vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 »

Re: Alex Jones beter sig som en idiot

See User information
JAg vet inte exakt vad alex menar med fema camps, men det skulle inte förvåna om hon har vräkt ur sin någon sån kommentar någon gång eller flera. Hon e ju som alla andra neo con cheerleaders.

Jag kan tänka mig att det kommer från denna bok.

In Defense of Internment: The Case for "Racial Profiling" in World War II and the War on Terror.

Att hon är nazist så ser jag otroligt mycket likheter mellan nazis och neocon/new world order/den förändring som skett de senaste 15 åren.

Läs boken the rise and fall of the third reich, den är sjukt lång men i den kommer det se väldigt många likheter. Jag tror boken är skriven på 60 talet och är ingen tinfoil hat bok.

Jag vet inte så väldigt mycket om henne, men det kanske du gör. Kan du visa lite bra saker hon gjort. Även i ditt sökande om du hittar mer vidriga grejer så posta dom gärna här. Försök vara lite opartisk, och försök inte vinna den här debatte utan använd forumet för att bolla ideer.

Jag kanske är dum men jag fattar inte mening med ditt namn >_<

Posted on: 2008/8/27 14:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Icehorn skrev:
Twoofer,

Du kan föra din debatt så mycket du vill. Varför inte utnyttja en 9/11-tråd som kom av sig.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=8147&forum=24

Det som bekymrar mig mest är att om du och andra nu vill ha lite klarhet i varför man hävdar diverse saker om bl.a 9/11 så varför gräva vidare i samma frågor som bara leder till spekulation ? Jag har i ovan nämnda tråd ställt frågor med utgångspunkt från vad jag anser vara en ordentlig kritik av den officiella förklaringen.

Dessa frågor är fortfarande till stor del obesvarade och okonfronterade. Om du känner dig trött på att spekulera om bomber in byggnader så kan du ju ta en titt på en "bombfri" diskussion där beviskravet nu lagts över på de som försvarar en officiell konspirationsteori. Det är många sidor så du kan nog börja från 20 eller något..när vi börjar dra in debunker-sidor och nyhetsartiklar i det hela.

Det är den form av diskussion du får ta med mig om du vill tala om 9/11. Att börja i rätt ände så att säga.

Tänk igenom det och återkom

Tack för att du drog ner tonen mot mig lite.

Jag anser att det inte går att ha en gemensam tråd till 9/11 därför så har jag valt att posta i separata delar som handlar om 9/11. Ser inget problem med detta hitils.

Ska kolla igenom tråden du länka också

Bra fråga! Anledningen är att det är truthers som fortsätter hävda samma saker om och om igen och vi måste debunka dem om och om igen. Jag tänker inte låta folk tro något som redan är debunkat. Därför går jag in och säger till. Något konstigt med detta?

Jag är trött på att diskutera bomber, men jag måste. Ifall folk fortfarande kommer med argument som redan blivit motbevisade tänker jag fortsätta att säga detta tills det går in i folks huvuden. Det är inte rättvist att låta information spridas helt utan att kolla kritiskt på det. Det är även därför jag skapade en NIST tråd direkt när de släppte sin rapport om byggnad 7. Jag vill att truthers ska ta sig tiden och se om det finns något fel med rapporten så att vi kan börja diskutera och komma fram till ifall det finns felaktigheter i den eller ej.

Jag ska kolla igenom tråden så får vi ser vart det leder.

Posted on: 2008/8/27 14:09
/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vet du vad jag väldigt gärna någon gång skulle vilja se från er debunkers? Det är att någon enstaka gång ni håller med om att något e fucked up med våran värld, och att saker och ting ändras fort och det sämre hållet för både dig och mig? Många saker har också blivit bättre men det är mest matriella ting.

Posted on: 2008/8/27 14:15

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
JAg vet inte exakt vad alex menar med fema camps, men det skulle inte förvåna om hon har vräkt ur sin någon sån kommentar någon gång eller flera. Hon e ju som alla andra neo con cheerleaders.

Jag kan tänka mig att det kommer från denna bok.

In Defense of Internment: The Case for "Racial Profiling" in World War II and the War on Terror.

Att hon är nazist så ser jag otroligt mycket likheter mellan nazis och neocon/new world order/den förändring som skett de senaste 15 åren.

Läs boken the rise and fall of the third reich, den är sjukt lång men i den kommer det se väldigt många likheter. Jag tror boken är skriven på 60 talet och är ingen tinfoil hat bok.

Jag vet inte så väldigt mycket om henne, men det kanske du gör. Kan du visa lite bra saker hon gjort. Även i ditt sökande om du hittar mer vidriga grejer så posta dom gärna här. Försök vara lite opartisk, och försök inte vinna den här debatte utan använd forumet för att bolla ideer.

Jag kanske är dum men jag fattar inte mening med ditt namn >_<

Tack för att du svarar ärligt

Då kan vi alltså inte säga för säkert att hon stödjer dessa FEMA-camps. Vi behöver något som stödjer det.

Det är samma sak som att säga att bara för en fascist är lik en nazist så är det typ samma sak. Det är skillnad på de två. Så vi kan sålänge säga att hon inte är nazist tills motsatsen bivisats.

Tack för boktipset, har dock en hel del som ligger och väntar på att läsas redan.

Jag vet nästan inget om henne, det mesta har jag fått reda på under senaste dagarna. Och som jag sa innan, jag försvarar henne inte. Jag är dock förvånad över hur folk kan försvara Alex Jones beteende.

Jag står opartisk så långt det går i denna frågan. Tyvärr tror jag inte på Alex Jones hypoteser och kan således inte vara helt opartisk. Jag utesluter varken det ena eller det andra, men det klart jag är lite präglad av hans tidigare arbeten och tankar.

Posted on: 2008/8/27 14:16
/

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
Vet du vad jag väldigt gärna någon gång skulle vilja se från er debunkers? Det är att någon enstaka gång ni håller med om att något e fucked up med våran värld, och att saker och ting ändras fort och det sämre hållet för både dig och mig? Många saker har också blivit bättre men det är mest matriella ting.

De flesta debunkers håller med om att världen inte är bra. Jag gör det absolut. Om man tycker att världen är bra bortser man från hur Kina, Ryssland, Nordkorea, Kuba och många fler länder styrs. Man bortser också från hur USA genomfört Patriot Act och slänger in terroristmisstänkta i Guantanamobasen.

MEN, och det är här debunkers inte håller med truthers, detta betyder inte att vi har ett globalt elitsystem eller att 9/11 var ett inside-job.

Posted on: 2008/8/27 14:18
/

See User information
Vi har ett globalalt elite system. Sen om dom är satnister och frimurarande ödlor som äter barn är en helt annan grej. När du tar upp kina, cuba, ryssland + andra länder man kan lägga på listan(inte som oss/andra civilizationer, låt oss kall dom för listan). Hur många saker ligger till i dom länderna är inte bra, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte super mycket om det. Men när man ser hur mer och mer av sitt egna land och andra länder i väst blir sämmre och sämmre och hur en elit tar över mer och mer. Hur demokrati och rättigheter hela tiden är attackerat, då blir jag lack.

Länder på listan är antingen styrda genom organisationer som WTO/IMF/WB/UN eller så e dom inte med och kör deras eget race och blir därför konstat svartmålade i våran press och politik. Men väldigt sällan granskas makten i europa, sverige eller usa och attackeras lika hårt som t.ex kina eller ryssland. Det kan vara någon enstaka grej som det skrivs om, men det handlar aldrig om det stora hela. Dvs det systematiska nedmonteradet av det som en gång var den fria världen.

När man ser dessa ständiga attacker så försöker man leta efter sanningen. Varför sker det, vilka är det som kan få det att hända och varför? Man vet att den stora median som sätter agendan är några få personer som kontrollerar. Dessa personer går alltid på bildeberg mötet. Vi vet också think tanks är dom som har närmast kontakt med makthavarna. Många från dess think tanks är också permanent medlemmar på bildeberg mötet. Vi vet att banker, specielt investment banker har en otrlig makt att styra markander och krediter. Dessa personer är också permanenta medlemmar i bilderberger. Dom bjuder in våra politiker och efter mötet så föreslås samma policies, ofta negativa för oss i hela väst världen.

Bildeberg är inte allt men jag tror att det är en viss attityd hos folk där uppe så att säja.

JAg vet jag är urkass på att skriva men hur ställer du dig till det jag ahr skrivit.

shit vad jag gick offtopic nu.... sorry~

Posted on: 2008/8/27 14:33

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Sluta säga massa strunt, det blir tröttsamt.

Att jämnföra henne med en nazist är löjligt. Varför? Jo för att det är NI som anklagar henne för att vara dessa saker. Det är NI som säger att hon är facist och stödjer NWO. EN SS-soldat var uppet med i nazisternas verksamhet, en stor skillnad.

Sen skulle jag återigen vilja ha källa på att hon skulle vara en "nazi fascist"(vilket förövrigt är väldigt korkat sagt. Fundera på varför).

Det sista har jag inte ens sagt något om. Jag vet att Alex inte ville döda henne, men har jag någonsin sagt något annat?

Btw, GordonShumway, respekterar ditt beslut.

Go away and come back when you show more respect .

You obviously do not get it.

Really.

Fuck off.

Please....

Posted on: 2008/8/27 15:36
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Har inte läst hela tråden och orkade bara kolla på första minuten av filmen.

Men det är ju bara löjligt och omoget att göra så. Det finns INGET att vinna på det, oav om han skulle gå runt och skrika infowars.com hela tiden eller inte... Han drar ju bara en massa skit över sig själv och resten av "sannings" folket.. Det har ingen betydelse hur mycket svin någon är, om man håller på att försöka väcka folk eller lära dom något så funkar det inte att springa runt och skrika till dom som har en annan åsikt.

Nu får man bara en bild av honom som en korkad och galen idiot.
Han beter sig bara barnsligt.

Edit: Ibörjan när några av hans fans kommer fram och några kameror så börjar han ju bara att posa som han försöker visa på en vinst bara för han kunde börja skrika åt en jornalist.

Detta är helt klart ett nytt lågvatten märke.

Men det roliga är nog att det är många som gör lika dant här i diskutioner med zpz och zink.. Lägg energin på att lära er lite fysik osv så kan man posta totalt felsäkra beräkningar och förklaraingar till varför det är totalt omöjligt att rasa tornen med två flygplan, allt totalt omöjligt att motbevisa.

Posted on: 2008/8/27 15:51
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
Vi har ett globalalt elite system. Sen om dom är satnister och frimurarande ödlor som äter barn är en helt annan grej. När du tar upp kina, cuba, ryssland + andra länder man kan lägga på listan(inte som oss/andra civilizationer, låt oss kall dom för listan). Hur många saker ligger till i dom länderna är inte bra, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte super mycket om det. Men när man ser hur mer och mer av sitt egna land och andra länder i väst blir sämmre och sämmre och hur en elit tar över mer och mer. Hur demokrati och rättigheter hela tiden är attackerat, då blir jag lack.

Länder på listan är antingen styrda genom organisationer som WTO/IMF/WB/UN eller så e dom inte med och kör deras eget race och blir därför konstat svartmålade i våran press och politik. Men väldigt sällan granskas makten i europa, sverige eller usa och attackeras lika hårt som t.ex kina eller ryssland. Det kan vara någon enstaka grej som det skrivs om, men det handlar aldrig om det stora hela. Dvs det systematiska nedmonteradet av det som en gång var den fria världen.

När man ser dessa ständiga attacker så försöker man leta efter sanningen. Varför sker det, vilka är det som kan få det att hända och varför? Man vet att den stora median som sätter agendan är några få personer som kontrollerar. Dessa personer går alltid på bildeberg mötet. Vi vet också think tanks är dom som har närmast kontakt med makthavarna. Många från dess think tanks är också permanent medlemmar på bildeberg mötet. Vi vet att banker, specielt investment banker har en otrlig makt att styra markander och krediter. Dessa personer är också permanenta medlemmar i bilderberger. Dom bjuder in våra politiker och efter mötet så föreslås samma policies, ofta negativa för oss i hela väst världen.

Bildeberg är inte allt men jag tror att det är en viss attityd hos folk där uppe så att säja.

JAg vet jag är urkass på att skriva men hur ställer du dig till det jag ahr skrivit.

shit vad jag gick offtopic nu.... sorry~

Haha, ja det är nog bäst att vi återvänder till topic. Är det okej om jag svarar på ditt inlägg med ett PM? Tycker vi förstår tråden lite annars.

Posted on: 2008/8/27 16:23
/

See User information
Quote:

Mini skrev:

Men det är ju bara löjligt och omoget att göra så. Det finns INGET att vinna på det, oav om han skulle gå runt och skrika infowars.com hela tiden eller inte... Han drar ju bara en massa skit över sig själv och resten av "sannings" folket.. Det har ingen betydelse hur mycket svin någon är, om man håller på att försöka väcka folk eller lära dom något så funkar det inte att springa runt och skrika till dom som har en annan åsikt.

Edit: Ibörjan när några av hans fans kommer fram och några kameror så börjar han ju bara att posa som han försöker visa på en vinst bara för han kunde börja skrika åt en jornalist.

Men det roliga är nog att det är många som gör lika dant här i diskutioner med zpz och zink.. Lägg energin på att lära er lite fysik osv så kan man posta totalt felsäkra beräkningar och förklaraingar till varför det är totalt omöjligt att rasa tornen med två flygplan, allt totalt omöjligt att motbevisa.

Förutom att jag tror inte tror att 911 var ett inside-job så håller jag med till 100%. Äntligen en person som förstår att hans beteende är idiotiskt!

Posted on: 2008/8/27 16:24
/

See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

Twoofer skrev:

Att jämnföra henne med en nazist är löjligt. Varför? Jo för att det är NI som anklagar henne för att vara dessa saker. Det är NI som säger att hon är facist och stödjer NWO. EN SS-soldat var uppet med i nazisternas verksamhet, en stor skillnad.

Sen skulle jag återigen vilja ha källa på att hon skulle vara en "nazi fascist"(vilket förövrigt är väldigt korkat sagt. Fundera på varför).

Det sista har jag inte ens sagt något om. Jag vet att Alex inte ville döda henne, men har jag någonsin sagt något annat?

Really.

Fuck off.

Please....

Du gör bort dig...Du kan inte ens svara ordentligt på mitt inlägg. Otroligt!

Posted on: 2008/8/27 16:25
/

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

Twoofer skrev:

Really.

Fuck off.

Please....

Time waster.

Thats your agenda here. Always.

I exposed you exposing yourself and your opinions here cannot be trusted as you are CONSPIRING ; )

Lite exempel här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... ASC&type=&mode=0&start=72

Posted on: 2008/8/27 16:27
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

Twoofer skrev:

Really.

Fuck off.

Please....

Time waster.

I exposed you exposing yourself and your opinions here cannot be trusted as you are CONSPIRING ; )

Lite exempel här:

Rejält offtopic. Topic=ämne. I denna tråden diskuteras Alex Jones beteende i videon jag postade.

Posted on: 2008/8/27 16:31
/

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

Twoofer skrev:

Really.

Fuck off.

Please....

Time waster.

Lite exempel här:

Rejält offtopic. Topic=ämne. I denna tråden diskuteras Alex Jones beteende i videon jag postade.

Time waster.

Lite exempel här:

Posted on: 2008/8/27 16:33
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Twoof Goof you have the attention you wanted, and no matter how much of a POLITE asshole you are, you are still exposed as the FRAUD you are.

Go hang at a NEO con forum instead.

Its just going to get worse for you here.

Time waster.

Lite exempel här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=98984#forumpost98984

I do not like DEALING with people like you here and you are not here for constructive contribution in the context of the forum.

And you have shown TOTAL disdain for the rules here.

I suppose it is fun for you...

Posted on: 2008/8/27 16:36
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Varför jag blivit medlem på forumet är för att kunna motbevisa "truthers" "bevis" och således öka förståelse för hur 9/11 gick till.

Jag har inga höga förväntningar på att en enda här inne kommer hålla med mig i det jag säger, men det skiter jag fullständigt i. Jag tycker det är roligt att debattera helt enkelt.

Mvh Twoofer

Posted on: 2008/8/27 16:38
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

Mini skrev:

Förutom att jag tror inte tror att 911 var ett inside-job så håller jag med till 100%. Äntligen en person som förstår att hans beteende är idiotiskt!

Tack. Men det är ju också så att om det inte går att få ekvationerna att gåihop eller om dom funkar utan sprängämne så finns det ju en skans att det är som dom säger.

För det måste ju finnas nån som orkar gå igenom allt från hur mågna jule (stavning) som planen träffade med, hur långt värmen kunde gått i balkarna osv osv osv

Jag orkar inte bry mig om hela 911 saken längre, tror inte att den har nån betydelse i längden och även om massan upptäcker att den är fejk som tror ja inte att det kommer leda till något.

Posted on: 2008/8/27 18:22
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

jonte skrev:
Hon jobbar ju för fan för FOX en av de massmediala instanser som ligger bakom lobbandet för irakinvasionen plus en hjärntvätt av de amerikanska medborgarna som saknar motstycke.
Klart hon skall ifrågasättas kraftigt. Vad fan har du för världsbild? Jag undrar va fan du har haft för uppväxt gubben?

Strawmanargument. När sa jag att han inte skall få ifrågasätta henne? Om du sett videon är det verkligen inte någon ifrågasättning det handlar om. Vad sägs om detta:

"“You support torture. Shame on you, you fascist piece of trash,[..]""

http://www.fortcollinsnow.com/article/20080825/NEWS/1306569/1054

Att dra in min uppväxt i detta är otroligt löjligt och bara ännu ett personangrepp denna dag. Fördommar och personangrep kan du hålla utanför diskussionen så blir det mycket lättare.

Tack

Hmm.. Fördommar och personangrepp kan man hålla utanför diskussionen säger du?. Tråden som du själv har startat ÄR ett personangrepp ifrån första början, bara en sån sak!!.

Sen finns det så klart minst 2 sidor av en historia(ofta flera) så länkar till det för att öka din förståelse en aning.

http://www.prisonplanet.com/malkin-st ... -to-frame-alex-jones.html

Hade så bra som möjligt och jag är sné på mig själv för att jag ens sänkte mig till den nyvån att ens klicka på en tråd med sådan rubrik.

Posted on: 2008/8/27 19:38
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

Anonym
Alla är idioter på ett eller annat sätt...

Face it...

Ser jag fel eller spelar AJ bara teater?

Tråkig fråga, jag vet... - Kan ju inte blunda för känslan...

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Alla är idioter på ett eller annat sätt...

Face it...

Ser jag fel eller spelar AJ bara teater?

Tråkig fråga, jag vet... - Kan ju inte blunda för känslan...

Tänkte oxå på det, teater, jag tror han blir VÄLDIGT excited, och göra vad han gör och sen dra sig tillbacka, han var spot on då!

Det båda man göra mot Carl Bildt.. ; )

Posted on: 2008/8/27 20:05
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Hej från Annunaki!
Jag ha hållit på så länge med dessa frågor som n.w.o. och en massa andra relaterade ämnen att jag kan förstå Alex Jones frustration eftersom han jobba heltid med det här och det är påfrestande!
Det är lätt att blir fanatisk och försöker övertyga folk med våld,"i hans fall verbal våld" och då sätter man sig på exakt samma låga ribba som dom man vill upplyser om!
Eftersom sanningen redan slår i unerläge hjälper detta betende honnom inte riktig, jag hoppas att någon i hans närhet påtalar det för honnom så han ser att det är ingen bra väg att gå, för han börjar likna dom han kämpar mot!
Du bli till slut det du hatar mest!
Hälsningar!
Annunaki!

Posted on: 2008/8/27 20:46

Anonym
Quote:

annunaki skrev:
Hej från Annunaki!
Jag ha hållit på så länge med dessa frågor som n.w.o. och en massa andra relaterade ämnen att jag kan förstå Alex Jones frustration eftersom han jobba heltid med det här och det är påfrestande!
Det är lätt att blir fanatisk och försöker övertyga folk med våld,"i hans fall verbal våld" och då sätter man sig på exakt samma låga ribba som dom man vill upplyser om!
Eftersom sanningen redan slår i unerläge hjälper detta betende honnom inte riktig, jag hoppas att någon i hans närhet påtalar det för honnom så han ser att det är ingen bra väg att gå, för han börjar likna dom han kämpar mot!
Hälsningar!
Annunaki!

"Du bli till slut det du hatar mest!"

Fem av fem:
卍 卍 卍 卍 卍

Fast det är ingen egentlig vits med att övertyga andra.

Varför håller "alla andra" på med "alla andra"

Gått i fällan.

See User information
Quote:

annunaki skrev:
Hej från Annunaki!
Hälsningar!
Annunaki!

nu vart det allt lite galet, man ser hur det går när man har disinfoagenter som "gurus" hehe

Ju mer erfarenhet och kunskap man får, desto större tålamod har man, jag är själv ett levande bevis för detta, i början vart jag så förbannad, att jag höll på att gå av på mitten, men i dag garvar jag mest, och spelar puckarna, DIT DOM SKALL!

Du snackar goja ministern, och vad vet du om NWO, som ingen annan vet? Ja menar, du utropar dig till expert i detta, jag kallar det inte ens NWO idag, jag kallar det Khazarism, ett uttryck jag har kommit på helt själv, och som är frukten av hela mitt forskande i denna sörja.

Så frågan är, vet du vad det betyder, och framför allt, håller du med mig till 100%???? Nej just det, du snackar NWO, som ALEX kanske lärt dig, men det är disinfo, han har en Khazarisk fru, och Khazariska barn. Kanske äpplet ramlar ner i pallet nu?

Posted on: 2008/8/27 21:58
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

Blackie skrev:
Quote:

Twoofer skrev:
Quote:

jonte skrev:
Hon jobbar ju för fan för FOX en av de massmediala instanser som ligger bakom lobbandet för irakinvasionen plus en hjärntvätt av de amerikanska medborgarna som saknar motstycke.
Klart hon skall ifrågasättas kraftigt. Vad fan har du för världsbild? Jag undrar va fan du har haft för uppväxt gubben?

Strawmanargument. När sa jag att han inte skall få ifrågasätta henne? Om du sett videon är det verkligen inte någon ifrågasättning det handlar om. Vad sägs om detta:

"“You support torture. Shame on you, you fascist piece of trash,[..]""

http://www.fortcollinsnow.com/article/20080825/NEWS/1306569/1054

Att dra in min uppväxt i detta är otroligt löjligt och bara ännu ett personangrepp denna dag. Fördommar och personangrep kan du hålla utanför diskussionen så blir det mycket lättare.

Tack

Hmm.. Fördommar och personangrepp kan man hålla utanför diskussionen säger du?. Tråden som du själv har startat ÄR ett personangrepp ifrån första början, bara en sån sak!!.

Sen finns det så klart minst 2 sidor av en historia(ofta flera) så länkar till det för att öka din förståelse en aning.

http://www.prisonplanet.com/malkin-st ... -to-frame-alex-jones.html

Hade så bra som möjligt och jag är sné på mig själv för att jag ens sänkte mig till den nyvån att ens klicka på en tråd med sådan rubrik.

Du kan ju inte jämnföra ett personangrepp här i vår diskussion med att jag säger "Alex Jones beter sig SOM en idiot". Hur går det ihop? Och är det inte sant det jag säger också? Även fast man har förståelse för hans frustration(det har jag också) så beter han sig väl endå inte speciellt rationellt?

Jag har nämnt prisonplanet två gånger i tråde, och länkat till den en gång. Jag kollar alltid båda sidor.

Tycker det är synd att man försvarar det Alex Jones gör i klippet, inte mer än så jag kan säga. Förstår inte varför tråden skulle hålla så extremt låg nivå.

Posted on: 2008/8/27 22:19
/

« 1 2 (3) 4 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper