vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
V som i ödlehuvud
Jag skall ge er några infallsvinklar, alla ni som är skeptiska till den här sidan.

V var en TV serie som gick på 80-talet och den handlade om ödlor, som var förklädda till människor!

Seraphim har en hotmail adress där han kallar sig Ulf Bengtsson
Och BENGT ULF är en känd sionist här i Sverige(för några decennier sedan).

Micro körde med en V logga i svart och rött förut, den såg ut som en bock med horn!

VOID blir baklänges DIOV(OLO)=Djävul

Satanister är så himla barnsligt förtjusta i ordlekar och därför är de också lätta att genomskåda!

Se´n en detalj om Charlie Sheen.

Han kämpade mot en skurk i Wall Street(filmen), som hette Gekko

Gekko är en liten ödla.

Jag hoppas att jag har fel om Vaken och att ni alla arbetar som dubbelagenter, för att få info om NWO och sedan dra dem inför rätta!

Är det inte så, och det lär tiden utvisa, så kommer jag att dra ihop ett mycket kompetent gäng och vi kommer att mötas i en gränd någonstans, där vi brutalt kommer att trampa ihjäl ödlor med svans och allt!

Hasta La Vista

Over and Out

from TheArbiter

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: V som i ödlehuvud

See User information
Efter som du är inne på TV - nu så skall du få ett tips om just filmer;
vad säger du om detta ??

http://www.vaticanassassins.org/H911.pdf

Duran Duran är inget mot HOLLYWOOD eller?

Posted on: 2007/9/28 14:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu har jag slutat undra, du är verkligen galen. :D

Posted on: 2007/9/28 14:03
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:
VOID blir baklänges DIOV(OLO)=Djävul

Jag har printscreen på flera av dina inlägg senaste tiden. Sparat som JPEGS i mitt arkiv för eftervärlden. Dessa kommer bli kul att titta på i framtiden också.

Nu vill jag verkligen träffa dig. Du är helt wicked mon! Din humor är helt underbar. Ska visa dina inlägg för tjejen nu, detta är svinroligt.

Att forska inom konspiration kanske inte är inte din grej? Du låter ganska galen. Sitter du och röker brass samtidigt som du forskar eller hur kommer du fram till de här flippade slutsatserna?

Anonym
Ja den där void är en riktig djävel...

See User information
Om man bara vill så går det ju att hitta konsirationer och bolla med lite bokstäver osv så man får det till satanistiska symboler/ord i PRECIS ALLT

som ditt namn tex...

"TheArtbiter"

de har ju 11 bokstäver, kan delas upp till The Art Biter ("konsten biter" på svengelska)

11 bokstäver och 3 ord kan man ju räkna om till 14 eller 8, och eftersom det är 5 bokstäver i sista ordet i ditt naman så blir ju 8+5=13!

och 13 är ju en numer dom mörka krafterna gillar om jag inte minns fel! ALLTSÅ ÄR DU JÄVULEN! *viftar med kors och mumlar nån psalm*

lev gott och va inte för naiv

Posted on: 2007/9/28 17:14

Anonym
Quote:

Mini skrev:
Om man bara vill så går det ju att hitta konsirationer och bolla med lite bokstäver osv så man får det till satanistiska symboler/ord i PRECIS ALLT

som ditt namn tex...

"TheArtbiter"

de har ju 11 bokstäver, kan delas upp till The Art Biter ("konsten biter" på svengelska)

11 bokstäver och 3 ord kan man ju räkna om till 14 eller 8, och eftersom det är 5 bokstäver i sista ordet i ditt naman så blir ju 8+5=13!

och 13 är ju en numer dom mörka krafterna gillar om jag inte minns fel! ALLTSÅ ÄR DU JÄVULEN! *viftar med kors och mumlar nån psalm*

lev gott och va inte för naiv

HaHa Ja, jag skriver väl några inlägg till då eftersom det är första gången någon kommenterar

MITT namn.

Ni skall få några försök att lista ut varför jag valt namnet, så får vi se hur bred eran allmänbildning är.

Ni kanske sett att jag arbetat i finansvärlden.

Jag har varit råvaru trader i London. Nu tradar jag med egna pengar.

Det är en ledtråd. Nästa är att jag gillar musikaler.
Och sista är att jag besitter en enorm kunskaps bank inom många skilda områden.

JAG ÄR SOM ILLUMINATERNA, DET FINNS TANKE I MITT HANDLANDE.

TRE ORSAKER, TRE ÄMNESOMRÅDEN

KAN NI LISTA UT VARFÖR JAG HETER THE ARBITER?

See User information
Engelskt uppslagsord
biter

Svensk översättning
bedragare, bluffare {föråldrat} (substantiv)

Stående uttryck
the biter bit---svinhugg går igen

Engelskt uppslagsord
biter

Svensk översättning
djur eller person som bits (substantiv)

Arbiter = Är Bedragare precis som alla andra som tjänar på andras olycka = En värdepappersspekulant.

Posted on: 2007/9/28 20:59

Edited by bennybear on 2007/9/28 21:17:14

Anonym
Quote:
Ni kanske sett att jag arbetat i finansvärlden.
Jag har varit råvaru trader i London. Nu tradar jag med egna pengar.

Var det inte du som skulle vara hemlig och jobba i tysthet mot eliten?
Du vill ju inte träffa andra och samarbeta utan alla ska jobba på sin kant sa du. Varför fortsätter du då berätta om dig själv på detta forum?

Nej, vi kan inte lista ut varför du heter the arbetier och vi har varken lust eller tid att göra det. Kan du inte göra någon vettig aktivism/agerande mot makteliten istället för att lyssna på Duran Duran skivor och inbilla dig att jag är anställd av eliten?

See User information
Quote:
V var en TV serie som gick på 80-talet och den handlade om ödlor, som var förklädda till människor!

Och därmed ser verkligheten ut så? Wow, om jag bara kunde hitta MacGyver så kunde han ta lite toapapper, en flaska Yes och lite tändstickor och bygga en superlaser eller nåt, så vi kan förgöra dessa onda ödlor! Men de har antagligen dödat honom redan, men då kan man ju alltid leta efter stålmannen eller Neo osv, nån av de där film/teve-seriehjältarna måste ju finnas kvar!

Quote:
Seraphim har en hotmail adress där han kallar sig Ulf Bengtsson

Det kan ju ha något att göra med att jag heter så.

Quote:
Är det inte så, och det lär tiden utvisa, så kommer jag att dra ihop ett mycket kompetent gäng och vi kommer att mötas i en gränd någonstans, där vi brutalt kommer att trampa ihjäl ödlor med svans och allt!

Ta Tomten och Bigfoot också, för de är definitivt NWO bootlickers!

Posted on: 2007/9/29 0:01

Edited by seraphim on 2007/9/29 0:36:49

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information

Posted on: 2007/9/29 0:45
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

See User information
Ganska illa att vi har blivit påkommna, nu kan vi inte längre sköta vara nwo planer från denna site. Fasen också, vår täckmantel som var sååå perfekt. Jag ringde genast upp carl rove och bad om en ny site och nya nick. Dessväre var han på semmester i helvettet och det hela får vänta.

Skämmt åt sido så har jag altid trott att ditt nick var för att du gillade starcraft :)

Posted on: 2007/9/29 7:27
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper