaga. För mig är det verklighet.

Anonym
Mossad

Quote:
Ert problem är att ni själva är misslyckade människor - de flesta av er obildade och fattiga, varför ni vänder er bitterhet och ert hat utåt mot de framgångsrika, exempelvis judarna. Mycket sorgligt. Mitt tips är att istället för dessa dumheter plugga, bli smarta och framgångsrika, så kanske ni får lite mindre tid till konspirationsteorier och dumheter, och mer tid till att vara lyckliga och tillföra till världen, såsom judarna har gjort mer än något folk.

Är det den uppfattningen du har om folk som inte är Judar !!

Fy Fan. Hoppas inte alla Judar Resonerar som Du.

I så fall skulle man kunna göra likhetstecken med Nazism och Zionism .

Om du mäter Människan på detta sett då är du inget annat än en skam för Mänskligheten . hur många Palestinier får chansen när dom är utsatta för StatsTerrorism av ett Land som ljuger om sin Kärnvapenarsenal.

Sedan nämner du att David Icke är Anti-semit.
En smutskastningskampanj som ni Zionister lyckats bra med . Kritik över huvudtaget tål ni inte.

Undrar vad det beror på.

Sen snackar du om att dom Judar som kritiserar Zionismen och den Zionistiska staten är Självhatare.

Så om jag kritiserar svensk Urikespolitik eller Invandringspolitiken så är jag självhatare.

Vad skall man säga.....

Vi har fått en hjärntvättad Fanatiker på Forumet.

Tur att det finns vettiga " Självhatande Judar " som t e x

Henry Makow och Aaron Russo.

Anonym
Så du menar att vi ska helt enkelt ta ditt ord för att David Icke har sagt vad du påstår? Källor tack.

See User information
Var håller The Assasin hus inte ett enda inlägg från dig???

Posted on: 2007/2/16 20:01

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper