vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Jag tror inte illuminati ar onda.
Vad ar det som sager att dom ar onda? Den bild jag har fatt ar att dom gillar att meditera i pyramider. Och slakta manniskor for att fa bort lander, vad ar det for fel med det?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jag tror inte illuminati ar onda.

See User information
They knew Hitler had sacrificed his soul for power. They knew Hitler was controlling and mesmerizing his followers by using the dark secrets he had learned from the evil masters of the Society of Thule. These occult adepts used black magic to control Hitler and make him their puppet in their quest for world domination. The Dark Masters who made up the Society of Thule have used their dark magic throughout the ages and throughout the nations of the world, to pervert, seduce, corrupt and control leaders. Once the leaders were/are controlled, the Dark Masters could/can enslave the people, and rape and pillage the land with no opposition. From Babylon to Egypt to Rome - wherever this dark cabal raised its head - evil, death and destruction soon followed.

"The best time to make money is when blood is running in the streets."

Tycker du om detta är det korrekt?

Posted on: 2007/5/5 11:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
rymd_ninja <-- Jag hoppas att du är ironisk!

Posted on: 2007/5/5 11:52
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Om man tänker ur perspektivet att det inte finns något rätt och fel, ont och gott, osv, så är dom ju inte det men dom hjälper ju inte till en bättre värld direkt. Men dom finns väl här av nån orsak?

Anonym
Sett ur ett enhetsmedvetande så är de bara en del av helheten och kan bara ses som en del av Gud. Och allt sägs ju vara kärlek..

Alla med enhetsmedvetande räcker upp en hand?

Näe, OK, trodde väl det.. :)

Vi är fast i dualismen än så länge, och varför låtsas befinna sig på ett högre plan än man är?

De är ruttna åsnor som bedrar oss och sodomiserar våra barn. Men att hata dem och hämnas kommer inte att hjälpa oss. Sprida sanning är vad vi måste göra.. Vi måste uppnå en kritisk massa som har kännedom om deras planer.

See User information
God will not be the ones to rebuild the Temple--it will be Illuminati. For God would not send men to that place to perform blood sacrifices. His Son’s blood was the perfect sacrifice; there is no need to shed the blood of dumb animals any longer. Yeshua did a perfect work, and it was finished. But He will return and take control of the New Temple that I feel will be built soon enough. Anti-Christ can be accepted by most "Christians" as savior who can bring peace and order to the world. But then you know the rest of that story.

http://www.letsroll911.org/phpwebsite ... r_op=view_page&PAGE_id=70

Posted on: 2007/5/5 14:44

See User information
Deras problem är att de tror att de har rätt och att de äger oss som boskap.

"We need a program of psychosurgery for political control of our society. The purpose is physical control of the mind. Everyone who deviates from the given norm can be surgically mutilated. The individual may think that the most important reality is his own existence, but this is only his personal point of view. This lacks historical perspective. Man does not have the right to develop his own mind. This kind of liberal orientation has great appeal. We must electrically control the brain. Some day armies and generals will be controlled by electrical stimulation of the brain."

-Dr. Jose Delgado, Director of Neuropsychiatry, Yale University Medical School prof and CIA mind control scientist, Congressional Record, No 26, vol 118 February 24th, 1974

Kan inte för mitt liv minnas var jag grävde fram detta...har en massa citat samlade i ett arkiv.

Posted on: 2007/5/5 15:18

Anonym
ok, dom ar onda :) men jag fattar inte, hur fan kan man vara sa javla ond? LOL!

See User information
Quote:

Icehorn wrote:
Deras problem är att de tror att de har rätt och att de äger oss som boskap.

"We need a program of psychosurgery for political control of our society. The purpose is physical control of the mind. Everyone who deviates from the given norm can be surgically mutilated. The individual may think that the most important reality is his own existence, but this is only his personal point of view. This lacks historical perspective. Man does not have the right to develop his own mind. This kind of liberal orientation has great appeal. We must electrically control the brain. Some day armies and generals will be controlled by electrical stimulation of the brain."

-Dr. Jose Delgado, Director of Neuropsychiatry, Yale University Medical School prof and CIA mind control scientist, Congressional Record, No 26, vol 118 February 24th, 1974

Kan inte för mitt liv minnas var jag grävde fram detta...har en massa citat samlade i ett arkiv.

Söker man på "We need a program of psychosurgery for political control" i Internet Explorer så är det 100 träffar, här är två:

http://www.rense.com/general17/imp.htm

http://www.theforbiddenknowledge.com/ ... th/mind_control_index.htm

Posted on: 2007/5/5 17:42
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Jag vågar knappt googla sådant nuförtiden. Det blir bara mer och mer

Men tack ändå. Det är ett gammalt arkiv av bilder, filmer, länkar och dokument så jag får nog gå igenom det någon gång..till höst kanske. Tittar man en gång på informationen påminns man om hur vriden den här världen faktiskt är.

Posted on: 2007/5/5 18:03

See User information
Quote:
rymd_ninja:
ok, dom ar onda :) men jag fattar inte, hur fan kan man vara sa javla ond? LOL!

Vad för ont eller gott har du gjort under de senaste tio åren?

Posted on: 2007/5/5 18:55

Anonym

Anonym
jag har iallafall inte dodat nagon manniska

See User information
Finns helt klart högre syften med Illuminati än bara dumheter.

Felande länken verkar tyvärr landa på den tolkning vi människor gör.

Inte minst gällande makthavare som agerar i egoistiskt syfte.

De är fortfarande väldigt små i förhållande till mänskligheten.

Posted on: 2007/5/6 13:25

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:

Jaså vadå?

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

provoceramera wrote:

Jaså vadå?

Sankte Maggot är återuppstånden på den yttersta dagen!

Halleluja!

Det var på tiden!

Posted on: 2007/5/6 15:29

See User information
Det måste vara ganska schysst att ha nåt att skylla allt på, ungefär som religiösa människor kan säga "gud gjorde det" vad det än gäller.

Det och det hände, ja men det var illuminati igen.

Posted on: 2007/5/7 13:10

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Det måste vara ganska schysst att ha nåt att skylla allt på, ungefär som religiösa människor kan säga "gud gjorde det" vad det än gäller.

Det och det hände, ja men det var illuminati igen.

Exakt mn åsikt!

Anonym
Märkligt att deras thinktanks hela tiden gör upp planer och hävdar nödvändigheten att reducera befolkningen med 90%

See User information
Quote:

maggot wrote:
Exakt mn åsikt!

E du tillbaka? E apan död?
Vad hände med TANKEFRIHET?

Om du anser att jorden är överbefolkad måste du också presentera lösningar på det problemet.

Förslag på lösningar:
Hip Hop och crack.
NyNazism och döda alla judar.
Krig mot Irak i syfte att bara döda. Alla mot alla är effektivare.
AIDS-epedemier.
Avveckling av sjukvård.
Svält.
Översvämningar.
Tsunami.
Torka.
Legalisering av preventivmedel inkl. kondomutdelning.
Militärt stöd till många olika extremister på samma plats.
Massvaccineringar i syfte att döda.
Skatt på luft = Dyra utsläppsrätter för koldioxid.

Själv anser jag att jorden är underbefolkad och slipper därmed att propagera för någon av dessa eller liknande åtgärder.

Posted on: 2007/5/8 2:59

Anonym
Matsism
Tankefrihet rullar på...

du har flertalet gånger sagt att jorden är underbefolkad och likt mona sahlin och reinfeldt ropar efter arbetskraftsinvandring,

Du har dock aldrig förklarat varför jorden är underbefolkad, jag tycker det låter fullständigt befängt.

Anonym
Quote:

matsism wrote:
Quote:

maggot wrote:
Exakt mn åsikt!

E du tillbaka? E apan död?
Vad hände med TANKEFRIHET?

Om du anser att jorden är överbefolkad måste du också presentera lösningar på det problemet.

Förslag på lösningar:
Hip Hop och crack.
NyNazism och döda alla judar.
Krig mot Irak i syfte att bara döda. Alla mot alla är effektivare.
AIDS-epedemier.
Avveckling av sjukvård.
Svält.
Översvämningar.
Tsunami.
Torka.
Legalisering av preventivmedel inkl. kondomutdelning.
Militärt stöd till många olika extremister på samma plats.
Massvaccineringar i syfte att döda.
Skatt på luft = Dyra utsläppsrätter för koldioxid.

Själv anser jag att jorden är underbefolkad och slipper därmed att propagera för någon av dessa eller liknande åtgärder.

Glöm inte chemtrails Matsism!

See User information
Quote:

maggot wrote:
Du har dock aldrig förklarat varför jorden är underbefolkad, jag tycker det låter fullständigt befängt.

Du har dock aldrig förklarat varför jorden är överbefolkad, jag tycker det låter fullständigt befängt.

Vad vill du göra åt din påstådda överbefolkning?

Posted on: 2007/5/8 12:05

See User information
Jag skulle inte påstå att jorden är överbefolkad, snarare att många av städerna är överbefolkade och att den livsstil vi har allvarligt hotar jorden och människans överlevnad.

Posted on: 2007/5/8 12:46
Religion separerar - Andlighet förenar

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper