vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Sanningen - Nu måste den fram.

See User information
Denna posten kommer väcka uppståndelse, då jag kommer hävda att det jag pratar om är sanning för mig, och fakta för er. Jag vill börja med: Jag är inte högfärdig, jag är inte arrogant, jag är inte bäst. 2 skäl varför:

1. Om någon tror det så är det för att "dem" vill att du ska tro det.

2. Vi alla är bäst, jag tycker ni alla på detta forum är grymma - på ditt sätt. Många av er är taskiga mot varandra, men ni är fortfarande bäst.

Hur jag kan säga så är för att alla har tillgång till fritt val. Du kan välja att slå någon, eller att inte slå någon. Du kan välja att svara på en post taskigt eller snällt. Du har alltid ett val

Såhär lär du dig hur världen fungerar
Jag har empiriskt sökt svaret på allting jag presenterar, och därmed har jag mycket fakta och kunskap/information. Några viktiga saker jag lärt mig:
1. Lyssna på alla och lyssna verkligen, lär vad dem vet och vad dem tycker. (Att tala är silver, men tiga är guld)
2. Var alltid snäll och sympatisk.
3. Slå inte först, men om någon slår så försvara dig om det är nödvändigt.
4. Lär dig förstå att varje ord har en betydelse. (www.tyda.se är en bra sida t.ex. och wikipedia)
5. Det finns två sorters tankar - positiva och negativa.
6. Lär dig tänka att du är bäst - men alla andra också, tills de gör så negativa saker sker, då motbevisar de dig och de är inte längre bäst. (T.ex. Bush som skapar krig).
7. Tro på allt tills det är motbevisat.
8. Ha inga fördomar, dem gör bara så du har förutfattade meningar.
9. Fråga om du inte vet! Tro inte saker - fråga! - och akta dig för punkt 8 som gör så du tror att du vet massa.
10. Prata inte om sånt du inte har själv har undersökt noga och själv inte helt förstår.
11. Erkänn alltid fel.
12. Lär av dina misstag!
13. Kunskap är makt.

Lär dig se fienden
När någon säger att anledningen att vi lever som vi gör inte går att förklara - så vet dem inte vad dem pratar om.
En sak som vi - alltså vi på detta forum och som vill förändra - måste lära oss att förstå är hur vi manipuleras. Du kan inte kriga ett krig om du inte kan se fienden.
Det finurliga "dem" som vi krigar emot har gjort är att ge oss tusentals med fiender. Så efter varje död fiende så kommer en ny som vi tror är den sista.
Många tror redan att de vet vem som är deras fiende. Men få av oss har ingen aning.
Det som är det hemska är att de som inte kan se den riktiga fienden kommer kriga hela sitt liv tills man dör och inser vilket slösaktigt liv man levt - eftersom man missade den riktiga fienden.

Vem är fienden?
Det är en utmärkt fråga och som har ett otroligt komplicerat svar. Detta eftersom allting på alla områden, inom vårt samhälle, sammanväver allting på ett sånt sätt så fienden blir tydlig att se när vi kan se hur allting sammanväver.
Vad jag menar med detta är att endast när man förstår den källa som manipulerar livet så kan man förstå hur man kan stoppa den.
Innan den källan stoppar man bara de fejkade fienderna som du tror är källan.
Det finns många som pratar om vem fienden är, hur vi manipuleras och hur vi styrs. Jag har lyssnat till det mesta, från himmel till helvete till kosmos och runt igen och ner in i min hjärna.
Men fienden med enkla ord är: Det negativa.
Samtidigt så måste man förstå att fienden inte går att döda, den finns alltid.
Det går bara att besegra fienden genom att förstå att fienden inte kan skada dig.
Och det är kunskap som räddar dig.

forts. följer. Under tiden: Ställ frågor.

Posted on: 2008/5/23 20:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sanningen - Nu måste den fram.

See User information
Quote:

seilon skrev:
Denna posten kommer väcka uppståndelse, då jag kommer hävda att det jag pratar om är sanning för mig, och fakta för er. Jag vill börja med: Jag är inte högfärdig, jag är inte arrogant, jag är inte bäst. 2 skäl varför:

1. Om någon tror det så är det för att "dem" vill att du ska tro det.

2. Vi alla är bäst, jag tycker ni alla på detta forum är grymma - på ditt sätt. Många av er är taskiga mot varandra, men ni är fortfarande bäst.

Hur jag kan säga så är för att alla har tillgång till fritt val. Du kan välja att slå någon, eller att inte slå någon. Du kan välja att svara på en post taskigt eller snällt. Du har alltid ett val

Såhär lär du dig hur världen fungerar
Jag har empiriskt sökt svaret på allting jag presenterar, och därmed har jag mycket fakta och kunskap/information. Några viktiga saker jag lärt mig:
1. Lyssna på alla och lyssna verkligen, lär vad dem vet och vad dem tycker. (Att tala är silver, men tiga är guld)
4. Lär dig förstå att varje ord har en betydelse. (www.tyda.se är en bra sida t.ex. och wikipedia)
6. Lär dig tänka att du är bäst - men alla andra också, tills de gör så negativa saker sker, då motbevisar de dig och de är inte längre bäst. (T.ex. Bush som skapar krig).
9. Fråga om du inte vet! Tro inte saker - fråga! - och akta dig för punkt 8 som gör så du tror att du vet massa.
10. Prata inte om sånt du inte har själv har undersökt noga och själv inte helt förstår.
11. Erkänn alltid fel.
12. Lär av dina misstag!
13. Kunskap är makt.

Lär dig se fienden
När någon säger att anledningen att vi lever som vi gör inte går att förklara - så vet dem inte vad dem pratar om.
En sak som vi - alltså vi på detta forum och som vill förändra - måste lära oss att förstå är hur vi manipuleras. Du kan inte kriga ett krig om du inte kan se fienden.
Det finurliga "dem" som vi krigar emot har gjort är att ge oss tusentals med fiender. Så efter varje död fiende så kommer en ny som vi tror är den sista.
Många tror redan att de vet vem som är deras fiende. Men få av oss har ingen aning.
Det som är det hemska är att de som inte kan se den riktiga fienden kommer kriga hela sitt liv tills man dör och inser vilket slösaktigt liv man levt - eftersom man missade den riktiga fienden.

Vem är fienden?
Det är en utmärkt fråga och som har ett otroligt komplicerat svar. Detta eftersom allting på alla områden, inom vårt samhälle, sammanväver allting på ett sånt sätt så fienden blir tydlig att se när vi kan se hur allting sammanväver.
Vad jag menar med detta är att endast när man förstår den källa som manipulerar livet så kan man förstå hur man kan stoppa den.
Innan den källan stoppar man bara de fejkade fienderna som du tror är källan.
Det finns många som pratar om vem fienden är, hur vi manipuleras och hur vi styrs. Jag har lyssnat till det mesta, från himmel till helvete till kosmos och runt igen och ner in i min hjärna.
Men fienden med enkla ord är: Det negativa.
Samtidigt så måste man förstå att fienden inte går att döda, den finns alltid.
Det går bara att besegra fienden genom att förstå att fienden inte kan skada dig.
Och det är kunskap som räddar dig.

forts. följer. Under tiden: Ställ frågor.

hörredu... gå först en svenskakurs, så du lär dig det med du/dem osv.

Skulle detta vara "fakta för oss"...
Gå en avvänjningskurs, kamma dig och... och samtala istället med din terapeut.

I all välmening.

Posted on: 2008/5/23 21:08
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag blir galen kvalificerat svammel

Någon gång i framtiden kommer skapelsen få syna brotten från makteliten och dess hyklande new-agare som agerar som maktens TYSTA SNÄLLA lojala filatroper utan stake

Var inte snäll jag är säker på att jesus skrek ut sitt hat mot farriserna och romarna när han avled på korset.

Om han höll käften när han visste att han skulle vidare och samtidigt blev rövknullad är han inget annat en någon jävla jude-gigilo
Den dagen vi ställs inför "tolerans folkdomstol" tänker jag inte knipa käften!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

See User information
Tänk vad lätt det skulle bli om alla följde din lista.. för dom få som inte gjorde det ^_^ Dom skulle utåt sätt kunna se ut som dom följde listan men träffas i små klubb lokaler och planera hur dom ska utnyttja sin lamm =)

Posted on: 2008/5/23 22:51

See User information
Quote:

seilon skrev:

Jag väljer att skriva ett foruminlägg, för jag väljer mina strider som du tydligen redan vet. Sedan kan ni andra roa er med att kvalificera detta hur ni vill... Att jag stundvis kan tyckas nedlåtande är bundet till energin bakom detta inlägg. Det är rätt så låg kvalitet på trådarna ganska ofta och ibland rinner bägaren över. Din jämförelse med strid ledde till att jag började plocka isär ditt inlägg och jag tror att jag kan sätta fingret på varför din text kan klassas som svammel. Det handlar inte om felaktig grammatik egentligen, de eller dem är skitsamma när hela tankegången bakom meningen är sne.

Quote:

Nej! Med tanke på de kanaler internet möjliggör så är "alla" infallsvinklar tyvärr omöjligt att ta del utav, oftast använder man då kravet på en minimal intellektuell stimulans för att välja och prioritera vissa ämnen, källor och debatter. När du skriver "lyssna " så antar jag att du menar liksom man gör när man intensivt koncentrerar sig på en talare eller läser något viktigt. Hur detta krav inverkar på att logiskt väga innehållet saknas det förklaring till.

Quote:

Ja! Visst är det trevligare med en artig och ren debatt, men egentligen är detta så självklart att det mer kan räknas som ett religöst mantra sittandes på punkt 2, har du empiriskt fastställt detta menar du? Underförstått frågar jag om du även agerat troll...

Quote:

Ja! Det är udda att jämnställa intelligent debatt (åtminstonde en förväntad sådan) med en fysisk kamp där en person beslutar om att försvara sig. Jag träffas själv av många "slag", men utan reaktion enligt mitt svar på punkt 1. Vi forsätter med budorden..

Quote:

Nej! Nu påstår jag istället att varje ord kan ha fler än en betydelse, t ex som att färger liksom ord inte innebär samma sak för alla, Nu var jag kanske lite väl kritisk, men ni som inte är gröna här har väl rätt hög tröskel för vad som är grönt. Detta är iaf ytterligare en meningslös punkt om du bara menar att ord betyder saker och att man kan kolla upp det online.

Quote:

Nej! Igen kommer färg till hjälp som analogi, om du har två motpoler som t ex svart och vitt, så finns det alltid en gråzon.
Hjärnan och för övrigt resten av världen, är inte såpass digital som du vill påskina. Det behövs lite av varje för kontrastens skull, dessutom graderar alla olika så ditt argument är fortsättningsvis ofullständigt...

Quote:

Nej! Jag vet att jag är väldigt bra, men att det samtidigt säkert finns någon bättre, igen är inte livet 1 eller 0, jag kan inte bara ha bästa vänner och värsta fiender. Ditt exempel må vara bara det, men är ändå ett jävligt dåligt val med tanke på vart du skriver det och att de flesta här vet att det är mer invecklat än att det går att beskriva med typ tre ord i en parantes.

Quote:

Din mamma är en häxa! Här, vi binder henne så hon kan motbevisa det i floden, eller va tror du om bål?
Egentligen är en kommentar överflödig, men du radar ju upp det så smaskigt mitt kära troll..

Quote:

Fördomar ÄR väl förutfattade meningar?

Dessa baseras på erfarenhet och är alltså ett logiskt resultat utav inlärning och inte negativt i sig. Negativa fördomar däremot, är sämre. Det är viktigt att du är konkret så lärljungarna inte blir helt förvirrade!

Quote:

En fråga innebär inte ett svar, eller ibland istället ett felaktigt sådant. Vad hände dessutom med med punkt 7, redan glömt? "7. Tro på allt tills det är motbevisat."?.. Ju mer du vet desto mer vet du inte!

Exempel på bra "fördomar" är den mönsteringenkänning som hjälper oss att identifiera med varann och känna gemenskap.
Att detta i sin tur t ex driver en elak industri är en annan historia som bär sin egen skuld.

Quote:

Om du istället börjat med denna själv hade jag kanske sluppit skriva om ca 10 punkter.. Dessutom är det nog nyttigt att prata om lite annat än sin egen fullständiga expertis året om.

Quote:
11. Erkänn alltid fel.

Alltså även om det råkar vara fel att erkänna ett fel, eller blir två fel ett rätt nu?

Quote:
12. Lär av dina misstag!

Alltså, undvik fler.
Snäll som jag är hjälper jag dig nu med denna, empiriskt värre.

Quote:
13. Kunskap är makt.

Detta var det enda som lät bra, tills jag insåg hur förbannat kliché det var, de föregående klyschorna var iaf mer lättsvalda.

Må väl!

Posted on: 2008/5/24 6:26

See User information
Quote:

sWiFt skrev:
Quote:

seilon skrev:

Jag väljer att skriva ett foruminlägg, för jag väljer mina strider som du tydligen redan vet. Sedan kan ni andra roa er med att kvalificera detta hur ni vill... Att jag stundvis kan tyckas nedlåtande är bundet till energin bakom detta inlägg. Det är rätt så låg kvalitet på trådarna ganska ofta och ibland rinner bägaren över. Din jämförelse med strid ledde till att jag började plocka isär ditt inlägg och jag tror att jag kan sätta fingret på varför din text kan klassas som svammel. Det handlar inte om felaktig grammatik egentligen, de eller dem är skitsamma när hela tankegången bakom meningen är sne.

Quote:

Nej! Med tanke på de kanaler internet möjliggör så är "alla" infallsvinklar tyvärr omöjligt att ta del utav, oftast använder man då kravet på en minimal intellektuell stimulans för att välja och prioritera vissa ämnen, källor och debatter. När du skriver "lyssna " så antar jag att du menar liksom man gör när man intensivt koncentrerar sig på en talare eller läser något viktigt. Hur detta krav inverkar på att logiskt väga innehållet saknas det förklaring till.

Quote:

Ja! Visst är det trevligare med en artig och ren debatt, men egentligen är detta så självklart att det mer kan räknas som ett religöst mantra sittandes på punkt 2, har du empiriskt fastställt detta menar du? Underförstått frågar jag om du även agerat troll...

Quote:

Ja! Det är udda att jämnställa intelligent debatt (åtminstonde en förväntad sådan) med en fysisk kamp där en person beslutar om att försvara sig. Jag träffas själv av många "slag", men utan reaktion enligt mitt svar på punkt 1. Vi forsätter med budorden..

Quote:

Nej! Nu påstår jag istället att varje ord kan ha fler än en betydelse, t ex som att färger liksom ord inte innebär samma sak för alla, Nu var jag kanske lite väl kritisk, men ni som inte är gröna här har väl rätt hög tröskel för vad som är grönt. Detta är iaf ytterligare en meningslös punkt om du bara menar att ord betyder saker och att man kan kolla upp det online.

Quote:

Nej! Igen kommer färg till hjälp som analogi, om du har två motpoler som t ex svart och vitt, så finns det alltid en gråzon.
Hjärnan och för övrigt resten av världen, är inte såpass digital som du vill påskina. Det behövs lite av varje för kontrastens skull, dessutom graderar alla olika så ditt argument är fortsättningsvis ofullständigt...

Quote:

Nej! Jag vet att jag är väldigt bra, men att det samtidigt säkert finns någon bättre, igen är inte livet 1 eller 0, jag kan inte bara ha bästa vänner och värsta fiender. Ditt exempel må vara bara det, men är ändå ett jävligt dåligt val med tanke på vart du skriver det och att de flesta här vet att det är mer invecklat än att det går att beskriva med typ tre ord i en parantes.

Quote:

Din mamma är en häxa! Här, vi binder henne så hon kan motbevisa det i floden, eller va tror du om bål?
Egentligen är en kommentar överflödig, men du radar ju upp det så smaskigt mitt kära troll..

Quote:

Fördomar ÄR väl förutfattade meningar?

Dessa baseras på erfarenhet och är alltså ett logiskt resultat utav inlärning och inte negativt i sig. Negativa fördomar däremot, är sämre. Det är viktigt att du är konkret så lärljungarna inte blir helt förvirrade!

Quote:

En fråga innebär inte ett svar, eller ibland istället ett felaktigt sådant. Vad hände dessutom med med punkt 7, redan glömt? "7. Tro på allt tills det är motbevisat."?.. Ju mer du vet desto mer vet du inte!

Exempel på bra "fördomar" är den mönsteringenkänning som hjälper oss att identifiera med varann och känna gemenskap.
Att detta i sin tur t ex driver en elak industri är en annan historia som bär sin egen skuld.

Quote:

Om du istället börjat med denna själv hade jag kanske sluppit skriva om ca 10 punkter.. Dessutom är det nog nyttigt att prata om lite annat än sin egen fullständiga expertis året om.

Quote:
11. Erkänn alltid fel.

Alltså även om det råkar vara fel att erkänna ett fel, eller blir två fel ett rätt nu?

Quote:
12. Lär av dina misstag!

Alltså, undvik fler.
Snäll som jag är hjälper jag dig nu med denna, empiriskt värre.

Quote:
13. Kunskap är makt.

Detta var det enda som lät bra, tills jag insåg hur förbannat kliché det var, de föregående klyschorna var iaf mer lättsvalda.

Må väl!

13. Kunskap är makt är en gammal cliché, Kunskap är ansvar heter det.

Posted on: 2008/5/24 7:02
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Om man skriver vad som är sant så blir folk ledsna och klagar till Micro.

Om man vill minska dosen av hjärntvätt, skjut sönder TV:n eller släng den i soporna där den hör hemma. Kommunst Kina investerade miljarder efter miljarder för att varje Kines skulle ha en TV, vad snällt av deras kommunist regering som mördade 70 miljoner under 50 talet enligt deras egna uppgifter.

See User information
Filipino-MonkeyQuote:
Tänk vad lätt det skulle bli om alla följde din lista.. för dom få som inte gjorde det ^_^ Dom skulle utåt sätt kunna se ut som dom följde listan men träffas i små klubb lokaler och planera hur dom ska utnyttja sin lamm =)

Ja, eller så vet dem att du lever när du är död, och dem vet också att du har ett sjätte sinne. Samtidigt vet dem att om de lurar dig så du endast tror på 5 sinnen, och en verklighet, då kan dem manpipulera dig så du tror du är fri.

Detsamma gäller ni andra som inte förstår ett jota av vad jag pratar om.

Lär mig gärna om de, dem eller dom istället för att håna mig? Jag vill inte vara lärare, men tydligen så har inte folk förstått innebörden av ordet frihet och hur det går hand i hand med ärlighet/sanning.

Jag vet föga lite om religioner, eftersom jag är uppvuxen utan någon tro. Jag är inte heller så bra på New-Age. Jag har alltid lärt mig prata ur ett vetenskapligt perspektiv så jag kan bevisa att jag inte ljuger. För är det en sak jag lärt mig så är det att folk är jävligt lurade utav NWO, och vad ska folk tro om inte vetenskap?

@ sWiFt
Quote:

Det är viktigt att lyssna på allt så man kan skilja skit ifrån skit. Men risken är att man väljer de enklaste alternativen, och det har många redan gjort som även berättar sanningen. Exempel på filmer: The Matrix, Waking Life, The Secret, What the bleep do we know, Slipstream, Slacker med flera.
Även artister: KRS One, Kottonmouth Kings, John Lennon, Killah Priest, Black Sabbath, Iron Maiden, Esham, Nas, Jimmy Cliff, Bob Marley med många fler.
En viktig sak att tilläga: Det är ytterst viktigt att lyssna på det som faktiskt kan ge dig en förklaring på ditt liv och hur ditt liv blir underbart. Alltså, ett parti som säger att dem ska göra saker bra, men sen inte gör det. GE DEM INGEN MER CHANS!
Likadant med dem som inte kärleksfullt vill lyssna på er och de som inte ljuger, och som erkänner misstag!

Quote:

Ja, men det finns bara två sorters tankar, med en balans så bildas det en gråzon.

Quote:

Tror du på livet efter detta är den fråga jag vill ställa dig, så gör du det?

Quote:
13. Kunskap är makt är en gammal cliché, Kunskap är ansvar heter det.

WORD! Viktigt att komma ihåg, Kunskap är makt för de som söker makt, men kunskap bringar även mycet ansvar, och idag missbrukas det skulle jag vilja säga.

Men det var viktigt sagt, med kunskap kommer ansvar.

Quote:
Om man skriver vad som är sant så blir folk ledsna och klagar till Micro.

Om man vill minska dosen av hjärntvätt, skjut sönder TV:n eller släng den i soporna där den hör hemma. Kommunst Kina investerade miljarder efter miljarder för att varje Kines skulle ha en TV, vad snällt av deras kommunist regering som mördade 70 miljoner under 50 talet enligt deras egna uppgifter.

Its only just begun.

Till nästa sanning
Om någon svarar mig negativt, alltså att jag har fel, att jag är dum, att jag är new age, eller att jag inte vet vad jag pratar om. Eller säger något elakt, negativt eller liknande - ja då är du nog inte redo att veta sanningen.
För er som vill veta sanningen bakom manipulationen och hur vi stoppar den, så måste du veta att det faktiskt är bevisat att du fortsätter att leva när du dör (minnen och allt). The Cross Correspondences är bevis på att livet efter döden existerar.
En person som på djupet gick igenom The Cross Correspondences sa: "a momentous scientific conclusion of prime importance to mankind".
Bevis finns att få för den som är skeptiskt, och detta ändrar synen på livet för den som förstår att allting är energi. Och det är just detta som elitmakten vet om i absoluta toppen.
Att leva en lögn ger "dem" ett stort övertag. Vill du vakna och bli fri, så är tiden nu.
Detta har varit vetenskapligt bevisat genom hela 1900-talet. Medan mainstream vetenskapen och samhället inte har fått ta del av upptäckerna i stor skala. I media har allt negativt och alla kvacksalvare och hycklare fått utrymme. Många har försökt få kända medium att framstå som svindlare och bluffare, men många skeptiker har tillslut bytt åsikt. Det som övertygat några av de allra skeptiska som gjort allt för att bevisa att det är en bluff (att vara medium och prata med de döda), är när deras anhöriga har kontaktat dem ifrån andra sidan. Det var så äkta att de var tvugna att inse att alla försök att avslöja "bluffen" är meningslösa - eftersom sanningen är sanningen, och vetenskapen är vetenskap.

forts. följer.

Posted on: 2008/5/24 21:08

Anonym
Sanningen gör dig fri.

Ett mycket vettigt bibel citat.

See User information
Sant AL-CIAda, men alltför få vågar söka den... Och de som manipulerar gör allt för att det ska vara så svårt som möjligt att finna den. Så de som vet, måste sprida den, på ett förstående och ej fientligt sätt.

Men samtidigt måste vi avslöja "deras" sätt som de manipulerar på, och detta gör vetenskapen, som även den finns i två läger, varav makteliten gynnar den som gynnar dem.

Its simple mathematics.

Posted on: 2008/5/26 7:30

See User information
THE SECRET COVENANT. Full version, rated R !

THE SECRET COVENANT

An illusion it will be, so large, so vast it will escape their
perception.

Those who will see it will be thought of as insane.

We will create separate fronts to prevent them from seeing the
connection between us.

We will behave as if we are not connected to keep the illusion alive.

Our goal will be accomplished one drop at a time so as to never bring
suspicion upon ourselves.

This will also prevent them from seeing
the changes as they occur.

We will always stand above the relative field of their experience
for we know the secrets of the absolute.

We will work together always and will remain bound by blood and
secrecy. Death will come to he who speaks.

We will keep their lifespan short and their minds weak while
pretending to do the opposite.

We will use our knowledge of science and technology in subtle
ways so they will never see what is happening.

We will use soft metals, aging accelerators and sedatives in
food and water, also in the air.

They will be blanketed by poisons everywhere they turn.

The soft metals will cause them to lose their minds.

We will
promise to find a cure from our many fronts, yet we will
feed them more poison.

The poisons will be absorbed trough their skin and mouths,
they will destroy their minds and reproductive systems.

From all this, their children will be born dead, and we will conceal
this information.

The poisons will be hidden in everything that surrounds them,
in what they drink, eat, breathe and wear.

We must be ingenious in dispensing the poisons for they
can see far.

We will teach them that the poisons are good, with fun images
and musical tones.

Those they look up to will help.

We will enlist them to
push our poisons.

They will see our products being used in film and
will grow accustomed to them and will never know
their true effect.

When they give birth we will inject poisons into the blood
of their children and convince them its for their help.

We will start early on, when their minds are young, we will
target their children with what children love most, sweet
things.

When their teeth decay we will fill them with metals
that will kill their mind and steal their future.

When their ability to learn has been affected,
we will create medicine that will make them sicker and cause other
diseases for which we will create yet more medicine.

We will render them docile and weak before us by our power.

They will grow depressed, slow and obese, and when they
come to us for help, we will give them more poison.

We will focus their attention toward money and material goods
so they many never connect with their inner self.

We will distract
them with fornication, external pleasures and games so they may
never be one with the oneness of it all.

Their minds will belong to us and they will do as we say.

If they refuse we shall find ways to implement mind-altering technology
into their lives. We will use fear as our weapon.

We will establish their governments and establish opposites within.

We will own both sides.

We will always hide our objective but carry out our plan.

They will perform the labor for us and we shall prosper from their toil.

Our families will never mix with theirs.

Our blood must be pure
always, for it is the way.

We will make them kill each other when it suits us.

We will keep them separated from the oneness by dogma and religion.

We will control all aspects of their lives and tell them what to think and how.

We will guide them kindly and gently letting them think they are guiding
themselves.

We will foment animosity between them through our factions.

When a light shall shine among them, we shall extinguish it by ridicule,
or death, whichever suits us best.

We will make them rip each other's hearts apart and kill their own children.

We will accomplish this by using hate as our ally, anger as our friend.

The hate will blind them totally, and never shall they see that from their
conflicts we emerge as their rulers. They will be busy killing each other.

They will bathe in their own blood and kill their neighbors for as long
as we see fit.

We will benefit greatly from this, for they will not see us, for they
cannot see us.

We will continue to prosper from their wars and their deaths.

We shall repeat this over and over until our ultimate goal is
accomplished.

We will continue to make them live in fear and anger
though images and sounds.

We will use all the tools we have to accomplish this.

The tools will be provided by their labor.

We will make them hate themselves and their neighbors.

We will always hide the divine truth from them, that we are all one.

This they must never know!

They must never know that color is an illusion, they must always
think they are not equal.

Drop by drop, drop by drop we will advance our goal.

We will take over their land, resources and wealth to exercise total
control over them.

We will deceive them into accepting laws that will steal the little
freedom they will have.

We will establish a money system that will imprison them forever,
keeping them and their children in debt.

When they shall ban together, we shall accuse them of crimes and present a
different story to the world for we shall own all the media.

We will use our media to control the flow of information and their sentiment
in our favor.

When they shall rise up against us we will crush them like insects, for
they are less than that.

They will be helpless to do anything for they will have no weapons.

We will recruit some of their own to carry out our plans, we will promise them
eternal life, but eternal life they will never have for they are not of us.

The recruits will be called "initiates" and will be indoctrinated to believe
false rites of passage to higher realms.

Members of
these groups will think they are one with us never knowing the truth.

They must never learn this truth for they will turn against us.

For their work they will be rewarded with earthly things and great titles,
but never will they become immortal and join us, never will they receive
the light and travel the stars.

They will never reach the higher realms, for the killing of their own kind
will prevent passage to the realm of enlightenment. This they will never know.

The truth will be hidden in their face, so close they will not be able to focus
on it until its too late.

Oh yes, so grand the illusion of freedom will be, that they will never know they
are our slaves.

When all is in place, the reality we will have created for them will own them.

This reality will be their prison. They will live in self-delusion.

When our goal is accomplished a new era of domination will begin.

Their minds will be bound by their beliefs, the beliefs we have established
from time immemorial.

But if they ever find out they are our equal, we shall perish then.

THIS THEY
MUST NEVER KNOW.

If they ever find out that together they can vanquish us, they will take action.

They must never, ever find out what we have done, for if they do, we shall
have no place to run, for it will be easy to see who we are once the veil has
fallen.

Our actions will have revealed who we are and they will hunt us down
and no person shall give us shelter.

This is the secret covenant by which we shall live the rest of our present
and future lives, for this reality will transcend many generations and life
spans.

This covenant is sealed by blood, our blood.

We, the ones who from
heaven to earth came.

This covenant must NEVER, EVER be known to exist.

It must NEVER, EVER
be written or spoken of for if it is, the consciousness it will spawn will release
the fury of the PRIME CREATOR upon us and we shall be cast to the depths
from whence we came and remain there until the end time of infinity itself.

Posted on: 2008/5/26 8:18
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Gaston har helt rätt med det som han klistrade in. Det är precis det jag pratar om fast på ett vetenskapligt sätt.

Alla människor och alla ting är ETT, vi alla är ETT och SAMMA. Verkligheten skapas av "dem" som vill för all evighet förslava oss och göra oss till slavar. Vi som ser igenom illusionen kan inte bli fångande, då vi vet att vi är ett, då vi vet att det är en illusion och att vi alla är en gud, och en skapare av verklighet.

Vi som är allt, är dem och dem kan inte fly när deras agenda går i mörkrets namn, som ljuset enkelt översköljer, men utan mörker finns inte ljuset. Allt är i behov av en balans, men i dagens samhälle lever massan i en masshypnos eller masspyskos.

Sen när folk vaknar upp så ser man dem som galningar, och idioter. Och det har jag full förståelse för, men om man hoppar över de vetenskapliga bevisen som stärker det jag säger, då är man dum, döv och blind.

Akta dig så du inte förslavas fullt ut. "Dem" dikterar ditt liv om du inte förstår att du är evigt liv.

Posted on: 2008/5/26 9:13

Anonym
Det är de som väljer att följa denna dikterade väg som förslavas...
O imitatores, servum pecus

Jag väljer att gå min egen väg, men det är alltid trevligt med följeslagare.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper