vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

God Jul.... Dollarkollaps 18 december?

See User information
[ http://www.rense.com/general74/report.htm ]

bakgrunden till detta kan ni hitta här....

Håll i hatten.

[ http://benjaminfulford.com/indexEnglish.html ]

Posted on: 2007/12/12 14:35
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: God Jul.... Dollarkollaps 18 december?
Artikeln var från 2006...
Fear-mongering

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Inte så snabbt kanske, men en kollaps är onekligen på väg. Ska vi gissa på inom 6 månader?

FED:s senaste konstgjorda andning är som att hälla bensin på elden... (se länk)

http://di.se/Index/Nyheter/2007/12/12/261566.htm?src=xlink

Posted on: 2007/12/12 17:52

See User information
Quote:

raybeam skrev:
Artikeln var från 2006...
Fear-mongering

Hur kan man vara rädd för en dollarkollaps? Jag hoppas att den kommer.

Posted on: 2007/12/13 10:43
Resized Image

See User information
Quote:

cactushead skrev:
Inte så snabbt kanske, men en kollaps är onekligen på väg. Ska vi gissa på inom 6 månader?

Från artikeln:"Federal Reserve, Europeiska Centralbanken, Bank of England, Bank of Canada och schweiziska centralbanken SNB gjorde tunder eftermiddagen gemensam sak för att öka tillgången på kortfristiga krediter på interbankmarknaden."

det där är ju Rotschild-banker allihop, det finns inte valuta nog att rädda dollarn, den kommer rasa varken dom vill det eller inte. Får man hoppas. Om detta inte sker kommer Rotchilds imperie att bestå, vilket inte kan accepteras.

Posted on: 2007/12/13 10:46
Resized Image

Anonym
De gör allt för att proppa upp ekonomin i USA eftersom de misstänker att den amerikanska grenen av NWO kommer att dingla i gatulampor med sträckt nacke om de drar av en depression eftersom alldeles för många amerikaner vet exakt vem som gjorde vad.

Anonym
Hur kan någon vara så naiv att tro att en kollaps skulle inträffa innan jul?

Det är den mest lönsamma perioden inom all handel i västvärlden och det är väl i såfall säkrare att satsa på ev. kollapser efter det att fåren tömt sina plånböcker och gynnat marknaden ytterligare en jul!

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Hur kan någon vara så naiv att tro att en kollaps skulle inträffa innan jul?

Det är den mest lönsamma perioden inom all handel i västvärlden och det är väl i såfall säkrare att satsa på ev. kollapser efter det att fåren tömt sina plånböcker och gynnat marknaden ytterligare en jul!

jaja naiv, om du inte är dum i huvet totalt, inser du snart att en kollaps alltid kommer innan jul. innan nästa jul. Dummerjöns.

Har du dessutom fattat nåt överhuvudtaget, eftersom man enkelt ser att det inte är "väst" som ligger bakom den ankommande attacken på dollarn, utan "öst" dvs Asien. Kolla igen vart tomten alltid kommer ifrån. Ja just det, han bor i finland. i väst. Kineserna firar inte så mycket "hjul", och det borde ingen annan göra heller, denna "tradition" är ju bara en köpfest och suparhelg, alternativt "mindcontroll happening", läs religiös högtid.

Posted on: 2007/12/13 12:34
Resized Image

See User information
Vilka personer/grupper vill vad? Vilka vill rädda dollar nu, och hur kommer det då in med att de (vilka) ska ha ut Amron eller vad det heter?

Jag har bara sett Zeitgeist part1 - är denna video längst ned här en del av en annan Zeigeist-del, ddet antar jag, vilken, 2 eller tre:

http://www.lifeandstuff.iblog.co.za/

Längst upp på sidan så ser man:

The truth about the Federal Reserve Bank

If the american people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks…will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered… The issuing power should be taken from the banks and restored to the people, to whom it properly belongs.”
President, Thomas Jefferson

“History records that the money changers have used every form of abuse, intrigue, deceit, and violent means possible to maintain their control over governments by controlling money and its issuance.”
James Madison
Click here for more >>> http://www.fdrs.org/

Hur kommer då det in som Fulford talar om:

http://vaken.se/userinfo.php?uid=1449
- kinesiska Illuminatis ultimatum till västs Illuminati - som ultimatum till vilka då i Väst?
Har Rockefeller inordnat sig i tigerasiens illuminati. Han kom ju till Japans Kejsare - inte tvärtom, var han kallad, eller för att visa vem som bestämmer, eller vad är det för kohandel mellan olika grupper.

Nu vill jag ha ett uttömmande svar...

Posted on: 2007/12/13 16:56
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

cactushead skrev:

"Flera centralbanker med Fed i spetsen lättar nu på trycket på penningmarknaden genom att tillföra likviditet till bankerna. Beslutet kommer att sänka interbankräntorna, menar bedömare.

När judebankirerna med berått mod skänker bort av folket stulna ( Spekulerar heter det på ekonomspråk ) 1000-tals Miljarder kronor till sina släktingar i Goldmann-Sachs, Lehmann Bros. Morgan- Stanley, Salomon Bros. m. fl. så går Rothschild-Rockefeller in och "stimulerar" för att "rädda" "marknaden."

Denna 1000-tals Miljarder kronors, "stimulans" kommer de hårt arbetande medborgarna att få betala genom att ökad beskattning blir resultatet för att finasiera denna "stimulans" som tillförsäkras Judebankerna genom den statliga bankgarantin.

Ovanpå detta kan du räkna med att vanliga medborgares köpkraft minskas iom att inflationen får förnyad kraft eftersom penningmängden ökar dramatiskt.

Om DU som privatperson av ett eller annat skäl skulle riskera att drabbas av ekonomisk ruin, tror du då att du slulle tillförsäkras en skattefri "stimulans" i miljonklassen??

Posted on: 2007/12/13 19:31

Anonym
Quote:
Wiseguy:
jaja naiv, om du inte är dum i huvet totalt, inser du snart att en kollaps alltid kommer innan jul. innan nästa jul. Dummerjöns.

Har du dessutom fattat nåt överhuvudtaget, eftersom man enkelt ser att det inte är "väst" som ligger bakom den ankommande attacken på dollarn, utan "öst" dvs Asien. Kolla igen vart tomten alltid kommer ifrån. Ja just det, han bor i finland. i väst. Kineserna firar inte så mycket "hjul", och det borde ingen annan göra heller, denna "tradition" är ju bara en köpfest och suparhelg, alternativt "mindcontroll happening", läs religiös högtid.

Ok... men tror du inte att öst är intresserade av den västerländska julen. 90 % av alla julklappar är ju för fan producerade i öst.

Byt signatur till nåt mer passande! Kalkonmat eller nåt annat kul!

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
Wiseguy:

Ok... men tror du inte att öst är intresserade av den västerländska julen. 90 % av alla julklappar är ju för fan producerade i öst.

jaha, så pga av det faktum att kineser tillverkar julklappar, vill dom inte ta ut Usa? Vilken logik du har. Vad tror du dom har en 2 000 000 stark arme till då? Och Japanerna har 3 000 000 man stark arme. Jag tror det får räcka med kalkoner här. och föresten käkar kineserna mest kalkon i världen.

Posted on: 2007/12/14 13:50
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
Wiseguy:

jaha, så pga av det faktum att kineser tillverkar julklappar, vill dom inte ta ut Usa? Vilken logik du har. Vad tror du dom har en 2 000 000 stark arme till då? Och Japanerna har 3 000 000 man stark arme. Jag tror det får räcka med kalkoner här. och föresten käkar kineserna mest kalkon i världen.

Quote:
islam= skapades av vatikanen, som kontrolleras av frimurare.
bibeln= skapades av francis bacon, som var frimurare
darwinismen, skapades av charles darwin, som var frimurare, men egentligen skrevs hans bok av hans far.
marxism kommer från det sk "komunnistiska pariets manifest" påstås helt felaktigt ha skrivits av Karl Marx, frimurare, men hade minst 200 författare, och Karl Marx själv, sponsrades av Rotschild.

följer dina trådar och försök att slå i mej att kina står utanför?

Posted on: 2007/12/14 21:17

See User information
om Quote:

Illbeback skrev:
följer dina trådar och försök att slå i mej att kina står utanför?

denna hemliga sekt som försöker ta ut illuminati, är inte Kina, i själva verket strider dom mot Kina sedan gammalt, men tydligen är striden vilande just nu, och dom har infiltrerat Kinas regering, men det hemliga sällskapet skall tydligen vara baserat i Taiwan, men vara spritt över hela Asien.

Är det sant, kan det i alla fall vara en tillfällig räddningsplanka. Men ingen lösning i längden, det måste alltid vara hårda straff på att vara med i ett hemliogt sällskap som konspirerar mot alla andra.

Och denna asiatiska 6 miljoners sällskap har ju enligt videon frimurare symboler på sina skrifter. Självklart betyder inte detta att dom är samma skrot och korn som alla andra frimurare.

Teoretiskt har jag inte sett något som pekar ut denna information som felaktig. Skulle vara då, att den börjar bli gammal, och att inget nytt läcker ut av signifikant värde, förutom just då den senaste inslagen, har inget hänt sedan i somras, och agendan verkar gå på som vanligt för NWO, så man kan undra om de verkligen har stannat upp över huvud taget.

Tror dock inte man kan göra överenskommelser med illuminati, dom måste nog bort.

Posted on: 2007/12/15 14:43
Resized Image

Anonym
Quote:
wiseguy:

Några frågor innan jag lägger mer tid på din teori!

1. Hur gammal är du?

2. Läser du vad du själv skriver?

3. Läser du och förstår innebörden i det jag skriver?

Jag måste ställa dessa frågor eftersom du kommunicerar på ett märkligt sätt. Blandar äpplen, päron, kineser och vakenmedlemmar i samma andetag.

En sak i sänder nu.

A. Wiseguy påstår att en dollar kollaps sker innan jul 2007!
B. Kalkonmannen tror inte att näringslivet tillåter det eftersom det är den mest lönsamma tiden på året.
C. Wiseguy hävdar att Kinas största intresse är att slå ut USA och därför skulle stödja en dollarkollaps innan jul 2007.

Näringslivet i Kina är i högsta grad beroende på att jänkarna tömmer sina plånböcker "INNAN" jul därför att många kinesiska affärsmän p.g.a. av en hård konkurrens har affärskontrakt som bygger på öppna redovisningsavtal där säljaren får betalt först efter att varan är såld till slutkund.

Du kan ju sitta och hacka om den 18:de December... men erkänn redan den 19 December 2007 när dollarn fortfarande inte rasat att du blivit uträknad av en Kalkon.

Min julklapp till dig blir en skylt att hänga runt halsen med texten:

Världen går under i morgon!

Resized Image

See User information
kalkonmannen skrev:
Quote:
wiseguy:

Några frågor innan jag lägger mer tid på din teori!

1. Hur gammal är du? 32, men vet inte direkt vad det kan göra för skillnad om jag varit tex 25, eller 37, kan du svara på den?

2. Läser du vad du själv skriver? Jag tror det är svårt att skriva utan att kunna läsa vad man skrev, men det är ju inget bevis i sig självt. Men jag "tror" det, om du känner dig nöjd med det

3. Läser du och förstår innebörden i det jag skriver? Jag läser självklar vad du skriver, men vad du har för innebörd i det du skriver vet du nog bäst själv, för alla andra blir det en tolkningsfråga, och tur är väl det. Jag är helst mig själv.

Jag måste ställa dessa frågor eftersom du kommunicerar på ett märkligt sätt. Blandar äpplen, päron, kineser och vakenmedlemmar i samma andetag. Svar nej, jag har inte nämnt äpplen och päron

En sak i sänder nu. Vi tar det i din takt om du vill, gäsp...

A. Wiseguy påstår att en dollar kollaps sker innan jul 2007!Nej, saken presenteras som en fråga, som du kan se har den ett frågetecken, i grundskolan får vi lära oss skillnaden mellan påståenden och frågor.

B. Kalkonmannen tror inte att näringslivet tillåter det eftersom det är den mest lönsamma tiden på året. om kalkonmannen kunde läsa, kan han se att hotet inte ens kommer från KINA, utan från ett hemligt sällskap baserat över hela Asien, kriminella inkluderat. Yakuza mfl, troligast skiter de i olika kalkonätande amerikaner och deras "klappar"

C. Wiseguy hävdar att Kinas största intresse är att slå ut USA och därför skulle stödja en dollarkollaps innan jul 2007. Jag stödjer mig inte på mig själv här, det finns gott om källor med att Kina köper allt de kan, metaller och allt annat för sina petrodollar, innan det rasar, och som de därmed bidrar till..åt detta kan stackars wiseguy inte göra nåt åt, det är inte han som hittat på det, kina spekulerar öppet i ett kärnvapenkrig mot Usa, det är inga hemligheter, men givetvis vill de knäcka Usa utan ett krig.

Näringslivet i Kina är i högsta grad beroende på att jänkarna tömmer sina plånböcker "INNAN" jul därför att många kinesiska affärsmän p.g.a. av en hård konkurrens har affärskontrakt som bygger på öppna redovisningsavtal där säljaren får betalt först efter att varan är såld till slutkund. som jag sa kommer inte hotet från KINA, men du har inte kollat informationen, så sluta skjut dig i foten, den kommer lukta illa.

Du kan ju sitta och hacka om den 18:de December... men erkänn redan den 19 December 2007 när dollarn fortfarande inte rasat att du blivit uträknad av en Kalkon. Dom flesta är överens om att den kommer att rasa, och om den gör det före eller efter 18 december, spelar ingen roll, rent teoretiskt kommer jag alltid ha rätt, om det inte rasar just den 18 december, kommer det alltid vara före den 18 december, i miljontals år om du så vill. Men som sagt, det är inget påstående, vilket du missat, eftersom du inte läser.

Min julklapp till dig blir en skylt att hänga runt halsen med texten:

Världen går under i morgon! Om usas ekonomi går under, kommer inte ändra "världen" ett skit, eftersom all ekonomi är virtuell, så behåll du din skylt. Träna läsning, och speciellt kolla om du kan tyda frågetecken.

Posted on: 2007/12/15 15:30
Resized Image

See User information
För den som läst artiklen så står det längt upp en datum när den är skriven.

och i detta fallet står där:
12-15-6

alltså den 15 december 2006?

och lite längre ner är där en uppdatering som är daterad den 16 december 2006.

Alla kan väl vara överräns om att Kina inte dumpade någon triljon dollar förra året iaf?

Men det som står längre ner i artiklen med att OPEC hotade att sluta sälja olja till Kina om dom dumpade sinna dollar tycker jag är mycket mer intressant...

Dom skriver ju också i texten att det kanke är därför Kina nu håller på och köper så mycket dom kan för sinna dollar för att bli av med dom.

Förresten hörde jag för några dagar sedan att Kina har byggt värden största vindkraftvärks park och inversterar mycket pengar i förnyelsebar energi, detta kan ju vara för att dom ska göra sig oberoende av OPEC och sen kunna dumpa sinna dollar utan att ta någon skada.

Posted on: 2007/12/15 17:12
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Quote:

wiseguy skrev:

Med dollarkrashen kommer en farlig maktkamp efter nästa generations ledare. Vems röv vill vi slicka i morgon? En pan-asiatisk jätte med Kina och Ryssland i allians eller?

Posted on: 2007/12/15 17:37

See User information
China without the Communist Party

Wei Jingsheng, the best-known Chinese human rights and democracy fighter, is the leader of the opposition against the Chinese Communist dictatorship. He endured two jail sentences, totalling more than 18 years because of his democracy activities, including a groundbreaking essay, "the Fifth Modernization" in 1978.

Wei recieved the Robert F. Kennedy Memorial Human Rights Award in 1996, Sacharov Award for the Spirit of Liberty by the European Parliament in 1996, the National Endowment for Democracy Award in 1997 and the Olof Palme Memorial Prize in 1994. He is now director of Wei Jingsheng Foundation and Chairman of the Chinese Overseas Democracy Coalition.

http://www.weijingsheng.org/

I
am glad to be here today to discuss some issues with you. I have been on this trip to Europe for the last two weeks, and this is the eighth country I have visited. Lately, I had made a number of lecture tours to various places, but this lecture tour to European countries appears to be a different experience to me.

It is quite understandable and quite normal for me that the Chinese embassy officials always follow me during the lecture tours, but during this particular lecture tour to Europe and the Nordic states, apart from Chinese embassy officials behind me, there are Russians, Israelis, Polish and others. It looks like they are paying special attention to me.

During the last few days, we, the members of the panel have met, discussed, and tried to think over why the lecture trip gets special attention from other countries in addition to the Chinese embassy.

Every year, we are commemorating those students and citizens killed in the massacre at Tiananmen Square in Beijing, so it is quite understandable to me that the Chinese embassy is not happy about our lecture tour. However – why are there other countries that also pay attention to us this time? That – I would like to find out.

Every year, we try to raise public awareness about the human rights situation deteriorating in China during the last decades, but the western people pay less and less attention to this awareness. This year, even more people consider doing business with China more important than human rights.

We add another topic in our discussions this year. That is the deteriorating situation of human rights in China is not only hurting the people inside China. Based on my observations, it is also hurting the European people.

I notice that Europeans pay less and less attention to what happens in Asia, particularly in China. In my observations, in Asia and in China they are planning to have a war. It seems like the European people are not knowing much about it and not paying much attention to it.

Communist China is suppressing the human rights – suppressing the freedom of speech. In addition, they are escalating efforts in acquiring more weapons and military products. In addition to accelerating the increase of their military capability, this year in particular, they have passed a law called Anti-Secessions law on Taiwan, thus formally authorize the military to engage in war against Taiwan when the situation arises.

Because of this menace of a possible war across the Taiwan Straits, Japan has paid a lot of attention towards it and has been preparing for war, and the US does the same.

However, it seems that people in the European countries do not know too much about it, and the political leaders in the European states appear be covering up what is happening in China to their people. In fact, European countries are considering lifting the weapon embargo on China. I learned that Sweden is one of the leaders for lifting the weapon embargo on China. My understanding is that Sweden has a lot of business to do with China.

China has mentioned earlier that they are not that interested to buy those expensive weapons from Europe. In my judgement, they are only interested in using the possibility of weapon-business contracts to lure business people in Europe to influence their governments.

The Ministry of Foreign Affair of China also mentioned that they are not that interested in buying the weapons from Europe, but they would like to have that breakthrough of lifting the weapon embargo to change the position of China in the international community.

I think what he said about the weapons is true, but what he said about changing the position in the international community may not be completely true.

I think that the real reason they want to be able do weapon trade with Europe is that they want to create a situation for breaking up the good relationship between the United States and Europe. Communist China has been preparing for this war across the Taiwan Straits for many years. They are calculating their ability to win the war. They realize that once they enter the war, they are going to enter a war with the United States. If the European countries can stay neutral or even go against the United States on this war issue, they will have a better chance to win. That is why communist China is going to use 50-60 billion US dollars of business contracts to lure the European business companies and particularly Chirac and Schroeder, the French and German leaders – lure them to achieve their own political purpose.

Having said that, I understand that European people at this point still may not be very interested in the war, because it is in Asia and is related to Taiwan, Japan and the United States. I had a conversation with a friend yesterday. My Swedish friend said that there are not that many wars in the international community and the weapons of our countries may not have a market.

However, I want to alert you that there are two issues that European people do not know yet. The first issue is that Russia is very enthusiastic about the war between Taiwan and China; and that Russia is entering different military agreements with China to support this war.

The second issue is that communist parties in different European countries are coming back – are coming back very strong! If you pay attention to those voices in Russia that urge the Russian government to take more control of Europe, then you will realize the behaviour of Russia. The alliance between European countries and United States, particularly in military areas, is the major factor that makes the Russians unable to realize their dream. When the Unites States breaks up their good relation with Europe, Russian will be able to realise their dream.

That is why I say that the human rights situation in China is more and more closely related to this situation happening in Europe. And this situation is very similar to the situation of Europe before the Second World War. Just at that time before the Second World War, the political leaders of United Kingdom and France said that that the human rights of the Jews had nothing to do with them. But it turned out to be not the case. Today, the political leaders of the European countries say similar things – that the human rights situation in China is not directly visible to us, we have not much interest in that, we only want to do the business with weapons with China. In addition, probably some people in Europe think that we do not like George W. Bush of the United States. Why not let him engage in the war in Asia against China! However, I think once this war starts in Asia, I believe that very soon this war will spread over to Europe.

Many people may think that my words are exaggerated. It is a very similar situation, like before the Second World War. When people warned that there was a possibility of war, the general public reaction was similar. If none of us pays attention to this possibility and none of us makes any efforts to eliminate the possibility of this war, then the war can possibly occur.

If we pay attention to the human rights situation in China, which is not improving, rather deteriorating, then we might still have a chance. By paying attention to the human rights situation, we may be able to stop this war. Why not do it?

When we said that the human rights situation in China is related to the European people and countries, people in Europe said that it is only theoretical. In reality, it is not.

Having said all this, I want to conclude that the human rights situation in China is, in my judgement, closely related to the people in Europe. You should not ignore it; you should engage in it.

Thanks for listening to my talk. My friends on this panel will talk about more issues of the human rights and communism in China.

___

Från:
Seminar 13 June 2005 Stockholm

Communism and Human Rights
in China

ABF-huset, Stockholm, Sweden

Hela seminariet - rekommenderad läsning...

http://shric.org/docs/seminar_sthlm_June_13_2005_eng.doc

Posted on: 2007/12/15 18:09

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Kina ska ju tydligen ta över som ledande i världen så det lutar väl åt kommunism för alla med One Child Policy, polisstat, censur osv..

Vem sponsrar Kina? Rocke......? Roch....?

Posted on: 2007/12/15 18:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

TeBe skrev:
Kina ska ju tydligen ta över som ledande i världen så det lutar väl åt kommunism för alla med One Child Policy, polisstat, censur osv..

Vem sponsrar Kina? Rocke......? Roch....?

Jag skulle åter vilja hitta info/källa till det där om att "de" (några i USA, eller inom Illuminati) hade "satt in Mao."
Jag har nu inte koll på infon som varit på tapeten tidigare.

Rockefeller gillade ju det Mao gjorde.

Hur kommer det då in att han besökte japanske kejsaren, och det om ultimatum från deras illuminatimaffia - vad Fulford säger?

Posted on: 2007/12/15 18:43

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Mini skrev:
För den som läst artiklen så står det längt upp en datum när den är skriven.

och i detta fallet står där:
12-15-6

alltså den 15 december 2006?

och lite längre ner är där en uppdatering som är daterad den 16 december 2006.

Alla kan väl vara överräns om att Kina inte dumpade någon triljon dollar förra året iaf?

Men det som står längre ner i artiklen med att OPEC hotade att sluta sälja olja till Kina om dom dumpade sinna dollar tycker jag är mycket mer intressant...

Dom skriver ju också i texten att det kanke är därför Kina nu håller på och köper så mycket dom kan för sinna dollar för att bli av med dom.

Förresten hörde jag för några dagar sedan att Kina har byggt värden största vindkraftvärks park och inversterar mycket pengar i förnyelsebar energi, detta kan ju vara för att dom ska göra sig oberoende av OPEC och sen kunna dumpa sinna dollar utan att ta någon skada.

Jag har inte sagt att man kan dra slusatsen att det exakt kommer ske den 18 dec, därav formuleringen som en fråga, i övrigt kommer kraschen alltid före nästa jul som jag förklarat tidigare.

det jag vill åt är förklaringen till Dollarfallet och varför Kina köper upp ALLT dom kan av ALLT, för att få nåt för sina dollar.

Eric Hufscmidt verkar tycka att Benjamnin Fulford är zionist agent, jag har inte riktigt klart för mig varför ännu, har inte hunnit läsa detta.

Trots allt verkar det flesta överens om att dollarn kommer rasa. Och tydligen skall värdet på den vara 10 ggr mer än dess ekonomi, så det bäddar för ett fall, bara det. Kineserna har ochså massvis av dollar liggandes, och om de som enligt artikeln utlovades, slutat köpa nya skuldpapper av Usa, ja då är det klappat och klart. Bara en tidsfråga.

Posted on: 2007/12/16 11:28
Resized Image

See User information
Quote:

cicero skrev:
Quote:

wiseguy skrev:

Med dollarkrashen kommer en farlig maktkamp efter nästa generations ledare. Vems röv vill vi slicka i morgon? En pan-asiatisk jätte med Kina och Ryssland i allians eller?

Jag vill inte slicka nåns röv, men man kan anta att det är färdig slickat i FEDS röv, som ju ägs av Rotschild, men det blir väl att slicka EURO röv, som ju ochså ägs av Rotschilds.

Tror ni måste inse den bittra sanningen, att det är ett zionist jobb alltihop, jag menar ekonomin, och den aktuella världsbilden.

Om Fulford har rätt vet jag inte, det är för tidigt att kunna veta detta, men om det han säger är sant, att Kina och ryssland motarbetar Illuminati, i verkligheten, och därmed ochså motarbetar Rotschild, då har vi en bättre framtid till mötes i vilket fall.

Det är ju inte direkt kina som ligger bakom allt skit som sker med SARS HIV EBOLA osv osv, allt detta verkar komma från USA.

Posted on: 2007/12/16 11:32
Resized Image

Anonym
Quote:

Eric Hufscmidt verkar tycka att Benjamnin Fulford är zionist agent, jag har inte riktigt klart för mig varför ännu, har inte hunnit läsa detta.

Finns det någon som Eric Hufschmidt inte tycker är en zionist agent?

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper