vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#25


See User information
i alla fall i detta pajasforum finns några http://www.kommunist.se/forum/

Posted on: 2007/12/29 14:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#26


See User information
Quote:

kossan skrev:
Quote:


Svar 1:
Kalkonmannen: Att det finns en massa kärringar här trots att de är män är väl inte direkt ett positivt omdöme. Jag upplever det snarare förvirrande när en man inte vågar vara en man fullt ut och ta ansvar för sina handlingar utan snarare går in i en känslomässig kvinnoroll för att slippa stå till svars för sina åsikter.


jag blir allvarligt oroad över din syn på män och kvinnor...din människosyn, helt enkelt.

Är "kvinnliga känslor" något för att slippa stå till svars för sina åsikter?

Vad bottnar din rädsla ur? Ditt behov av att kalla män som inte tycker som du för "inte riktiga män" eller "kärringar"?
En människa bör, oavsett kön, våga se på sina rädslor för att inte falla offer för dem.


Kalkonmannen, vill vara en riktig man, med hår på bröstet, och känner sig stolt med detta faktum, trots att det är hans föräldrar som bidragit till detta och inte han själv.

Då har "kärringar" ingen plats förståss, bara riktiga "karlar" som enkelt spöar en kärring, som inte vet sin plats.

egentligen är det ju mindcontrol, som förknippar ordet "kärring" som urpsungligen betydde "käring" dvs älskling, med någon som är feg, dvs en misshaglig person.

Kalkonmannen har dock inte genomskådat sin egna mindcontrol, så han kanse har att göra på den fronten.

Nu kommer jag få på käften, men det kan jag tåla. Hoppas du har några bra argument istället kalkonis.

Posted on: 2007/12/29 15:51
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#27


See User information
Quote:


egentligen är det ju mindcontrol, som förknippar ordet "kärring" som urpsungligen betydde "käring" dvs älskling, med någon som är feg, dvs en misshaglig person.

Ja, det är perfekt mindcontrol.
Så perfekt att det är frustrerande att man här, av alla ställen, finner så många som går på det.

Posted on: 2007/12/29 16:13
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#28


See User information
Men altså. språket är ett levande ting. Vilket innebär att ord ändrar mening och att vi inte pratar idag som vi gjorde för 100 årsen.

Så att kärring har neggativ klang, har inte med mindcontrol att göra, utan snarare att det ändrats.

Posted on: 2007/12/29 16:22
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#29


See User information
At present I am a Flying pig, but have NOT indicated my sex or?

How does one determine ones sex online?

What information do you have on the members here???

And how the FUCK did you get it???

Haha just kidding, but IF you are right it reallycomes down to a siple pimply fact:

Getting out to meet people, being well dressed and stylee appearing fun and trendy and the babes will surely come, you can then be assured of two things:

Getting deep (depending on penis length) into some Conspiracy Pussy, and or some very welcome insight and ideas from a female perspective ie with much needed wisdom and greater understanding of nurturing and creating.

My inner monkey is very male and almost exclusively motivated by testosterone, which gets me into trouble or fun fast, it is purported that we all have a FEMININE side, and if this is even remotely true then there are always LADIES and women here.

My inner woman is located in my left big toe and has a dynamite ass and firm tits, she also sports a well groomed cunt that is hot to trot and ready for action ALWAYS, oops she was insulted by this post and has dissapeared,

fuck...Fuck...FUUUCK!!!!

Try brushing your teeth before hitting the keyboard and this may attract more woman...

Posted on: 2007/12/29 17:06
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#30


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Men altså. språket är ett levande ting. Vilket innebär att ord ändrar mening och att vi inte pratar idag som vi gjorde för 100 årsen.

Så att kärring har neggativ klang, har inte med mindcontrol att göra, utan snarare att det ändrats.


Så du menar att det är en slump att det fick en negativ klang?
det kunde likagärna blivit åt det positiva hållet?

Det är en gåta för mig om det är så att du tror att det är en slump (jag hoppas jag missförstår).

hur kommer det sig att när kvinnor bli arga på varandra så kallar de sällan varandra för ex. gubbjävel?

Posted on: 2007/12/29 17:23
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#31


See User information
Quote:

maggot skrev:

Vaken.se är ett mycket bra bevis på att män och kvinnor är olika.
Kvinnor är ju kända för att bara kunna snacka massa skit utan att komma fram till något

(det jag just beskrev är du kossan)


Jag föreslår att du även ser det från andra sidan. "Inte komma fram till något" kan också betyda att du ännu inte kan ta in och/eller se någon vikt i vad de kommer fram till.

Spelar ingen roll hur du än vänder och vrider på det och buffrar med dina sk. "riktig-man-sidor"
Att du är en typisk man, köper jag inte.
så illa tilltygad är inte min syn på män.

Posted on: 2007/12/29 17:52

Edited by kossan on 2007/12/29 18:18:54
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#32
Quote:
Kossan: jag blir allvarligt oroad över din syn på män och kvinnor...din människosyn, helt enkelt. Är "kvinnliga känslor" något för att slippa stå till svars för sina åsikter?

Vad bottnar din rädsla ur? Ditt behov av att kalla män som inte tycker som du för "inte riktiga män" eller "kärringar"?
En människa bör, oavsett kön, våga se på sina rädslor för att inte falla offer för dem.


Du behöver inte bli oroad! Jag är inget hot för dig eller någon kvinna på denna planeten. Snarare finns jag med hår på bröstet för att försvara er mot svin som tror att ni är allmän egendom bara för att ni är just, kvinnor.

Jag har fostrat ett gäng döttrar till starka självständiga kvinnor. Jag har stöttat, tröstat och väglett ett otal systrar som tidigare blivit otroligt illa behandlade av både män och kvinnor till att våga göra egna val och stå för sina ord.

Hur många har du lyckats ledsaga till vuxenlivet med ditt kacklande?


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#33
Quote:
Kossan: hur kommer det sig att när kvinnor bli arga på varandra så kallar de sällan varandra för ex. gubbjävel?


Därför att de är kärringar!


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#34
Quote:
wisegay:
Kalkonmannen, vill vara en riktig man, med hår på bröstet, och känner sig stolt med detta faktum, trots att det är hans föräldrar som bidragit till detta och inte han själv. Då har "kärringar" ingen plats förståss, bara riktiga "karlar" som enkelt spöar en kärring, som inte vet sin plats.

egentligen är det ju mindcontrol, som förknippar ordet "kärring" som urpsungligen betydde "käring" dvs älskling, med någon som är feg, dvs en misshaglig person. Kalkonmannen har dock inte genomskådat sin egna mindcontrol, så han kanse har att göra på den fronten.

Nu kommer jag få på käften, men det kan jag tåla. Hoppas du har några bra argument istället kalkonis.


Du är ta mig fan en riktig reptil som i fullt dagsljus är så korkad att ta till lögner och insinuera att jag som aldrig har eller kommer att slå en försvarslös kvinna är att jämställa med en kvinnomisshandlare. Fan vilket sjukt och fegt sätt att resonera på. Men jag misstänker att du svalt din dagliga dos av satans svarta urin för att på så sätt försöka misskreditera den som vägrar är bli en slav under vänsterdogmer och indoktrinering.

Ja visst är jag en riktig man, med eller utan hår på bröstet. Har inga problem med att genomskåda manipulerade smågossar som diat vänstermarxism sedan späd ålder. De är enkla att skärskåda och deras självförakt och förnekande av att de faktiskt fötts som män är det största beviset för att de inte talar sanning.

Att jag är en man med både manlig auktoritet och mannens ödmjuka sinne är inget pojkfjantar och andra trattkantareller kan få mig att skämmas för. Det skulle vara att bryta mot de universiella skapelselagarna och att försöka ändra dem uppträder bara förvirrat och bevisar att han eller hon blivit utsatt kraftig manipulation som lett till mental störning.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#35


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
wisegay:
Kalkonmannen, vill vara en riktig man, med hår på bröstet, och känner sig stolt med detta faktum, trots att det är hans föräldrar som bidragit till detta och inte han själv. Då har "kärringar" ingen plats förståss, bara riktiga "karlar" som enkelt spöar en kärring, som inte vet sin plats.

egentligen är det ju mindcontrol, som förknippar ordet "kärring" som urpsungligen betydde "käring" dvs älskling, med någon som är feg, dvs en misshaglig person. Kalkonmannen har dock inte genomskådat sin egna mindcontrol, så han kanse har att göra på den fronten.

Nu kommer jag få på käften, men det kan jag tåla. Hoppas du har några bra argument istället kalkonis.


Du är ta mig fan en riktig reptil som i fullt dagsljus är så korkad att ta till lögner och insinuera att jag som aldrig har eller kommer att slå en försvarslös kvinna är att jämställa med en kvinnomisshandlare. Fan vilket sjukt och fegt sätt att resonera på. Men jag misstänker att du svalt din dagliga dos av satans svarta urin för att på så sätt försöka misskreditera den som vägrar är bli en slav under vänsterdogmer och indoktrinering.

Ja visst är jag en riktig man, med eller utan hår på bröstet. Har inga problem med att genomskåda manipulerade smågossar som diat vänstermarxism sedan späd ålder. De är enkla att skärskåda och deras självförakt och förnekande av att de faktiskt fötts som män är det största beviset för att de inte talar sanning.

Att jag är en man med både manlig auktoritet och mannens ödmjuka sinne är inget pojkfjantar och andra trattkantareller kan få mig att skämmas för. Det skulle vara att bryta mot de universiella skapelselagarna och att försöka ändra dem uppträder bara förvirrat och bevisar att han eller hon blivit utsatt kraftig manipulation som lett till mental störning.


haha hur kunde jag veta detta? nu gjorde du bara bort dig, brösthårs-oskar. hehe

Posted on: 2007/12/29 19:24
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#36
Kossan du har verkligen hittat hem eftersom att du skriver otroligt långa och tråkiga inlägg utan någon kontenta vilken är precis vad de flesta på vaken.se gör!
En massa flum!

Det är ju för fan Illuminati som skapat feminismen och idag vill radera ut könsrollerna i ex skolans läroplan mm!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#37


See User information
Quote:

maggot skrev:
Kossan du har verkligen hittat hem eftersom att du skriver otroligt långa och tråkiga inlägg utan någon kontenta vilken är precis vad de flesta på vaken.se gör!
En massa flum!

Det är ju för fan Illuminati som skapat feminismen och idag vill radera ut könsrollerna i ex skolans läroplan mm!


och du skriver korta utan kontenta, ännu värre, sluta tracka, din pajas.

Posted on: 2007/12/29 19:55
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#38


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Hur många har du lyckats ledsaga till vuxenlivet med ditt kacklande?



Hårig alpha hanne uttalar sig från horizont av svag sjävbild och mobbad barndom.

Posted on: 2007/12/29 19:59
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#39


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:


Hur många har du lyckats ledsaga till vuxenlivet med ditt kacklande?




Mina har inte hunnit bli vuxna ännu, de är 5, 13 och 14.
Vad har det med saken att göra...?

Hår på bröstet?

vart kommer det här överdimensionerade behovet av att försöka bevisa att man är en man?

Jag tror på att du är en man. Ta det lungt för sjutton.
Det jag inte tror på är att din attityd är nödvändig/konstruktiv bara för att du är man.

Posted on: 2007/12/29 20:52

Edited by kossan on 2007/12/29 21:09:35
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#40


See User information
Quote:

Ja visst är jag en riktig man, med eller utan hår på bröstet. Har inga problem med att genomskåda manipulerade smågossar som diat vänstermarxism sedan späd ålder. De är enkla att skärskåda och deras självförakt och förnekande av att de faktiskt fötts som män är det största beviset för att de inte talar sanning.



Dessa desperata försök att få folk att ansluta sig till schimpansflocken är sorgliga att betrakta.
det är rent av genant.

Posted on: 2007/12/29 21:20
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#41
Kossan du är inte släkt med "lightshsaber" ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#42
Från att analysera, varför det är så få kvinnor på vaken. Så gick tråden över till att analysera varandra... Någon annan än jag som ser ett beteendemönster som genomsyrar nästan hela sidan?


Kanske därför de håller sig på avstånd?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#43
Kvinnor som har råkat vakna upp till alla bedrägerier kanske gör något vettigare än att sitta här. De kanske försöker sprida info till de som dom känner.

Alla Horsons bekanka känner till NWO, det har han själv sett till.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#44
Quote:

HURENSOHN skrev:
Kvinnor som har råkat vakna upp till alla bedrägerier kanske gör något vettigare än att sitta här. De kanske försöker sprida info till de som dom känner.

Alla Horsons bekanka känner till NWO, det har han själv sett till.


Men se dig om för gud skull vad är det för kön på författarna och radiopratarna i denna "rörelse"
Titta på dessa bilder tror du det är en slump ??

http://www.redicecreations.com/radio/nonsubscriber.php

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#45


See User information
Quote:

maggot skrev:

Men se dig om för gud skull vad är det för kön på författarna och radiopratarna i denna "rörelse"
Titta på dessa bilder tror du det är en slump ??

http://www.redicecreations.com/radio/nonsubscriber.php

Han tycker nog att det är en ren tillfällighet.

Posted on: 2007/12/30 14:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#46
vi är alla ett gäng höns här inne oavsett kön..

så länge vi hänger här inne och folk bannas/kickas/raderas av administrationen så är vi på samma nivå som gänkarna när vi inte ens reagerar eller backar upp varandra verbalt..

dessutom svarar tråden sig själv varför inga kvinnor hänger här.

maggot skrämmer bort dom..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#47


See User information
Det är sorgligt att många diskussioner här slutar med att folk hackar på varandra! Vaken är till för att komma närmare en förståelse av världen. Inte för att klaga på andra. Den här tråden skulle ju handla om varför inte fler kvinnor är här och hur man kan få fler att hitta hit, eller?
Det behövs faktiskt en moderator som kan ta bort inlägg som som inte håller sig till ämnet och som inte respekterar andra människor.

Posted on: 2007/12/31 12:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#48
en moderator som inte respekterar andras icke respekt,,?

lol ni är alla sjuka.. bråka, slåss, hacka, straffa, lås in, lås ute.. lol när tar galenskapen slut..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
43 user(s) are online (43 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 43

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS