vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Anonym
Re: Zinken och alla andra rabiata skeptiker
Jag skrev något om det förut när de började sätta fart på tryckpressarna och sluta med att rapportera M3, för första gången någonsin, och skeppa ut lite pulver ifrån Afganistan som Poppy Bush brukar sälja.

Quote:

The historical list of M3 supply of FRN
http://www.federalreserve.gov/Releases/H6/HIST/h6hista.txt

Note how it has gone from: (in billion FRN)

<pre>
------SEASONALLY ADJUSTED-------- ----NOT SEASONALLY ADJUSTED------
-------M3------- ---NON-M2 M3--- -------M3------- ---NON-M2 M3---
1959-Jan. 288.8 2.3 292.0 2.2

-----SEASONALLY ADJUSTED-------- ----NOT SEASONALLY ADJUSTED------
-------M3------- ---NON-M2 M3--- -------M3------- ---NON-M2 M3---
2006-Feb. 10298.7 3540.2 10276.1 3560.7
</pre>

I don't believe that the US economy has actually grown over 31 times since 1959. Also note that in all economic "crises", there is no value that's destroyed. It's merely re-distrubuted since nothing is actually psycially destroyed and somehow I suspect it's not John and Jane Doe that stands to gain.

When the Federal Reserve abandoned the re-deemabliliy for non-US Citizens in 1971, it introduced the "petro-dollar", meaning that it's not re-deemable in gold but in barrels of oil. If one looks closely, the FRN is in part backed up by crude oil (hence the possibilliy of this huge 'fluff') and now Iran has opened it's Petro Bourse where they demand payment in Euros and the rest of OPEC might do the same. It seems like a lot of fully realized inflation is on it's way.

Perhaps the Federal Reserve can link it's paper money to Opium, Heroin and Cocaine and peddle it to third world counties. (sarcasm)

However, it's quite possible that those that will get hardest hit are the creditors of the United States government. That's Japan and China.

my 2 cents, (in silver)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Theapollonorake wrote:
men..
..när talibanerna rensade alla odlingar.. gick ju U.S.A-holes in för att återupprätta odlingarna, och nu är de tillbaka i samma produktion igen..
en viss amerikansk ekonomibubbla är ju beroende av dessa pengar.

mat och dryck - ett investeringstips för framtiden...

Vad kostar 1 gram guld? Ca 100- 130 kr/gramet?
Vad kostar 1 gram kokain? ca 1000 kr/gramet?
Vad kostar 1 gram heroin? någon?
Saken blir ju självklar om man är en del av eliten.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

Icehorn wrote:
Detta inlägg började som ett svar på Zinkens frågor i tråden om "911 eye witness". Jag kom dock ifrån ämnet och tycker att den förtjänar sin egen tråd. Den är numera tillägnad alla skeptiker som tycks ha missat poängen med hela ämnet. Ursäkta på förhand att det blir långt.

Zinken med sina små "nitpicks" som vanligt. Du vägrar se helheten och fortsätter att plocka ut små detaljer som du kan angripa. Liksom alla rabiata skeptiker kräver svar vi inte kan ge och bevis vi inte sitter på. Dessa filmer, klipp och dokument ska inte besvara vad som verkligen har hänt eller vem som är skyldig. De visar istället att ni har blint accepterat den officiella konspirationsteorin och borde ha krävt svar och bevis från myndigheterna innan de fått fullfölja sin plan att angripa andra nationer. En del dokument är tidigare hemligstämplat material som nu sett dagens ljus och bekräftar att en del spekulationer vi står för faktiskt har en verklighetsförankring i historien. Inga bevis för att den-och-den gjorde det-och-det, men en grund till eftertanke och frågeställningar.

Detta stämmer inte. Jag har kollat på flera timmar av alternativa videor om 911 och Frumurarorden=Iluminati=NWO videor.

Jag har dessutom hela NIST rapporten på min dator och kan tyvärr konstater att ALL kritik mot den inte gäller den officiella rapporten utan förlagorna till den.

Detta kan var och en av er kontrollera. Gå in på en alternativ webb och titta på kritiken av NIST rapporten. Ladda sedan ner det slutgiltiga och officiell NIST rapporten och försök hitta citaten i den och ni kommer att leta dem förgäves.

Detta gör att man undrar vad de som håller på med de alternativa teorierna om 911 egentligen har för koll på NIST rapporten.

Quote:

Vi kan inte komma ifrån att en del ger sina egna teorier, spekulationer eller rent av slutsatser. Vissa av oss väljer att bära det värsta tänkbara scenariot inom oss men frågorna måste få ställas. Richard Siegels film ställde ju t.ex frågan om mark/källarbaserade explosioner på sin spets genom att registrera ljudet från en explosion följt av röken som steg upp från botten av WTC. Man får helt enkelt bilda sin egen uppfattning om vad röken och explosionen var men jag har inte sett några rapporter från myndigheterna att brandkåren lekte med dynamit utanför byggnaden strax innan den kollapsade.

Det håller jag med om men alla sprängteorier har inte lyckats på ett trovärdig sätt säga dels vilka sprängämnen som var med och hur de kunde sprängas på det sätt som byggnaderna rasade.

T.ex. varför rasade WTC I ordningen 2, 1 och 7 vilket stämmer med hur flygplanen skadade byggnaderna men är svårare att motivera med sprängteorierna.

Quote:

Du börjar från fel håll. Själv upplyser jag folk om det som skett, dokumenterats, hemligstämplar som lyfts och vittnesmål som givits av de berörda. Detta gör jag utan att försöka hamra in min egen teori om vad som skedde bakom kulisserna. Ni skeptiker kräver omedelbara svar och dokument undertecknade av Bush, Cheney & Rice som binder de till dåden. Ni har lagt en bakvänd bevisbörda på oss att ge obestridliga bevis att Osama och 19 övriga muslimer inte låg bakom alltihop när inte ETT hållbart bevis har lämnats av myndigheterna för att stärka deras hållning. Olika åsikter och teorier från folk är bara ett tecken på att vi inte längre är offer för ett centralt kollektivt medvetande. Du skulle prova på..är lika skönt som..nåja.

Detta håller jag inte med om. Det finns visst bevis för att det var 19 kapar det är bara att de finner du och andra inte trovärdiga.

Att inte tro att de var möjligt för 19 kapare från främst Saudiarabien att utföra dåden visar att man inte tror att araber kunde ro iland med detta men de har utfört spekulativa flygplanskapningar historiskt bl.a. när palestinska PFLP kapade tre flygplan från tre olika platser 6 september 1970.

Bin Laden har dessutom erkänt att han var ansvarig för 911 attentaten och de 19 ”bröderna”.

Quote:

Vi måste sluta stå på ett ställe och stampa. Se dessa filmer som underlag för nya frågeställningar och inte som om man låtsas ha alla svaren. Vi vet vem som verkligen har svaren och för att komma åt de verkligt skyldiga måste såväl Osama som Bush svara inför en domstol under ed. Bara DET blir tufft då man betänker Vita Husets tidigare samarbetsvilja med 11-september kommisionen. Likaså har man utryckt sitt absoluta ointresse för Osama både från Vita Huset som CIA. När upphörde han att vara världens fiende nummer 1 ?. Fler frågor som du ser. Kräv svar från de som borde svara på det.

Jag har sett timtal av de videor som de alternativa teorierna propagerar för och det har inte lyckats att övertyga mig för de presenterad olika alternativa teorier som rimmar så illa med att olika teorier ska var sanningen enligt de webbsidor de presenteras på.

Om en teori anser sig var sanningen då ska de gå att kritisera på alla möjliga sätt utan att denna sanning börjar gunga.

Quote:

11-septemberrörelsens huvudsakliga mål borde vara att genom information göra fler människor villiga att ställa frågor och ifrågasätta detta olagliga "krig mot terror". Du kan angripa detaljer i materialet så mycket du vill men bara en bråkdel av det som läggs fram borde rättfärdiga en ny, denna gång oberoende utredning av 11 septemberdåden. Genom att rensa upp bevismaterialet från den största brottsplatsen i USAs historia markerade man tydligt att Osama redan var skyldig, dömd och snart hängd. Fast vi har nöjt oss med det första i brist på bevis och obestridligt bevisad ovilja att ta fast honom. Läs om Tora Bora och sjukhuset i Dubai. FBI har klargjort att inga hållbara bevis finns för att döma Osama för dåden så vad gör vi i Afganistan nu igen ? Påminn mig. Irak ? diktatorn är död, länge leve diktatorn.

Jag försvara inte att USA hämnades 911 dåden genom att ge sig på Afghanistan. Det var dock i Afghanistan som ledarna för kaparna fick sin träning. Att USA sedan gav sig på Irak var helt fel. Jag var emot detta krig från början och trodde på Hans Blix när han sa att Irak inte hade några massförstörelsevapen.

Quote:

Du väljer att låta jordens framtid dikteras av dessa oförbätterliga lögnhalsar med sina målade U2-plan, ljudvapen, värmevapen, utredningar med intressekonflikter, patriot act 1, patriot act 2 och allt annat som kan påskynda deras polisstat. De har förhalat utredningar, mörkat, hotat, förått (läs: 'Scooter' Libby) och har uppenbarligen inga gränser för sitt agerande. Vad än deras syfte må vara så är det inte förankrat i något intresse för ditt och mitt välbefinnande. En halv miljon döda irakier ger mig en klar bild av vilka som är hotet mot vår värld idag. Utarmat uran, legaliserad tortyr och hotet om kärnvapenkrig mot iran har gjort Osama och Saddam till fotnoter i historien. Pricken över i-et måste väl ändå ha varit Brzezinzkis varning om ett potentiellt falskflaggat terrorangrepp inför kriget mot iran. Frågor, frågor..ställ för tusan frågor. Detta kan inte bara viftas bort.

Vakna upp, väx upp och låt oss alla ta vårt ansvar för idag miljontals människors lidande och död.

Jag låter inte ” oförbätterliga lögnhalsar” få sitta och bestämma över mig utan jag deltar i alla val som finns för att säga min mening om de som ska styra mig.
Och vad kan jag gråhårige gubbe då läsa "Jag låter inte "oförbätterliga lögnhalsar" få sitta och bestämma över mig......................" vilka tror du sitter vi världsrodret nu då och gör just det du nämner?.......och vad jag kan se så sitter du och försvarar dem.............märkligt resonemang...............

Posted on: 2007/3/8 22:09
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Runt 150 spänn grammet, annars finns det ett exakt spot pris.

Resized Image

See User information
mellan 250-3000 kr beroende på kvalitet enligt "1 gram heroin pris" google.

och opiumvallmon i afhganistan håller hög kvalitet.. kanske den högsta..

Posted on: 2007/3/8 22:14

See User information
150 kr/gram måste vara fel.
jag kan iofs inte fatta det diagrammet

Posted on: 2007/3/8 22:16

Anonym
Även om man skulle kunna odla guld så skulle det inte komma i närheten av profiten som man gör av narkotika.

Anonym
Ja för fan, Cocaine Import Agency köper bara det allra bästa!!

See User information
jaha, nu läste jag guldpris

trodde det var heroinpris.

Posted on: 2007/3/8 22:17

Anonym
Quote:

Theapollonorake wrote:
mellan 250-3000 kr beroende på kvalitet enligt "1 gram heroin pris" google.

och opiumvallmon i afhganistan håller hög kvalitet.. kanske den högsta..

Upp till 3000!! helt jävla otroligt!!

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

Theapollonorake wrote:
men..
..när talibanerna rensade alla odlingar.. gick ju U.S.A-holes in för att återupprätta odlingarna, och nu är de tillbaka i samma produktion igen..
en viss amerikansk ekonomibubbla är ju beroende av dessa pengar.

mat och dryck - ett investeringstips för framtiden...

Vad kostar 1 gram guld? Ca 100- 130 kr/gramet?
Vad kostar 1 gram kokain? ca 1000 kr/gramet?
Vad kostar 1 gram heroin? någon?
Saken blir ju självklar om man är en del av eliten.

Kåla och heropriserna är kraftigt dumpade nu just för att få in nya förmågor i gisslet, jag har ingen exakt siffra men det börja dyka upp i de lägre tonåren nu, oron börjar sprida sig på maria-ungdomsmotagning............ska kosta på mig att kolla imorrn,kan vara intressant att följa under våren.......

Posted on: 2007/3/8 22:19

Anonym
Diagrammet är i Amerikanska dollar per skålpund, det blir ungefär 150 spänn grammet.

1 U.S. dollar = 7.0521 Swedish kronor
1 ounce = 28.3495231 gram

See User information
jag ska promenera bort till maria-ungdom och ge cheferna en packe goa jävla filmer att titta på, och förstå lite grundläggande fakta om vilka de egentligen har som fiender.

hur tragiskt det här ändå är så kan jag inte låta bli att fnissa lite ibland.

Posted on: 2007/3/8 22:29

Anonym
Quote:

gaston wrote:
Och vad kan jag gråhårige gubbe då läsa "Jag låter inte "oförbätterliga lögnhalsar" få sitta och bestämma över mig......................" vilka tror du sitter vi världsrodret nu då och gör just det du nämner?.......och vad jag kan se så sitter du och försvarar dem.............märkligt resonemang...............

Vad är det för försvar du menar?

NIST rapporten som ingen av de med alternativa teorier verkar ha läst en enda rad i eller något annat?

See User information
Quote:

Theapollonorake wrote:
jag ska promenera bort till maria-ungdom och ge cheferna en packe goa jävla filmer att titta på, och förstå lite grundläggande fakta om vilka de egentligen har som fiender.

hur tragiskt det här ändå är så kan jag inte låta bli att fnissa lite ibland.
the truth & lies vore bra , kanske dom kanske kunde få upp ögonen på vilka som drar in skiten....fin idé.

Posted on: 2007/3/8 23:37

Anonym
Du har inte läst NIST rapporten lika lite som du har:

Jobbat med radio i 30 år.
Jobbat med kemi i 30 år.
Jobbat med cement i 30 år.
Jobbat i filmklubben i 30 år.
Jobbat som datorkonsult i 30 år.
Jobbat med DNA analyser i 30 år.
Har inte varit ute och cyklat i 30 år.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Vad är det för försvar du menar?

NIST rapporten som ingen av de med alternativa teorier verkar ha läst en enda rad i eller något annat?
Det behövs inte ytterligare förklaras, å det vet du..........du vet vilka som vid ratten i den där soppan, eller har du missat det? Tror inte det, du kunde ju i allafall kalla dom vid sitt rätta tillmäle......." lögnhalsar".

Posted on: 2007/3/8 23:43

See User information
Quote:

void wrote:
Det finns bara två skäl till hans beteende som ni alla säkert har listat ut. Ingen kan neka att de officiella historierna kring 911 är helt åt helvete efter att ha forskat så mycket som Zink gjort.

1. Han lider av kognitiv dissonans eller liknande.

2. Han är någon form av co-intel-pro eller likande skit.

Om case 2 bevisas stänger vi av omedelbart. Ska man stänga av sjuka personer är dock en klurigare fråga.

Ska vi ha en demokratisk omröstning om hans närvaro här på vaken.se eftersom alla uppfattat hans till och från straw-man arguments och hårklyveri i precis var enda område.

Jag ser ingen jävla anledning till att behålla honom. Karln har fan varit på vaken.se hur länge som helst och studerat 911. Jag har ingen vän, bekant, arbetskamrat, internet-vän eller liknande som kollat så mycket på 911 som honom och fortfarande nekar att det skulle vara något annat än den officiella historien säger.

Något luktar rutten fisk här...

PS - glöm inte att ett av de första objectives för cointelpro är att "stjäla tid". Dvs få oss att fastna i endless debates istället för att bli aktivister i verkligheten.

Jag röstar för att zink ock zpz stängs av från forumet.

Anledningen är INTE att deras åsikter avviker från mina egna. Tvärtom. Om ett forum bara består av "ryggdunkare" så är det visserligen en behagligt trygg plats, men det hämmar den personliga utvecklingen att aldrig behöva ifrågasätta sina egna åsikter.

Anledningen ÄR deras häpnadsväckande envisa, aggresiva, otrevliga och enkelspåriga ton. Eller som någon redan skrivit; de är rabiata!

Det lilla goda de för med sig till forumet överskuggas VIDA av all skit de sprider omkring sig. Om zink skulle jag kunna skriva en längre uppsats med drösvis med idiotiska exempel från hans "bidrag" till forumet. Det är onekligen något tvångsmässigt och sjukt med hans inlägg.

Angående zpz så tänker jag ge ett(två) exempel. Hans inlägg är inte lika förvirrade som zinks, men de är desto otrevligare och precis lika fanatiska.

zpz försökte i en tråd lögnaktigt tilldela mig personligen åsikter som jag inte har, och jag gav följande svar:

Quote:

TTime wrote:
Quote:

zpz2 wrote:

Innan du kommer med nåt skitsnack om att utbildning är bluff och illuminatiprogrammering så ...

Jag har mig veteligen aldrig tidigare ens skrivit ordet "illuminati" på detta forum. Varifrån kommer dina farhågår?

Quote:

zpz2 wrote:
Om du tror att zink och jag är samma person är det väl en smal sak att be admin kolla upp våra ip-adresser.

Det här var korkat skrivet. VAR har jag lagt fram några tankar om att ni skulle vara en och samma person? Dessutom, olika IP-adress säger INGENTING om vem som sitter bakom tangentbordet.Hur tänkte du när du skrev det här?

Quote:

zpz2 wrote:
Och om du tror att jag är en betald agent, har du inte reflekterat över att jag sällan eller aldrig skriver här på dagtid? Min arbetsgivare skulle nämligen inte gilla att jag satt här och diskuterade konspirationsteorier på arbetstid.

VAR har jag lagt fram några tankar om att du är en betald agent?

Du har här ett antal gånger, inför andra, försökt tilldela mig åsikter, tankar och egenskaper som jag inte har. Är det här ett typisk särdrag hos dig? Skulle du vilja vara så vänlig och leta upp och visa vad du grundat allt detta på! Eller ska vi en gång för alla konstatera att du bara är en simpel smutskastare? En person som försöker göra vitt till svart och svart till vitt.

Quote:

zpz2 wrote:
Jag tror för övrigt inte att du på allvar tror detta, det är nog bara så att du gillar att kasta skit på folk.

Jag tillämpar ofta principen att hålla upp en "spegel", så att vissa tvingas att betrakta sig själva. Sen försöker jag att lämna dömmandet till personen själv med frågan: Gillar du vad du ser?

Gillar du vad du ser?

Letade zpz upp något jag skrivit här på forumet som kunde styrka hans påståenden?? Självklart inte! Istället tuggar han vidare i samma tråd på ett nytt ämne och lyckas prestera följande:

Quote:

zpz2 wrote:
Om det är en stålpelare som det droppar smält sörja från, varför skulle det vara smält stål? Om stålpelaren inte har smält så är det väl mer troligt att den smälta sörjan är av material med lägre smältpunkt, eftersom detta smält men inte stålet.

Jag svarade "Om du ser något som rinner på sidan av ett brinnande stearinljus, förväntar du dig då att det är något med lägre smältpunkt än stearin? Huh?"

Varpå zpz's svar återigen lyste med sin frånvaro.

Dessa personer rör sig ogenerat från lögn till lögn med diverse dryga smutskastningskampanjer däremellan. Som exemplen visade så ljuger zpz urskiljningslöst om allt från personer på forumet till rena vetenskapliga fakta.

Om någon kunde se till så att de som jobbar bakom signaturerna zink och zpz stängs av från forumet, så skulle denna någon göra det här forumet till ett mycket trevligare och effektivare ställe för utbyte av åsikter och information.

Posted on: 2007/3/9 1:03

See User information
Quote:

TTime wrote:

Jag röstar för att zink ock zpz stängs av från forumet.

Jag tycker dessa herrar tillför mycket bra till forumet och bör ha beröm för sina frivilliga insatser!

Posted on: 2007/3/9 2:08

Anonym
Quote:
Jag tycker dessa herrar tillför mycket bra till forumet och bör ha beröm för sina frivilliga insatser!

hahahahahaha....

...frivilliga Insatser.....På Uppdrag utav Vem ?? ???

See User information
Quote:

TTime wrote:
Angående zpz så tänker jag ge ett(två) exempel. Hans inlägg är inte lika förvirrade som zinks, men de är desto otrevligare och precis lika fanatiska.

zpz försökte i en tråd lögnaktigt tilldela mig personligen åsikter som jag inte har, och jag gav följande svar:

Du vet, när man hela bemöts av "jävla disinfotönt", "jävla SÄPO idiot", etc etc. så blir det tillslut att man föregriper personangreppen.
Eftersom jag av erfarenhet vet att mina inlägg alltid bemöts av dessa hatiska personangrepp så gav jag på en gång mitt svar på sådana eventuella angrepp.

Om du ska stänga av folk för att de är otrevliga så måste du stänga av väldigt många fler än mig.

Quote:
Zagamis dokument är äkta och genuina eftersom jag har liknande dokument, gissa vad vad vi ska göra med ditt bajshål. lol

Utesluten? Man blir inte utesluten av att argumentera med idioter som du. (Men du kan väl påstå att du är shit hit och dit), fan fuck off, jävla goyim.

Jag vill introducera "Zink" som Säpo/FRA idiot som alltid snackar absurd shit, ex. varför använder inte Rönnskärsverken flygfotogen, asshole. Hoppas dina odrägliga skitungar får lära sig samma feedback funktion ifrån av microchips som du skall.

Asshole.

Din djävla disinfotönt, vem som helst kan se att B-25 som krashade i WTC är vedertagna händelser, så vida du inte tror att NBC and ABC ljuger igenom att att påstå att händelsen har inte skett.

Jävla foliehatt.

www.google.com WTC och B-25, något som SÄPO idioten hoppas att du inte gör. Och sluta klipp och klista in en massa skit som lägervakterna i Halliburton's läger har kokat ihop, må dina barn ha microchip och dina barnbarn bli autistiska, fast då hamnar de i organ banken där de hör hemma.

Varför vill inte ZPZ angripa psykologi och sociologi på samma grunder som han angriper astrologi? Enkelt svar, han är en jävla idiot som bör hålla sig till "skeptiker" forum.

Posted on: 2007/3/9 6:57

See User information
Personligen så brukar jag hoppa över att läsa de trådar som blivit invaderade av smutskastning mellan zpz2, zink då jag inte orkar läsa all sörja. Det kanske inte bara är dessa användares fel, men har inte läst mycket trevligt komma från dem.

Tycker att de borde starta fler egna trådar med sin egna bevis och teorier. Hur som helst, det är inte mitt val att stänga av dem, har inte varit aktiv på forumet så länge och tillför kanske inte så mycket.

Att förstöra trådar och sabotera diskussion borde i alla fall ge varning eller påtalas, har inte själv forumreglerna färska i huvudet.

Posted on: 2007/3/9 6:58

See User information
Quote:

A73 wrote:
hahahahahaha....

...frivilliga Insatser.....På Uppdrag utav Vem ?? ???

Det verkar inte helt friskt att vara så här paranoid och att ha en sån skev verklighetsbild.

TTime undrade:
"VAR har jag lagt fram några tankar om att du är en betald agent?"

Eftersom nästan alla på det här forumet lägger fram den teorin, inser du inte då att man då tillslut föregriper dessa korkade angrepp och besvarar dem innan de uttalats?

Posted on: 2007/3/9 7:02

Anonym
Till er alla.

Jag får massor av skit från de som ställer upp på detta forums värderingar men jag struntar i dem för jag vet vilka människor det egentligen är.

Jag försöker också skriva på samma sätt som på andra forum och får där helt andra reaktioner än på detta forum.

Att de som står för detta forums värderingar kan skriva så mycket skit mot kritiker utan att ens förstå att det gör det används utanför detta forum för att rejält misskreditera er.

Att kritiker då får svårt att inte svara med samma mynt undgår också allt för många.

Sedan har jag faktiskt talat om det som jag anser har hänt så jag fattar inte varför det inte verkar ha kommit fram men jag kan gärna upprepa mig.

Det var 19 terrorister som kapade fyra plan den 11 september 2001 kraschade dem i WTC 1, 2 och Pentagon samt att ett störtade i Sharksville. Planens skador på WTC 1 och 2 och den efterföljande branden fick dem att rasa och WTC 1 raset skadade WTC 7 så att branden i den fick även WTC 7 att rasa. Hur WTC 7 verkligen rasade är fortfarande okänt och vi får väl se om det någonsin går att utreda.

Det påstådda konspirationen Frimurarorden=Illuminati=NWO anser jag inte finns.

Motivet till att jag tror så beror INTE på NIST rapporten då den över 11000 sidor rapporten är väldigt tungläst.

Det beror främst på att jag funnit att de alternativ teorierna om 911 har så pass stora brister att de inte är trovärdiga och om man tar bort dem har man bara en sannolik förklaring kvar nämligen den officiella. Denna officiella ståndpunk har inte namngetts sanningen utan sannolik.

Allt för många av de alternativa teorierna har namn getts sanningen.

Jag anser att om man säger att en teori är sanningen ska man kritisera den hårdare än om man anger att den är sannolik även om båda ska gå att kritisera.

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper