vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
V som i ödlehuvud
Jag skall ge er några infallsvinklar, alla ni som är skeptiska till den här sidan.

V var en TV serie som gick på 80-talet och den handlade om ödlor, som var förklädda till människor!

Seraphim har en hotmail adress där han kallar sig Ulf Bengtsson
Och BENGT ULF är en känd sionist här i Sverige(för några decennier sedan).

Micro körde med en V logga i svart och rött förut, den såg ut som en bock med horn!

VOID blir baklänges DIOV(OLO)=Djävul

Satanister är så himla barnsligt förtjusta i ordlekar och därför är de också lätta att genomskåda!

Se´n en detalj om Charlie Sheen.

Han kämpade mot en skurk i Wall Street(filmen), som hette Gekko

Gekko är en liten ödla.

Jag hoppas att jag har fel om Vaken och att ni alla arbetar som dubbelagenter, för att få info om NWO och sedan dra dem inför rätta!

Är det inte så, och det lär tiden utvisa, så kommer jag att dra ihop ett mycket kompetent gäng och vi kommer att mötas i en gränd någonstans, där vi brutalt kommer att trampa ihjäl ödlor med svans och allt!

Hasta La Vista

Over and Out

from TheArbiter

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: V som i ödlehuvud

See User information
Efter som du är inne på TV - nu så skall du få ett tips om just filmer;
vad säger du om detta ??

http://www.vaticanassassins.org/H911.pdf

Duran Duran är inget mot HOLLYWOOD eller?

Posted on: 2007/9/28 14:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu har jag slutat undra, du är verkligen galen. :D

Posted on: 2007/9/28 14:03
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:
VOID blir baklänges DIOV(OLO)=Djävul

Jag har printscreen på flera av dina inlägg senaste tiden. Sparat som JPEGS i mitt arkiv för eftervärlden. Dessa kommer bli kul att titta på i framtiden också.