Vakencorner
|
Re: administarionsgruppen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är snarare dem som anstränger sig till att skapa motsättningar som utgör varningar om härskarmentalitet på vaken.
Posted on: 2007/6/9 12:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Varför tog du bort detta "provoceramera":
Det är du som kör med härskarmentalitet på Vaken ... och ersatte det med: Quote: provoceramera:
Posted on: 2007/6/9 12:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hahaha det är ju du som går runt och kallar folk saker samt påpekar vad andra gör.
Ser du inte själv?
Posted on: 2007/6/9 12:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag tycker herr Führer skapare av vaken.se i själva verket missbrukar sin skapelse av egoistiska skäl.
först å främst för att sätta sig själv i fokus, genom att han är skapare (självförklarad gud) sedan för att sätta andra på plats.. sist men inte mist för att få känna känslan av att stå i centrum. jag ser inga större olikheter i Micron's beteende och Bigbrother lindas. mitt vardagsrum, mina platspattar.. vaken.se har en potential men med hjälp av microns enorma rädsla för förändring så fungerar han endast som en flaskhals till potentialen som finns här.. typ som en psykologisk världsbank.. ta inte illa upp ni som älskar att hänga i svansen på micro, detta är endast en människas subjektiva erfarenheter av personen, guden, skaparen.. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I den här tråden så verkar enda problemet vara att vissa känner sig utanför.
micro har gång på gång försökt förmedla förlåtelse för dem missförstånd som har skett. Sluta förneka er själva.
Posted on: 2007/6/9 12:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
provoceramera: Är detta en faktagrundad uppgift eller din känslomässiga reaktion för att jag inte vill ha en rosa snuttefilt virad runt skallen? ![]()
Posted on: 2007/6/9 12:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
provoceramera: Du menar att Micro ber om ursäkt? För vadå? Det som står i introduktionen på startsidan för Vaken.se? Ett steg mot Nya Vaken.se Efter sommaren så kommer vaken.se få en ny stil. Vi kommer att rikta in oss mer på att skriva bra artiklar och nytt innehåll. Vi går ifrån att vara oberoende till att få en tydligare profil där vi vill skapa en trevlig atmosfär för lärande och samarbete. Ett tydlig ställningstagande är att vaken.se anser att nationalism är ett av de viktigaste maktmedel som används i härskarstrukturer för att tvinga fram krig och konflikt. Provoceramera! Läs noggrannt denna rad och andas lite friskt syre innan du svara! Vi går ifrån att vara oberoende till att få en tydligare profil där vi vill skapa en trevlig atmosfär för lärande och samarbete. Vi går från att vara oberoende??? Och alternativet blir då en följdfråga "beroende av vem eller vad"? Men sånt kanske du skiter i, bara det är en trevlig atmosfär för lärande och samarbete utan att en ifrågasätta vems lärande eller samarbete.
Posted on: 2007/6/9 12:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad snackar du om ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Provoceramer! Så med det menar du alltså sådana som jag som vill uppmärksamma på det marxistiskt styrda förstörelsen av Sverige medels massinvandring och spridande av nihilistiska ideal. Att man inte har samma åsikter som er vänsterliberaler är tydligen lika men "...att skapa motsättningar " för dig. Den som har lärt sig att skilja på sak och person är densamme som kan ta sakliga diskussioner UTAN att sätta sig själv i offerrollen och hela tiden känna sig "ledsen". Du använder PRECIS SAMMA argument som bl.a den statligt styrda och finasierade "tankepolisen" EXPO och liknande andra vänsterorganisationer när de ska argumentera för ett stopp av yttrandefriheten i demokratins namn! -Vi måsta stoppa "hatet" mot minoriteter ( Underförstått, alla nationalistiska tankegångar ) eftersom vi inte vill kränka dessa "utsatta" minoriteter. ( Även fast allfler invandrare själva vill stoppa invandringen eftersom de ser allmer av dess destruktiva effekter för både landet och där de bor i betongförorterna -- till skillnad ifrån alla vänsterliberaler som oftast är uppväxta i övre medelklassområden LÄNGT BORT ifrån den verklighet de så gärna hyllar!!!!!) )
Posted on: 2007/6/10 13:42
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har full repsekt för att micro har gjort en bra sida men om han håller på att köra den i botten måste man ju hjälpa han inte ens micro vet alltid bäst |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Är det inte härskarmentalitet att banna folk och ta bort trådar som kriteserar invandring ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
bumble <-- Vi säger rent hypotetiskt att vi stoppar invandringen nu direkt! Hur får vi dom som redan har invandrat att förstå att det finns moraliska, etiska lagar och regler att följa här i Sverige?!?
För det du skrev om till mig om nån 13-åring som hade råkat illa ut kan ju inte undvikas genom att stoppa invandringen f.r.o.m nu.. för vi har ju fortfarande människor här som har problem med att följa lagar och regler..!
Posted on: 2007/6/11 19:51
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
TeBe!
Med risk för att upprepa mig så har jag inte en enda gång sagt eller påstått att man helt skulle stoppa all invandring. Den frågan står inte på min agenda. Det jag hela tiden hävdat är att det finns bra och det finns mindre bra saker. Om man börjar med att skilja agnarna från vetet så kan det till och med bli en riktigt bra skörd. Jag vet inte var du kommer ifrån men där jag växt upp och levat är det ingen ovanlig syn att killar under 25 kommer glidande i BMW:s i miljonklassen och studsar omkring i dyra märkeskläder efter att endast varit bosatta i landet ett par år. Där ingen i familjen jobbar utan istället uppbär socialbidrag. (Nu handlar det om lyxvaror som en hederlig arbetare oavsett ursprung skulle ha svårt att spara ihop till under en livstid) Samma killar kräver blind respekt och lydnad av alla som lever i samma områden som de och deras svans av bråkstakar. Detta sker oavsett om det är svensk- eller invandrargranne som dessa gangsters anser sig klass ner i deras våldsinfluerade hierarkisystem som nya klanledare i betongförorterna. (Det har väl moderniserats lite nu eftersom de även når de centrala stadskärnorna när de gör anspråk på ofrivilliga delägarskap i restaurangvärlden). Jag vet att det är så det fungerar där jag kommer ifrån men även mina invandrarvänner som kämpar på för att funka i det svenska samhället känner likadant så det är inte rasism för mig. Snarare sunt förnuft precis som när man inom lantbruket inser att man får så det man skördat. Det är kanske också BennyBear så ofta svär sig röd i ansiktet över alla som vägrar se detta! De han brukar kalla medskyldiga till det negativa som händer. Jag är benägen att hålla med honom i just detta uttryck!
Posted on: 2007/6/12 8:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om vi stoppar invandringen så blir det iaf lättare att ta tag i problemen som är invandrarrelaterade men om vi fortsätter med berikningen kommer det att eskalera och vi kommer se ett nytt frankrike (vilket redan håller på att börja) senast i lördags bevitnade jag en misshandel och ett rån då sju invandrarkillar slog ner en svensk man medvetslös och sparkade på han. David icke har rätt i det han säger "PROBLEM REAKTION LÖSNING" ;-= först måste vi se att det finns en problem sedan så kommer vi fram med en lösning lösningen är för mig krav på invandrarna tvinga dom lära sig svenska annars får de åka hem för här är festen slut! Sedan ska man inte försöka föra igenom mångkultur utan en mångfalld i världen idag tycker jag vi ska segrigera dom som finns här (friviligt) och när det blivit fred i deras länder ska de åka hem... (iaf dom som bott här ett kortare tag) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
tvinga dom lära sig svenska annars får de åka hem för här är festen slut! festen!?`?! det är knappast någon fest i sverige lille vän, har du ens satt din fot utanför Sveadala någongång?? snarare begravning .. dessutom kan alla svenskar engelska redan och älskar att slicka amerikanar rumpa så fort tillfälle erbjuds. jag känner ett par som kan svenska men vägrar prata. Quote: när det blivit fred i deras länder ska de åka hem... kriget skapat av eliten dvs petrokemiska/vapen industrin som svenkarna har en större del i.. naturligvis får man vara med att dela på skiten därefter. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men tänk om Micro är en disinfo som tycker att man ska göra exoteriska saker medast G8/Bilderberger genomför Co2 skatter och han säger att man ska bo i skogen och inte äga bil.... dessutom, för att försäkra sig om att det inte blir en massa "blowback" över saker på forumet låter man andra äckliga disinfo posta en massa 'cut & paste' halvlögner, 24/7 och samtidigt säger att nationalister är inte bra (betyder det är marxister/globalister är bättre??)
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Skönt att Tomten är tillbaka med sin trevliga attityd.
Posted on: 2007/6/13 16:59
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login