vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

Frimurarna & Salomons Keys

Registrerade sig:
2007-11-03 02:31
Inlgg: 159
Har kommit fram till fljande efter att ha studerat frimurarna och andra ockulta ordnar att DEMOLAY-HIRUM ABIFF, FREDERICK,MACHA, BEALIM, ADONAI,SHIBBOLETH, JACHIN r namn p demoner.

Troligtvis anvnder dom sig av Salomons Keys och andra ockulta verk frn medeltiden.

Och om man knner till Salomons Nycklar s finns det en anti ngel till varje Demon det r drfr dessa namn r s hemliga folk som har avsljat detta har ju blivit mrdade osv. Vad tror ni?

Postat den: 2008-03-24 00:58

Re: Frimurarna & Salomons Keys

Registrerade sig:
2006-06-03 18:03
Frn >>> Srskrivning <<< borde btfllas
Inlgg: 4181
Citat:

trust_no1 skrev:
Har kommit fram till fljande efter att ha studerat frimurarna och andra ockulta ordnar att DEMOLAY-HIRUM ABIFF, FREDERICK,MACHA, BEALIM, ADONAI,SHIBBOLETH, JACHIN r namn p demoner.

Troligtvis anvnder dom sig av Salomons Keys och andra ockulta verk frn medeltiden.

Och om man knner till Salomons Nycklar s finns det en anti ngel till varje Demon det r drfr dessa namn r s hemliga folk som har avsljat detta har ju blivit mrdade osv. Vad tror ni?

"Har kommit fram till fljande efter att ha studerat frimurarna och andra ockulta ordnar att DEMOLAY-HIRUM ABIFF, FREDERICK,MACHA, BEALIM, ADONAI,SHIBBOLETH, JACHIN r namn p demoner."

Det r skert riktigt att kalla det/dem fr.

Vad har skapat demoner...?

Postat den: 2008-03-24 01:10

S farlig r vgen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt
i djupaste trygghet
uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag sg, jag vnde ter

Registrerade sig:
Lste lite om olika demoner L r en viktig bokstav fr frimurarna och L str fr Legion samma demon som Jesus en gng mtte.

Postat den: 2008-03-24 02:32

Oknd
Jag har aldrig hrt att "L" r en viktig symbol fr frimurarna dremot "G"

Sedan frstr jag inte vad du vill ha sagt

Postat den: 2008-03-24 09:54

Registrerade sig:
D har du inte lst tillrckligt om frimurarna L A och G r de tre viktigaste bokstverna fr frimurarna.

Masonic Codes: they use a combination of numbers, letters and symbols
to communicate and persecute. Here are the most important letters to be
found within the Masonic Codes, A, B, D, F, G, L, M, V, W & Y (also GG
or MM together) lots more to follow.Mer information finns p

http://www.secondfamily-uk.com/

Postat den: 2008-03-24 13:29

Oknd
Citat:

maggot skrev:
Jag har aldrig hrt att "L" r en viktig symbol fr frimurarna dremot "G"
Sedan frstr jag inte vad du vill ha sagt
Ingen kommentar

Heh heh... Al G(ore).

Postat den: 2008-03-24 13:36

Registrerade sig:
2006-08-20 19:33
Inlgg: 418
http://www.eaec.org/svenska/illuminati_1776.htm

har brjat lsa lite om illuminati, men vad jag inte fattar r detta, om dom nu ska vara s rika och priviligierade varfr vill dom strta vrlden i kaos och tillbe ondskan? vore lttare att visa fingret fr ett gng engelska skinheads..s fr dom smaka p ondska.

Har man det bra vill man vl fortstt ha det s, men andra sidan genererar ju krig en massa stlar till vissa personer.

Jag frstog det som dom inte tror p gud..eller s fattade jag fel, men en som tror p gud tror ju automatiskt p satan..fast han inte r nn gud..borde vl vara samma fr dom som dyrkar satan.

Min andra fundering r att, ifall en massa vetanskapsmn varit medlemmar, varfr iallsin dar skulle dom hlla p med snt trams som offerritualer svartkonst och annat trams, om inte fr frstrelse eller nt, mste ju knnas grymt tntigt fr en vetenskapsman att kolla p nt nrdigt svartkonst nummer.

Sen det som str om djursex incest mm..vad ska det gra fr dom? inget dom kan skryta med ute i samhllet direkt, kanske fr att alla ska ha hllhakar p varandra eller nt?

Hoppas nn har klurat lite p det hr eller har lst nt som ger logik till det hr, eller om det bara r rent vansinne.

Postat den: 2008-04-21 19:25

Registrerade sig:
2006-12-19 01:20
Inlgg: 558
Legion str fr mnga i Bibeln har jag lst. En legion var en stor mngd soldater och symboliserar mngfald. En som r besatt av legion r allts besatt av mnga demoner...

Pengar r bara ett medel fr dessa herrar. Deras ml r total kontroll ver vrlden. De vill skapa ett helt kontrollerat samhlle byggt p teknik dr de r hrskare och vanligt folk saknar egen vilja.

Ritualer hller de p med fr att det ger dem makt genom att det skapar energier eller andliga frhllanden som gynnar dem. Symboler har samma funktion.

Postat den: 2008-04-21 21:34

Registrerade sig:
2007-09-30 17:32
Frn swe
Inlgg: 223
molgan
Fr vanligt folk r det vansinne och hokus pokus med svartmagi och sex ritualer. Fr dem r det p fullaste allvar och mnga r grymt serisa i vad dom pysslar med. Varfr? Fr inom universums lagar r det ingen hokus pokus och r p riktigt. Dem vill mer en grna hlla den esoteriska kunskapen inom deras familjer gmd. Drfr skrattar dem t svart magi och spelar oskuldsfulla offentligt men bakom stngda drrar i deras slott s bakas det andra bullar n vad vi r van vid. sjuka jvlar!

Offerritualer handlar om att suga ur livskraften och energier som offret slpper ifrn sig nr han/hon dr. I ett negativt tankestt r det positivt. Den som utfr ddet fr en enorm powerboost och livsgldje i ett negativt tankestt, sorgligt men sant, universum fungerar p de viset. svartmagi r varken positiv eller negativ, det handlar vem som utfr och till vilket syfte. Om alla positiva hrliga mnniskor lstuderar och lr sig esoterisk kunskap, och hur man kontrollerar jordens kraftflt s skulle denna planet vara ett paradis.

Postat den: 2008-04-22 13:09

Registrerade sig:
2007-10-03 09:58
Frn Himmelriket
Inlgg: 171
Citat:

Min andra fundering r att, ifall en massa vetanskapsmn varit medlemmar, varfr iallsin dar skulle dom hlla p med snt trams som offerritualer svartkonst och annat trams, om inte fr frstrelse eller nt, mste ju knnas grymt tntigt fr en vetenskapsman att kolla p nt nrdigt svartkonst nummer.

Sen nr r vetenskapsmn imuna mot idioti och mrkliga frestllningar? Mengele, Darwin, Dawkins r ngra exempel p pantade vetenskapsmn som inte frmtt sra p de vetenskapliga studierna och obskyra ideologier. Vetenskapsmn r inte heller mindre religisa n andra grupper. S visst kan en vetenskapsman utfra offerriter om det gagnar honom.

/M

Postat den: 2008-05-20 23:41

Registrerade sig:
2008-03-21 19:29
Inlgg: 1063
Jag trodde legio mer eller mindre betydde den romerska krigsmakten.

Postat den: 2008-05-21 12:33

Topp   Fregende mne   Nsta mne

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 8000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser: banner-250x250-expressvpn.png

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

19 anvndare r online (19 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 19

mer...
Nya medlemmar
Janssen 2017-11-15
JerryKallstrom 2017-10-10
Futcc 2017-07-26
ankanp 2017-07-23
ankijansson 2017-07-19
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska