vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Nyvaken söker alternativt levende!
#1


See User information
Hejsan jag har nyligen Vaknat efter att spenderat närmare 20 år med andlig sökning.
Med vaknat menar jag inte inte att vara kritisk mot media (även om det självklart är en del av min natur nu) utan ett uppvaknande i stil med österländsk tradition. Ett uppvaknande där jag hittat nuet och inte längre lyssnar på egot så att jag kan se skönhet i allting och inte oroar mig för något.

Detta uppvaknande har jag jobbat mig till igenom att studera allt jag har kommit över i andlig och okult väg för att jag letade efter något... Samtidigt har jag lidit mycket berodende på omständigheter och mina egnna tankar och handlingar. Ett par gånger har jag spontant vaknat upp (haft en ”mystisk upplevelse”) igenom privata katastrofer. Men har alltid glidit tillbaka i materiell omedevetenhet igen.

Men som sagt nu har det hänt något , min utveckling började gå fort och jag hittade mycket bra information från olika lärare det senaste som tex Eckhart Tolle, och från att känna mig lycklig och medveten en gång i månaden för ett halvår sedan känner jag det flera gånger om dagen nu.

Lyckan jag beskriver ovan är inte valig lycka utan något man måste uppleva. Det närmaste jag kommer på att likna det med är att alla problem bara lyfts av ens axlar man är helt centrerad i nuet och allt verkar vackert och nästan självlysande. Man vill nästan skratta eller gråta av avslappning och lycka. Det är intensivt.

Nu undrar du förståss varför i hela friden jag skriver det här under alternativt levende. Det är så att jag börjar få svårt att känna mig som en del av sammhället. Modetrender, filmer, jobb, nästan alla delar av livet börjar få ny betydelse för mig. Oftast mindre. Rent praktiskt innebär det att jag driver ifrån familj, vänner, bekanta som inte är andligt intresserade. Vi är på andra vibbrationsplan helt enkelt. Och för att inte tala om jobb, jag har en halvfärdig högskoleutbildning som inte ger mig några jobb utan har hamnat i försäljarträsket för att jag har lätt att få kontakt med människor. Men jag kan inte längre förmå mig att lura på folk saker dom inte igentligen behöver så mina resultat sjunker och jag kan knappt dölja mitt ogillande för hela branchen längre. Så nu har jag fått sluta.

Jag söker ett nytt jobb innom fösäljning och jag kollar på ams hemsida men överallt ser jag jobb som är anti-andliga, antingen skall man lura folk att konsumera mer eller så skall man packa stackars döda djur och så vidare. Till det kommer att jag inte har körkort så dom få jobb som dyker upp som verkar vara andligt neutrala skall man så klart ha körkort till. Jag vet jag vet det låter inte särskilt andligt uppvaknat att gnälla över det, men jag vill inte ha några lösningar på det heller. Jag har helt accepterart sittuationen och tror och vet att förändring kommer när den kommer.

Så vad vill jag då?
Jag vill lära känna dig som vaknat såpas att du känner dig ur fas med ditt vanliga umgänge, dig som inte längre är motiverad att slita för eliten och deras sjuka mål, världsbild och samhälle, du som har läst alternativ historia som tex David Icke eller Mikael Tsarion och tycker att det verkar rimligt, du som har mystiska upplevelser av att vara ett med allt, du som fått kontakt med Buddhism /Zen och tycker det verkar vettigt tex Eckhart Tolle.
Youtube - Eckhart Tolle, Quite Ordinary
Youtube - David Icke - Was he right
Youtube - Zeitgeist - The Movie - 2 of 13 (Part 1 of 3 on Religion)
Youtube - Mikael Tsarion


Jag vill höra historier om hur folk får andliga upplevelser av uppvaknande karaktär och hur det påverkar deras liv.

Jag skulle gärna träffas och göra något skapande tillsammans. Jag kan måleri, webbdesign, gitarr, odling mm. Kanske en webbsida, kanske ett kollektiv, kanske en bok, kanske bara en fika, kanske en msn-kontakt.

Allt gott till er och tack för en bra hemsida vaken.se.
Sunrise

Posted on: 2008/2/2 21:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#2


See User information
Vad kul att du hittat hit! :)
Jag är altid öppen för träffar och gör det gärna. Jag finns i lund regionen.

Du kan hitta mig på msn emil_beretta@hotmail.com

Posted on: 2008/2/2 21:51
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#3


See User information
välkommen sunrise!

jag känner igen alla dina tankegångar.

dina försäljartalanger kan säkert användas för att sälja olika produkter som liksom bara finns för personer som är "vakna" för att det kan finnas produkter som är "för bra" för det vanliga samhället.

kontakta gärna mig om du vill få detta konkretiserat!

jag finns i göteborgsområdet.

Posted on: 2008/2/2 23:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#4


See User information
jag tyckte jag formulerade mig lite klumpigt ovan... det enda jag menar är att det finns många produkter som vanliga människor avfärdar som flum, fast de i praktiken fungerar bra.

det är förmodligen ett område där man kan introducera affärsverksamheter, i princip utan konkurrens!

Posted on: 2008/2/3 12:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#5


See User information
Från mitt håll blir tipset att använda ordet "egentligen".

i sammanhanget blir det:
Vad vill jag EGENTLIGEN jobba med?
"Egentligen vill jag..." är en nästintill fenomenal början på en mening, den brukar öppna upp och avslöja mycket.

efter det är förstås tipset att göra det du EGENTLIGEN, vill göra (tex. jobba med).

Lycka till!

Posted on: 2008/2/5 17:54
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#6


See User information
Heloo!

Välkommen!

Alternativ...Kreativ det är aktioner som i NUET bara gör sunder NWO och agenden.

Sök på google, finns massor av info, under den HÄR månaden bjuda jag på en träff utanför Södertälje.

Vill hjälpa till med en aktionsgrupp för att TRÄFFA folk IRL och berätta.

Många här tycker att det är nog att bara vara online eller skicka dvd.

Jag tror att de faller för agendan! ; )

I say, lets work creatively together and build alternatives, living, food, water energy...

Posted on: 2008/2/5 18:32
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#7


See User information
Hejsan allihopa!

Har varit runtomkring dom senaste dagarna och praktiserat närvaro.

Det är kul som en lek. Världen och särskilt folk slänger allvar och materialism mot en men så fort man kommer på sig med att dras med är det bara att "tona in" till vakenhet så smälter all problem bort.

Tack för alla tips och välkomnanden.

I går hjälpte jag till med nått som var "jobbigt" (fysiskt sett) för första gången i mitt liv utan nått som helst egenintresse, jag ville inte få nån belöning i form av pengar, vänskap eller uppmärksamhet, inte heller i "andligt uppstigande" det var något helt unikt kan jag säga. Jag var inte 100% fokuserad i nuet men tillräckligt för att det skulle bli speciellt. Så det rekommenderas gör en insats för någon eller något utan krav eller önskan om att få någonting ut av det. Kändes verkligen som att man förändrar världen då.

Så till vad man skall göra. Vad man skall jobba med. Vad jag egentligen vill göra. Jag vill egentligen röra mig i vackra naturliga omgivningar och leva och andas på riktigt och vara i nuet, men det behöver jag inget jobb för att göra, sedan vill jag ta bort varenda gnutta av programmering som jag fått av världen sedan jag föddes jag vill bli som ett barn igen så att säga. Och det behöver man egentligen heller inte jobbar för. Sedan vill jag gärna hjälpa andra att bli fria och vakna så att dom får tillbaka sin lycka och frihet och att eliten förlorar sitt grepp om världen så att moder jord kanske kan räddas. Och där finns det ju jobb, man kan sammanfatta det på en webbsida och lägga reklam eller donationer eller sälja nån produkt som en e-bok. Eller man kan åka runt och föreläsa om sina erfarenheter om sidan blir populär. Man kan jobba som nån som tar hand om just personer som mår dåligt och blanda andliga guldkorn i tex KBT behandling för att smyga förbi skolmedicinen. Man kan vara aktiv för att hjälpa den alternativa rörelsen i dess många olika former. Man skulle kunna jobba med nått miljörelaterat men det känns som att bara bota symptomen och inte sjukdomen.

Det är väll bara att acceptera att i en värld där 99% av resurserna kontrolleras av eliten och där nästan lika många % av befolkningen är hårt hjärntvättade att vara omedvetna konsumenter så blir det svårt att hitta en arbetsplats där man gör nått vettigt etiskt ickematerialistiskt!?

Nu pratar vi givetvis om att överleva att kunna betala hyra och mat, annars skulle det här inte vara nått problem och jag skulle inte skriva den här texten, då skulle jag egentligen bara lulla runt och mysa av solens stårlar och träffa folk slumpmässigt och hitta på spännande små projekt efter eget tycke utan tanke på pengar eller lönsamhet.

Men det finns ett trumfkort och det är att när man inte behöver konsumera längre så blir det betydligt billigare. Förut kanske jag behövde minst 12000kr i månaden bara för att gå runt medans nu skulle jag klara mig på 6000kr.

Det innebär att jag behöver inte vara så förbannat lönsam längre jobbet jag jobbar behöver inte vara 5,5 dagar i veckan.

Mina alternativ som jag ser dom nu och självklart skall man vara öppen för spontana förändringar men så som dom ser ut nu:

* Ljuga mig till ett jobb där jag låtsas vara materialist som verkligen vill ha jobbet och sedan jobba oregelbundna timmar för att få ut ca 10000 efter skatt. Och ha räkningar på 6-8000kr. Den lilla tid som finns över får jag välja om jag vill lägga på andliga projekt eller vänner. Och långsamt men säkert materialiseras jag för jag kan utföra jobbet bättre ju mer materiellt jag tänker.

* Hitta ett jobb som inte kräver så mycket oetiskt tänkande. Men var? Och som inte kräver utbildning?

* Utbilda mig till nått av de där etiska jobben.

* Göra nått av det där med att hjälpa andra bli fria och då kombinera kanske både nätet och böcker och föreläsningar. Det kan floppa men skulle kännas givande och kännas som ett finger i ansiktet åt eliten. Men man får tänka då på att om jag gör något som är svårtillgängligt för sovande som bara attraherar ett fåtal så behöver det vara dyrare för att ge en inkomst men om det mer tilltalar massorna så kan man ta ett lägre pris eller bara reklampengar för mängden folk blir tillräckligt stor i sig.

* A-kassa i något år eller 2 medans man hittar en väg.

* Socialbidrag när a-kassan tar slut om man inte hittat ett jobb. Jag vet jag vet det är botten av alla bottnar och alla ser ner på en men det finns fördelar kan jag tänka. Man kan helt släppa det där med att spela med i konsumtionssamhället, man kan öppet säga vad man tycker för man är inte beroende av att hålla god min för att behålla jobbet. Socialbidraget är designat för att vara ytterst sparsamt för folk som endå skall vara konsumenter. Med en billig livsstil borde inte det vara nått problem. Man slipper betala tillbaka på tex csnlån och man får gratis sjukvård och tandvård.


Undertiden jag skriver det här har jag inte bara rullat tummarna, jag har suttit och ljugit om mig själv i arbetsintervjuer jag har försökt hitta nått som skall passa mig, jag har kollat utbildningar, jag har börjat spåna över hur min andliga lärdom skulle se ut, jag har ringt och skickat papper till a-kassan, och jag har pratat med socialen om mina alternativ. Samtidigt som jag har umgåtts med vänner och tränat på att inte tänka så mycket och att leva i nuet.
Och har hittat ett andligt sällskap här i staden med.

Så vart hamnar hela den här historien? Troligen i att det inte finns något rätt svar eller lösning. Att vakna är det enda som leder nån vettig stans och det är jag varken beroende av pengar eller vänner för att göra. Och när man lever ett mer levande liv drar man nog till sig det man behöver. A-kassan har jag rätt till för den har jag betalat för så den är ju bara dumt att inte ta. och så länge jag kan ta den får jag inte ta socialbidrag och man får säkert stå och bocka och buga för socialtanterna om inte annat endå där. Om jag har vaknat litet och läst om det jag tror är sanningen och den är helt väsensskild från allt vi hjärntvättas av varje dag och jag ser att dom andra sover. Är inte det då min plikt att göra nått för att väcka andra? Och det naturliga sättet att göra det är att återberätta det jag lärt mig. Om jag tjänar pengar eller inte på det är oviktigt från det perspektivet.

Sedan så var det det där med ett socialt sammanhang. Man brukar ju säga att men behöver ha ett jobb så att man känner att man är en del av något, annars börjar man fort må dåligt. Och jag tror att det stämmer om man är sovande eller omedveten. Om man då sitter hemma så slits man sönder av sina tankar som virvlar runt utan att få utlopp och skäller på en för att man inte har flickvän eller jobb eller vänner eller sånt. Men om man är en "andligt guru" så kan man vifta bort dom tankarna och är inte beroende av att vara en kugge i samhället på samma sätt.

Men jag tror att om man är borta från samhället och människor för mycket så finns det risk att man kommer så långt ifrån dom att när man väl skall kommunicera så är det svårt att förstå eller göra sig förstådd. Man har helt enkelt kommit för långt ifrån i vibrationer eller energier.

Så visst, jag skall ta ett jobb eller en aktivitet från ams men mest för att jag skall kunna träna min aktiva medvetna zen närvaro i den materiella världen och se om jag kan luckra upp den. Och för att jag inte skall glida för långt ifrån den materiella världen så att jag är tillräckligt nära den för att påverka den. Inte för pengarnas skull.

Jag kastar bara upp alla tankar om detta i luften ett slag så får vi se vart dom ramlar. =)

Jag tror det var allt för den här tråden, skriver igen när jag kommer på nått som jag känner jag vill dela av mig om på vaken.se.

Posted on: 2008/2/13 12:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#8
Jag känner igen ditt dilemma. Jag är själv sjukskriven och känner mig som en belastning av samhället. Ingen bra känsla jag blivit upplärd att känna.
Jag finns på MSN xerox1@hotmail.com om du vill mig något.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#9


See User information
Har ni hört talas om staden Nimbin i australien? Jag har inte varit där själv men min bästa vän har varit där när han backpackade. Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Jag tror min kompis sa även att dem säljer egenodlad cannabis för att få in lite extra pengar.

Lägg gärna till min msn också :) sandrotheking@hotmail.com

Posted on: 2008/3/15 15:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#10


See User information
Quote:

rediscovered skrev:
Har ni hört talas om staden Nimbin i australien? Jag har inte varit där själv men min bästa vän har varit där när han backpackade. Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Jag tror min kompis sa även att dem säljer egenodlad cannabis för att få in lite extra pengar.

Lägg gärna till min msn också :) sandrotheking@hotmail.com


Hej

Jag tänkte bara höra vad du har för fler användarnamn, du behöver inte räkna upp alla, ta de mest använda, tack

Posted on: 2008/3/15 17:11
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#11


See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

rediscovered skrev:
Har ni hört talas om staden Nimbin i australien? Jag har inte varit där själv men min bästa vän har varit där när han backpackade. Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Jag tror min kompis sa även att dem säljer egenodlad cannabis för att få in lite extra pengar.

Lägg gärna till min msn också :) sandrotheking@hotmail.com


Hej

Jag tänkte bara höra vad du har för fler användarnamn, du behöver inte räkna upp alla, ta de mest använda, tack
Är du skadad?Det är tråkigt att läsa din teorirer i ALLA trådar..Varför undvkier du mig ;känns så LADDAR DU ?rÄKANdu räkna SJÄLV PÅ SVENSKA eller äger grekerna dig oxo(demokrati)är grekiska =matetmatik =gerkiska. å du kallar dig nationalist:vakna ta bort morgongruset:))NU

Posted on: 2008/3/15 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#12


See User information
sunrise jag har jobb till dig :om du bor i gtb eller malmö.pm plzz..
Maggot ,emil hör av er .

Posted on: 2008/3/15 17:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#13


See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

rediscovered skrev:
Har ni hört talas om staden Nimbin i australien? Jag har inte varit där själv men min bästa vän har varit där när han backpackade. Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Jag tror min kompis sa även att dem säljer egenodlad cannabis för att få in lite extra pengar.

Lägg gärna till min msn också :) sandrotheking@hotmail.com


Hej

Jag tänkte bara höra vad du har för fler användarnamn, du behöver inte räkna upp alla, ta de mest använda, tack


Är du skadad?Det är tråkigt att läsa din teorirer i ALLA trådar..Varför undvkier du mig ;känns så LADDAR DU ?rÄKANdu räkna SJÄLV PÅ SVENSKA eller äger grekerna dig oxo(demokrati)är grekiska =matetmatik =gerkiska. å du kallar dig nationalist:vakna ta bort morgongruset:))NU


Hej Sale, käkat taggtråd idag, det är inte alltid man klarar att läsa din "svenska".

rediscovered kan tala för sig själv.

Posted on: 2008/3/15 17:27
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#14


See User information
Jag förstår inte vad Sale vill? Och till Novax undrar jag vad du menar med användarnamn? Jag har bara ett användarnamn här på vaken.se.

Posted on: 2008/3/15 17:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#15
Äh! Alla är galna. Känns som om Lewis Carroll ringer närsomhelst.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#16


See User information
Quote:

rediscovered skrev:
Jag förstår inte vad Sale vill? Och till Novax undrar jag vad du menar med användarnamn? Jag har bara ett användarnamn här på vaken.se.
Jag har jobb till dig fast anst,fattar u nu ,vet du vad pm är?

Posted on: 2008/3/15 18:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#17


See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

sale skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

rediscovered skrev:
Har ni hört talas om staden Nimbin i australien? Jag har inte varit där själv men min bästa vän har varit där när han backpackade. Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Jag tror min kompis sa även att dem säljer egenodlad cannabis för att få in lite extra pengar.

Lägg gärna till min msn också :) sandrotheking@hotmail.com


Hej

Jag tänkte bara höra vad du har för fler användarnamn, du behöver inte räkna upp alla, ta de mest använda, tack


Är du skadad?Det är tråkigt att läsa din teorirer i ALLA trådar..Varför undvkier du mig ;känns så LADDAR DU ?rÄKANdu räkna SJÄLV PÅ SVENSKA eller äger grekerna dig oxo(demokrati)är grekiska =matetmatik =gerkiska. å du kallar dig nationalist:vakna ta bort morgongruset:))NU


Hej Sale, käkat taggtråd idag, det är inte alltid man klarar att läsa din "svenska".

rediscovered kan tala för sig själv.
Men du lär vänja dig ;har du speglat dig nu?Jag har jobb till han vad har du för jobb till han.NÖRD..

Revolt::Så till vad man skall göra. Vad man skall jobba med. Vad jag egentligen vill göra. Jag vill egentligen röra mig i vackra naturliga omgivningar och leva och andas på riktigt och vara i nuet,GÖR det då ,jag har JOBB till dig ,du blir min slav .Passar det inte nu ?Vill du jobba Ha ett jobb att gå till ?

Posted on: 2008/3/15 18:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#18
Jag vill ha ett jobb

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#19


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Jag vill ha ett jobb
Bra pm.a var du bor /utb/refrrns.osv.mvh sale(Vad vill jag EGENTLIGEN jobba med?)t EX

Posted on: 2008/3/15 18:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#20
Quote:

sale skrev:
Bra pm.a var du bor /utb/refrrns.osv.mvh sale(Vad vill jag EGENTLIGEN jobba med?)t EX
Hmmm... Jag vågar fan inte... känns som om jag blir dissekerad om jag dyker upp... Är lite småparanoid just nu.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#21


See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

sale skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

rediscovered skrev:
Har ni hört talas om staden Nimbin i australien? Jag har inte varit där själv men min bästa vän har varit där när han backpackade. Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Jag tror min kompis sa även att dem säljer egenodlad cannabis för att få in lite extra pengar.

Lägg gärna till min msn också :) sandrotheking@hotmail.com


Hej

Jag tänkte bara höra vad du har för fler användarnamn, du behöver inte räkna upp alla, ta de mest använda, tack


Är du skadad?Det är tråkigt att läsa din teorirer i ALLA trådar..Varför undvkier du mig ;känns så LADDAR DU ?rÄKANdu räkna SJÄLV PÅ SVENSKA eller äger grekerna dig oxo(demokrati)är grekiska =matetmatik =gerkiska. å du kallar dig nationalist:vakna ta bort morgongruset:))NU


Hej Sale, käkat taggtråd idag, det är inte alltid man klarar att läsa din "svenska".

rediscovered kan tala för sig själv.
LÄr dig att din svenska är =GREKISKa alfa ,beta,osv vems grundlära läser du i från??DU jag har ett nickname:::Lär dig vems SPRÅK du talar innan du ytrar dig ::::: literally hijack

Posted on: 2008/3/15 18:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#22


See User information
Till Sale:
Ja jag vet vad PM är. Fast PMsystemet verkar inte funka för tillfället.
Vad är det för jobb som du erbjuder totala främlingar? Du verkar förövrigt oseriös.

Posted on: 2008/3/15 18:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#23


See User information
Quote:

rediscovered skrev:
Till Sale:
Ja jag vet vad PM är. Fast PMsystemet verkar inte funka för tillfället.
Vad är det för jobb som du erbjuder totala främlingar? Du verkar förövrigt oseriös.
En given regel är att man känner alla andra som man känner sig själv , men då bort ser jag dig .Tack för din efterblivna tanke.Journalist=saningsökare

Posted on: 2008/3/15 18:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nyvaken söker alternativt levende!
#24


See User information
Jag tycker att personer som inte ger ordentliga svar så man kan förstå hur den personen tänker är efterblivna.

Vi är alla människor och människans viktigaste och mest utvecklade förmåga är att kommunicera och göra sig förstådd så bra som möjligt bland sina artfränder.

Jag tycker inte att du har klarat av detta särkillt bra så därför tycker jag att du nu både är oseriös och efterbliven.

Posted on: 2008/3/15 18:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS