vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Bluffa sin egen död
#1


See User information
Skulle det vara möjligt att bluffa sin egen död genom att t.ex. dra ut på en seglats, sänka båten och sen bo någonstans i vildmarken. Staten och världssamfundet tror att man inte existerar längre och man får tillbaka sin integritet. Skulle det vara möjligt? Kanske är en bra lösning

Posted on: 2008/6/17 21:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#2


See User information
Lockande tanke,men jag tror nog att dom redan kan har satt spårsändare på oss i sömnen.Du vet!! Dom här killarna gillar att ha kontroll vetu!!

Posted on: 2008/6/17 22:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#3


See User information
Du lurar dig själv.
Ska du sänka en båt med blyköl...?
Vakna.

Posted on: 2008/6/17 22:00
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#4


See User information
Man låter båten ligga kapsejsad, drar iväg med en havskajak och lämnar en loggbok där man på de sista sidorna skrivar mer och mer galna saker. Det sista man skriver är att man ser en glasskiosk bredvid båten och att man ska simma dit och köpa en piggelin.

Posted on: 2008/6/17 22:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bluffa sin egen död
#5
http://www.youtube.com/watch?v=8K65G0QmPms
http://thepiratebay.org/tor/3701312/Ensamseglaren_(killingga_nget_spermaharen)_DivX.avi

fucka inte till tvättsystemet bara.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#6


See User information
Det var ju ngn engelsk snubbe som gjorde ungefär så för inte så länge sedan, för att få ut livsförsäkringen till frugan, han blev dock busted.

Posted on: 2008/6/18 12:16
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#7


See User information
Han var ju dum i huvudet och kom tillbaka till GB.

Posted on: 2008/6/18 18:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#8


See User information
Det kan väl inte vara svårt att få sig dödförklarad? Det svåra borde väl isåfall vara att leva utan att bli upptäckt i detta jävla stasiland?

Det vore bra om du har en familj som kan ljuga om ditt försvinnande.

Posted on: 2008/7/10 19:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#9


See User information
Iställe för att bluufa din egna död, lämna landet. Flytta till ett annat land och skrivet ett brev till regeringen, och diverse myndigheter och berätta varför du har flyttat. Det gjorde jag =)

Det roliga var att jag fick bara fick ett svar och det var skatteverket. Där fick jag ett formelt brev där det stod hur jag skulle ändra min folkbokföring =)

Posted on: 2008/7/11 4:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#10


See User information
Folkbokföringen är i sig helt sjuk! Skatteverkt måste veta vad min adress är även om jag bor på andra sidan jordklotet. JAg vill ju att allt skit som skickas till mig som har med sverige att göra ska gå till min farsas address. Men då måste jag vara skriven där och är jag skriven där måste jag betala skatt i sverige.

Posted on: 2008/7/11 4:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#11


See User information
Grrr... Asså jag blir så lack på sverige. Asså som det där med folkbokföringen. Det är en jävla tabell i deras databas som har en foreign key till mitt personnummer typ. Thats it, sen att min fysiska person och vad som är sant i verkligenheten inte stämmer överens med deras databas spelar ingen roll. Det är så sjukt, något så fel! Man har ingen respekt alls för sina medborgare utan databasen är sanningen. Trots att ett dataprogram kan aldrig byggas så att det helt kan reflektera alla möjliga möjligheter. Sån mjukvara finns helt enkelt inte!!!

Och ska sluta ranta om det där =)

Posted on: 2008/7/11 4:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#12


See User information
Jo jag funderar på att flytta, frågan är var?

Posted on: 2008/7/11 11:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#13


See User information
Holland ska väl va gasnak soft, om ja inte minns fel är det väl några här som bor där? Annars finns de ju flera miniländer med ca 1000 invånare och olika skatteparadig som Monaco, men dessa kräver ibland att man har några miljoner på kontot för att få flytta dit...

Posted on: 2008/8/11 19:53
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bluffa sin egen död
#14


See User information
Tar manga ar innan du blir dodforklarad, battre nan vittnar falskt, och hittar en kropp du kopt av nan girig i ett barhus, du kan muta en lakare for dodsattest, och kopa ett annat person nummer, av nan de inte hunnit dodforklara.

Kostar nog en hel del, men jag tror de har dna pa de flesta idag, fingeravtryck, rostavtryck 3d foton mm, sa du kommer nog ingenvart, i Usa ar det annorlunda, men det borjar bli svarae dar med.

Posted on: 2008/8/12 1:35
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS