vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Chemtrails över Göteborg

See User information
De senaste 2 veckorna har det sett ut som det gör i denna videon: http://www.youtube.com/watch?v=lBjDSNWiuKQ

Observerat det ifrån Partille, Gamlestan, Innerstan, järntorget och även kortedela. Det är där jag befunnit mig när jag sett dem.

Häromdagen såg man klockrena kryssformationer...

Ut och spana nu och ta kort! Jag har ingen kamera :(.

Posted on: 2008/5/13 15:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Chemtrails över Göteborg
Stämmer bra det . Tog själv flera kort för ett par kvällar sedan ( Partille ).

Skall kolla hur dom blev och lägga ut dom i tråden.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Har även jag reflekterat över en väldigt blå himmel med vita kondensstriommor runt gamlestaden.

See User information
Kil, Sunne, Arvika, Karlstad, Säffle....massiva sprayattacker sedan 2 veckor tillbaka, de värsta jag sett.
Naturkatastrofer i samband med detta...någon??
...hmmmm...vilket sammanträffande!

Posted on: 2008/5/13 21:01
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone

See User information
Bedrägligt lugn i Sumpan sedan några veckor med sporadiska streck, dock ej varje dag....

Posted on: 2008/5/13 21:05
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Uppsala, ganska lugnt senaste tiden, med sporadiska streck vissa dagar. Vissa dagar inget alls, men det går inte mer än en vecka tills man kan fota en chemtrail som går horisont till horisont och som ligger kvar när man kommer ut och fotar den med 10, 20, 30 minuters intervall medans den dissolvar till något mycket brett och annorlunda moln. (Detta samtidigt som flygplan på ungefär samma höjd passerar och deras trails långsamt försvinner medans planet passerar på himeln)

Ni som börjar studera chemtrails måste se till att bevaka det ni ser (chem/con) i intervall för att se hur de diffunderar ut och breddar sig.

See User information

Posted on: 2008/5/29 9:50

See User information
Quote:

void skrev:
Uppsala, ganska lugnt senaste tiden, med sporadiska streck vissa dagar. Vissa dagar inget alls, men det går inte mer än en vecka tills man kan fota en chemtrail som går horisont till horisont och som ligger kvar när man kommer ut och fotar den med 10, 20, 30 minuters intervall medans den dissolvar till något mycket brett och annorlunda moln. (Detta samtidigt som flygplan på ungefär samma höjd passerar och deras trails långsamt försvinner medans planet passerar på himeln)

Ni som börjar studera chemtrails måste se till att bevaka det ni ser (chem/con) i intervall för att se hur de diffunderar ut och breddar sig.

Vad var det för identitet på planet med "chemtrail" då? Vad menar du med "ungefär samma höjd" och hur har du kollat det?

Posted on: 2008/5/29 18:09

See User information
I Stockholm idag har det varit likadant.
Överallt ett vitt litet tunt "täcke" och ovanför det en hel del flygplan som ritar streck på himlen.

Oftast extremt varmt när detta "täcke" ligger på himlen..eller när liknande ligger framför solen.

Många gånger så kan man se en stor ring runt solen vid dessa tillfällen och vid kanterna av denna ring så kan man klart se regnbågsliknande färger.
Vid kanter menar jag vänster,höger,uppe och nere.
Såkallade sundogs.
Liknande denna bild:
Resized Image

Posted on: 2008/5/29 19:22

See User information
dom senaste dagarna har jag obesrverat mer chems här över lunda tratkten än nånsin tidigare, helt sjukt.

Posted on: 2008/5/29 20:54
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Oj jävlar va det sprayas idag (Tors 5 juni) där jag befinner mig ( i mellansverige). Flera paralella chemtrails på en annans blå himmel, och dessa diffunderar till breda molnliknande saker.

Vad tror ni det finns för schema / syfte med intervallerna i spray:andet? Varför inte kontinuerligt?

See User information
Bild från Gävle flygplats ......direkt

http://www.webbkameror.se/webbkameror/gavleflygplats/index.php

Det går att söka av himmlen runt landet på denna sida...

http://www.webbkameror.se/webbkameror ... webkamera_eriks_640_3.php

Posted on: 2008/6/5 8:18

Anonym
Quote:

Vad tror ni det finns för schema / syfte med intervallerna i spray:andet? Varför inte kontinuerligt?

Behövs antagligen inte. Det dom gör räcker nog för sina syften. Men klart får man se en massa spektakulära saker i framtiden ala blue beam project så kan man lista ut varför de har spray:at.

See User information
Quote:

void skrev:
Oj jävlar va det sprayas idag (Tors 5 juni) där jag befinner mig ( i mellansverige). Flera paralella chemtrails på en annans blå himmel, och dessa diffunderar till breda molnliknande saker.

Du har inte använt ditt "öppna sinne" och funderat på om det kan bero på att de meteorologiska förhållandena ibland är gynnsamma för bildande av kvarliggande kondensstrimmor, och ibland ogynnsamma för detta....?

Kollar du förresten inte upp identiteten på "de sprayande" planen?
www.flygradar.nu

Posted on: 2008/6/5 17:58

Anonym
I torsdags, 12 juni runt 15:45, sprayades det över Göteborg i kanten av ett större molnområde. I slutet av mitt tittande var det ett plan som flög i samma område men lämnade inte spår efter sig.

Det var en konstig upplevelse att se det med egna ögon.

See User information
Marks kommun, himlen är täckt av fucking säd!

Märker ni förresten, att man blir som "bortkopplad" direkt man går ut?
Jag känner iaf av det tydligt, det känns som om medvetandenivån sänks drastiskt. Som om man plötsligt lider av alzhiemers eller nåt!

Posted on: 2008/6/17 19:14

See User information
Lyssna i början på klippet mina vänner och ni andra.........

The largest coordinated global engineering project in the history of our species. People across the world are noticing planes crossing back and forth in the sky leaving in their wake a trail of vapor that does not evaporate. These are not your normal commercial airlines following a preordained path from city to city. There mysterious unmarked planes leave smoke-like trails behind them that spread until by the afternoon they have blossomed and grown until the skies have become overcast. Officials from the Air Traffic Control the EPA and the Air Force will not respond to questions regarding this phenomenon.

http://www.youtube.com/watch?v=UdtLTyNOB0A

Posted on: 2008/6/18 15:16

See User information
Det sprayas i stort sett varje dag i Huddinge.

Posted on: 2008/6/18 16:04

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper