vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Lady Gaga, Beyonce och Jay-Z-Puppets of the Illuminati

See User information
Va inne på Conspiracy Central och leta efter något kul att ladda ner....klicka på Jay-Z & Hip-Hop Freemasonry Connections och fick mej en liten chock. Jay-Z nya clothingline"Masters of the Craft", blev chockad över flera av bilderna:
Resized Image
Resized Image

För att se mer av bilderna:
Conspiracy Central

För chockande bilder på Illuminati puppeten Lady Gaga se(Intressant läsning!!!):
Vigilant Citizen
Jonas Åkerlunds som producerat Gagas videos. Kolla in hans tee!

Resized Image

Så trött på att se alla puppets: Lil Wayne, Rihanna och Lady Gaga mfl. Dags att ta ner Beyonce och Jay-Z från deras tronar som musikvärldens "kung och drottning"?
Resized Image
GOATHEAD!!!DEMONIC and SATANIC!!!

Posted on: 2010/1/19 16:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Lady Gaga, Beyonce och Jay-Z-Puppets of the Illuminati

See User information
Jonas Åkerlund har ett förflutet som trummis i Svenska Bathory, som tillsammans med Venom (vars tee han bär) utgör grundpelarna inom Black Metal så att han bär en t-shirt med ett getpentagram på är inte så konstigt. Och Sandy, du kan vara lugn, Venom och Bathory var lika lite riktiga satanister som Bush var en demokratiskt tillsatt president... och att Jonas, eller för den delen Quorthon (R.I.P) eller Cronos skulle varit/vara anhängare av NWO har jag mycket svårt att tro.

Beyonce och Jay-Z, ja det är inte min bag och själv är jag inte insatt i vare sig deras musik eller möjliga bakomliggande agendor... Anser dock att rap/hip hop/r'n'b ÄR ondskefullt (kass musik), men det är en annan femma...

Posted on: 2010/1/19 17:30
"Man fick lov att leva - man levde, det var en vana..." - George Orwell-1984
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Anser dock att rap/hip hop/r'n'b ÄR ondskefullt (kass musik), men det är en annan femma...

Blir det "black-metal" om svarta spelar hårdrock?

Posted on: 2010/1/19 17:51

See User information
Ja, har du inte hört 24/7 spyz? http://www.youtube.com/watch?v=SPtrW2HnoRo

"The Blackest Metal band in the world"

Men det finns ju Metal band i Nigeria också...

Posted on: 2010/1/19 18:41
"Man fick lov att leva - man levde, det var en vana..." - George Orwell-1984

See User information
Musik är ett verktyg, går att användas till både gott och ont, av någon anledning slås den ner, rejält senast på 70 talet och vår egen John Lennon som fick stor politisk makt dog på 80 talet. Ska bli intressant och se om Muse tystas ned.

Baksidan av verktyget är mainstream, inköpta musiker som säljer sin själ till djävulen;

Bindande kontrakt:
1. Du gör det som skivbolaget vill
=
2. Inga egna texter
3. Se ut på det sätt skivbolaget vill
4. Släng dig runt en strippstång framför en trekant med ett öga i framför MTV.

= Förnedrande Mindcontroll, det värsta är att artisterna själva tror dom gillar läget och än värre är att de flesta tror att de tycker det är bra.

All hail Sexism.

Edit: Antagligen ingen som förstår vad för manipulering dom håller på med, då det är lika fast i skiten själva. Vem skulle ifrågasätta hur en musikvideo eller en photoshoot är utformad?

Posted on: 2010/1/20 7:00

See User information
Det känns som det är rätt officiellt nu att jay-z är satanist. Jag började misstänka det redan när jag hörde en låt där han rappar om hur illuminati tar över hans själ.

Resized Image

Aleister Crowley's motto var "Do what Thou Wilt"

Det verkar som en anna rappgrupp "crooks & castles" också dyrkar illuminati. Bilder här:
http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=79081.0

Posted on: 2010/1/20 15:19

Edited by TreeOfLiberty on 2010/1/21 21:25:17

See User information
Jaa! Jay Z är definitivt en av de som borde straffknullas med grovsalt!!!!!!!

Posted on: 2010/1/20 21:10

Anonym
Ni har sett denna utmärkta korta video från Nufffrespect?

http://www.youtube.com/watch?v=f3a9c3eeb8E

Resized Image

Den är ett måste att se gällande just detta ämne med Cluture Creation inom musikindustrin.

See User information
Haha, måste säga att argumentet om att förändra frekvenser, t.ex genom vocoder är patetiskt gentemot den som kan musik, men kanske effektivt om man nu ser det robotiskt men det bevisar ingeting.

Void, hela den blaskan ger lite kött på mina ben men den säger inget konkret, bara en massa skit egentligen,
Om man bara vänder upp och ned på illuminati så visar det en manipulation av något vi missuppfattat;

En vetenskap av något vi tidigare inte varit redo att förstå.
Jag skulle nog påpeka att Danvincikoden, Änglar och demoner och Den förlorade symbolen säger ganska mycket bara man vänder upp och ned på det. Problemet är fortfarande, korruptionen av gud. Just nu är korruption politik.

Mytologi är svaret boys and girls, just dont picture it wrong.

Posted on: 2010/1/22 5:07

See User information
Men nu ska ju U2 och Jay-Z göra en låt för Haiti, så nu är dom väl förlåtna..

U2 och Jay-Z gör låt för Haiti!
http://blogg.svd.se/tvbloggen?id=17795

"U2-gitarristen The Edge säger att bandet ”skrev en låt och spelade in den i förra veckan”."

Posted on: 2010/1/22 9:43
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Alarik: Jag tyckte det intressanta var exempel på hur predictive programming och skapandet av kultur kan se ut och fungerar. Mannen som ringer in till Alan Watt ger en fin presentation av det.

Predictive programming tror jag är grundläggande för att förstå hur man med ett ganska milt medel kan utföra avancerade åsikts förändringar i människor utan att dom blir medvetna om vart ifrån dom fått sina åsikter.

Filmsnutten jag skickade handlade bl.a. om hur populärkulturen idag innehåller mycket som är ämnat till att mjuka upp gränsen mellan maskin och människa på ett kulturellt plan. Vi presenteras med idéen att en avancerad maskin eventuellt kan ha känslor, samt en tydlig dehumanisering av oss själva.

Vet inte vilket youtubeklipp du lyssnade på!?

För att lära sig mer om predictive programming rekommenderar jag:

(1of6) Alan Watt - Predictive Programming Theory and Practice 1of2
http://www.youtube.com/watch?v=mKAVAyqRyKE

See User information
Void: Ja precis :) Det jag försökt säga senaste tiden. Samtidigt så kan man säga att vi formas till att tycka och tro som våra gurus t.ex. Alan Watt. Dessutom så tror vi på det mesta som sägs i hemmagjorda filmer som presenterar både hårda och mjuka fakta. Vi har en tendens till att skapa den verklighet vi lever i och ibland är vi inte objektiva. Varav sanningen kan du endast finna inom dig själv, som Novax skulle sagt *blinkblink void*.

Så här lätt är det att bli hypnotiserad till att tro att vi vill ha en sak eller tycka en sak:

http://www.youtube.com/watch?v=befugtgikMg

Jag skulle vilja påstå att följa sin egen intuition är den lättaste vägen ut ur systemet, reinkarnationen eller lidandet. Hur man nu vill se det.

Posted on: 2010/1/22 17:03

See User information
Detta kanske räcker för att förstå hur kass Jay-z är som rappare,
och vilka han dansar med.

snikat från ickes forum:

Disgusting Jay-Z Haiti Song - Illuminati Sacrifice
http://www.youtube.com/watch?v=zoQ65O5Zp_g&feature=player_embedded

Respect

Posted on: 2010/1/24 13:35
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper