vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#1


See User information
BlueBeam Assualt Proof it maybe in the works!
http://www.youtube.com/watch?v=wz6zgnOl-hA

Tror att alla dessa höga militärer och NASA-folk som kommer ut i massmedia och pratar om UFO:n, all propaganda i hollywood, alla läckta dokument och kända personer som tror på UFO:n. De vill få oss att tro att utomjordingar kommer att anfalla. Lösningen blir kraftig militarisering och världsregering. Kanske de människor som de vill få oss att tro är utomjordingar eller reptiler blir de nya terroristerna? Folk skulle tro på det. Alla måste få ett vaccin som dödar de som är utomjordingar?

Möjligheterna är många. Passar bra att det kom ännu en X-files film nyligen och vad hette den där skumma välfinansierade kortfilmen om att utomjordingar varit på jorden sedan långt tillbaka? Någon postade den här på vaken?

Posted on: 2008/8/26 18:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#2


See User information
Tror att vi bör vara vaksamma mot denna propaganda, alla utomjordingar kan väl inte vara fientliga. Kanske de vill fria oss från våra bojor här på denna planet, vem vet?

Posted on: 2008/8/26 19:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#3


See User information
Om detta är nån "taktik" ovanifrån att få oss att tro på detta, varför går då exempelvis NASA ut och dementerar sådana påståenden?

Jag gissar att du tänker på t.ex.: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2966143.ab

Quote:
Astronauten hävdar att NASA haft kontakt med utomjordingar. Enligt honom beskriver myndigheten dem som "små människor som ser annorlunda ut". Utomjordingar påminner om de E.T-liknande figurer som porträtterats i olika sammanhang – med små kroppar, stora ögon och stora huvuden.

Men det finns ingen anledning att frukta utomjordingarna, menar Mitchell. Mänskligheten hade varit ett minne blott, om utomjordingarna hade varit elaksinnande.

NASA nekar till Mitchells påståenden. Myndigheten har aldrig bedrivit spaning mot utomjordingar eller varit inblandad i en mörkläggning, säger en talesperson enligt Sky News.

– Doktor Mitchell är en stor medborgare, men vi delar inte hans åsikt i den här frågan.

Posted on: 2008/8/26 19:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#4


See User information
Det handlar väl om att få allmänheten att tro på utomjordingar samtidigt som NASA ändå måste ge sken av att vara vetenskapliga. Massmedia uppmärksammade uttalandena om utomjordingar mer än det faktum att NASA dementerade uppgifterna.

Ungefär som att massmedia erkännt mycket om elfte september men utan att uppmärksamma det. Många nyhetsankare som ska vara seriösa pratar öppet om UFO:n och hur vi kan försvara oss emot dem.

NASA kunde väl sagt att han var galen istället för att han var en stor medborgare, låter mer som om de håller med honom men inte vågar såga det öppet.

Posted on: 2008/8/26 20:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#5


See User information
De allra flesta utomjordingar ser ut precis som oss.. Och de allra flesta är vänligt sinnande. De onda kontrollerar oss mentalt precis som eliten gör..

Så den bilden vi får ifrån hollywood är både fantasi, men även fabricerad för att få oss att tro på elak monster med tentaklar :P

Jorden är en karantän och en plats för andlig utveckling, men 2012 innebär en evolution för jorden och många utomjordingar vill se att så många som möjligt når nästa nivå så att säga.

Medan eliten och negativa utomjordingar vill styra, manipulera och kontrollera oss. Sen är inte allt svart eller vitt för däremellan finns alla andra möjligheter.

Att utomjordinar existerar är ett faktum, och hade de bara varit illasinnade hade jorden försvunnit för längesedan.

Samtidigt är livet holografiskt och som en rysk forskare sa ang. bortföranden "Vill de ha någon information om oss så tar de bara en holografisk kopia."

Dock finns det bortföranden men tydligen kan de vara skapade av människor och människo skapade utomjordingar.. Lägre stående varelser som inte kan resa i tid och rum antar jag.. Men men.. mycket saker finns det där ute :)

Själv hade jag en dröm om hur det var upplopp i USA och man kastade brandbomder på Vita Huset. Sen kom ett UFO och sköt raketer på det, jag tänkte "Jaha, nu ger man skulden på Utomjordingar" för UFO:t jag såg liknande ett fejkat UFO :)

Tyckte drömmen passade in i denna tråden, för de vill ju militarisera rymden.

Dr. Steven Greer (http://www.disclosureproject.org/ och http://www.theorionproject.org/en/index.html) är emot en militarisering och har försökt stoppa det.

Jag tror dock inte det är något problem, det goda kommer segra!

Posted on: 2008/8/26 23:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#6
Quote:

seilon skrev:
De allra flesta utomjordingar ser ut precis som oss.. Och de allra flesta är vänligt sinnande. De onda kontrollerar oss mentalt precis som eliten gör..

Så den bilden vi får ifrån hollywood är både fantasi, men även fabricerad för att få oss att tro på elak monster med tentaklar :P

Jorden är en karantän och en plats för andlig utveckling, men 2012 innebär en evolution för jorden och många utomjordingar vill se att så många som möjligt når nästa nivå så att säga.

Medan eliten och negativa utomjordingar vill styra, manipulera och kontrollera oss. Sen är inte allt svart eller vitt för däremellan finns alla andra möjligheter.

Att utomjordinar existerar är ett faktum, och hade de bara varit illasinnade hade jorden försvunnit för längesedan.

Samtidigt är livet holografiskt och som en rysk forskare sa ang. bortföranden "Vill de ha någon information om oss så tar de bara en holografisk kopia."

Dock finns det bortföranden men tydligen kan de vara skapade av människor och människo skapade utomjordingar.. Lägre stående varelser som inte kan resa i tid och rum antar jag.. Men men.. mycket saker finns det där ute :)

Själv hade jag en dröm om hur det var upplopp i USA och man kastade brandbomder på Vita Huset. Sen kom ett UFO och sköt raketer på det, jag tänkte "Jaha, nu ger man skulden på Utomjordingar" för UFO:t jag såg liknande ett fejkat UFO :)

Tyckte drömmen passade in i denna tråden, för de vill ju militarisera rymden.

Dr. Steven Greer (http://www.disclosureproject.org/ och http://www.theorionproject.org/en/index.html) är emot en militarisering och har försökt stoppa det.

Jag tror dock inte det är något problem, det goda kommer segra!



Jorden är en karantän och en plats för andlig utveckling, men 2012 innebär en evolution för jorden och många utomjordingar vill se att så många som möjligt når nästa nivå så att säga.

Ja att det ären karantän har du ju fått från mig, så det stämmer.

Resten är fel. Det är New Age, och helgalet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#7


See User information
sebben

Du kan enkelt sortera saker du :)
Att bara peka och säga "Det är trams" är inte speciellt klokt.

Karantän nämner även Michael Tsarion. Fast kanske på ett annat sätt. Flera har sagt att jorden är under uppsikt som en karantän för att det är så mycket skit här. Men jorden varar inte för alltid...

Posted on: 2008/8/27 10:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#8


See User information
Vad är vitsen och kontentan av filmen, tänk er för innan ni postar video, inte ALLA kan ens se detta, tex jag, men jag vill gärna veta vad det är frågan om!!

Posted on: 2008/8/27 11:00
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#9


See User information
Vitsen är att många personer med bra källor menar att man vill få folk att tro på UFO för att militarisera rymden och nå en världsregering genom en falsk UFO attack eller kanske helt enkelt utnyttja de vapen man placerat där. Det är anledningen till alla miljarder som läggs på UFO-propaganda. Alla politiker, militärer, nyhetsankare som talar om UFO:n som kan anfalla eller hjälpa oss utan att ha några som helst bevis.

Själv tror jag att det som ses på himmelen är avancerade militärfarkoster. NWO ligger långt före i utvecklingen.

Posted on: 2008/8/27 17:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#10


See User information
Quote:

jin83 skrev:
Vitsen är att många personer med bra källor menar att man vill få folk att tro på UFO för att militarisera rymden och nå en världsregering genom en falsk UFO attack eller kanske helt enkelt utnyttja de vapen man placerat där. Det är anledningen till alla miljarder som läggs på UFO-propaganda. Alla politiker, militärer, nyhetsankare som talar om UFO:n som kan anfalla eller hjälpa oss utan att ha några som helst bevis.

Själv tror jag att det som ses på himmelen är avancerade militärfarkoster. NWO ligger långt före i utvecklingen.


okej men jag kan avfärda 99% med projektioner, från avancerade satteliter, som projicerar 3d bilder, och ochså framkallar ljud, direkt i luften, eller direkt inne i ditt huvud.

Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan.

Aliens. Haha Khazariam, fårlurare trick, igen, men lugn det kommer mer, Bluebeam har varit planerat från 60 talet, mitt tiops är att dom utvecklat annat effektivare, så de behöver aldrig genomföra denna helt korkade ide, hahaha

Posted on: 2008/8/28 0:07
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#11
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

jin83 skrev:
Vitsen är att många personer med bra källor menar att man vill få folk att tro på UFO för att militarisera rymden och nå en världsregering genom en falsk UFO attack eller kanske helt enkelt utnyttja de vapen man placerat där. Det är anledningen till alla miljarder som läggs på UFO-propaganda. Alla politiker, militärer, nyhetsankare som talar om UFO:n som kan anfalla eller hjälpa oss utan att ha några som helst bevis.

Själv tror jag att det som ses på himmelen är avancerade militärfarkoster. NWO ligger långt före i utvecklingen.


okej men jag kan avfärda 99% med projektioner, från avancerade satteliter, som projicerar 3d bilder, och ochså framkallar ljud, direkt i luften, eller direkt inne i ditt huvud.

Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan.

Aliens. Haha Khazariam, fårlurare trick, igen, men lugn det kommer mer, Bluebeam har varit planerat från 60 talet, mitt tiops är att dom utvecklat annat effektivare, så de behöver aldrig genomföra denna helt korkade ide, hahaha


"Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan."

Inte alls - det handlar inte bara om köttkvarn, utan att de rensas ut därute. Därför finns agendan att ta över mer än vi kanske tror. De manipulerar de mänskliga kropparna, de tror att människans kropp kan ge dom en slags utväg från det som då når även hit - när det redan sopats därute.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#12


See User information
Quote:

JohnC skrev:
okej men jag kan avfärda 99% med projektioner, från avancerade satteliter, som projicerar 3d bilder, och ochså framkallar ljud, direkt i luften, eller direkt inne i ditt huvud.
Hehe..

Death Star over San Francisco

http://current.com/items/89204971_dea ... over_san_francisco?xid=55

Posted on: 2008/8/28 0:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#13


See User information
Quote:

sebben skrev:
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

jin83 skrev:
Vitsen är att många personer med bra källor menar att man vill få folk att tro på UFO för att militarisera rymden och nå en världsregering genom en falsk UFO attack eller kanske helt enkelt utnyttja de vapen man placerat där. Det är anledningen till alla miljarder som läggs på UFO-propaganda. Alla politiker, militärer, nyhetsankare som talar om UFO:n som kan anfalla eller hjälpa oss utan att ha några som helst bevis.

Själv tror jag att det som ses på himmelen är avancerade militärfarkoster. NWO ligger långt före i utvecklingen.


okej men jag kan avfärda 99% med projektioner, från avancerade satteliter, som projicerar 3d bilder, och ochså framkallar ljud, direkt i luften, eller direkt inne i ditt huvud.

Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan.

Aliens. Haha Khazariam, fårlurare trick, igen, men lugn det kommer mer, Bluebeam har varit planerat från 60 talet, mitt tiops är att dom utvecklat annat effektivare, så de behöver aldrig genomföra denna helt korkade ide, hahaha


"Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan."

Inte alls - det handlar inte bara om köttkvarn, utan att de rensas ut därute. Därför finns agendan att ta över mer än vi kanske tror. De manipulerar de mänskliga kropparna, de tror att människans kropp kan ge dom en slags utväg från det som då når även hit - när det redan sopats därute.


jahaja och det enda som skall stödja din teori, är att du "tror" annorlunda, haha, du får allt precisera, vad är ens en alien??

Posted on: 2008/8/28 1:12
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#14
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

sebben skrev:
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

jin83 skrev:
Vitsen är att många personer med bra källor menar att man vill få folk att tro på UFO för att militarisera rymden och nå en världsregering genom en falsk UFO attack eller kanske helt enkelt utnyttja de vapen man placerat där. Det är anledningen till alla miljarder som läggs på UFO-propaganda. Alla politiker, militärer, nyhetsankare som talar om UFO:n som kan anfalla eller hjälpa oss utan att ha några som helst bevis.

Själv tror jag att det som ses på himmelen är avancerade militärfarkoster. NWO ligger långt före i utvecklingen.


okej men jag kan avfärda 99% med projektioner, från avancerade satteliter, som projicerar 3d bilder, och ochså framkallar ljud, direkt i luften, eller direkt inne i ditt huvud.

Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan.

Aliens. Haha Khazariam, fårlurare trick, igen, men lugn det kommer mer, Bluebeam har varit planerat från 60 talet, mitt tiops är att dom utvecklat annat effektivare, så de behöver aldrig genomföra denna helt korkade ide, hahaha


"Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan."

Inte alls - det handlar inte bara om köttkvarn, utan att de rensas ut därute. Därför finns agendan att ta över mer än vi kanske tror. De manipulerar de mänskliga kropparna, de tror att människans kropp kan ge dom en slags utväg från det som då når även hit - när det redan sopats därute.


jahaja och det enda som skall stödja din teori, är att du "tror" annorlunda, haha, du får allt precisera, vad är ens en alien??


Jag vet inte vad du menar med min teori. Det finns väl en anledning till vad de gjort, och vad de gör med människor.

De rensas ut därute, därför ser man tex i Maussans videos svärmar av UFO. Det är ju vad det handlar om, det som många fastnar i ordet 2012 vad gäller detta tidsrum. Samsara är i detta universums centrum, så det är på g, på något sätt... så vitt jag förstår...


Edited by sebben on 2008/8/28 12:27:26
Edited by sebben on 2008/8/28 12:28:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#15
Quote:

sebben skrev:
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

jin83 skrev:
Vitsen är att många personer med bra källor menar att man vill få folk att tro på UFO för att militarisera rymden och nå en världsregering genom en falsk UFO attack eller kanske helt enkelt utnyttja de vapen man placerat där. Det är anledningen till alla miljarder som läggs på UFO-propaganda. Alla politiker, militärer, nyhetsankare som talar om UFO:n som kan anfalla eller hjälpa oss utan att ha några som helst bevis.

Själv tror jag att det som ses på himmelen är avancerade militärfarkoster. NWO ligger långt före i utvecklingen.


okej men jag kan avfärda 99% med projektioner, från avancerade satteliter, som projicerar 3d bilder, och ochså framkallar ljud, direkt i luften, eller direkt inne i ditt huvud.

Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan.

Aliens. Haha Khazariam, fårlurare trick, igen, men lugn det kommer mer, Bluebeam har varit planerat från 60 talet, mitt tiops är att dom utvecklat annat effektivare, så de behöver aldrig genomföra denna helt korkade ide, hahaha


"Aliens, har inte så låg humor, och ville dom ta över, hade vi inte skrivit om detta, vi hade varit i köttkvarnen för länge sedan."

Inte alls - det handlar inte bara om köttkvarn, utan att de rensas ut därute. Därför finns agendan att ta över mer än vi kanske tror. De manipulerar de mänskliga kropparna, de tror att människans kropp kan ge dom en slags utväg från det som då når även hit - när det redan sopats därute.


Som jag skrivit många gånger - detta är "deras" plats från början.

Det är som med saker som demoniskt... karma... den vill inte dö - det gamla kosmos spjärnar emot - i ett annat tidsrum, eller "därute" så sopas det - det har jag skrivit om... och gett länkar till zzzienceartiklar också, där forskare kliar sig i huvudet över det som sker i kosmos - "utvidgningshastigheten" ökar, saker försvinner, eller skiftar plats osv...

För att tror sig klara sig så har då aliens agendan - det är en alienteknik vi har nu - det vet vi väl.

Den har vi inte fått (de inte tvingat fram) för skoj skull, eller gratis...

De tror sig klara sig genom att ta över det "mänskliga skalet" - de vet inte, liksom NewAge, att det som sker, och når detta tidsrum, är att allt vägs mot universum kriterier/egenskap/natur = vår sanna natur.

Rätt kollning av rätt... tex maya och hopiinfo visar att de faktiskt talar om det på det sättet, på sätt och vis...

Därför är det mesta inom truthmovement och hela New Age (för det är bara aliens genom illuminati utarrangerade agenda) lögner.

Den "tron" är för att hindra människor att titta inom sig själva - för gör dom det (kultiverar upp sin nivå, i relation till sin/kosmos natur) då är det detsamma som karman dör, eller att männsiskor räddas = lämnar samsara. Så då kommer alla deras språkrör som förmedlar budskap om att det som kommer en yttre kraft och "utvecklar" allt... att det utvecklas.. in i en ny högre dimension 2012... så fånigt och ödeläggande.

Det finns bara fri vilja>>> Devolution/Kultivering - och en cykel når sin ände - det blir som ett nytt kosmos, som en cell som regenereras/förnyas/byts ut.

I flummet finn tex det med moder jord... att vi skulle vara från jorden, höja jorden, transformation, oneness, love... man ser det även i:

Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 1)
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg&feature=related

Kommer inte ihåg, men det sägs väl om att vi är från jorden och dylikt - så det är bara så att naturfolk/indianer och all... är bara inom samma illusion, lika mycket stående i lögn och smuts som alla andra.

Stewart Swerdlow tar väl upp en del kring aliens plats, utifrån sin "förståelse/propaganda... eller vad det nu kan vara, blandat kanske.

Videos list for "SWERDLOW_on_DRACONIAN_History´"
http://www.disclose.tv/action/searchl ... commonSearchSubmit=Search

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#16


See User information
Quote:
Den "tron" är för att hindra människor att titta inom sig själva - för gör dom det (kultiverar upp sin nivå, i relation till sin/kosmos natur) då är det detsamma som karman dör, eller att männsiskor räddas = lämnar samsara. Så då kommer alla deras språkrör som förmedlar budskap om att det som kommer en yttre kraft och "utvecklar" allt... att det utvecklas.. in i en ny högre dimension 2012... så fånigt och ödeläggande.


Du har så rätt sebben!

Det gäller att titta på sanningen inom sig. Och det är precis vad jag gjort, jag har varit innanför mitt skal och sett sanningen. Jag är inte av denna jord, jag är inte av denna plats, jag är inte ens människa. Jag är ett väsen, ett ljus, något som finns överallt. Men jag lever som människa för att njuta av allting här utanför även om det jag egentligen är ger mig så mycket mer frid.

Jag har valt att inte kultivera mig, att inte gå ifrån denna jord. Och min karma är bra, det enda jag inte gjort är att sköta min kropp som jag borde ha gjort :) Jag har haft fullt upp att söka andra yttre saker istället, men har alltid varit externt godhjärtad.

Ang. 2012 så är det ingen yttre kraft, det handlar om en inre kraft.

Jag gillar ditt tänkande sebben, men du är alldelles för anti den externa världen, som om folk får skylla sig själva.

Ditt sätt att väcka folk skrämmer folk för ingen fattar vad du menar (verkar det som).

Sen så vet jag att vi inte delar åsikten att vi alla är en. Där kan jag inte fatta att du inte håller med, för hela existensen är ETT. Det finns bara en punkt därifrån allt har skapats.

Och min eviga fråga till dig: Har DU sett denna sanning på din INSIDA?

peace!
- seilon

Posted on: 2008/8/29 21:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO-hot används som täckmantel för att militarisera rymden
#17


See User information
Det roliga är att om människorna börjar militarisera rymden och ut där och börja skrika "Kill everything!!" så kommer det aldrig accepteras av andra varelser. Livet i rymden är inte riktigt samma sak som här på Jorden. Där ute krigar man inte upp hela helvetet och roffar åt sig allt man kan. Ska det dock krigas så görs det smidigt och rättvist.
Börjar de kriga och dra med sin girighet ut i rymden så kommer det sluta illa för dessa människor.
Jag tror dock inte att utomjordingar kommer angripa Jorden då de vet om att vi egentligen är ett gott folk med en korrupt elit och att Jorden har värdefulla resurser.
De kommer isåfall förstöra det eliten byggt i rymden, vapnen förstörs och de får väl en fet varning och ett mycket, mycket dåligt rykte.
Det är fan så att man skäms över att vara Jordling! :/

Posted on: 2008/9/6 22:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS