Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Zinken och alla andra rabiata skeptiker
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag skrev något om det förut när de började sätta fart på tryckpressarna och sluta med att rapportera M3, för första gången någonsin, och skeppa ut lite pulver ifrån Afganistan som Poppy Bush brukar sälja.
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/3/8 22:09
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Runt 150 spänn grammet, annars finns det ett exakt spot pris.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
mellan 250-3000 kr beroende på kvalitet enligt "1 gram heroin pris" google.
och opiumvallmon i afhganistan håller hög kvalitet.. kanske den högsta..
Posted on: 2007/3/8 22:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
150 kr/gram måste vara fel.
jag kan iofs inte fatta det diagrammet
Posted on: 2007/3/8 22:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Även om man skulle kunna odla guld så skulle det inte komma i närheten av profiten som man gör av narkotika.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja för fan, Cocaine Import Agency köper bara det allra bästa!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
jaha, nu läste jag guldpris
trodde det var heroinpris.
Posted on: 2007/3/8 22:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Upp till 3000!! helt jävla otroligt!! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kåla och heropriserna är kraftigt dumpade nu just för att få in nya förmågor i gisslet, jag har ingen exakt siffra men det börja dyka upp i de lägre tonåren nu, oron börjar sprida sig på maria-ungdomsmotagning............ska kosta på mig att kolla imorrn,kan vara intressant att följa under våren....... ![]()
Posted on: 2007/3/8 22:19
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Diagrammet är i Amerikanska dollar per skålpund, det blir ungefär 150 spänn grammet.
1 U.S. dollar = 7.0521 Swedish kronor 1 ounce = 28.3495231 gram |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
jag ska promenera bort till maria-ungdom och ge cheferna en packe goa jävla filmer att titta på, och förstå lite grundläggande fakta om vilka de egentligen har som fiender.
hur tragiskt det här ändå är så kan jag inte låta bli att fnissa lite ibland.
Posted on: 2007/3/8 22:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad är det för försvar du menar? NIST rapporten som ingen av de med alternativa teorier verkar ha läst en enda rad i eller något annat? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/3/8 23:37
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du har inte läst NIST rapporten lika lite som du har:
Jobbat med radio i 30 år. Jobbat med kemi i 30 år. Jobbat med cement i 30 år. Jobbat i filmklubben i 30 år. Jobbat som datorkonsult i 30 år. Jobbat med DNA analyser i 30 år. Har inte varit ute och cyklat i 30 år. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/3/8 23:43
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag röstar för att zink ock zpz stängs av från forumet. Anledningen är INTE att deras åsikter avviker från mina egna. Tvärtom. Om ett forum bara består av "ryggdunkare" så är det visserligen en behagligt trygg plats, men det hämmar den personliga utvecklingen att aldrig behöva ifrågasätta sina egna åsikter. Anledningen ÄR deras häpnadsväckande envisa, aggresiva, otrevliga och enkelspåriga ton. Eller som någon redan skrivit; de är rabiata! Det lilla goda de för med sig till forumet överskuggas VIDA av all skit de sprider omkring sig. Om zink skulle jag kunna skriva en längre uppsats med drösvis med idiotiska exempel från hans "bidrag" till forumet. Det är onekligen något tvångsmässigt och sjukt med hans inlägg. Angående zpz så tänker jag ge ett(två) exempel. Hans inlägg är inte lika förvirrade som zinks, men de är desto otrevligare och precis lika fanatiska. zpz försökte i en tråd lögnaktigt tilldela mig personligen åsikter som jag inte har, och jag gav följande svar: Quote:
Letade zpz upp något jag skrivit här på forumet som kunde styrka hans påståenden?? Självklart inte! Istället tuggar han vidare i samma tråd på ett nytt ämne och lyckas prestera följande: Quote:
Jag svarade "Om du ser något som rinner på sidan av ett brinnande stearinljus, förväntar du dig då att det är något med lägre smältpunkt än stearin? Huh?" Varpå zpz's svar återigen lyste med sin frånvaro. Dessa personer rör sig ogenerat från lögn till lögn med diverse dryga smutskastningskampanjer däremellan. Som exemplen visade så ljuger zpz urskiljningslöst om allt från personer på forumet till rena vetenskapliga fakta. Om någon kunde se till så att de som jobbar bakom signaturerna zink och zpz stängs av från forumet, så skulle denna någon göra det här forumet till ett mycket trevligare och effektivare ställe för utbyte av åsikter och information.
Posted on: 2007/3/9 1:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tycker dessa herrar tillför mycket bra till forumet och bör ha beröm för sina frivilliga insatser!
Posted on: 2007/3/9 2:08
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tycker dessa herrar tillför mycket bra till forumet och bör ha beröm för sina frivilliga insatser! hahahahahaha.... ...frivilliga Insatser.....På Uppdrag utav Vem ?? ??? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du vet, när man hela bemöts av "jävla disinfotönt", "jävla SÄPO idiot", etc etc. så blir det tillslut att man föregriper personangreppen. Eftersom jag av erfarenhet vet att mina inlägg alltid bemöts av dessa hatiska personangrepp så gav jag på en gång mitt svar på sådana eventuella angrepp. Om du ska stänga av folk för att de är otrevliga så måste du stänga av väldigt många fler än mig. Quote: Zagamis dokument är äkta och genuina eftersom jag har liknande dokument, gissa vad vad vi ska göra med ditt bajshål. lol
Posted on: 2007/3/9 6:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Personligen så brukar jag hoppa över att läsa de trådar som blivit invaderade av smutskastning mellan zpz2, zink då jag inte orkar läsa all sörja. Det kanske inte bara är dessa användares fel, men har inte läst mycket trevligt komma från dem.
Tycker att de borde starta fler egna trådar med sin egna bevis och teorier. Hur som helst, det är inte mitt val att stänga av dem, har inte varit aktiv på forumet så länge och tillför kanske inte så mycket. Att förstöra trådar och sabotera diskussion borde i alla fall ge varning eller påtalas, har inte själv forumreglerna färska i huvudet.
Posted on: 2007/3/9 6:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det verkar inte helt friskt att vara så här paranoid och att ha en sån skev verklighetsbild. TTime undrade: "VAR har jag lagt fram några tankar om att du är en betald agent?" Eftersom nästan alla på det här forumet lägger fram den teorin, inser du inte då att man då tillslut föregriper dessa korkade angrepp och besvarar dem innan de uttalats?
Posted on: 2007/3/9 7:02
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Till er alla.
Jag får massor av skit från de som ställer upp på detta forums värderingar men jag struntar i dem för jag vet vilka människor det egentligen är. Jag försöker också skriva på samma sätt som på andra forum och får där helt andra reaktioner än på detta forum. Att de som står för detta forums värderingar kan skriva så mycket skit mot kritiker utan att ens förstå att det gör det används utanför detta forum för att rejält misskreditera er. Att kritiker då får svårt att inte svara med samma mynt undgår också allt för många. Sedan har jag faktiskt talat om det som jag anser har hänt så jag fattar inte varför det inte verkar ha kommit fram men jag kan gärna upprepa mig. Det var 19 terrorister som kapade fyra plan den 11 september 2001 kraschade dem i WTC 1, 2 och Pentagon samt att ett störtade i Sharksville. Planens skador på WTC 1 och 2 och den efterföljande branden fick dem att rasa och WTC 1 raset skadade WTC 7 så att branden i den fick även WTC 7 att rasa. Hur WTC 7 verkligen rasade är fortfarande okänt och vi får väl se om det någonsin går att utreda. Det påstådda konspirationen Frimurarorden=Illuminati=NWO anser jag inte finns. Motivet till att jag tror så beror INTE på NIST rapporten då den över 11000 sidor rapporten är väldigt tungläst. Det beror främst på att jag funnit att de alternativ teorierna om 911 har så pass stora brister att de inte är trovärdiga och om man tar bort dem har man bara en sannolik förklaring kvar nämligen den officiella. Denna officiella ståndpunk har inte namngetts sanningen utan sannolik. Allt för många av de alternativa teorierna har namn getts sanningen. Jag anser att om man säger att en teori är sanningen ska man kritisera den hårdare än om man anger att den är sannolik även om båda ska gå att kritisera. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login