vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Falskt jornal

See User information
Satt och läste på http://www.theflucase.com/
Där säger dom att WHO skall se till att alla som inte har tagit vaccinet skall inte få resa eller förflytta sig i landet. Dom kommer att hamna i karantän.

Nu är jag inte insatt i hur sjukhus arbetar men det borde finnas en möjlighet att få en falsk journal där det stå att man har fått sprutan.
Vad krävs. "Kanske muta en läkare" Att han skriver att i din journal att du har fått spruten men ändå inte fått den.

Eller finns det andra sett att se det på att man har tagit sprutan.
Finns det scanner som kan läsa av att du har tagit sprutan?

Har massa planer på att dra ut i världen. Om jag inte får resa. Så måste jag gå. Har liksom inte lust till det.

Posted on: 2009/12/7 0:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Falskt jornal

See User information
din journal är ju sekretess belagd, det är läkaren o de i läkarens team som får ens diskutera ditt fall.
så har jag uppfattat det iaf, sådana fall borde de som tagit sprutat sagt ok till något öppet register..
kolla med någon som tagit vaccinet. obehagligt ifall det finns öppna register på det tycker jag..

Posted on: 2009/12/7 13:30
"Whether you think you can, or you cant, either way YOU'RE RIGHT!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hei.
Her i Norge har myndighetene opprettet et nasjonalt vaksineregister. Dit må helsepersonell opplyse om vaksiner for alle enkeltpersoner. Det gjøres ved å sende vaksinasjonsskjema per post eller det registreres direkte inn via internett.

Du kan lese om vårt system her:
http://www.fhi.no/eway/default.aspx?p ... 1&MainArea_5661=5631:0:15,3792:1:0:0:::0:0

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?p ... 1&MainArea_5661=5631:0:15,5051:1:0:0:::0:0

http://www.fhi.no/dokumenter/21387fdb67.pdf

Det kan gå å forfalske dersom man har batchnr. på vaksinen og legens helsepersonellnummer ++

Jeg vet per i dag at politiet ikke har direkte tilgang til vårt register...men det kan jo komme...

Posted on: 2009/12/7 17:44

See User information
Vet inte hur det funkar om man tar vaccinet men jag som tackade nej fick underteckna dokumentet med namn o personnummer.
Så nog finns det ett register

Posted on: 2009/12/7 22:31

See User information
Quote:

Henryhope skrev:
Vet inte hur det funkar om man tar vaccinet men jag som tackade nej fick underteckna dokumentet med namn o personnummer.
Så nog finns det ett register

Vadå... vart du tvungen att underteckna något för att slippa ta vaccinet???
Varför då, och vart var detta?

:Hej

Posted on: 2009/12/8 2:18

See User information
Vägra alltid att skriva under sånt som inte är lagstadgat....

Posted on: 2009/12/8 3:41
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Skriva under? Jag har inte hört ett skit om något vaccin, har inte ens fått ett fjantigt informationsblad.

Posted on: 2009/12/8 11:44

See User information
tips till trådskaparen: säg att du redan haft svininfluensan om nån frågar? finns väl ingen anledning att ta vaccinet då.

skämtinfluensan med tillhörande vaccin tiger jag ihjäl...

håller myndigheter och sjukvård och media fortfarande på och hetsar om detta? suck.

Posted on: 2009/12/8 22:14

See User information
Där man fått möjlighet att få ta vaccinet och tackat nej (som inom vård och liknande) måste man skriva på en lista med namn och personnummer. Helt sjukt. Men allt på grund av att dom ska kunna tvinga oss ovaccinerade att bespruta oss med gift då den "riktiga pandemin" slagit till. Finns tydligen en lag på att man kan tvångsvaccinera befolkningen då en pandemi-varning är ute. Därför dom kallar detta pandemi. Jag har också läst att "pandemi kraven" sänkts. Alltså att det kallas pandemi i tidigare/färre insjuknande än tidigare.

VÅGA VÄGRA VACCIN!

Posted on: 2009/12/14 23:45

See User information
De rekommenderar vaccin trots misstänkt svininfluensa, blir du erbjuden genom jobb o dyl så kommer du garanterat få skriva ifall du avstår.
Ringde rättshjälpen för att höra vilka möjligheter jag hade avstå från att skriva på...fanns inga!!
Känns lite läskigt, vad ska de med dokumentet till...?

Posted on: 2010/1/21 12:32

See User information
Det finns inget som säger att man måste skriva under nåt eller tvingas ta skiten. Än.
Känn lugnet.

Posted on: 2010/1/21 13:04

See User information
Varför gick du dit om du inte ville vaccinera dig?

Posted on: 2010/1/21 13:25
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>

See User information
Jag behövde inte gå nånstans, dokumenten fanns på jobbet, skulle aldrig falla mig in att komma i närheten av giftet.
Försökte påverka mina arbkamrater att avstå genom en varning fr amalganskadefonden som jag satte upp på anslagstavlan på jobbet.
Detta betraktades som en politisk aktion och en prick i protokollet för mig, framtiden får utvisa vad det innebär.

Posted on: 2010/1/23 11:06

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper