vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »

Re: Vilka låg bakom 11 september?

See User information
Vad sägs om den STAND DOWN order som Dick Cheney gav till militären.. Norman Mineta var vittne.. Detta bekräftas i det nya direktivet som gav Cheney totalt ansvar för allt gällande militära flygplans handlande med civilflyg..

Mineta vittnesmål
http://www.youtube.com/watch?v=bDfdOwt2v3Y

Men Zink detta har vi ju gått igenom en gång tidigare, du fattade dig inte på detta då trots att jag gav dig hela det nya direktivet att läsa, hur ska du kunna förstå dig på detta nu?

Stand down ordern
http://911research.wtc7.net/planes/an ... d/docs/intercept_proc.pdf

Håller du bara på och drygar dig med att vi ska bevisa hit och bevisa dit, DU VILL JU INTE FATTA och det kan inte vi göra nåt åt, det är en sak för dig själv att inse och rannsaka, lita på den amerikanska regeringen och våran egen för den delen oxo, be my guest!

Posted on: 2007/8/31 12:20
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Skulle man säga till Zink att Jorden är rund så skulle han påstå att det finns inga bevis och säga att den är tom. platt vid polerna.

Skulle man då säga att den är platt vid polerna men i huvudsakligen rund och tämligen regelbunden så skulle han helt sonika påstå att detta är inte trovärdigt.

Det här kan man hålla på med i all evighet, vilket är antagligen hela syftet. Tack och lov så finns det fler personer än zinkar.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hmm, konstigt att inte zink har svarat i denna tråd spinner han på nån undanflykt eller?? Han har ju svarat i andra trådar?

Posted on: 2007/8/31 22:34
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Skulle man säga till Zink att Jorden är rund så skulle han påstå att det finns inga bevis och säga att den är tom. platt vid polerna.

Skulle man då säga att den är platt vid polerna men i huvudsakligen rund och tämligen regelbunden så skulle han helt sonika påstå att detta är inte trovärdigt.

Det här kan man hålla på med i all evighet, vilket är antagligen hela syftet. Tack och lov så finns det fler personer än zinkar.

Excellent! En alldeles utmärkt beskrivning av en fanatiker.

Ändå verkar somliga här tro att det går att föra en meningsfull argumentation med zink.

Posted on: 2007/9/1 0:10
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation

See User information
Precis som en vaccinationsskadad "savant" så är zink helt oförmögen att se samband i någonting överhuvud taget.

Posted on: 2007/9/1 0:14

Anonym
Quote:

Ändå verkar somliga här tro att det går att föra en meningsfull argumentation med zink.

Dessa personer måste vara totala idioter dem med, fast är zink det bästa NWO kan prestera så har vi redan vunnit.

See User information
Jag må vara en idiot Al-CIAda

Men jag vill ha respons från zzzinken!?

Personligen så tror jag att han ignorerar detaljer/trådar när han blir överbevisad, det är inte första gången.. nog inte den sista heller!

Eller vem vet, han kanske är på "charmkurs" med nån statlig myndighet!? Dom har nog fullt upp, informationen om vad som egentligen händer i världen rullar ut på bred front så..

Posted on: 2007/9/1 11:57

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Vad sägs om den STAND DOWN order som Dick Cheney gav till militären.. Norman Mineta var vittne.. Detta bekräftas i det nya direktivet som gav Cheney totalt ansvar för allt gällande militära flygplans handlande med civilflyg..

Mineta vittnesmål
http://www.youtube.com/watch?v=bDfdOwt2v3Y

Men hur i alla världen kan du tolka att det fanns en STAND DOWN order? I videon talas det ju hela tiden om att det fanns en order om att skjuta ned flygplanet.

Dessutom utgår videon också att Flight 77 och 93 hade kapats och att Flight 77 flög in i Pentagon.

Myten att det fanns en STAND DOWN order kommer av att NORAD hade så dåliga rutiner för kapade plan att de inte hann få iväg dem i tid. Därför ändrades rutiner efter 911 vilket även det berättas på denna sida:

http://911research.wtc7.net/cache/pla ... lysis/norad/020812ap.html

Alltså på samma webb som du referar till.

Quote:

Men Zink detta har vi ju gått igenom en gång tidigare, du fattade dig inte på detta då trots att jag gav dig hela det nya direktivet att läsa, hur ska du kunna förstå dig på detta nu?

Stand down ordern
http://911research.wtc7.net/planes/an ... d/docs/intercept_proc.pdf

Håller du bara på och drygar dig med att vi ska bevisa hit och bevisa dit, DU VILL JU INTE FATTA och det kan inte vi göra nåt åt, det är en sak för dig själv att inse och rannsaka, lita på den amerikanska regeringen och våran egen för den delen oxo, be my guest!

Så fortfarande finns det inga hårda bevis på Dick Cheneys "inside" jobb.

See User information
Att NORAD skulle ha dåliga rutinet att få ner plan är ju ganska så bullshit, eftersom att det händer ca 100 gånger per år, och det har inte misslyckats förr.
Det finns ett flertal personer som hävdar sig höra Cheney ge order om att inte ingripa.

dessutom försa han sig och sa att dom skjutit ner 93an.

Posted on: 2007/9/1 14:45
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:

Jag antar att vi har hårda bevis på vad du är för något.

See User information
Finns väl 2 teorier, jag är övertygad om att båda är rätt.

1 Betald disinfo
2 Inte så smart

Posted on: 2007/9/1 18:36
Att se är inte att förstå

See User information
zink, allvarligt, ska jag skratta eller gråta för/åt dig?

Du måste låta din hjärna slå volter för att få den officiella teorin att gå ihop, du ser inte minsta fel i den!

Jag orkar inte lägga ner energi på dig mer, har gjort det alldeles för mkt, kan bara hoppas att andra som läser infon har nytta av den..

Hoppas du är nöjd med dig själv, med ditt förnekande!

George Orwell hade nog inte några snälla ord att säga dig om han träffade dig! Dubbeltänk, tankepolis, nyspråk är synonymt med dig.. SUCK!

Posted on: 2007/9/1 20:32

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Att NORAD skulle ha dåliga rutinet att få ner plan är ju ganska så bullshit, eftersom att det händer ca 100 gånger per år, och det har inte misslyckats förr.
Det finns ett flertal personer som hävdar sig höra Cheney ge order om att inte ingripa.

Du får gärna skriva lite klarare. Menar du att NORAD skjuter ned 100 plan om året någonstans i världen eller vad är det du syftar på?

Ta och lista personerna som hävdar sig höra Cheney ge order om att inte ingripa.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

Jag antar att vi har hårda bevis på vad du är för något.

Quote:

TeBe skrev:
zink, allvarligt, ska jag skratta eller gråta för/åt dig?

Du måste låta din hjärna slå volter för att få den officiella teorin att gå ihop, du ser inte minsta fel i den!

Jag orkar inte lägga ner energi på dig mer, har gjort det alldeles för mkt, kan bara hoppas att andra som läser infon har nytta av den..

Hoppas du är nöjd med dig själv, med ditt förnekande!

George Orwell hade nog inte några snälla ord att säga dig om han träffade dig! Dubbeltänk, tankepolis, nyspråk är synonymt med dig.. SUCK!

Nu ska skriva detta så klart jag kan. Dessa dumma inlägg skiter jag fullständig i och undrar varför de skrivs överhuvudtaget. Jag känner så väl till att man måste skriva nedsättande om oss kritiker istället för att svara på något som debatteras i tråden. Att så pass många gör detta innebär att en vanlig debatt är för svår att upprätthålla så man då måste slänga in en nedsättande kommentar istället.

Anonym
Quote:

WTC 7 ser inte ens ut som en kontrollerad demolering

Nu ska skriva detta så klart jag kan. Dessa dumma inlägg skiter jag fullständig i och undrar varför de skrivs överhuvudtaget.

Nu ska jag skriva detta så klart jag kan. Dessa dumma inlägg skiter jag fullständigt i och undar varför de skrivs överhuvudtaget.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

WTC 7 ser inte ens ut som en kontrollerad demolering

Nu ska skriva detta så klart jag kan. Dessa dumma inlägg skiter jag fullständig i och undrar varför de skrivs överhuvudtaget.

Nu ska jag skriva detta så klart jag kan. Dessa dumma inlägg skiter jag fullständigt i och undar varför de skrivs överhuvudtaget.

Du citerar utan att ange källan.

Anonym
Visst är det lustigt att alla vet vem källan till det är, utom du själv förstås.

See User information
Quote:

emil322 skrev:

Man hade bra rutiner för att mota bort okända/fientliga plan kommande utifrån landets gränser, men dåliga rutiner för att hantera civila plan inom landet som man tappar kontakt med som ett militärt/terror hot.

http://www.911myths.com/html/payne_stewart.html

"... contact was regarded as lost at around 09:38, and the fighter didn't get to within 2000 feet of Stewart’s jet until 10:54. That's roughly 76 minutes from the controllers realising there’s a problem, to intercept taking place."

Vad är din källa på "100 gånger per år"?'

http://www.911myths.com/html/67_intercepts.html
"In the decade before 9/11, NORAD intercepted only one civilian plane over North America: golfer Payne Stewart's Learjet

Prior to 9/11, all other NORAD interceptions were limited to offshore Air Defense Identification Zones (ADIZ). "Until 9/11 there was no domestic ADIZ,"..."

Posted on: 2007/9/3 19:46

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Visst är det lustigt att alla vet vem källan till det är, utom du själv förstås.

Då får jag ta i lite mer.

Jag förnekar att jag någonsin har påstått "WTC 7 ser inte ens ut som en kontrollerad demolering".

Anonym
Men ok då. Ser det ut som en kontrollerad demolering eller inte enligt dig Zink?

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Men ok då. Ser det ut som en kontrollerad demolering eller inte enligt dig Zink?

Om jag får svara istället för Zink så anser jag att det inte ser ut som det då kollapsen av penthouset visar att delar av den inre strukturen kollapsade innan fasaden gjorde det, och så gör man inte kontrollerade demoleringar, dvs tar ner en del av huset och sen väntar ett tag med att ta ner resten av det, utan man tar ner hela huset på en gång.

(Eller kan du visa en enda annan demolering där man gjort så?)

Posted on: 2007/9/3 20:08

Anonym
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:

Om jag får svara istället för Zink så anser jag att det inte ser ut som det då kollapsen av penthouset visar att delar av den inre strukturen kollapsade innan fasaden gjorde det, och så gör man inte kontrollerade demoleringar, dvs tar ner en del av huset och sen väntar ett tag med att ta ner resten av det, utan man tar ner hela huset på en gång.

(Eller kan du visa en enda annan demolering där man gjort så?)

Så då vill du att jag ska lita på dig mer än på en demoleringsexpert som tycker att det ser ut som en kontrollerad demolering? låter det ens troligt tycker du, förväntar du dig verkligen det?

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:

Så då vill du att jag ska lita på dig mer än på en demoleringsexpert som tycker att det ser ut som en kontrollerad demolering? låter det ens troligt tycker du, förväntar du dig verkligen det?

Samma person som säger att WTC 1 & 2 inte alls såg ut som en kontrollerad demolering och som inte kände till WTC 7 raset tidigare och bara såg ett kort klipp från en vinkel innan han uttalade sig. Jag tror inte att han uppfattade då att penthouset rasade flertalet sekunder innan fasaden.

Posted on: 2007/9/3 20:34

Anonym
Det är din tolkning av det, det saknar betydelse. Vad han såg och inte såg kan du omöjligt bevisa, han drog dom slutsatserna som en expert ska dra.

« 1 2 3 (4) 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper