vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Frimurarna & Salomons Keys

See User information
Har kommit fram till följande efter att ha studerat frimurarna och andra ockulta ordnar att DEMOLAY-HIRUM ABIFF, FREDERICK,MACHA, BEALIM, ADONAI,SHIBBOLETH, JACHIN Är namn på demoner.

Troligtvis använder dom sig av Salomons Keys och andra ockulta verk från medeltiden.

Och om man känner till Salomons Nycklar så finns det en anti ängel till varje Demon det är därför dessa namn är så hemliga folk som har avslöjat detta har ju blivit mördade osv. Vad tror ni?

Posted on: 2008/3/23 23:58
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Frimurarna & Salomons Keys

See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Har kommit fram till följande efter att ha studerat frimurarna och andra ockulta ordnar att DEMOLAY-HIRUM ABIFF, FREDERICK,MACHA, BEALIM, ADONAI,SHIBBOLETH, JACHIN Är namn på demoner.

Troligtvis använder dom sig av Salomons Keys och andra ockulta verk från medeltiden.

Och om man känner till Salomons Nycklar så finns det en anti ängel till varje Demon det är därför dessa namn är så hemliga folk som har avslöjat detta har ju blivit mördade osv. Vad tror ni?

"Har kommit fram till följande efter att ha studerat frimurarna och andra ockulta ordnar att DEMOLAY-HIRUM ABIFF, FREDERICK,MACHA, BEALIM, ADONAI,SHIBBOLETH, JACHIN Är namn på demoner."

Det är säkert riktigt att kalla det/dem för.

Vad har skapat demoner...?

Posted on: 2008/3/24 0:10
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Läste lite om olika demoner L är en viktig bokstav för frimurarna och L står för Legion samma demon som Jesus en gång mötte.

Posted on: 2008/3/24 1:32

Anonym
Jag har aldrig hört att "L" är en viktig symbol för frimurarna däremot "G"

Sedan förstår jag inte vad du vill ha sagt

See User information
Då har du inte läst tillräckligt om frimurarna L A och G är de tre viktigaste bokstäverna för frimurarna.

Masonic Codes: they use a combination of numbers, letters and symbols
to communicate and persecute. Here are the most important letters to be
found within the Masonic Codes, A, B, D, F, G, L, M, V, W & Y (also GG
or MM together) lots more to follow.Mer information finns på

http://www.secondfamily-uk.com/

Posted on: 2008/3/24 12:29

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Jag har aldrig hört att "L" är en viktig symbol för frimurarna däremot "G"
Sedan förstår jag inte vad du vill ha sagt
Ingen kommentar

Heh heh... Al G(ore).

See User information
http://www.eaec.org/svenska/illuminati_1776.htm

har börjat läsa lite om illuminati, men vad jag inte fattar är detta, om dom nu ska vara så rika och priviligierade varför vill dom störta världen i kaos och tillbe ondskan? vore lättare att visa fingret för ett gäng engelska skinheads..så får dom smaka på ondska.

Har man det bra vill man väl fortsätt ha det så, men å andra sidan genererar ju krig en massa stålar till vissa personer.

Jag förstog det som dom inte tror på gud..eller så fattade jag fel, men en som tror på gud tror ju automatiskt på satan..fast han inte är nån gud..borde väl vara samma för dom som dyrkar satan.

Min andra fundering är att, ifall en massa vetanskapsmän varit medlemmar, varför iallsin dar skulle dom hålla på med sånt trams som offerritualer svartkonst och annat trams, om inte för förströelse eller nåt, måste ju kännas grymt töntigt för en vetenskapsman att kolla på nåt nördigt svartkonst nummer.

Sen det som står om djursex incest mm..vad ska det göra för dom? inget dom kan skryta med ute i samhället direkt, kanske för att alla ska ha hållhakar på varandra eller nåt?

Hoppas nån har klurat lite på det här eller har läst nåt som ger logik till det här, eller om det bara är rent vansinne.

Posted on: 2008/4/21 17:25

See User information
Legion står för många i Bibeln har jag läst. En legion var en stor mängd soldater och symboliserar mångfald. En som är besatt av legion är alltså besatt av många demoner...

Pengar är bara ett medel för dessa herrar. Deras mål är total kontroll över världen. De vill skapa ett helt kontrollerat samhälle byggt på teknik där de är härskare och vanligt folk saknar egen vilja.

Ritualer håller de på med för att det ger dem makt genom att det skapar energier eller andliga förhållanden som gynnar dem. Symboler har samma funktion.

Posted on: 2008/4/21 19:34

See User information
molgan
För vanligt folk är det vansinne och hokus pokus med svartmagi och sex ritualer. För dem är det på fullaste allvar och många är grymt seriösa i vad dom pysslar med. Varför? För inom universums lagar är det ingen hokus pokus och är på riktigt. Dem vill mer en gärna hålla den esoteriska kunskapen inom deras familjer gömd. Därför skrattar dem åt svart magi och spelar oskuldsfulla offentligt men bakom stängda dörrar i deras slott så bakas det andra bullar än vad vi är van vid. sjuka jävlar!

Offerritualer handlar om att suga ur livskraften och energier som offret släpper ifrån sig när han/hon dör. I ett negativt tankesätt är det positivt. Den som utför dådet får en enorm powerboost och livsglädje i ett negativt tankesätt, sorgligt men sant, universum fungerar på de viset. svartmagi är varken positiv eller negativ, det handlar vem som utför och till vilket syfte. Om alla positiva härliga människor lstuderar och lär sig esoterisk kunskap, och hur man kontrollerar jordens kraftfält så skulle denna planet vara ett paradis.

Posted on: 2008/4/22 11:09

See User information
Quote:

Min andra fundering är att, ifall en massa vetanskapsmän varit medlemmar, varför iallsin dar skulle dom hålla på med sånt trams som offerritualer svartkonst och annat trams, om inte för förströelse eller nåt, måste ju kännas grymt töntigt för en vetenskapsman att kolla på nåt nördigt svartkonst nummer.

Sen när är vetenskapsmän imuna mot idioti och märkliga föreställningar? Mengele, Darwin, Dawkins är några exempel på pantade vetenskapsmän som inte förmått sära på de vetenskapliga studierna och obskyra ideologier. Vetenskapsmän är inte heller mindre religiösa än andra grupper. Så visst kan en vetenskapsman utföra offerriter om det gagnar honom.

/M

Posted on: 2008/5/20 21:41
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army

See User information
Jag trodde legio mer eller mindre betydde den romerska krigsmakten.

Posted on: 2008/5/21 10:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper