vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Se mig på TV om en timme
Argument, kl 22.05 SVT 1 i Röda Stolen!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Se mig på TV om en timme

See User information
Jag funderar på omjag ska ringa och tipsa andra, som inte brukar se på tv, de är lite "elkänsliga" mm... kan du säga vad det handlar om. Jag antaratt det är om strålning, eller - kan du ge lite info?

Posted on: 2007/4/3 21:18
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Kan någon rippa till DIVX/dataformat?

PLEASE!

Från SVT:

"
Vart är feminismen på väg?
För tio år sen ville alla kalla sig feminist. Idag tycks ordet ha blivit fult. Hur gick det till? Och vad händer härnäst? I studion har vi bland annat nya talespersonen för Fi - Stina Sundberg. Dessutom: debatten om drogtest utgår och istället blir det duell om fastighetsskatten mellan Lars Ohly (v) och Mats Odell (kd)."

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d ... _2205_sitelink&from=tabla

(btw... "duell om fastighetsskatten", det meningslösaste av alla meningslösa ämnen inom svensk politik får åter igen lite focus). Predictive programming säger jag... Vi ska inte koncentrera oss på riktigt viktiga saker.

See User information
Nice sideburn

inte för strålning är mitt ämne men det var intressant iaf

Posted on: 2007/4/3 22:48
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

Anonym
Tummen upp Wikhall, bra info! Lugn o fin :)

See User information
Bravo Wikhall!

Posted on: 2007/4/3 22:51

See User information
Bra jobbat wikhall.

Hon från SSI verkade inte riktigt veta vad hon pratade om tyckte jag. Hade väl varit bättre om SSI hade skickat någon som vet något om mobiltelefoner och inte bara att man kan prata i dom. Gällde väl att hålla en låg profil mot folket så att förtroendet inte sviktar allt för mycket

Posted on: 2007/4/3 22:52
- -

See User information
Du hadde på dig en vaken.se t-shirt hoppas jag ;)

Posted on: 2007/4/3 22:52
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Bra jobbat Wikhall!

Jag tror att det här är ett jävligt underskattat problem. Våra kroppar är ju i hög grad levande nätverk, i hjärnan pågår ju t.ex elektriska impulser. Det vore naivt att tro att vi inte skulle påverkas. Jag har själv jobbat med en kvinna vars man var så elöverkänslig att de var tvungna att flytta.

Posted on: 2007/4/3 22:53
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Har inte mycket kunskap inom ämnet med strålning.

Men det som kom till tanken när man kollade på debbaten va
bara hur dom bollade fram och tillbaka i stort sätt med samma
visa.

Är inte så jätte insat i Chemtrail män har läst på litte om det
och så fort jag sett flygplan kollat på himlen.

Jag kom att tänka på om Chemtrail har nåt med detta elkänslighet
med tanke på vad Chemtrails innehåller.

En annan sak va ju filmen Johny Mnemonic där dom har nån sorts
elkänslighets sjukdom om jag inte är ute och cyklar.

Kanske framtidens nya epidemi?

Nice side burns :)

Respect

Posted on: 2007/4/3 22:55

Anonym
PROFIT.

Industrins Profitörer skiter i Människors hälsa och även sin egen .

I Australien för något år sedan, fick man utrymma ett helt kontor då många av dom anställda fått Hjärntumörer på grund av en Basstation utanför.

Industrin MÖRKAR problemet... och vanligt folk har så avtrubbade sinnen så att man orkar inte bry sig.

Sedan finns det ju andra aspekter när det gäller vilket Frekvensområde man valt att lägga 3G på.

3G ingår också i den Nya Övervakningstekniken och det är viktigare än folks hälsa.

IlluminatiLandet Sverige , det perfekta Testlandet, där man lyckats bäst med Hjärntvätten.

See User information
Nono, side burns off - always off

Jag såg den, ska se om den. Ska kolla om hon professorn till 100% sa att dels finns det det med gränsvärden/forskning, å ena sidan - sedan finns det "oron". aaaaargh.

Vilken ful taktik - att de håller på med larv på det sättet, hon borde väl inse att om det är ett program som utgår ifrån det tex Wikhall säger - att människor skadas, går i däck osv - så är det inte forskning/värden + oro somär det paket de ska säga som ett mantra.

Hon är en kriminell perosn i mina ögon - en riktig scienceköpt prototyp. Hade hon varit seriös, och en människa - då hade hon sagt, i alla fall en gång - att det finns fosrklning och även de som "har problem"/är drabbade/är skadade - eller något.

Nu går hon exakt på samma gamla inövade sätt som vitrockarnas lärjungar har - de använder bedrägliga ord - det finns därute de "oroliga människorna" - när andra då säger att de har har stora problem så får hennes ord innebörden att de har problem för att de är oroliga, det sätter fokus på de skadades trovärdighet, deras psykiska status - att det är på grund av någon slags personliga problem, känslor osv... som det hela bottnar i.

Precis samma gjorde de med kvicksilversaken.

Kvinnan bör klämmas åt rejält. Hon är fullständigt oseriös, en skam och skandal, och kvinna... - jag hade inte förväntat mig bättre av henne heller.

Men jag ska se det igen, kanske får jag då ta tillbaka lite?

Bra gjort Wikhall, men som sagt - rent face, omaskerat - du har väl inget att dölja?

Edit:

Samma bedrägeri har de alltid gjort genom ordet "öronbarn".

Posted on: 2007/4/3 23:11

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Är det nån annan som la märka till hennes blickar när hon snackade
hur hon kollade snet på W hon såg nästan litte förbannad. :)

Respect

Posted on: 2007/4/3 23:24

Anonym
Hej och tack alla.

Redaktionen hade mycket svårt att hitta folk som ville ställa upp. Miljöministern och infrastrukturministern tillfrågades, men påstod sig inte ha tid.

SSI vägrade men ändrade sig sedan och sade kanske om Socialstyrelsen också var med. Till slut skickade de en av sina styrelseledamoter...

vilken cirkus.

Läs på min blog: wikhall.blogspot.com

Nu åker jag hem.

See User information
Wikhall! Skitbra jobbat. Kul att se en människa som delar med sig på vaken att också förstå att mainstreammedia är ett otroligt effektivt instrument att nå massorna på.

Tänkte närmast på micros kommentar som nästan får mig att gråta. Jag säger inte att det gäller dig Micro men man kan ju börja undra. Ett gäng skogsmullar med "ursäkta uttrycket" rosa lovikavantar vill inte ha nån TV för det är så mycket dumt som visas där. Och i ren protest kastar de ut TV:n och vägrar inse att ett enda program som det den framsynte Wikhall medverkade i igår når ut till flera tusen procent fler människor under en timme än forum som vaken når ut till under ett år.

Quote:
micro:
Du hadde på dig en vaken.se t-shirt hoppas jag

Wikhall! Dessutom skall du inte bry dig om Novax när han säger att du skall raka av dig dina vackra polisonger. Hade du kunnat spela slap bass på kontra hade jag anlitat dig vilken sekund som helst i ett rockabillyband.

Tack igen för din insats för de som är drabbade!

Posted on: 2007/4/4 9:26

See User information
Quote:

Wikhall! Dessutom skall du inte bry dig om Novax när han säger att du skall raka av dig dina vackra polisonger. Hade du kunnat spela slap bass på kontra hade jag anlitat dig vilken sekund som helst i ett rockabillyband.

....

Det är nog för sent - jag tror att Bröderna Djup redan har sugit tag i honom... är det något på g med huset... maila.

Posted on: 2007/4/4 10:37

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Måste instämma i hyllningkören:

Bra Wikhall!

Intressant att se också hur de s.k. experterna och programledarna som satt bredvid dig PRATADE förbi dig och att de inte låtsades om vad du hade sagt innan.

De ville tydligen inte ta i de "heta potatisar" som du bollade vidare.

Respekt!

Posted on: 2007/4/4 13:13

See User information
haha Mats Holme <3 din reaktion när han nämner vart de får sin forskning från...så bra. Tydligt att du är mer påläst och du tog ner branchen på jorden! bra jobbat

http://svt.se/svt/road/Classic/shared ... ayer.jsp?d=52891&a=799061

Det där skall vara linken till programmet tror jag...

eller denna: http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=799061

Posted on: 2007/4/4 15:00

See User information
Quote:

wikhall wrote:
Hej och tack alla.

Redaktionen hade mycket svårt att hitta folk som ville ställa upp. Miljöministern och infrastrukturministern tillfrågades, men påstod sig inte ha tid.

SSI vägrade men ändrade sig sedan och sade kanske om Socialstyrelsen också var med. Till slut skickade de en av sina styrelseledamoter...

vilken cirkus.

Läs på min blog: wikhall.blogspot.com

Nu åker jag hem.

I menyn på wikhall.com så funkar inte knappen/länken till Debatt )(Husbygge är inte heller där).

Funkar annars om man först har klickat på Kreativt i menyn och väljer Kreativt.

Posted on: 2007/4/4 15:12

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

Jag har spelat bas i 20 år, men som du nog försår har jag inte tid. Skulle varit kul annars, rockabilly hör till det enda jag inte spelat...

Man måste märka ut sig på något sätt.

See User information
Quote:

wikhall wrote:
Quote:

Jag har spelat bas i 20 år, men som du nog försår har jag inte tid. Skulle varit kul annars, rockabilly hör till det enda jag inte spelat...

Wikhall - du är redan "utmärkt" - du vet, det kommer inifrån - om man inte har det där så blir det som folk gör nu - titta på dem på stan... tex ungdomarna.

Det utmärkta i en kan dras ned av annat som ligger mer på ytan.

Hoppas det går bra att jag spånar lite wikhall, givetvis inget personligt utan mer allmänt - man (jag) är ju trygg själv så länge man lyckats dölja sin egen identitet och yttre...

Människor dömer/bedömer väl mycket efter ens yttre (och attribut) - och det är ju helt ok eftersom det är en del av en. Vad sänder det ut för signaler och budskap - tex om klass, lågstatus/högstatus etc? Bonnigt kontra bildat/vårdat. Jag talar inte om tex mitt eget eventuella skägg eller någon annans variant...

Jag tror det är strålningskydd du har på sidorna...

Side burnes pekar mot hakan, förstärker/lyfter fram hakpartiet - vilket man brukar säga har med viljan att göra.

Posted on: 2007/4/4 21:04

Edited by novax on 2007/4/4 21:27:16

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
kan man se inslaget någonstans??????

Posted on: 2007/4/4 21:40

Anonym
Citat :

"De få som förstår det "monetära" systemet, kommer troligtvis att bli så intresserade över sin egen profit, eller så partiska och så beroende , att det inte kommer att bli någon motsättning från denna samhällsklass. Den stora massan av folk mentalt oförmögen att begripa detta enorma övertag kommer att bära sina bördor utan några klagomål, och kanske utan någon misstanke om att systemet är skadligt till deras egna intressen”

Här avslöjar den skickliga familjen Huset Rothschild vad Systemet, The System är för något. Vad pengar i verkligheten är för något!

See User information
Quote:
wikhall:

Hehehe... vi kunde ju spela psychobilly! Där går låtarna i 300 bpm och ett framträdande kunde klaras av på 15 minuter.

Återigen! Raka inte av dig dina pollisar... de är grymma!

Posted on: 2007/4/4 23:47

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper