Vakencorner
|
Re: Se mig på TV om en timme
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så sant som det är sagt, de som har någon info om hur det egentligen funkar brukar göra sig till miljonärer medast de gör sig till trillionärer.
Posted on: 2007/4/4 22:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sr ni på sidan så mycket röda grejer de stoppat in från feministerna och den röda programledningen...
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d ... _2205_sitelink&from=tabla Programmet går i repris idag står det + i morgon - då är säker side burns off.
Posted on: 2007/4/4 22:23
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
På SVT.se, Argument, Webb-TV i ca två veckor. Det finns även en presentation av mig där, klicka på Röda Stolen. Kunde nån rippa det på DivX förresten? Jag har inte de resurserna just nu...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det står ju verkligen "rättshaverist" stämplat i pannan på herr Wikhall...
(går repris nu) Miljöpartisten visar upp sin totala okunskap i vetenskapsteori.. "de är inte de drabbade som skall bevisa att de är drabbade utan de som sysslar med det här som måste bevisa att det är ofarligt" Det är teoretiskt omöjligt att bevisa att något är ofarligt. Försök gärna bevisa gärna att hallonsaft inte orsakar hjärntumörer.
Posted on: 2007/4/6 10:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Om man är "rättshaverist" då man står på de utsatta och sjukas sida så SIGN ME UP !!!
Posted on: 2007/4/6 11:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
det är ju intressant att se hur zpz2 kategoriskt är emot det som tas upp här på vaken. hur trångsynt får man inte vara!? jag tycker synd om dig och din omgivning.
Posted on: 2007/4/6 11:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja, zpz2 är en tragisk figur som tappert kämpar för att hålla sin skeva världsbild vid liv.
Han vet mycket väl att när 9/11 myten faller...ja då faller hela hans världsbild som dominobrickor Så zpz2, kämpa på Wilhelm von Humboldt iakttog att vetenskapliga revolutioner vanligen går igenom tre stadier. Först förnekar auktoriteterna det revolutionerande nya. Sedan erkänner man dess verklighet men frånkänner det all betydelse. Slutligen erkänner man dess stora betydelse men hävdar "det där har vi alltid vetat". Jag undrar hur länge det tar innan zpz2 kommer att säga: "det där har vi alltid vetat".
Posted on: 2007/4/6 12:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Alla paradigmskiften går igenom dessa faser, men det finns en fas till den fjärde.....dom tar åt sig äran av att förändringen kom till stånd.....det är något sjukligt över det att dom alltid måste vara "on top of the situation"......
Posted on: 2007/4/6 12:08
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Wikhall <-- Bra genomförd infokampanj på tv.. många kommer nog att börja ifrågasätta detta med 3g och diverse andra strålningar..
zpz,zpz2,verkligen,zink <-- Snart är ni tvugna att hålla med oss vare sig ni vill eller inte, det är inte roligt att inse vilken soppa världen befinner sig i men ju snabbare man inser detta faktum ju snabbare kan vi göra nåt åt det! Så min rekommendation är att tar in alla "våra" funderingar, ifrågasättanden och ideer, ifrågasätt sedan era egna insikter och uppfattningar om saker och ting.. Om man ser det på ett djupare plan och med bredare överblick så kanske våra ideer stämmer mer överens med hur verkligheten faktiskt ser ut! Dom gamla uppfattningarna om verkligheten tillhör matrixen som vi på vaken har befunnit oss i .. Been there, done that... Ni är välkomna till den ljusa sidan av verkligheten.. Rundar av med refrängen i Rolling Stones låten från filmen The Green Mile.. - Tiiiime is on "our" side, yes it is....
Posted on: 2007/4/6 13:47
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Oooops, glömde visst att gratta...
Bravo Wikhall !!! Satt o mös åt ditt underbara minspel (som osade suck, pust, stön,) och rullande ögon när "experterna" (i att vara hjärntvättade/lakejer) satt o körde sin bullshit....hahaha Yo´ zpz2, ta och installera en 3g station i ditt vardagsrum... Du lär behöva strålningen om du skall hålla fast vid din världsbild Ta och komplettera med ett fett aspartam o fluorintag och lite "schyssta" vaccinationer så är du garanterat "immun" mot sanning i ett par decennier till...
Posted on: 2007/4/6 14:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"Yesterdays "nut" is tomorrows oaktree"
- som David Icke skrev.
Posted on: 2007/4/6 14:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är ganska låg nivå att resonera med sådana jämförelser zpz - jämföra ett bär som vi äter och hjärntumör - med något som är kring el/strålning, när människan ÄR en biokemisk/bioelektrisk varelse, på sätt och vis - när alla processer i kroppen kan relateras till och har med en voltpotential att göra. Hur tänkte du egentligen? Du får Underkänt. Vad vill du säga med "rättshaverist"? Det är det sjuka samhällets metoder, och det är de som har myntat begreppet för att peka mot, förlöjliga och putta människor ut i periferin - som ofta inte ensamma rår på överheten/övergreppen från de mäktiga intressena - ofta för att de ska ut med en ekonomisk förmögenhet för att orka kämpa på för att få upprättelse och rättvisa. Det är samhället som är Rättshavererat, ofta. Om du vill stämpla människor i pannan istället för att se på vad det handlar om så är det kanske du som har en slags haverering i ditt sinne. Naturligtvis är det mycket kring det där med varför människor blir påverkade, och jag är inte inne på att det bara går att peka mot farlig strålning etc. Det handlar även om eget ansvar, vad man gjort med sig själv>>> hur man fått sina svaga länkar. Karma. "Dagens vetenskap, grundad på stela och dogmatiska lagar måste därför snarast förbjudas och oskadliggöras..." "Darwin’s Evolutionism: Why Continued Belief in It Has Little to Do with the Scientific Facts" Resten här...: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40693#forumpost40693
Posted on: 2007/4/6 15:18
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
zpz2: Om du tycker det står rättshaverist stämplat i pannan på en av de få som vågar debattera dessa saker i offenlighetens ljus utan att slicka uppåt och sparka nedåt så vill du nog inte veta vad de flesta människor med rättspatos tycker att det står i glödande skrift på din panna. Ett hett och brännande tips är ett tal som innehåller tre sexor! Men det vet du nog själv redan!
Posted on: 2007/4/6 17:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
bumblebee, det där med "talet och pannan". Jag skrev något om att göra sig av med bestens märke här http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=41177#forumpost41177 666, odjuret, besten, draken, Babylon... se dessa artiklar för förklaring över vad det är: Some Insights on the Book of Revelation http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=1094 Revelations from the Bible's Book of Revelation http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=1095 "A Pureinsight article unveiled the secret behind "666." The Chinese language is quite unique in that it puts emphasis on the strokes of characters. In Chinese, the two characters that make up the word "Communism" have six strokes each. The character "Jiang" also has six strokes. So this "666" represents the Chinese Communist regime headed by Jiang. The Jiang regime is the demon mentioned in the Book of Revelation whose number is "666." Jiang is the head of the evil.
Posted on: 2007/4/7 7:41
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Some Insights on the Book of Revelation by Li Zhan Fantastiskt spännande läsning. Tar genast tillbaka min anklagelse mot zpz2. Han är en obetydlig hantlangare och det vore att överskatta hans förmåga att tillskriva honom en sådan sifferkombination. Jag vet varför jag misstog mig. Arslet sitter där ansiktet borde vara och där det egentligen stod 999 i barcoden missuppfattades därför att idioten tillfälligtvis stod på händer och lät arslet och käften låta samtidigt. Förvillande metod det där! Men helt enligt planen i varje sann desinformatörs agenda.
Posted on: 2007/4/7 9:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/4/7 9:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"När huvudet talar skall inta RÖVEN svara"
![]()
Posted on: 2007/4/7 13:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://lakarn.blogspot.com/
Är detta Zpz kanske? Eller Zink? Eller verkligen? Jag ställer samma fråga igen. Var hade ni varit och vad hade ni gjort i April 1940 i Norge eller Danmark? Eftersom läkarn nu befinner sig i Afghanistan bland USA:s stödtrupper så vet jag svaret på åtminstone var han hade varit och vad han hade gjort. Ett stort tack till er alla på vaken.se i övrigt för alla positiva bemötanden på min TV-medverkan. Jag lär göra det fler gånger och jag tänker smida medan järnet är varmt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det står ju verkligen "rättshaverist" stämplat i pannan på herr Wikhall... Åh man tackar... Din smickrare där... Det hade du inte behövt.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Postar även här om artikeln http://en.epochtimes.com/news/7-4-6/53832.html Läs om bildens sammanhang. ![]()
Posted on: 2007/4/8 17:11
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Var kan man se programmet? På TV? Kan man ladda ner? Intressant!
Quote: ( Meningslös? Orättvis / orättfärdig kanske. Att kräva människor på pengar som man inte har tycker jag är värt att disskuteras. Man kan ju inte precis bryta loss en bit av parkettgolvet och betala skatten med. Föresten strider den mot internationella konvensioner, som säger att man inte får beskatta livets nödvändigaste (mat och boende). / fr3D |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://svt.se/svt/road/Classic/shared ... ayer.jsp?d=52891&a=799061
Finns i ca en vecka till på den platsen. Nej, man kan inte ladda ner. Men en bekant i Göteborg har jag fått reda på har bandat programmet på hårddiskvideo. Ska få över det till DVD i en snar framtid. Mest kul att ha för egen del såklart... Har fått massor av feedback efteråt, kul. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login