Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Väck Sverige! - Sanningen om Marika
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tycker det är skumt alltså specielt hennes man som ringde i debatten och var så arg och lade på
Ne min magkänsla är väldigt ambivalent nu Vad handlar detta om igentligen ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Void & Micro jag vill ha svar från efektos inlägg
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"debatten" var ett fånigt (och dåligt) skådespel såklart.
Posted on: 2007/10/28 21:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det blir lite för mkt frågor nu tro jag..
sovgott vaken.. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ZPZ
Du kan ha rätt du kan ha fel eller kan du möjligtvis ha fel nån gång ? Vad säger vetenskapen ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad är det jag ska svara på mer exakt, efekto hade ju inget påstående övht...!?
PS - Efekto vet ingenting om hur eller vem vi känner som är inblandad i det där. Han kan antagligen inte nämna en enda detalj om ni frågar honom. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
http://www.thecompanyp.com/index.php? ... gcategory&id=23&Itemid=42 Adriana Skarped Actor, writer
Posted on: 2007/10/28 22:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
surrealistisk teveupplevelse tyckte jag.
men jag är glad att programmet visas i teve. debatten kändes inte helt "skådespelad" tycker jag. en eloge till de som fått in detta i svt tycker jag! det är ett svårt ämne och detta är ett iaf ett första försök att närma sig det känns det som tycker jag.
Posted on: 2007/10/28 22:01
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Övervakning var det ja..... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur väl känner ni personerna ?? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Väck VAKEN! - Sanningen om Marika
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
timsan, din trovärdighet sjunker desto mer du knappar på tangentbordet..
förut var ditt intresse fokuserat på infiltration, nu skådespelar talanger... VOID!!! jag vet bara det micke sagt personligen samt det han skrivit själv... DVS han har själv skrivit det i en tidigare tråd.. att BÅDE du och han känner dem personligen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag är totalt förvirrad... Det verkar som om de har gjort filmen efter den "sanna" historien utan att fatta att den kan vara sann. Sen använder de Conspirares websida i filmen fast den existerar i verkligheten. Absurt... Fattar inte... Något skumt är på gång på SVT tror jag. Hur det är med Conspirare vill jag inte uttala mig om än. Fast varför skulle en sajt som letar en försvunnen person kalla sig Conspirare? Det smutsar ju snarast ner begreppet "konspiration" ännu mer än tidigare.
Posted on: 2007/10/28 22:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Väck VAKEN! - Sanningen om Marika
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Efekto: hahahahah...
"dem" vilka är "dem"? Är du säker på att det är fler personer? Hur vet du det? ![]() Du skyr ju inga medel för att ställa till det på alla sätt för att motivera för dig själv att micro och jag är hemska på något sätt. Tänk om DU efekto kanske har träffat den/dem här personer på en vakenträff en gång tom. hehe... eller inte... Den som minns vet, den som hittar på gör sig själv förvirrad som vanligt. Nä, nu ska jag ägna min tid åt något viktigare än detta eviga jävla tjaffsande. Folk ska mailas, infopaket ska slipas och shit ska översättas. Skepp ohoj, fullt ös framåt! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
så lätt slipper du inte undan den här gången din dubbelhuvade hydra..
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=61840#forumpost61840 jag citerar din ord från länken. Quote: Micro och jag känner en av huvudkillarna som ligger bakom det hela bör nog nämnas och vi samtalar då och då. Vi är dock inte inblandade i något av det. Micro vet mer än mig om det. jag lyckades blanda ihop huvudna på hydran.. hur som helst så är ni i med i detta "verklighetsspel" som fuhrern tidigare sa i denna tråd.. jag vill ha en defenision av ordet mein fuhrer!!! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hemsidan conspirare och serien är delar i samma projekt. Det mesta verkar vara påhittat.
Posted on: 2007/10/28 22:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
När man går in på Conspirare får man meddelande om att företaget Ps och SVTs värderingar inte återspeglas. Conspirare har alltså en relation till dessa. Annars skulle ju detta inte behöva sägas. Då borde slutsatsen bli att allt är en bluff, både Maria och Marika. Både serien och debatten efteråt! Ren sanningsförfalskning!
Posted on: 2007/10/28 22:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"debatten" var ju så kasst spelad att knappast nån kan ha trott att den var äkta?
Posted on: 2007/10/28 22:46
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det här är rakt igenom fiktion, debatten är skådespeleri!
Rollspel pratar de om på chatten. Luktar väldigt illa. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Man borde lägga upp en nyhet på Vaken om att SVT vilseleder folk med serien. Särskilt som Vaken skymtade till på tv-rutan.
Posted on: 2007/10/28 23:06
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Verkligen, tror inte att någon vettig information kommer komma därifrån. Ffolk som inte känner till något om NWO sen innan kommer att röra ihop alla referenser till verkliga händelser med de fiktiva och det kommer att bli en sörja i deras stackars sinnen..
Tror inte Micro & Void har något med den där skiten att göra, effekto gå och lägg dig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"Man borde lägga upp en nyhet på Vaken om att SVT vilseleder folk med serien. Särskilt som Vaken skymtade till på tv-rutan."
hehe... dags att vakna nu "Vakna" Vakna. ![]()
Posted on: 2007/10/28 23:20
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Kolla in första meddelandet i tråden:
"Ni på vaken är unikt rustade för den här striden. Ta den. Hjälp oss att visa de dolda strukturerna! Vi vet att vi är på rätt spår. Läs gärna min analys av svensk nutidshistoria till att börja med så ni fattar att vi är på er sida i kampen att välta pyramiden. http://www.conspirare.se/?page_id=155 När folk frågar; Är det här på riktigt? Har vi en perfekt chans att dra slöjan från deras ögon och säga JA - kolla in det här! Avslöja makten! Hitta Maria! Hitta De andra!" Det är ju inte lite inställsamt! Vi måste göra det klart att vi inte går på detta!
Posted on: 2007/10/28 23:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
hm, tja, kolla in forumet på conspirare: en del coola grejer:
http://www.conspirare.se/forum/
Posted on: 2007/10/28 23:22
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login