vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Pyramider utformade för att utsända en eller flera frekvenser

See User information
http://www.scribd.com/doc/13030581/Tesla-and-pyramid

Tesla och hur pyramider är utformade.
Diagram för Hz finner man vid sida 9.

Posted on: 2010/1/9 12:24

Edited by micro on 2010/1/9 19:35:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Egypter utformade för att utsända en eller flera frekvenser

See User information
Är du galen, vill du släppa ut hemligheterna så att dagens primitiva homosapiens spränger sig i bitar??????

Shit vilken fetisch du har asså!

Vi löser detta i slutna grupper som klarar av den makt de får. (Vet inte ens om munkar klarar det än så länge, ingen klarar det idag)

Posted on: 2010/1/9 12:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hahahaha, vad menar du pingu? Vad för slutna grupper pratar du om? :)

Posted on: 2010/1/9 13:20

See User information
hehe, precis

Posted on: 2010/1/9 13:35

See User information
Haha oj, rubriken är fel. Pyramider skulle det ju stå :D

Posted on: 2010/1/9 14:47

Anonym
intressant, intressant...

Skulle vilja få en sammanfattning vad ionisering av atmosfären egentligen teoretiskt sett skulle kunna åstadkomma. I egypten... på den tiden... regn?

Re: Pyramider utformade för att utsända en eller flera frekvenser

See User information
Apropå pyramider, kolla in det nya playmobil- egyptensortimentet:

http://heritage-key.com/HKimages/001/egypt_toy1.jpg

Den som hittar flest symboler och gömda budskap vinner ett nytt liv som pyramidbyggarslav!

(Sorry om det är lite OT men jag tyckte att det var onödigt med en ny tråd när denna fanns.)

Posted on: 2010/1/9 20:11

Anonym
Tja... finns ju de här på vaken som låter sig presenteras av såna symboler...
playmobil återger ju bara de symboler som fanns. De döljer de ju inte i något annas trams iallafall, utan de är i sin rätta miljö.
Skulle de ha bilder på hundar eller katter istället för de riktiga symbolerna när de vill återge en av tidens viktigaste eror

See User information
Det är inte det som är meningen. Mera en kul grej, jag letade inte efter en konspiration, utan hänfördes mer av att det var så komplett med ögat som topp och solförmörkelsen mm. Nån som kan sin skit har gjort det.

Posted on: 2010/1/9 20:26

Anonym
Tja... gör en image-sökning på "pyramid symboler" så har du de flesta symboler där... När du sållar bort dubletterna och de bilder på de faktiska pyramiderna. playmobil killarna behöver inte gjort så mycket mer research än så.

See User information
Hej Metaphor: Jag har just deltagit en längre tid i en animerad diskussion i Kenya om huruvida Luo-folket har byggt pyramiderna eller inte. Såklart har dom byggt dom, men deras rykte i Kenya är att dom är totalt efterblivna och man anser att om man bor i lerhyddor med grästak och har den lägsta skolningen i landet bara kan man inte vara de "gamla egypterna". Men ni kan ge er fan på att dom bara är på rymmen från slitet med pyramidbyggena den dag i dag! Plus att bakom den indolenta ytan lurar ett knivskarpt intellekt om än väl dolt. Ibland kommer dom igen liksom, Obama lär vara född här och hans farsa bor i Eldoret, det är inget att snacka om. På trettiotalet skrattade alla åt en gammal gubbe som gick omkring och hötte både åt engelsmännen och kikuyos och sade "The Power will come from the Lake!". Jag tror att det var en profetia minst av Moseklass, det måste vara i botten innan det kan komma upp! När det gäller Luos forntid finns det ett gammalt ordspråk från den tid när de byggde pyramiderna och även innehade Faraotiteln: "Om du fruktar Moses, vad skall du då inte säga om Farao!".

Posted on: 2010/1/9 20:56
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Trist att alla på det här j*vla forumet är så blinda alltså. Allting kopplas samman med obama och "hur saker är byggda för att passa den ultimata konspirationen". Jag har börjat ifrågasätta vakenhet. Den som är mest lurad är den som tror den är vaken, eller kanske mer rätt i uttryckningsväg; den som är den perfekta slaven är den som inte tror den är slav.

You've been f*cked* but you dont get it. Tänk lite utanför ioner och "vilket regn" som passar klimatet bäst. Det kanske handlar om lite mer än jorden.

Bor du på den planet du tror du bor på? :)

Posted on: 2010/1/10 4:31

See User information
"Bor du på den planet du tror du bor på? :)"

Du får gärna utveckla lite mer alarik, är inte riktigt säker på vad du försöker säga.

Själv tror jag mig bo på en blå/grön liten planet med enorma rikedommar i utkanten av vintergatan, juvelen i vårt solsystem.

Men vad vet jag, de flesta människor på den här jorden tror ju att månen endast är grå, inte en åsikt jag delar längre.

http://internetservices.readingeagle. ... 7/06/the_moon_in_you.html

Posted on: 2010/1/10 4:45

See User information
Oops, sorry dubbla inlägg, strulade när jag skulle posta:(

"Bor du på den planet du tror du bor på? :)"

Du får gärna utveckla lite mer alarik, är inte riktigt säker på vad du försöker säga.

Själv tror jag mig bo på en blå/grön liten planet med enorma rikedommar i utkanten av vintergatan, juvelen i vårt solsystem.

Men vad vet jag, de flesta människor på den här jorden tror ju att månen endast är grå, inte en åsikt jag delar längre.

http://internetservices.readingeagle. ... 7/06/the_moon_in_you.html

Posted on: 2010/1/10 4:45

See User information
Hemligheten med pyramiden kanske är en osynlig ring och det hela är kanske inte en konspiration. Det kanske är ett budskap som sänds ut med full kraft men som vi är oförmögna att förstå... förrän plötsligt en dag...

Posted on: 2010/1/10 8:18
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Asgeir, du börjar vi komma någonstanns :). Kolla in lite andra inlägg jag skrivit så kanske du finner svaret... En dag :D.

Edit:

Himla intressant med perception i förhållande till subjektivitet.

Det som slår en är ju om Astronaoterna tyckte månen var grå väl på plats. Skulle vara kul med lite vetenskap angående vår perception PÅ månen.

Men vi kanske aldrig har varit på månen :D.

Posted on: 2010/1/10 13:06

See User information
Vissa stora stenblock som ligger i naturen är kanske ifrån sista istiden, men inte alla. Vissa är ditlagda av andra yttre egokrafter för att användas som mottagare av störningsfrekvenser. Dessa "stenantenner" är fixeringspunkter/förankringsplatser för de planetära emperiebyggare som vill ha jorden kvar som slavplanet - en planet med den "ordning" som vi tydligt ser omkring oss.

Posted on: 2010/1/10 13:23

See User information
Sale, du är long way from home :D.
Men det ligger någonting i det.

Posted on: 2010/1/10 13:39

See User information
Quote:

sale skrev:
Vissa stora stenblock som ligger i naturen är kanske ifrån sista istiden, men inte alla. Vissa är ditlagda av andra yttre egokrafter för att användas som mottagare av störningsfrekvenser. Dessa "stenantenner" är fixeringspunkter/förankringsplatser för de planetära emperiebyggare som vill ha jorden kvar som slavplanet - en planet med den "ordning" som vi tydligt ser omkring oss.

Det är bara tragiskt att någon kan tänka sådär...

Jag kan inte riktigt koppla ihop det du skriver...
Menar du att "Emperiebyggare" behöver lite stenar som ligger lite överallt för att hålla människorna i schack? Och varför har "yttre egon" placerat ut stenarna? Men du kanske menar att de yttre egon och "Emperiebyggarna" är samma grupp?

Vilka är "de yttre egon" i dina ögon? Aliens?

Posted on: 2010/1/10 15:24

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=scym0WH3Jww

ca: 17 min in i framåt i några minuter

Posted on: 2010/1/11 0:55
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Jämför egyptiska pyramiders slavarbete med pyramiden du har på din bild så kanske du kopplar det på rätt sätt.

Edit: iwarrior, tack för länken :). Förklarar den information jag lyckats komma över den sista tiden och lite till.

Edit: David Wilcock har en förmåga att bli borttagen från wikipedia... :S

Posted on: 2010/1/11 1:55

See User information
Om man följer resonemanget från konferensen så ska man försöka utsätta sig för så mycket strålning/vågor från galaxens centrum som möjligt.

Spinner man vidare på det så borde en pyramid vara något som centrerar vågorna genom vanlig brytning (borde finnas ett brytningsindex med mera), man borde få olika frekvenser i olika ställen av pyramiden. Det borde alltså gå att välja vilken sort "livsenergi" man vill ha genom placeringen i pyramiden. Jämför frekvenser av ljus i ett prisma

Problemet är att om man centrerar/samlar vågor, som annars skulle sätta naturen i vibration, så får inte naturen dessa vibrationer och det blir dött runt pyramiderna. Om man sedan låter bli att utnyttja den centrerade energin så har man inte uträttat någonting alls.

Vill påpeka att detta är ett logiskt resonemang baserat på antagandet "att strålning från galaxens centrum ger mer livsenergi till ett ekosystem".

Tydligen så avskärmar PVC och aluminium denna "livsenergistrålning"...

Kan någon hjälpa mig hitta källorna till att det skapas liv över en natt i helt sterila miljöer. Att DNA skapas från tomma rymden har jag aldrig hört förut.

Posted on: 2010/1/11 13:20

See User information
alarik: Jo de e lite rolig info det där :)

Posted on: 2010/1/11 13:32
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Pingu, har inte kikat så mycket på DNA men zeropoint är ganska intressant i detta perspektiv. Man sätter in theorin om skapelse ur intet såsom bigbang-teorin i hypotesen av en människas födsel:

http://www.youtube.com/watch?v=eJtvUqXPfKU

Har inte hunnit kolla klart på konferensen så du får gärna förklara lite om följande:

Tydligen så avskärmar PVC och aluminium denna "livsenergistrålning"...

Vad är PVC?

Problemet är att om man centrerar/samlar vågor, som annars skulle sätta naturen i vibration, så får inte naturen dessa vibrationer och det blir dött runt pyramiderna. Om man sedan låter bli att utnyttja den centrerade energin så har man inte uträttat någonting alls.

I hur stor skala runt pyramiden tänker du då?

Posted on: 2010/1/11 14:15

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper