vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#1
1865- Abraham Lincoln mördas(Rothchilds/Rockefellers)
1913- De privatiserar(snor) Amerikanska centralbanken(R/R)
1917- Ryska revolutionen(R)
1929- Wall Street/Början på världsdepressionen(R/R)
1933- Reichtag brinner i Tyskland(Göring/?)
1945- Atombomberna i Japan(R/?)
1963- J F Kennedy mördad i Dallas(Rockefeller)
1973- Allende störtas den 11 September i Chile(CIA/?)
1979- False flag gisslantagningen i Teheran(Bush/CIA)
1989- Muren faller(CFR/TRILATS/Rockefeller/Gorbatjov)
1991- Första invasionen i Mellanöstern under Bush den äldre
1993- Försök(fejkat?) att sänka WTC(FBI/Rockefeller)
1995- Murrah buiding med daghem(se Isaac/Mureh altaret) sprängs.
2001- WTC sprängs
2003- Andra invasionen i Mellanöstern under Bush den yngre.


SER VI BARA TILL ATT VI KLARAR DEC 2007, så vågar de inte göra något under 2008

OCH VI KAN FÅ IN RON PAUL I NOVEMBER.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#2


See User information
December kan man spekulera över, kolla gärna tecken i washington dc i arkitekturen har posterat ett par filmer om det också
Men är det en konstant det där? tonkinbukten säger ju annat/

"Tonkinbuktsintermezzot brukar ofta anges som det officiella startskottet för kriget. Den 4 augusti 1964 sägs ett antal nordvietnamesiska torpedbåtar helt oprovocerat ha angripit amerikanska krigsfartyg på internationellt vatten

Några dagar efter Tonkinincidenten började USA bomba Nordvietnam."

Strubens

Posted on: 2007/11/30 16:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#3
Quote:

Strubens skrev:
Men är det en konstant det där? tonkinbukten säger ju annat/

"Tonkinbuktsintermezzot brukar ofta anges som det officiella startskottet för kriget. Den 4 augusti 1964 sägs ett antal nordvietnamesiska torpedbåtar helt oprovocerat ha angripit amerikanska krigsfartyg på internationellt vatten

Några dagar efter Tonkinincidenten började USA bomba Nordvietnam."

Strubens



Frågan är om DE OCKULTA var involverade och om Tonkin var tillräckligt stort?

Men jag har en stark känsla av att de inte gärna drar av några atombomber under ett så jämnt år som 2008.

De är säkert rädda för att det för otur med sig.


Dock oroar jag mig för 31 Dec! New Years Eve rimmar på

NUCLEAR´S EVE

+ ATT DET ÄR "FYRVERKERIER" DÅ!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#4


See User information
ja något händer i december vill inte skrämma någon men jag känner på mig, förmodligen har jag fel förhoppningsvis.

Förresten känner du till det här att bird flu och sånt har uppkommit för att man vill offra djur? det här ska tydligen ha skett med får och liknande innan 9/11. Tror det var något med 100 000 får som offrades till sk mul och klöv. Det ska tydligen vara en gyllene tråd före alla false flag, kommer inte ihåg vart jag läste det.

Posted on: 2007/11/30 17:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#5


See User information
Apropå tonkin, CIA var inblandat och det där "operation Phoenix" så då borde väl makten bakom ha varit med i spelet? eller?
Det jag tänkte på är om det finns några mer datum som inte följer mallen, mest nyfiken? Kan inte själv komma på någon just nu.
Strubens

Posted on: 2007/11/30 17:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#6
Quote:

Strubens skrev:
Apropå tonkin, CIA var inblandat och det där "operation Phoenix" så då borde väl makten bakom ha varit med i spelet? eller?
Det jag tänkte på är om det finns några mer datum som inte följer mallen, mest nyfiken? Kan inte själv komma på någon just nu.
Strubens


Ja, jag har oxå försökt leta, men det är väldigt ofta udda år.

2005- London 7/7
1953- Operation Ajax(Kermit Roosevelt, statskupp Iran)
1939- 2:a Världskriget startar

DOCK

1914- 1:a världskriget startar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#7
Jag tror de kör med sin egen kalender. Antagligen ett derivat av kinesernas, egyptiernas och inka indianernas antika kalendrar och de gör allt för att förstöra all information runt dessa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#8


See User information
hittade en till

The Madrid train bombings occurred on 11 March 2004

Posted on: 2007/11/30 23:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#9
Gary Bell, Toronto FM 640

om ni är så djävla nyfikna på Illuminati. Ni får absolut inte lyssna....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#10
Quote:

Strubens skrev:
ja något händer i december vill inte skrämma någon men jag känner på mig, förmodligen har jag fel förhoppningsvis.



Strubens!

VILKET/VILKA DATUM KÄNNS DET SOM?

SJÄLV BÖRJAR JAG KÄNNA OLUST INFÖR 2:a och 3:e December!

VET INTE VARFÖR MEN JAG FICK EN OTÄCK KÄNSLA VID LUNCH

IDAG.

Duran Duran videon säger ju 2:a Oktober.

Är det flyttat till 2:a December???

Men, det spelar ingen roll när de utför attacken.

Hamnar de inte på Death Row, så drar vi ihop ett Posey och

mördar dem!!

YOU CAN RUN, BUT YOU CANNOT HIDE

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#11


See User information
Quote:
VILKET/VILKA DATUM KÄNNS DET SOM?


Senare i December 21-25, omega. Om man ska tro på felberäkningen så kommer vi gå igenom ett galaktiskt plan, som skapar ett polskifte.
Men jag har mina misstankar mot något annat men fortfarande omega, drömt mycket explosioner på sistone. En trodde jag var Nibiru med explosioner men jag tror efter tolkningar att det var jorden. I två andra drömmar nu har jag drömt två ljus på natthimlen, det ena skjuter ljus i en riktning över jorden.

Senaste jag har följt och läst vetenskapligt är att det är en superstor solvind som är på väg mot jorden, konstigt nog passar det in om tre veckor, ska tydligen slå bort 40% av atmosfären.
Svårt att tolka vad man känner på sig dock för man påverkas så mycket av allt man läser.
oh well
Strubens

Posted on: 2007/12/1 22:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#12


See User information
Hade en annan skum dröm.
Kommer inte ihåg miljön men de penslade någon vätska på mina ögonlock, sa att det var emot strålningen. Fick känslan av i drömmen att något hade hänt men de penslade ändå vätskan emot min vilja. Kommer inte ihåg detaljerna för drömmen kom på morgonen när jag somnade om.
Strubens

Posted on: 2007/12/1 22:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#13


See User information
var läste du det om solvinden?

Posted on: 2007/12/4 11:33
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#14


See User information
Alla kan vara lugna. Rex från Illuminati ringde nyss o sa att de inte planerar nåt förrän 2009, de ska bara implantera RFID-chip i alla under en federal "hälsoundersökning" i EU o USA, de är så rädda för terroristiska biovapen nämligen.

Sådär, nu behöver ni inte vara nojiga längre :D

Posted on: 2007/12/5 8:12
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#15


See User information
tack tack det va ju skönt att höra att det inte var värre

Posted on: 2007/12/5 16:28
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#16


See User information
A very remarkable planetary/galactic configuration occurs on December 23rd and 24th 2007. The configuration on December 23 — Mars, Earth, Sun, Mercury, Jupiter, Galactic Centre — is shown in the graphic simulation linked below; it becomes even more remarkable in that it will be accompanied by the Full Moon (conjunct Mars) at about 2 a.m. on December 24 when a simultaneous Venus square Neptune occurs. It is even more remarkable in that the Pluto/Sun conjunction appears exactly on the Winter Solstice, just past conjunction with the Galactic Centre

Posted on: 2007/12/5 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#17


See User information
Quote:

Strubens skrev:
A very remarkable planetary/galactic configuration occurs on December 23rd and 24th 2007. The configuration on December 23 — Mars, Earth, Sun, Mercury, Jupiter, Galactic Centre — is shown in the graphic simulation linked below; it becomes even more remarkable in that it will be accompanied by the Full Moon (conjunct Mars) at about 2 a.m. on December 24 when a simultaneous Venus square Neptune occurs. It is even more remarkable in that the Pluto/Sun conjunction appears exactly on the Winter Solstice, just past conjunction with the Galactic Centre


Har du länken till det?

Posted on: 2007/12/5 18:19
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#18


See User information
hej mini. /Solvinden var info från en insider från SOHO. Galaktisk konfiguration finns ganska mycket info om du söker runt, info ovanför tog jag från wikipedia.

Här är en bild över hur det kommer att se ut, sen kan man kanske diskutera över vad som kommer att hända, finns en del spekulationer och jag har mina egna:
http://space.jpl.nasa.gov/cgi-bin/wsp ... &rfov=10&bfov=100&porbs=1

Strubens

Posted on: 2007/12/5 19:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#19
Quote:

Strubens skrev:
Sen kan man kanske diskutera över vad som kommer att hända, finns en del spekulationer och jag har mina egna:
http://space.jpl.nasa.gov/cgi-bin/wsp ... &rfov=10&bfov=100&porbs=1

Strubens



Själv tror jag att de är zinkade(haha) av något.

Tiden är knapp och stressen har tagit över.

Finns stora möjligheter att de gör något överilat i December.

Och lägg märke till att de nu försöker styra upp Obama på

banan igen, eftersom han kan ta svarta röster av Ron Paul.

Hillary är kanske väck nu när Ron Paul seglat upp så starkt?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#20


See User information
ja exakt, jag följde press conferensen med Bush och han talade om att kongressen hade lite tid att bestämma sig på... Något om att det börjar bli ont om tid.

Posted on: 2007/12/5 20:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#21


See User information
Quote:

TheArbiter skrev:
Och lägg märke till att de nu försöker styra upp Obama på
banan igen, eftersom han kan ta svarta röster av Ron Paul.
Hillary är kanske väck nu när Ron Paul seglat upp så starkt?

Eh what?
Obama och Hillary tävlar om att bli demokraternas kandidat och Ron Paul om att bli republikanernas kanditat nu när primärvalen drar igång snart.

Inte förrän de eventuellt valts till respektive partis kandidat kommer de att tävla mot varann. Och det vore en stor skräll om Ron Paul blev republikanernas val. Han spelas på Betfair till 16.5 gånger pengarna just nu till att bli republikansk kandidat. Ron Paul är min favorit av kandidaterna för övrigt.

Hillary bettas för övrigt till 1.46 ggr pengarna som Demokratisk kandidat, hon är storfavorit. Obama är tvåa på 3.7 ggr.

Posted on: 2007/12/5 21:40

Edited by zpz2 on 2007/12/5 21:59:12
Edited by zpz2 on 2007/12/5 21:59:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#22


See User information
Sch zpz. Han har sett en man i en grön dress i en duran video, så det måste vara så!


Posted on: 2007/12/5 21:45
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#23


See User information
Quote:

Strubens skrev:
Hade en annan skum dröm.
Kommer inte ihåg miljön men de penslade någon vätska på mina ögonlock, sa att det var emot strålningen. Fick känslan av i drömmen att något hade hänt men de penslade ändå vätskan emot min vilja. Kommer inte ihåg detaljerna för drömmen kom på morgonen när jag somnade om.
Strubens

Herrejösses, du verkar må riktigt dåligt. :(
Quote:
Senaste jag har följt och läst vetenskapligt är att det är en superstor solvind som är på väg mot jorden, konstigt nog passar det in om tre veckor, ska tydligen slå bort 40% av atmosfären.
Svårt att tolka vad man känner på sig dock för man påverkas så mycket av allt man läser.
oh well
Strubens

För senaste nytt om Solens aktivitet kan jag rekommendera följande länkar:

http://www.swpc.noaa.gov/
http://www.swpc.noaa.gov/SWN/index.html
http://www.spaceweather.com/

Verkar inte vara något exceptionellt på gång, och dina uppgifter om något skulle hända som gör att 40 % av atmosfären skulle försvinna om 3 veckor saknar all form av trovärdighet såvitt jag kan se. Den här typen av galna profetior kommer från diverse dårar och religiösa sekter hela tiden och de slår alltid fel. (Nån som minns Eric Julien? hahaha)

Posted on: 2007/12/5 21:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: När de ockulta gör något STORT, som förändrar världen, så är det udda år, som gäller!
#24


See User information
zpz, du vill väl ha en länk ifrån aftonbladet för att något ska vara trovärdigt?

Posted on: 2007/12/5 22:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS