Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Regler
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
1. Håller med till 100%... Man kan fråga sig varför man inte har samma synsätt på Cannabis? 2. När jag städar hemma så kallar jag det inte censur eller härskarteknik, jag sopar ner skiten i soptunnan eftersom det är otrevligt… |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Är du språkpolis? Lite nyfiken på detta handikapp är jag iaf, du får gärna förklara varför ditt skrivande ofta håller så kass kvalitet.(obs)Du glömde ? Nästa: Du är representativ för gruppen dyslektiker/grova pundare, med vilka skriftliga konversationer är tämligen kluriga. Detta talar imot dig själv du svara på frågan med ett påstående!Desutom går du på en "grupp" som lider ett dolt handikat å du är kaxig(även pundare är förlorade själar,,sorgligt Exakt vad jag ville du skulle säga :P Du är en 08 nä förlåt ,fel en 99:a för du kan aldrig vara 100:) Bara skoja poo skonska Ja jag har hoppat på folk här men känner mig inte träffad ett dugg som jag sa ovan, för du vet min skäl är ren , å nu är det jag som talar om hur jag känner ok så är vi klara med det.Jag fixar till mina fel det syns inte alltid här :från pm ----------------- Re: Sale säger förlåt Citat: sale skrev: Hej Al , JAG ber hemskt mycket om ursäkt för mitt på hopp ,det var jag som hade fel, men tack för ditt tips för övrigt, vi är fortfarande vänner. sale Det e lugnt mannen :) Vi har alla våra dagar då det är lite jobbigt ;) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Re: sale.) Citat: sale skrev: Hej steffan , jag var på skoj humor i går å du ta inte mig så alvarlig jag bara skoja med dig med avatarn ,,förlåt om du blev sur på mig:) men snälla glöm det ok , ha det bra , å ta det lungt ses MVH sale hejsan, inga problem, det jag var sne på att du snackade med maggot, som om du var mig, inte kritiken i sig självt, gillar man inte en sak så gör man inte det, det har man rätt till, den kan nog vara irriterande, men det kommer bli lite irriterande att förlora sin frihet ochså! Kan man inte ta en avatar, kommer man ha större problem garanterat haha Men jag skoja med dig "blick" det är för du har själv stavfel påbara 32 inlägg såg jag :9 Men jag skall tala om att jag har bara ett finger på varje hand (endast 1 )å det är långfingret , du vet jag har inte det lätt skall du tro men tro bara:)) ses ha det Ps pm a ; vet ja mvh sale
Posted on: 2007/11/25 1:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då kanske du ska ha första och sista bokstaven på rätt ställe då? Quote:
Nej, jag har dock väldigt svårt att förstå dig, och tvivlar på att jag är ensam om detta... Quote:
Nej, jag kan inte svara på en fråga riktad till dig. Jag väntar fortfarande på svar. Vad du svamlar om för stavfel vet jag inte, ej heller förstår jag relevansen då varken mina eller dina enstaka stavfel är anledningen till att jag "tjaffsar".. Kompis! Det är inte min mening att trampa dig på tårna, spela häftig/smart eller hävda mig på annat sätt.. Jag vill bara förklara att jag har jättesvårt att följa med i dina svängar och väldigt ofta tycker jag att dina inlägg är rent svammel eller extremt svårlästa. Du får jättegärna skicka ett pm om du tycker det är jobbigt att prata om det här i forumet. Förlåt om jag har sårat dina känslor... Må väl vännen! Ps, jag har verkligen inget emot varken dyslektiker eller pundare, men däremot poliser! ![]()
Posted on: 2007/11/25 5:00
|
|||
|
||||
|
Re: Regler Micro popped out
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Men snälla. Vissa regler måste ett forum ha. Annars blir det kaos och väldigt tråkigt för alla användare inkl dig. Vad tror du att du uppnår med en sådan tråd? Den är inte konstruktiv någonstans och hör hemma på tv 4 nyheterna inte på vaken.se. Vi blir nog matade med sådan skrämselpropaganda som det är. Den typen av nyheter använder makteliten konsekvent för att segregera och polarisera. Sån skit kan du ta med alla sensationskåta svennar på ngt forum hos valfri mainstream tv kanal.
Posted on: 2008/3/20 17:10
Edited by jonte on 2008/3/20 17:47:30
Edited by jonte on 2008/3/20 17:50:40 |
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Kom inte och domdera här din fega anonyme typ. Skaffa ett användar konto som alla andra. Vill du ha sensationskåta våldsnyheter som bara fördummar och passiviserar så är det ju bara att slå på tvn el söka dig till ett forum för den typen av disskutioner. Här på vaken är det en god ton och konstruktivitet som gäller. Såna som du äcklar mig. Ert förakt för allt som är vackert och rent är så sorgligt... admin har haft ett absurt tålamod med er, ni hade blivit bannade för länge sedan på vilket forum som helst.
Posted on: 2008/3/20 17:20
Edited by jonte on 2008/3/20 17:51:30
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Det är ju för kul att det till största delen är anonyma surfare som har dessa väldiga problem med reglerna. Inga andra användare klagar speciellt mkt...
Posted on: 2008/3/20 17:37
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sluta tramsa...
Posted on: 2008/3/20 17:39
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Konstruktivitet! - Me like! Ofta en bristvara.
Posted on: 2008/3/20 17:46
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Thats what hell is ... repetitions, boy
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jonte! Du förvränger sanningen när du påstår att sådana nyheter hör hemma på bla tv4. Har du inte fattat varför vi har mångkultur och massinvandring? Tror du att det har skett av en slump? Tror du att eliten är ute efter att hjälpa dessa människor ? Mångkulturen används bla för att krossa dom västerländska nationerna och kulturerna. Det är ett faktum att "ej etniska svenskar" är överrepresenterade i vissa brott detta går inte att blunda för. Det är också ett faktum att vår kontrollerade media har mörklagt dessa uppgifter för Svenska folket sedan mångkulturen infördes på 1970talet. Det finns fakta som motbevisar din naiva syn på hur media sk smutskastar ej etniska svenskar . Läs på om Lilla Saltsjöbadet här http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=85668#forumpost85668 och här http://rakryggad.blogspot.com/2008/02 ... adsavtalet-existerar.html Läs även detta erkännande från en journalist här http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=758709 Värt att tillägga är att debattinlägg som det ovan nästan aldrig har publicerats av den kontrollerade mainstream median. Eliten har lyckats i ren Orwellian anda att programera Svenska folket att välkommna mångkultur och massinvandring med öppna armar. Trots att det inte är deras egna tankar. Dom som ser igenom lögnerna och lever mitt i mångkulturen och är kritisk till detta stämplas ofta som rasist,främlingsfientlig,islamofob etc. Även du Jonte och många med dig verkar inte ha sätt i genom denna agenda. Varför använder du det rasistiska ordet svenne när du beskriver svenskar? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan den här främlingsfientligheten upphöra här? Det knyter sig i magen på mig när jag hör sådant skitsnack! Du kan kalla mig hur blind som helst, men det du säger är RENT skitsnack! Är det några som är emot mångkultur är det eliten. Ni som klagar på invandringen och liknande ser inte klart. Ni fattar inte. Det är precis såna som er själva som skapar problemet.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vilken främlingsfientlighet? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag menar skitsnack som att eliten främjar invandringen för att förstöra ett samhälle. Det är sådant skitsnack som gör de ej etniska svenskarna bittra. Jag ser steget längre än sådan trångsynthet. Du säger du fattar allt, men har ingen aning. Åtminstone inte i denna debatt och det sänker din trovärdighet inom andra områden också. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vet du själva egentligen varför du vill ha mångkultur och massinvandring? Jag tar inte åt mig ,men tycker du skall förklara dig innan du spottar ut politiskt korrekta floskler mot mig eller någon annan som berör detta oerhört känsliga ämne.Ord används som vapen mot oliktänkande i riktig Orwellian anda istället för att ta debatten så tystar man ner sina motståndare med ord som främlingsfientlig eller rasist. Men jag går inte på detta spel . Om du nu har läst på om konspirationer hur kan du då missat detta ? Eliten änvänder bla muslimer och andra invandrare som som brickor i deras spel. Om du ser det i genom ett historiskt perspektiv så finner du att mångkulturella samhällen ofta slutar i strider mellan olika etniska grupper. Är du så pass naiv så att du tror på fullaste allvar att Sverige skulle vara ett undantag? Redan som ett homogent land finns där mycket som kan gå fel. I Sverige så talas ca 150 olika språk och detta sedan 1970 talet.Detta är ett känsligt ämne även på Vaken.se och många här inne skulle behöva rannsaka sig själv istället för att vara en "nyttig idiot" åt eliten. Elitens planer om en världsregering går inte lika lätt igenom när folk har nationalistiska känslor vi skall ju alla vara världsmedborgare till slut. Och nationalism är motsattsen till globaliseringen. Många i dagens Sverige och Europa blir oikofober. Vilket innebär att man föraktar sitt eget ursprung samt sin egen kultur . Tycker du inte alla världens folkgrupper har rätt till sitt eget land? Jag är för etnisk mångfald i världen inte i en nation. Jag vill bevara alla kulturer världen runt inte förstöra dom igenom mångkultur. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du ligger efter helt enkelt. Du har inte vaknat helt. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra sagt Crush, couldn't have said it better myself. Har upplevt sen 90 talets när jag kom hit att HUR dåligt staten i sverige sköttade invandring, och kunde LÄTT se alla möjliga mistag jag har sett i hemmlandet, fast för lääänge sen. Så länge man integrerar folk in i en annan kult, med iden om något harmoni, kan det vara ok, det här handlar om inte bara STATLIGT racismen, exploiteringen av invandrarererer..err...men att splittrar svenskar och förvirra alla som inte föstår NWO objective i det hela. När jag var i SFI skilan, och fösökte lära mig språket, träffade jag ohört många "araber" som hade inte en aning om svenskar, kulturen eller visade något tacksamhet. Inte alla, men de flesta. Jag snackar om medelklass "flyktingar" som fick bostad, hjälp och allt de behövde, mens jag och min ex fru skulle klara oss på hennes lön, och det var svårt. But I have not only been grateful for the people I met, it helped me realise how fucked up america is. Svenska är Indianer...Mass invandring skall göra precis vad europeiskt UTVANDRINGEN gjorde mot First Nations. Om eliten bli färdigt med plannen, ska de säkert fixa något "fint" för alla som har hjälpt de under tiden, något pest eller så. Invandings frågan är VIKTIGT, och alla MÅSTE kunna säger inte bara vad de tycker, men dela vad man KÄNNER och VARFÖR. Det är självklart man träffar racismen (snaraste xenofobi) i ett land som har varit monokulturellt så länge. Så är det över allt för det mesta. Ber om ursäkt om jag var Off topic... ; )
Posted on: 2008/4/12 22:03
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Måste tilläga dock att det är inte invandring och mångkultur som är det egentliga problemet. Problemet är att vi inte tar hand om invandrarna. Vi integrerar dom inte. Men för att ta upp vad en vän till mig som är polis sa: "Invandrarna borde få kunskap om våra lagar och kultur och sedan få skriva under ett papper på att dom har förstått och om de sedan gör något brott blir dom utvisade" Ett annat problem är betongstäderna... Alla höghusen som byggdes under miljonprogrammet. Folk trivs inte där helt enkelt och svenskar i såna områden gör precis lika mycket brott som invandrarna i dessa områden. Det har alltså med området att göra. Stället man kallar hemma. Sökandet efter sin identitet. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Visst, det är en del av situationen.
Även att lära folk VAD de har för MÖJLIGHETER. Många inte trivs, och samtidigt är det problem med en folkmässa som mår dåligt... Krävs en kampaign, info spridning där. Jag bodde i Jordbro, många språk talas där, massor med kunskaper...Bäast att Staten håller de NEUTRALLT, och använder de för att ta jobb när de klassifeceras till låginkomst. Varför inte en INVANDRAR Parti? För att informera. ENA kanske 5% av befolkningen... Hehe... ; ) Nej bäst att man ge människor skit jobb (som kontrollanter på T Bannan) och bäst att de är inte VANNA med demokrati, människor rätt och Svensk Civillag.... De kan de mishandla folk och sheeple utan att vet att de gör detta, eller helt enkelt SKIT i de. Har sett det själv ; )
Posted on: 2008/4/13 14:06
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag ser visst stora problem med det samhälle vi har idag. Integrationen fungerar sällan helt bra. Jag har tänkt otroligt mkt på dessa frågor på sistone, verkligen ifrågasatt min syn på invandring, Sverige, vår kultur, mm... Dock så har jag väldigt svårt att få ihop det som du skriver om att eliten uppmuntrar invandringen med hur verkligheten idag ser ut. Den bild du målar upp stämmer ju helt enkelt inte överens med svenska migrationsverkets policys och kriterier för uppehållstillstånd. Och moderaterna mfl vill ju nu höja kraven ännu mer! Tittar vi på EU så är det ju konkreta murar som byggs för att hålla invandrare borta. De som tar sig hit har dessutom ofta betalat en sjuhelvetes summa för att åka lastbil el container under hot o med risken att säljas som slav el liknande... De flesta invandrare önskar väl ofta att få återvända hem men krig el dödshot el liknande gör det omöjligt. El är det inte så här? Vad jag däremot ser är hur konsumism, kapitalism, globalism likriktar länder, människor och åsikter på ett väldigt skrämmande sätt. Amerikaniseringen av Sverige är också ett rent helvete på många sätt. Jag tycker även att vi måste slå vakt/uppmuntra den svenska folksjälen/kulturen mer! Historia, arv mm är sjukt viktigt!! Jag kan ofta tycka att invandrare borde ta till sig våra seder o sätt mer osv men dem har ju ofta inte önskat komma hit, de har flytt hit. Och kanske även inte blivit så väl bemötta alltid.. I utopin så finns det ju inga krig och skit - då kan människor välja vart dem vill bo, troligtvis skulle de flesta välja att bo i sina hemländer. Men tills dess så tycker jag att man får hjälpas åt om man kan. GRUNDPROBLEMET/SJUKDOMEN är ju NWO - ett av symtomen är invandring. Det gäller ju således att fokusera på att ta bort sjukdomen för att göra världen frisk. Det räcker inte med att bara ta bort symtomet.
Posted on: 2008/4/23 1:32
Edited by jonte on 2008/4/23 1:51:05
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Att plocka ut invandringen ur hela nwo kakan och maniskt fokusera på den upplevs som rasist propaganda för mig.
Varför jag skriver svenne är för att det är ett passande ord för många människor i detta land. Jag blir dagligt illa bemött av svenskar som inte hälsar tillbaks, beter sig asocialt, kallt och arrogant individualistiskt - detta beteende klassar jag som svenne beteende och det är lika med att vara död. Jag är själv 100% svensk. Jag mår generellt alltid bättre när jag kommer utomlands tex till USA el Storbritanien där gemene man har fått sig en vettig uppfostran i vett och etikett, hyfs och bemötande. Det är vidrigt var Sverige befinner sig känslomässigt och andligt idag. Sverige verkar vara ett socialt experiment i stor skala. Jag är dock inte uppfostrad på det sätt jag beskriver. Jag hälsar, ler, försöker vara omtänksam och hjälpsam mot mina medmänniskor varje dag.
Posted on: 2008/4/23 2:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mindre än 5% av de s.k. invandrarna som kommer till >Sverige har flyktingstatus.
Har du inte fattat att satanistelitens agenda utgår i från att blanda och förstöra de traditonella kulturerna och traditionerna medels massinvandring med den därpå påföljande massiva ökningen av allehanda brott, spridning av identitetslöshet och otrygghet, samt spridningen av Feminism och spridning av dekadenta, hedonistiska och perversa livsstilar har du inte fattat någonting. T.om höga Polischefer talar ju ut och säger att många städer idag av övertagna av kriminella nätverk. Sverige av i dag har blivit ett paradis för allehanda hitkommande parasiter och brottslingar. Du kan ju fråga dig varför i detta statistikgalna land man INTE vill räkna på vad den massiva invandringen kostar skattebetalarna?
Posted on: 2008/4/23 12:40
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login